Ah, goede voornemensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik ga vanacht weer in de top 100 dagposts terecht komen denk ik
Batterijen eruit en erin, omgewisseld, gaatjes gezocht, gevodne en dingetjes ingedrukt (nee, het is nog geen half 12!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]Catje!
Wat irritant dat dat ding het niet doet zeg!
En de batterijen heb je er ook even uitgehaald en weer ingedaan? (Van de afstandsbediening).
Maar zit er niet ergens een piepklein gaatje (echt heel klein) onderop ofzo, waar R of Reset ofzo bij staat?
Oh irritant zeg! Zit er op de dinges zelf (hoe heet datquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Batterijen eruit en erin, omgewisseld, gaatjes gezocht, gevodne en dingetjes ingedrukt (nee, het is nog geen half 12!) maar niks noppes nada.
![]()
Ik heb wel mijn aankoopbon gevonden en hij zit uiteraard nog in de garantie.![]()
Ach, er zijn ergere dingen.
Ikke, vond 'm leuk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Hara, weet je wat me ook een leuke film lijkt?
Ghosts of Girlfriends Past met Matthew McConaughey, Jennifer Garner en Michael Douglas.
Iemand die al gezien?
Volgens mij wel...kan me er alleen weinig meer van heugen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:05 schreef Greys het volgende:
Hara, weet je wat me ook een leuke film lijkt?
Ghosts of Girlfriends Past met Matthew McConaughey, Jennifer Garner en Michael Douglas.
Iemand die al gezien?
Zack en Miri is tot nu toe wel grappigquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Volgens mij wel...kan me er alleen weinig meer van heugen.
Zack & Miri is wel een enige film![]()
En wat las ik over Ziggo on demand ofzo?
Hoe kom ik daar?
Ontvanger.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh irritant zeg! Zit er op de dinges zelf (hoe heet dat) een knopje waarmee je ook door de kanalen kunt zappen, dus als je afstandsbediening het niet doet?
Kun je ze ook niet afspelen via het apparaat zelf, zonder de afstandbediening bedoel ik? Dan kun je testen of het aan de AB ligt of aan het apparaat zelf...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ontvanger.![]()
Knoppie zit erop, maar da's hopeloos onpraktisch als er twee of drie katten op je schoot genesteld zitten.
Aangezien ik geen extra kanalen heb, mis ik nu alleen 13th street. De rest kijk ik analoog, werkt net zo goed. Maar ik kan mijn opnamen ook niet afspelen, dus da's minder in een lui weekend.![]()
Ing!Jij had mijn topic update al gespot zag ik?
Dat lukt niet, ik kan niet bij de diverse media via het apparaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:26 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Kun je ze ook niet afspelen via het apparaat zelf, zonder de afstandbediening bedoel ik? Dan kun je testen of het aan de AB ligt of aan het apparaat zelf...
Als je wil kun je mijn AB wel even lenen tot je een nieuwe hebt, als je tenminste ook gewoon zo'n cisco ding hebt. Ik heb een universele AB dus ik gebruik 'm toch niet vaak...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lukt niet, ik kan niet bij de diverse media via het apparaat.
Het ligt echt aan de ab, want op het apparaat kan ik alle zenders selecteren en ook harder en zachter zetten. De ab doet helemaal niks. Alleen maar verleidelijk flikkeren met zijn rode lampje onder de tekst 'tv' als ik een toets induw. Tv, my ass!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |