abonnement Unibet Coolblue
pi_74011013
En weer een nieuw topic voor alle mooie kamertjes!!

Het vorige topic: Kinderkamer fototopic deel 26

Mijn laatste reactie:
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:29 schreef NieuweUser het volgende:
Mooie kamertjes hoor! Die van Incantrix is wel heel bijzonder, mooi gedaan!!

Wij hebben inmiddels ook de meubeltjes binnen, en hebben de opstelling zo gedaan hoe het ons het mooiste lijkt. Maar het ledikantje staat nu bij het raam. Niet tegen de muur aan, maar schuin voor het raam, zo'n 20 - 30 cm van het raam. Nu zit ik te twijfelen of we dat moeten doen? Tocht dat niet te erg? Als we het bedje ergens anders neerzetten is het een stuk minder mooi vinden wij. Hebben jullie advies?
pi_74011145
nieuweuser: als je gordijnen hebt die over de vensterbank vallen, gewoon tot de grond ofzo zal het wel meevallen denk ik?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74011263
We willen inderdaad gordijnen bestellen die tot aan de grond komen. Ik denk eigenlijk ook wel dat het meevalt, maar toch is er nog een twijfel in mijn hoofd...!
pi_74011368
ja als je je er niet lekker bij voelt moet je het natuurlijk niet doen
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74011384
je kan ook nog zo'n lange knuffel voor t raam leggen als je een beetje vensterbank hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 12:34:43 #6
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74011781
Je kan het ook gewoon eerst even aanzien en mocht het toch te koud zijn kun je het alsnog veranderen toch?

Dinsdag wordt de vloerbedekking gelegd! En de plinten zijn er al ook bijna allemaal aan. Het schiet eindelijk op hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74012834
Ik vind het zo leuk om al die verschillende kamertjes te zien.
Ik moet alweer bijna aan de slag voor haar peuterkamer maar de kamer is niet zo heel groot.
Dus dat gaat lastig worden.
pi_74020228
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, wat een gaaf kamertje Heel lief, vind de kleurtjes echt heel leuk en wat een schattige Fabeltjeskrant-accessoires heb je gevonden! Geweldig

Tan, wat heb jij dat allemaal leuk gedaan zeg! Dat behang, dat vogelhuisje, die kruikzakken Vind de klamboe er echt perfect bij staan hoor, helemaal niet meisjesachtig

BJ, ik vind de stijl van jullie kamertje ook heel erg mooi. Die meubeltjes Ik zou het zo nóóit hebben uitgezocht, maar als ik de foto's zo zie vind ik het dus wel ineens heel mooi

Ennuhm, ik ga éindelijk ook debuteren in dit topic: onze eerste muur is af Dit is ook echt het enige stukje dat echt al kláár is, maar de rest gaat snel volgen. De foto's die ik ervan heb zijn heel slecht want mijn groothoek is niet groothoekig genoeg (;)) dus ik moet even die van mijn broertje lenen en ik had ook al niet het geduld om te wachten tot morgen dus de foto's zijn korrelig, maar toch.. Míjn trots:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De grondblokjes helemaal links naar de deur toe worden nog helemaal doorgetrokken achter de deur langs, maar daarvoor moeten we eerst extra grondblokjes maken. De paddestoelenknuffeltjes komen strakjes in de commode-kast en het muziekdoosje-annex-sterrenprojectortje (dat dingetje met Yoshi erop) krijgt ook nog een ander plekje. De muur waartegen de commodekast komt is wit behangen en krijgt ook nog een Mario-tafreel, maar ook daarvoor moeten we zelf nog stickers bijmaken, want de dingetjes die we daarbij willen, daar zijn geen stickers van te koop dus die maken we (net als de extra grondblokjes) zelf Owja, en het sierplankje dat mijn vader aan het maken is voor bovenaan de commode is ook in thema en het ruwe model heb ik al gezien en is echt

*trots*
En ik mag dit dus niet doen van mijn vriendin had ook al wat Yoshi en paddestoel knuffeltjes maar dat vond ze niet genoeg reden)
Nou wordt het gewoon een redelijke witte of iig lichte kamer met een band van Harley Davidson in het midden. Ben er nog niet uit welke band het wordt maar we hebben nog even wat maar goed is aangezien ik al die dingen uit de USA laat komen)
Heb wel dan maar weer andere knuffels laten overkomen uit de USA;
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:31:27 #9
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74020821
Taartjesfee, haha, thnx en wat leuk! hoe oud is je oudste (sorry, het is hier vast wel te vinden, maar ik weet niet waar ik moet zoeken )

Nieuwe User, ook dank je wel ennuhm, succes met jóuw kamertje ook! Hebben jullie buiten de opstelling van de meubeltjes nog veel te doen? Of is het dan ook af? Over de tocht kan ik je helaas niet adviseren..

Vlinder, wat cool, ik ben benieuwd naar de vloerbedekking!! Gooi op die foto's, haha!

Harley, niet eens? Ik vind het wel blij zo, haha! Nouja, een echte bikers-kamer is ook wel erg hip natuurlijk, leuk dat je vriendin dat dan wel weer leuk vind ook En lieve knuffies heb je daar
3!
pi_74021124
och de enige babykleren die we wel al hebben zijn allemaal Harley Davidson
rompertje shirtje vestje sloffen noem maar op. Lekker allemaal zelf gekocht toen we in de usa waren. Maar er gaat nog veel meer komen (aan de andere kant is het eigenlijk veel te duur voor die korte tijd dat het ze past )
Maar eerst onze eigen kamer afmaken. Die wordt morgen eindelijk behangen. dat wilde we 3 weken geleden al doen maar toen bleek de rest niet zo geweldig meer te zijn dus het de schuine wand en de tussenwand zijn volledig vernieuwd incl nieuw kozijn + deur op een praktischer plaats. Dus ipv alleen een behangetje hebben we nu een andere kamer Volgende over een maandje of 2 de babykamer dan maar want die gaat dus ook een nieuwe tussenmuur krijgen en een nieuw plafond. gaat weer veel meer kosten als alleen een behangetje
pi_74035911
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef Incantrix het volgende:
Nieuwe User, ook dank je wel ennuhm, succes met jóuw kamertje ook! Hebben jullie buiten de opstelling van de meubeltjes nog veel te doen? Of is het dan ook af? Over de tocht kan ik je helaas niet adviseren..
Wij willen misschien nog een vlak in een bepaalde kleur op de muur schilderen, waar plankjes of schilderijen op komen te hangen. Nu zijn alle muren nog gewoon (room)wit. Verder nog de gordijnen, lampje, etc. De afwerking! Zo leuk om te doen he!
pi_74035922
Dat is ook nog een idee Pinquit!

Fijn dat het kamertje lekker opschiet Vlindur! Geeft toch een gerust gevoel!
pi_74035924
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef pinquit het volgende:
je kan ook nog zo'n lange knuffel voor t raam leggen als je een beetje vensterbank hebt.
[ afbeelding ]
wij hebben in Tess dr kamer ook 2 van die lange knuffels liggen chter de gordijnen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:56:41 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74037692
ik heb ons kamertje nog wat opgeleukt
met de hulp van vrouwtje theelepel


vind het zelf zo steeds mooier en gezelig worden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:14:10 #15
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74038052
Het ziet er zo inderdaad erg mooi uit , BJ! Geweldig!! Lekker warm en knus, met liefde ingericht Op deze manier gaat het echt veel meer leven vind ik als ik het zo zie..
3!
pi_74040566
Leuk BJ, en ik zeg het nog een keertje: erg mooie meubeltjes. En die stoel volgens mij ga je daar echt veel plezier van hebben. Ik zou mezelf er al heerlijk in zien liggen met een hummeltje in mn armen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:56:16 #17
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74049021
Update van de soon-to-be babykamer voor ons mannetje. Hij is inrichtklaar en ik ben er super blij mee:





De plinten moeten hier en daar nog een beetje afgekit worden, maar dat zijn details. Meubeltjes worden wit en de accentkleur wordt Navy blauw en veel wit/blauw patchwork.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:05:57 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74053408
Icantrix hij is 9
Happyme mooie kleuren
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:52:45 #19
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74055795
Happy, wat ziet dat er mooi strak afgewerkt uit zeg! Móói! Ik vind de kleuren erg mooi, heel rustig en warm. En volgens mij is het onwijs leuk als je er bont en blauw bij doet, ik ben héél benieuwd naar je volgende foto's!

Taartjesfee, dat vind ik toch zo leuk om te merken he? Ik dacht eigenlijk dat 'onze generatie' dit echt de bom zou vinden, maar ook de kinders van nu vinden Mario even geweldig.. Super

Nou, ik kan het bijna niet geloven, maar op de wieg na (die als het goed is komend weekend gebracht wordt) zijn we hélemaal klaar!! Vanmorgen zijn we begonnen met het beplakken van de tweede muur en toen dit af was is zijn mijn ouders en broer langsgekomen om het resultaat te bekijken én om het sierplankje dat mijn vader voor de commode maakte af te droppen. Daarna heeft lief nog de commode in elkaar gezet en nu dus klaar! Tjek dis out:

De muur die we vandaag hebben gemaakt:



De commode in elkaar en op z'n plekkie:



Het custom-made sierplankje :



De muur die we vorige week maakten konden we nu ook afwerken:



En zo is het dus nu:



En ik ben zó trots! En zo blij!

(Foto's overigens met veel dank aan mijn broertje voor het uitlenen van zijn full-frame DSLR + lekkere groothoek, ik weet niet of ik die nog terug wil geven )
3!
pi_74055940
en daar hoor je ook trots op te zijn ik vind het ene kei gave kamer !

(Foto's overigens met veel dank aan mijn broertje voor het uitlenen van zijn full-frame DSLR + lekkere groothoek, ik weet niet of ik die nog terug wil geven )
Erg hé ben blij dat ik een eigen DSLR heb met en leuke 17mm lens. weliswaar geen Canon 5D full frame maar dan nog !
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:58:51 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74056165
Leuk Incantrix! Echt heel erg leuk...
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:01:18 #22
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74056340
Asy, thnx!

Harley, ook dank je wel! En ik heb zelf an sich wel een DSLR en een groothoek, maar de groothoek die ik daarmee heb (18 mm.) is niet voldoende om dit alles er zó ruim op te krijgen
3!
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:04:03 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74056503
Ik was net alvast hier aan het rondkijken voor onze babykamer...
Wat een leuk spul heeft ze toch.
wel prijzig
pi_74057389
Wat een leuke kamertjes weer!

Mooi sfeertje heb je daar BJ. Lekker plekje om te voeden strakjes.

Strak geworden Happy. Mooie kleuren.

Incantrix, mooi en grappig, dat plankje wat je vader gemaakt heeft. Fantasievol kamertje wordt het zo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74058147
Incantrix wat ontzettend tof!!
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:41:00 #26
593 sjak
Juffie Bloem
pi_74058844
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Incantrix wat ontzettend tof!!
dat dus!
Lekker douchen!
  maandag 26 oktober 2009 @ 07:59:00 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74067956
mooooooi trixje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:05:35 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74068006
Ik ga bij Incantrix wonen in dat kamertje!
Dat mag wel, toch?

Beessie-Jen wat een heerlijk stijlvol en warm kamertje hebben jullie gemaakt!

Happy jullie kamer is nu ook al erg mooi! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet als alles binnen is! Wanneer komen de meubeltjes?
A grand adventure has begun.
pi_74068308
Wow mooie 2e muur Incantrix!!

BJ, wat mooi met die extra accessoires!

Happy, mooie basis hoor! Ben benieuwd hoe het staat met de meubeltjes!
pi_74069994
Incantrix . Ik vind het zo enorm origineel. Daar hou ik wel van. Jammergenoeg ben ik zelf niet zo uitbundig, maar ik vind het fantastisch!
Happy: Wouw, wat een mooie kleuren. Die donkere muur, is dat behang en welke kleur precies?
pi_74070171
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:05 schreef Keshet het volgende:
Happy jullie kamer is nu ook al erg mooi! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet als alles binnen is! Wanneer komen de meubeltjes?
De meubeltjes komen waarschijnlijk laatste week november/eerste week december dus dat duurt nog wel event.

DJRandall, de muren zijn gespachtelputzt (hoe schrijf je dat? ) en die kleur is dus meegemengd. Het is mokka-kleurig, maar ik zou het kleurnummer niet weten eerlijk gezegd
  maandag 26 oktober 2009 @ 10:20:52 #32
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74070267
Inca wat een uber kamer! Ik vind hem zo tof!

Happy, wat mooi! Vooral dan die donkere vloer er weer bij, Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat!

Beessie, jullie kamertje is al echt af he, kun je ook al niet wachten voor hij/zij er in ligt?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:47:23 #33
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74107758
Kijk!







Ik heb al het kinderspul nu uit alle hoeken van het huis nu naar de kinderkamer verhuisd en we hebben best veel spul De kleertjes die we zelf hebben gekocht of hebben gekregen hangen in het trapgat

Vrijdag komen de meubels!

[ Bericht 16% gewijzigd door Vlinder op 27-10-2009 12:57:09 (Nog meer foto's :D) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:52:06 #34
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74107903
Incantrix, écht super! Niet een kamertje dat ik zelf zou nemen of zo, maar het totaalplaatje is zo tof geworden!!

Vlindur, heel erg mooi! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
pi_74109149
Mooi Vlindur! Zachte, warme uitstraling heeft het zo en toch licht door het grote raam. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:38:13 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74109297
Mooi Vlindur!
En volgens mij heb ik BJ van de week overgeslagen maar jullie kamertje is ook echt heel mooi en warm geworden zeg!
pi_74109374
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef Vlindur het volgende:
De kleertjes die we zelf hebben gekocht of hebben gekregen hangen in het trapgat

Vrijdag komen de meubels!
Dat yamaha pakje

Verder vind ik het behang geweldig en die vloerbedekking hebben wij in de woonkamer liggen, die is ook prachtig.
Ik ben benieuwd naar het resultaat met de meubeltjes. Dit zijn kleuren die ik zelf ook uit zou kiezen namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:47:38 #38
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74109604
Dank jullie wel Ik ben erg benieuwd hoe de meubels er bij gaan staan, straks is het geen porem!

Dizzy, dat pakje heb ik van mijn broertje Ik heb een Yamaha XT en dus moest onze kleine natuurlijk wel echt motorkleren hebben he Het is voor een kindje van een jaar of anderhalf En het rode t-shirtje wat er voorhangt is ook van Yamaha Voor iemand van goed 1 jaar ook Hij wist niet welke maat hij moest hebben
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74111582
Vlindur, wat een gaaf behang! Wordt volgens mij een heel gaaf kamertje, ben benieuwd naar het eindresultaat!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:31:40 #40
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74113447
mooie vloerbedekking Vlinder! staat heel mooi strak zo!
en die kleertjes; volgens mij heb ik de helft daarvan ook gekocht; zie enorm veel dezelfde dingen haha
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:35:01 #41
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74115686
Dank jullie wel allemaal, altijd leuk om te horen dat anderen ook enthousiast zijn van iets waar je trots op bent (En Keshet, we hebben nog een ledikant klaarstaan voor na de wieg, als je wil mag je je daar best ff inproppen hoor )

En Vlindur, wááuw, wat mooi op deze manier! Ik vind het er heel knuffelbaar uitzien zo, het doet me denken aan zacht, en veilig, en knuffelig, en geborgen Heel gaaf, ben benieuwd naar de meubeltjes (en tuurlijk gaan die erbij passen, weet ik zeker!)
3!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:50:26 #42
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74118263
Echt he, ik vond jullie altijd een beetje raar dat jullie in de kinderkamer stonden te zwijmelen enzo.
Maar nu stond ik daar toch net ook echt even te kijken en te bedenken hoe mooi het allemaal werd

Ik weet al helemaal hoe het komt en hoe ik het hebben wil. Zo leuk!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74120876
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:50 schreef Vlindur het volgende:
Echt he, ik vond jullie altijd een beetje raar dat jullie in de kinderkamer stonden te zwijmelen enzo.
Maar nu stond ik daar toch net ook echt even te kijken en te bedenken hoe mooi het allemaal werd

Ik weet al helemaal hoe het komt en hoe ik het hebben wil. Zo leuk!

Moederke!

Ik vind het erg mooi trouwens
pi_74121888
oh incantrix ik ben beetje jaloers
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74127815
Mooi Vlindur!! Ziet er netjes en warm uit!

En dat zwijmelen in de babykamer komt mij bekend voor!
pi_74128382
Leuke kamer Incantrix. Het zou niets voor mij zijn, maar het idee en de uitwerking vind ik

En vlindur, wat een knus kamertje. Erg mooi zo met die vloerbedekking
pi_74190418
tvp !!
pi_74190962
wat doet iedereen het toch leuk!

Incantrix, ik wil ook jouw kamertje wat ontzettend gaaf!!

Wij hebben eigenlijk niks veranderd aan het kamertje zoals deze was. (2 jaar geleden flink geïnvesteerd in de vloerbedekking en gordijnen ) . We hebben alleen weer 2 planken van de muur gehaald (die we met pijn en moeite hadden bevestigd ) en het bureau + computer verwijderd.

Ik wil proberen om het met accessoires nog wat op te leuken.

En nu staan er al dingetjes in en het is er zo heerlijk rustig.... Ik zal snel eens foto's posten.
pi_74198758
Incantrix, de complimenten voor je kamertje van mijn lief. "Wow cooool, dat wil ik voor mn kantoor."
Dus zodra er hier een kantoor komt (as if ) dan pm ik even!
Gaaf gedaan hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_74291427
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Incantrix het volgende:

De muur die we vandaag hebben gemaakt:

[ afbeelding ]

De commode in elkaar en op z'n plekkie:

[ afbeelding ]

Het custom-made sierplankje :

[ afbeelding ]

De muur die we vorige week maakten konden we nu ook afwerken:

[ afbeelding ]

En zo is het dus nu:

[ afbeelding ]

En ik ben zó trots! En zo blij!
Wat een origineel kamertje! Echt heel erg leuk!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  zondag 1 november 2009 @ 22:45:23 #51
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74298544
Kamer is klaar!!!




Al het spul en de meubel in deeltjes


Commode!


Bed en stoel. (De klamboe hang inmiddels ook)


Kast en Meneer Beer


De wandplank moeten we nog ophangen.


Tot nu toe de inhoud van de kast. het hydrofiel spul zit in de commode. Daar komen de rompertjes ook te liggen.

We zijn er zo blij mee! De gordijnen moeten we nog bestellen evenals het brulbakje (babyfoon) en het matras, badset en klamboe hebben we vandaag gekocht. We zijn bijna klaar!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74300484
Wat is het mooi geworden Vlindur! Bruin leek me zo donker, maar het ziet er echt heel sjiek uit
Lotte!
Noah!
pi_74301285
Het is supermooi! Maakte jij je nou wat zorgen over of de meubeltjes er wel bij zouden passen? Nou, het is perfect. Zo'n zachte uitstraling.
  maandag 2 november 2009 @ 08:26:42 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74305881
Heel mooi Vlindur!!
pi_74306024
Mooi Vlindur!

Babykamer, pfff moet hier ook gaan gebeuren. Reactie van mijn vriend na de positieve test: "nu moet ik echt aan de zolder gaan beginnen".
Eerst maar de dakkapel en dan de rest van het project...Wordt nog wat!
pi_74306472
Sonnetje waaaaaah echt waar? Gefeliciteeeeeerd! gaat op zoek naar de update
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74306483
oh vergeet ik waar ik voor kwam

vlindur mooi geworden zeg! Sjiek maar niet te.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 november 2009 @ 10:42:58 #58
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74308384
Supermooi zo Vlindur, en inderdaad, die meubels staan echt gewéldig Mooi, rustig, sereen, helemaal

En nogmaals thnx allen
3!
pi_74308510
Mooi Vlindur!! Ziet er netjes uit. En ook al zoveel kleertjes!

Ik zal ook eens een keertje foto's maken, zit alleen nog te wachten op de laatste levering (Lamp en lakentjes e.d.).
pi_74308606
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef Linda2205 het volgende:
Wat is het mooi geworden Vlindur! Bruin leek me zo donker, maar het ziet er echt heel sjiek uit
En wat maakt de vloerbedekking het kamertje knus!

Ik moet zelf niet denken aan vloerbedekking, veel te onpraktisch met twee beesten in huis, maar als ik dit zo zie dan word ik wel een beetje jaloers.

Wat heb je trouwens veel kleertjes, Vlindur! Ik kan mijn lief maar niet aan zijn verstand krijgen dat wij echt HEEL behoudend ingekocht hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74309442
We hebben hier een niet al te grote kamer, dus wilde het rustig houden.
Op wat kleine dingen na is hij wel af.










En ja inhoud van kledingkast is niet zo netjes, maar alles moet toch nog gewassen worden
pi_74309527
Geweldig, Meimeltje! En wat een stoere olifanten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74309589
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, Meimeltje! En wat een stoere olifanten.
Thnx, echt Ikea (de olifanten dan)
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 11:21:48 #64
43556 miss_dynastie
pi_74309618
Ik vergeet het steeds te posten, maar incantrix, wat een fantastisch kamertje
  maandag 2 november 2009 @ 11:28:27 #65
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74309865
Dank jullie wel! We zijn er ook zo blij mee


Meimeltje, wat mooi!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74310656
Meimeltje wat een mooie meubels Waar komen die vandaan?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74310834
vlindur en meimel, wat mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74311568
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Meimeltje wat een mooie meubels Waar komen die vandaan?
Meubels hebben we al 3 jaar, ook bij mn zoontje gebruikt. Ik heb ze alleen wit over geschilderd, ze waren offwhite. Ze komen van de Babymax in Veenendaal.
pi_74311632
Meimeltje wat waanzinnig mooi! Zo subtiel en af, zou zo in een woonblad kunnen staan en in ons huis.
pi_74312301
Vlindur, mooi geworden! De kleuren van je meubeltjes passen precies hoor

En Meimel: ook fantastisch! Ik vind het ook zo leuk dat alles geruit is en dus bij elkaar past. Zelf gemaakt?
pi_74312588
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:43 schreef DJRandall het volgende:

En Meimel: ook fantastisch! Ik vind het ook zo leuk dat alles geruit is en dus bij elkaar past. Zelf gemaakt?
Nee zo handig ben ik niet Het meeste is van Cottonbaby. De gordijnstof ook en hebben we gewoon via de winkel laten maken. Heb zelf alleen het canvaslijstje bekleed en voorzien van zilveren sterren en zn naam
Ben nog wel bezig een kapstokje te maken, ook bekleed met dezelfde stof.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
  maandag 2 november 2009 @ 12:55:06 #72
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74312682
Vlindur en Meimeltje wat mooi

Vlindur, ik vind dat behang zo lief, en tegelijk heel chique
Meimeltje, die ruitjesstof is zo leuk toegepast zo, ik vind het echt prachtig, op en top een babykamertje
  maandag 2 november 2009 @ 13:31:19 #73
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74313722


De klamboe en het matrasje
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  maandag 2 november 2009 @ 13:44:42 #74
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74314161
ooo wat een mooie kamertje Vlindur en Meimeltje...
heel anders, maar beide erg mooi
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74316528
Ohhh, mooie kamertjes van zowel Vlindur als Meimeltje. Om verliefd op te worden!
pi_74318636
Meimeltje, wow wat een leuk kamertje zeg!
zo leuk om te zien hier hoe al die kamertjes verschillend zijn!
En hoeveel zorg er aan besteed wordt
pi_74319097
icantrix ik had deze dus besteld (in china)
mischien ook iets voor in jullie kamer :


quote:
Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Meimeltje het volgende:
We hebben hier een niet al te grote kamer, dus wilde het rustig houden.
Op wat kleine dingen na is hij wel af.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En ja inhoud van kledingkast is niet zo netjes, maar alles moet toch nog gewassen worden
Volgens mij wordt het een mannetje
Maar ik was bang dat onze babykamer te klein zou zijn en was bang dat we nooit alles erop krijgen. Maar die van ons is toch wel ietsje breder.
Vandaag onze kamer afgemaakt (plinten enzo) en dan kan ik nu verder met de babykamer.
  maandag 2 november 2009 @ 16:21:29 #78
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74319251
wat een leuke kamertjes hier, wauw om verliefd op te worden!

wij zijn vandaag ook aardig in de weer geweest met ons meisje haar kamertje, wat word het leuk!!!! zal wanneer het allemaal aan kant is ook foto's maken en plaatsen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74323222
Ooh, wat een mooie kamertjes weer!

vlindur, wat is het mooi en beetje chique zelfs met dat bruin! Ik vind het echt en hele mooie stijl.

Meimeltje, kleiner kamertje misschien maar ook supermooi hoor! Juist weer hele lichte kleuren, heel tof!

Wat me wel opvalt is dat jullie al zoveel kleertjes hebben hangen! Wij hebbenal wel heel wat rompertjes, maar op de kleertjes hebben we toch niet echt gespaard zeg maar. Moet maar eens de doos uit gaan pakken van mijn vriendin, die kregen we zaterdag met allemaal oude kleertjes van haar 3 kinderen... Ben heel benieuwd wat er allemaal in zit!
  maandag 2 november 2009 @ 19:10:07 #80
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74324129
Harley, wat zijn die gaaf!! Heb je die via e-bay gevonden ofzo?

Meimeltje, ik vind jullie kamertje echt helemaal super, zó mooi Ik hou echt heel erg van lichtblauw (helaas krijg ik zulke dingen er écht niet doorheen bij mijn lief) en de combi die je hebt gekozen met wit is echt om te smullen

Vlindur, leuk dat je het bedje mét klamboe er nog even op hebt gezet voor ons, ik vind jullie kleurencombi echt geweldig

Lijnloos, ik krijg mijn lief er nog steeds niet van overtuigd dat wij helemaal niet zo veel kleding hebben, maar wij hebben ook niet zo veel hoor. Gelukkig heb ik gewoon lekker met Kleine Dikkie afgesproken dat hij nieuwe kleren krijgt als hij nog even blijft zitten tot het volgende salaris er is en daar heeft lief lekker helemaal níks over te zeggen
3!
pi_74326533
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Incantrix het volgende:
Harley, wat zijn die gaaf!! Heb je die via e-bay gevonden ofzo?

Meimeltje, ik vind jullie kamertje echt helemaal super, zó mooi Ik hou echt heel erg van lichtblauw (helaas krijg ik zulke dingen er écht niet doorheen bij mijn lief) en de combi die je hebt gekozen met wit is echt om te smullen

Vlindur, leuk dat je het bedje mét klamboe er nog even op hebt gezet voor ons, ik vind jullie kleurencombi echt geweldig

Lijnloos, ik krijg mijn lief er nog steeds niet van overtuigd dat wij helemaal niet zo veel kleding hebben, maar wij hebben ook niet zo veel hoor. Gelukkig heb ik gewoon lekker met Kleine Dikkie afgesproken dat hij nieuwe kleren krijgt als hij nog even blijft zitten tot het volgende salaris er is en daar heeft lief lekker helemaal níks over te zeggen
Nope via dealextreme besteld. (als je de bestandsnamen ziet zie je ook de SKU/bestelnummers) gratis verzending en met de huidige dollarkoers lekker goedkoop.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:30:33 #82
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74381232
Hoe op dit moment het kamertje eruit ziet
(moeten nog het plankje ophangen en er is nog (véél )meer kleding, maar de hangertjes zijn op )





























Wow zie nu pas dat het wel heel veel foto's zijn Maar vind het zo leuk om te laten zien
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 4 november 2009 @ 13:51:54 #83
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74383944
Laat me raden, jullie houden van Winnie de Pooh?
Lief kamertje
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_74384014
Eerder Woezel en Pip .

Vind het wel een leuk kamertje ook al is het niet mijn smaak en is het een beetje druk. Jammer dat er niet echt een overzichtsfoto tussen zit.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:54:52 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74384046
Joh
I`m not weird. I`m limited edition.
  woensdag 4 november 2009 @ 14:06:47 #86
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74384427
@pannenkoeken: onze kleine meid gaat bij ons op de kamer slapen Daarom is er geen overzichtsfoto De rest van de kamer is nog n troep :p Zodra dat opgeruimd is zal ik weer foto's maken hoe het allemaal is

Ben inderdaad gek van woezel en pip
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74384483
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef mama_papa het volgende:
@pannenkoeken: onze kleine meid gaat bij ons op de kamer slapen Daarom is er geen overzichtsfoto De rest van de kamer is nog n troep :p Zodra dat opgeruimd is zal ik weer foto's maken hoe het allemaal is

Ben inderdaad gek van woezel en pip

Ow op die manier, logisch .
pi_74384485
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef mama_papa het volgende:
...
Ben inderdaad gek van woezel en pip
Oh, maar daar merk je niks van hoor Nee, ik vind het een leuk kamertje hoor! En wat een kleertjes en spullen al zeg, je kunt zien dat ze welkom is
  woensdag 4 november 2009 @ 14:12:34 #89
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74384613
Haha dankje Het ergste is dat ik nog véél meer spullen heb liggen moet het nog allemaal sorteren en op hangertjes hangen enzo, maar het is ook allemaal zo leuk hihi
En ze is zeker welkom Het gaat wel snel allemaal hoor Toch kan ik niet wachten tot ze in mn armen ligt
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  woensdag 4 november 2009 @ 14:20:29 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74384864
Sow heej een hele duidelijke fan van Woezel en Pip, de stichting daarachter zal blij zijn met je donaties! Ik hou er helemaal niet van, maar het is wel leuk uitgevoerd. En jeetje wat een hoop spullen al zeg! Lief spul! Lekker roze!
  woensdag 4 november 2009 @ 16:27:01 #91
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74389404
Lief kamertje MP! En die lakentjes met die sterretjes ook, heel schattig! Ga je t.z.t. nog een overzichtsfoto posten? Ben benieuwd! (Ow, en dat boxkleed hebben wij ook, hihi )

Harley, leuke site is dat, thnx
3!
  woensdag 4 november 2009 @ 16:38:22 #92
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74389889
@Incantrix: Dankje Wanneer de rest van de slaapkamer is opgeruimd en toonbaar is, maak ik direct foto's Is nu even niet te doen Opruimen gaat niet zo snel meer, elke dag een heel klein beetje en ik ben al op
Grappig dat we dezelfde lakentjes hebben hihi
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74390179
Poezel en Wip!
pi_74390455
Dat is met recht een Woezel en Pip kamer leuk
  donderdag 5 november 2009 @ 13:41:00 #95
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74417840
Hey mama-papa, welke is nou eigenlijk woezel en welke pip? S heeft voor haar geboorte een woezel of pip met een knuffeldoekje eraan gekregen en dat is nu haar vast kdv-knuffel. Maar ik weet steeds niet hoe het kreng heet, Woezel of Pip .

Mijn zoon krijgt de andere. Verder hier niks in huis van Woezel en Pip .
  donderdag 5 november 2009 @ 13:42:07 #96
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74417868
Lief kamertje trouwens .
  donderdag 5 november 2009 @ 14:00:02 #97
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74418412
Groof, die blauwe is Woezel en die gele is Pip.
Ik vind het persoonlijk niks Ik vind het een te grote hype en daarom koop ik er juist bewust niks van.

Mama_papa, wel leuk uitgevoerd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74418597
Wat een leuk thema kamertje mama_papa, en behalve Woezel en Pip houdt je ook niet van roze zo te zien.
Ik vind de boekjes van Woezel en Pip wel leuk, maar zelf verder niet meer dan dat


Knufdoekje wat hier in het bedje ligt is deze van de Efteling, ik hoop dat ik het hem kan aansmeren als favo knuffel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74420154
soww MP; wat een mooie verzameling zeg! wordt vast heel mooi als alles af is!

houdt zelf ook niet van Woezel en PIP, maar het ziet er wel heeeeeel schattig uit...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 5 november 2009 @ 16:58:52 #100
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74425201
Ik vind het 2 super leuke hondjes Maar ik doe ook meteen wat voor t goede doel haha
Ik hou juist wel enorm veel van roze Maar we zijn al een tijd lang op zoek naar een 3 of 4 kamerwoning, dus vinden we het zonde om nu nieuw behang te kopen terwijl we misschien over een paar maandjes gaan verhuizen
Als ze dr eigen kamertje krijgt, dan word die zeker weten helemaal roze der roze hahaha

Merk dat echt weinig mensen Woezel en Pip leuk vinden Ik ben wel heel erg trots op t hoekje van mn meisje Haha maar dat lijkt me logisch anders zou ik het niet zo doen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74437805
quote:
Op woensdag 4 november 2009 16:27 schreef Incantrix het volgende:
Lief kamertje MP! En die lakentjes met die sterretjes ook, heel schattig! Ga je t.z.t. nog een overzichtsfoto posten? Ben benieuwd! (Ow, en dat boxkleed hebben wij ook, hihi )

Harley, leuke site is dat, thnx
Graag gedaan.
Zag vandaag weer deze en dacht moet het je toch even melden !

sorry als het teveel wordt maar zag vandaag dat ze grote (22cm) hoge mario poppen hadden per stuk nog geen 12 dollar wel op een andere chinese website site maar ook gratis shipping





http://www.focalprice.com(...)LDSi_Doll_Green.html
http://www.focalprice.com(...)SL_DSi_Doll_Red.html
http://www.focalprice.com(...)NDSL_Doll_White.html
pi_74443090
Luigi is koel! (mario ook wel hoor, maar ben toch meer fan van Luigi!)
pi_74633798
Ik had toestemming van andere dames in het awards-SC-topic om hier hypocriet te doen. Dus hierbij foto's van onze kinderkamer, omdat ik er achter kwam dat ik alleen foto's van het work in progress had gepost, en niet van hoe het is nu het af is.
ik hoef heus geen award te winnen verder hoor. Één stem is ook al genoeg


Zo ziet het er uit als je binnenkomt...


Met hobbelpaard


Rechterkant, met Pip-vogeltjes mja de lamp past er niet bij... maar de plafondlamp geeft nogal weinig licht en dan zie je niks als je 's nachts een luier moet verschonen


Linkerkant met zelfgemaakte muurschildering


Even de details laten zien aarghh zoveel dunne lijntjes _O-


In het hoekje staan allemaal kleine knuffeltjes en wat nachtlampjes. Het konijntje voor de Ikealampjes is van mij van vroeger


Kast enzo.


Met daarbovenop een paar knuffeltjes Met als meest vreemde knuffel een vogelbekdier, rechtsvooraan


DE lamp


Olifantjes en mijn meisje


Het allermooiste van de hele kamer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74634071
mooi Innepin!!
Ik vind je muurschildering zoooo mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 november 2009 @ 14:17:20 #105
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74634129
Gaaaaf
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74636422
Mooi Innepin! Vooral de muurschildering.
pi_74636494
mooi hoor Innepin! vooral je muurschildering

ik zal binnenkort ook eens updatefoto's plaatsen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 12 november 2009 @ 15:25:12 #108
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_74636495
ik vind de kamer ook heeeel erg leuk geworden in z'n totaliteit innepin. zeker met dochter erin, maar ook zonder.
in de haak.
pi_74638391
Wat een snoepig kamertje Innepin!
En wat een heerlijk blije dochter heb je!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74638801




nieuwe peuterkamer
Daar gaan we weer
  donderdag 12 november 2009 @ 21:52:00 #111
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74649318
wat lekker zo op de begane grond zeg
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74655056
Wat mooi, Innepin, en ook zo netjes die muurschildering Ik vind die kleur vloer ook prachtig staan.
pi_74659599
onze zoon zijn kamer
We zijn bezig met de zolder ook aan het inrichten omdat de tweede spruit op komst is (binnen 4 weken is het zover)
Dan verhuisd onze zoon nr daar, en wordt deze kamer voor de baby
Foto's vd kamer op zolder volgen nog, ben nu aan het schilderen daar...







  vrijdag 13 november 2009 @ 11:05:42 #114
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74659902
Wat gaaf die vogels!
I`m not weird. I`m limited edition.
  vrijdag 13 november 2009 @ 12:59:52 #115
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74663606
Wat gaaf! Heel mooi en strak!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74664021
foto's zijn wel verleden jaar genomen, ondertussen hangt er al een lamp en is het iets aangekleder
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:16:48 #117
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74664197
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:12 schreef stijn1 het volgende:
foto's zijn wel verleden jaar genomen, ondertussen hangt er al een lamp en is het iets aangekleder
Nou, kom op met die foto's!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74664438
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:16 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nou, kom op met die foto's!
kan nu geen nemen, Arne slaapt nl
  vrijdag 13 november 2009 @ 13:25:19 #119
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74664497
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 13:23 schreef stijn1 het volgende:

[..]

kan nu geen nemen, Arne slaapt nl
Ja, dus? Dan maak je die maar wakker

Straks doen dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74664972
Stijn wat een mooie kamer.
pi_74666911
Vannacht donderde de plank boven de kast naar beneden. Zegt ml dat de pluggen het waarschijnlijk niet hebben gehouden. Zeg ik "welke plug?". 0:)
Daar gaan we weer
pi_74667021
Gaaaaf die regenboog, sterrenlamp,hobbelpaard en schommelstoel Innepin
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:06:55 #123
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74672638
Hier nog een update:

De kast:

En hier de inhoud

Alles ligt op maat gesorteerd. Dat geblokte ding is het boxkleed.

De commode met plank op hoogte:

En dit zit er in:

Linksboven de rompers, links onder de spuugdoekjes, Rechtsboven de hydrofieldoeken en washandjes en rechtsonder de bad-capes.
In de bovenste la hebben we de luiers, en in de andere 4 zit nog niet iets definitiefs. Voornamelijk rommeltjes nu

Als de gordijnen er zijn en zijn opgehangen nog een keer een kamer foto. Verder is het goed zo!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74672862
Mooi kamertje heb je daar Vlindur, bruintinten zijn super!
pi_74672911
Ik zie hetzelfde groen geblokte lakentje als hier ligt en veel kleertjes, en wat een leuke badcape met gezichtje ligt daar bovenop de stapel!
Je bent er helemaal klaar voor zo te zien, Vlindur!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:18:31 #126
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74672941
Dank je! Wij vinden hem ook erg geslaagd
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 13 november 2009 @ 18:31:08 #127
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74673274
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 18:17 schreef Poppejans het volgende:
Ik zie hetzelfde groen geblokte lakentje als hier ligt en veel kleertjes, en wat een leuke badcape met gezichtje ligt daar bovenop de stapel!
Je bent er helemaal klaar voor zo te zien, Vlindur!
De badcape is een knijn met echte oren, poten en staart van de Prenatal
En ja.. We zijn er klaar voor!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74673985
Mooi Vlindur
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74675473
Mooi kamertje geworden hoor Vlindur, jullei zijn er echt helemaal klaar voor volgens mij. En zo mooi geordend okk Laat Tinus maar komen (over ene paar weken natuurlijk).
pi_74677726
Mooie kamer Stijn! Wij zijn ook nog op zoek naar zo'n kleed voor de babykamer!

En Vlindur, mooi geworden hoor! Mooie kleuren! En dat boxkleed hebben wij ook, alleen in andere kleuren!
pi_74677749
Weer dubbel, ben niet zo handig bezig!
pi_74677758
Mooi Vlindur!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 13 november 2009 @ 22:52:51 #133
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74682222
Ooohh, Innepin, hoe heb ik het kamertje dat jij al postte toen óóit kunnen vergeten? Het is zó vreselijk mooi, I love it! Kan me trouwens niet herinneren dat je Pip-behang had ook, maar Pip is echt te gek ook, vind het echt een leuke combi Maar echt, je muurschildering is dus echt de bom, écht briljant..

Bikinistringding, ziet er fijn uit! En die slofjes en schoentjes op een rij

Stijn, weer een hele andere kamer, maar wel supermooi zeg! De vogeltjes zijn hip Ben benieuwd hoe het nu is!

Vlindur, leuk! Helemaal of zo, leuk aangekleed Met recht trots op je kamertje!
3!
pi_74682605
Incantrix, wat geef jij goede complimenten! Moet er helemaal van blozen
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:06:16 #135
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74682792
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef innepin het volgende:
Incantrix, wat geef jij goede complimenten! Moet er helemaal van blozen
Is nergens voor nodig, want het is gewoon supermooi (en weet je wat ik zo leuk vind? Dat we het nu meteen met de beeb erin kunnen zien ) en je bent terecht trots
3!
pi_74683256

Ik vind jouw kamertje ook helemaal geweldig Ik had een paar maanden geleden het idee om een Mario-thema te doen bij de trap toen had ik overigens wél op een Nederlandse site muurstickers gevonden maar ik kan ze ondanks grondig zoeken niet meer terugvinden

Het lijkt me trouwens superleuk om vaker muurschilderingen te doen, dus als iemand nog een muurtje over heeft
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74683355
Ohw nou binnenkort Innepin
Als mijn dakkapel erop zit, dus uh volgend jaar ergens, voor juli
Moet ik alleen even een thema verzinnen.
Is altijd beter als een ander er iets op schildert ipv ikzelf

Ik ga volgend jaar gewoon voor de kinderkamer-award
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:27:08 #138
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74683659
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 23:15 schreef innepin het volgende:

Ik vind jouw kamertje ook helemaal geweldig Ik had een paar maanden geleden het idee om een Mario-thema te doen bij de trap toen had ik overigens wél op een Nederlandse site muurstickers gevonden maar ik kan ze ondanks grondig zoeken niet meer terugvinden

Het lijkt me trouwens superleuk om vaker muurschilderingen te doen, dus als iemand nog een muurtje over heeft
Lief!

En haha, wat grappig! Ik kon inderdaad alleen de stickers van the new super mario bros in NL vinden, maar dit vonden we leuker En heuj, daar ga ik je wellicht nog aan houden hoor, er komt vast ooit een dag dat wij groter gaan wonen en dan zijn er vast een boel kamers waar ik wel zoiets moois zou willen hebben Is alleen niet heel binnenkort, denk ik
3!
pi_74683740
Sonnetje, is goed hoor
Incantrix, het waren echt precies de afbeeldingen die jij nu gebruikt!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 13 november 2009 @ 23:36:41 #140
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74684007
Zal wel net liggen waar zo'n inkoper de hand op kan leggen Nouja, in Duitsland bleek het uiteindelijk ook wel goed te bestellen te zijn..

En Sonnetje & Innepin samen, ik kijk nu al uit naar de foto's
3!
pi_74684506
award 2010 he incantrix

Voorlopig heb ik nog niet eens een babykamer, alleen 1 grote ruimte vol met zooi
pi_74689546
innepin, ik heb nog een muur voor jou

lees dit eens: leuk sjabloon gezocht

ben volledig op zoek naar een sjabloon om te schilderen de muur van arne zn nieuwe kamer
pi_74692702
Sonnetje, ik ben goed in samenwerkingsawards, volgens mij ga ik ook die van het geboortekaartje winnen (min of meer, want het is huups kaartje natuurlijk ).
Stijn, je bent niet erg duidelijk in je posts daar, maar als je een idee hebt en je woont niet te ver weg wil ik best komen schilderen hoor maar ik ben ook niet gratis hoor, weet je wat een enorm werk 't is
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74693663
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef innepin het volgende:
Sonnetje, ik ben goed in samenwerkingsawards, volgens mij ga ik ook die van het geboortekaartje winnen (min of meer, want het is huups kaartje natuurlijk ).
Stijn, je bent niet erg duidelijk in je posts daar, maar als je een idee hebt en je woont niet te ver weg wil ik best komen schilderen hoor maar ik ben ook niet gratis hoor, weet je wat een enorm werk 't is
hoezo niet duidelijk , wat wil je dan nog meer weten?
ik woon aan de kust in belgië (wat te ver zeker ? )
naar het schijnt zou er hier ook iemand een hoogspanningsmast geschilderd hebben met vogeltjes op, waar kan ik die vinden?

andere mooie voorbeelden zoek ik nog , graag iets typisch of neutraals voor een jongen van 1,5 j oud
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:52:12 #145
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74693927
Sfeerimpressie van S haar nieuwe kamertje . Ze heeft heel hard meegeholpen (kreeg van mijn oom een kinder-gereedsschapssetje ) en riep de hele tijd mooi en wauw .









Ik ben er zo gelukkig mee . Moet vanmiddag nog al haar spulletjes overdoen van de babykamer naar hier (kleertjes, beer, boekjes, babyfoon etc...) en dan begint het echt ergens op te lijken. Morgenavond gaat ze er denk ik voor het eerst slapen.

En voor de mensen die het kastjesdrama gevolgd hebben . Zo ben ik er ook weer helemaal tevreden mee, het hart aan de zijkant steek je kaarten in. En als ik weer geld heb ga ik naar de expo lieve stoere kaarten van dieren en dansende kinderen kopen enzo .

En verder komt er nog een donkerpaars velours gordijn te hangen van de hema.
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:53:37 #146
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74693952
En het klopt, ik moet een beetje roeien met de riemen die ik heb, dus geen nieuwe vloerbedekking, behang en dat soort dingen. Meer een bijeenraapsel van dingen en spullen die ik leuk vind.

En in het echt is het nog schattiger dan zo op de foto's .
pi_74694010
Leuk Groofsken Wat een drama met dat kastje zeg, maar zo is ie ook leuk!
Je kan ook Boomerangkaarten verzamelen, die zijn gratis en soms ook erg leuk, hoef je niet naar de expo
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 14 november 2009 @ 13:58:03 #148
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74694034
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:57 schreef innepin het volgende:
Leuk Groofsken Wat een drama met dat kastje zeg, maar zo is ie ook leuk!
Je kan ook Boomerangkaarten verzamelen, die zijn gratis en soms ook erg leuk, hoef je niet naar de expo
Dat kan wel inderdaad, maar ik wil van die stoere, coole kaarten. Dure vooral .
  zondag 15 november 2009 @ 15:23:05 #149
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_74716900
Oke, de kamer van Lola was al klaar (dat was de zilveren kamer)
de kamer van Lott is dus nu ook klaar:











Boom is geen sticker!
pi_74716945
Wauw! Wat een onwijs gave kamer, Ik!
  zondag 15 november 2009 @ 16:35:50 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74718155
Oh wat gaaf!
***
  zondag 15 november 2009 @ 16:41:12 #152
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74718260
Wat een grote kamer . En Koninklijk mooi .
pi_74718801
wow wat een onwijze gave kamer!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 15 november 2009 @ 17:24:20 #154
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74719257
wat een toffe meidenkamer voor Lotte!!!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74720283
Maar even in dit topic, het is niet de kamer (wieg staat nog bij schoonouders), maar ben wel trots op het resultaat. (toen ik de wieg nog zag in originele staat had ik mijn twijfels... )

Schoonouders hebben echter de wieg overgespoten in wit en schoonma heeft hem zelf bekleed en er zit een nieuw matras in, met als resultaat:





pi_74720415
Ik vind trouwens alle kamers die hier geshowed worden ontzettend tof! Zo creatief ben ik helaas niet en het kamertje is simpelweg niet ruim genoeg om er van alles in te zetten. Gelukkig kan ik hier nog een beetje inspiratie op doen voor accessoires
pi_74748307
quote:
Op zaterdag 14 november 2009 13:05 schreef innepin het volgende:
Sonnetje, ik ben goed in samenwerkingsawards, volgens mij ga ik ook die van het geboortekaartje winnen (min of meer, want het is huups kaartje natuurlijk ).
kijk dat klinkt goed

Wat gaaf zeg die kamer van Lotte, ik80!!!
En sindel, wat een lief wiegje zeg
pi_74779939
Mooie kamertjes heb ik zien langskomen!

Zelf ben ik op zoek naar een lamp voor onze peuter, weet niet of ik dat hier neer mag zetten of dat het in vraag/aanbod moet? Als ik moet editten hoor ik het wel.

Onze dochter is soms s'avonds nog wakker en verveeld zich dan in bed. Nu krijgt ze van ons een bureautje zodat ze nog wat kan kleuren/stickeren.
Nu zoek ik alleen een veilig lampje voor op haar bureautje. Eentje die niet warm wordt en het liefst ook
zonder snoer.
De meeste die ik tegenkom zijn meer nachtlampjes volgens mij en het moet wel voldoende licht geven voor haar om te kleuren.

Onderstaande zou ideaal zijn, maar ik denk dat deze te weinig licht geeft. Zoiets dergelijks heb ik ook van ikea gehad (spookjeslampje) en deze was echt als nachtlichtje.

http://www.winkelaltijdopen.nl/index.php?proddb=7&pid=32

Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?
pi_74783243
heeft ze een plankje boven het bureau ?
Ik heb hier nl nog een mini tl liggen ding is ongeveer 40cm lang
Hebben wij hier ook onder de keukenkastjes hangen achter een plankjekomt genoeg echt wit licht vanaf en aangezien het TL is wordt het ook niet warm. kosten geloof ik een tientje of 2 bij de bouwmarkt

Zoiets dus alleen dan nettere afwerking.

Of zoiets

kun je rechtsreeks tegen de muur monteren
pi_74783556
Of misschien van die led-lampjes, volgens mij wordt dat helemaal niet warm en geeft een bult licht. Alleen moet je dan iets leuks erom heen verzinnen denk ik, geen idee of je die ook al als een soort bureaulamp hebt.
pi_74783864
Bedankt voor jullie reacties. Ik dacht zelf ook al aan led omdat het volgens mij inderdaad ook niet
warm wordt.

De genoemde tl balk is me wel iets te licht en ongezellig voor een kinderkamer (maar ideaal voor de keuken, zoiets heb ik ook nodig!)

Het meest ideaal zou een lampje zijn wat niet warm wordt, zuinig is in stroom, wat ze dus makkelijk zelf aan kan doen en wat na een paar uur weer uitgaat. Maar of zoiets bestaat.......

Ik ga verder zoeken, mocht ik wat vinden dan laat ik het wel zien
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:17:38 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74785155
Nog niet veel te zien maar ik vind het wel leuk om de vorderingen met jullie te delen.
Vanuit overloop/deur:

De muurkasten (deuren staan in de garage, behang en planken zijn eruit gehaald en worden vervangen door nieuw) in de grondverf:

Het raam (was donkerbruin, staat in de grondverf):

De deur vanaf het raam (zo worden de muurkastkozijnen en -deuren ook):
  dinsdag 17 november 2009 @ 16:27:51 #163
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_74785510
Mooie ruimte! En wat handig die 2 kasten!

Ben erg benieuwd naar jullie eindresultaat!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74785766
Het begin is er Asyniur! Ben benieuwd wat voor paleisje het gaat worden.
En leuke hondjes zie ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74786008
wij hebben hier ook zo'n inbouwkast. Vind het absoluut niet praktisch. Denk er zelfs over om hem eruit te slopen maar de ruimte ernaast is een "loze" ruimte omdat daar de trap omhoog komt en die schuin afgetimmerd is (hoop dat het duidelijk is)

maar als ik er zo 2 naast elkaar had dan sloopte ik hem er helemaal uit en maakte boven evt deurtjes met wat planken erachten en onder de commode of in de toekomst een bureau.

Over die bureau lampjes. Led verlichting kan heel mooi zijn maar let goed op want bij sommige led verlichting komt er amper licht vanaf andere is weer zo ontzettend wit dat tl licht ineens heel gezellig en romantisch is ( Heb gisteren nog 8 meter Full colour led in de tattoo shop gemaakt. is supergaaf !)
pi_74786252
Zo op het oog best een ruim kamertje Asy!

Ik heb weer iets onmogelijks bedacht: ik wil voor Thomas een bedstee.
Maar die ik tot nog toe gevonden heb zijn dúúúúr....
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:10:11 #167
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74790131
Ja, nu het leeg is, lijkt het groter als ik eerst dacht. Het is ongeveer 3.20X2.50m (excl muurkasten).
Als je voor de deur staat, is er links nog wel een hoekje uit de kamer vanwege een oude ventilatiepijp.
En de verwarming blijft, maar wordt met een nieuw soort ombouw afgewerkt.

harley, 'naast' deze 2 muurkasten zitten er in de aangrenzende kamer ook 2 muurkasten. Ooit was het plan om ze alle 4 te slopen en dan dit kamertje te vergroten. Alleen hebben we dat laten varen; veel te bewerkelijk: vloeren en plafond zouden moeten worden vervangen en er zou een heel stuk muur bijgezet moeten worden en gestuct etc. Dit was handiger

webkim, wat bedoel je precies met een bedstee (want volgens mij is een bedstee toch een soort inham in de muur waar een bed gemaakt is)? Mijn neefje heeft een boomhuisbed. Ook prijzig maar hij kan er nog jaren mee vooruit...
pi_74790359
Ik bedoel zoiets-igs



wat knussigheid geeft in een grote kamer.
Hardloper.
IG @webkim
pi_74790430
Wow, vind ze allebei wel heel gaaf hoor. Die boomhuis-unit is wel echt heel stoer en zo. Die bedstee is vooral heel knus inderdaad.
  dinsdag 17 november 2009 @ 19:23:39 #170
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74790664
Webkim, dat ziet er ook heel gezellig uit ja!

Dat boomhuisbed wordt blanco geleverd en kun je dus verven hoe jij dat wil...
pi_74791205
Misschien denk ik er wel te simpel over maar je kunt toch een bedombouw maken van MDF met een hoog hoofd- en voeteneind. Aan de achterkant komt er natuurlijk ook een MDF plaat die je kunt behangen bijvoorbeeld. Een dakje erop en de deurtjes maak je met 2 grote en 2 kleine panelen met scharnieren om ze te kunnen omklappen.

Die laatjes kun je volgens mij los verkrijgen want ze lijken erg op de laatjes van een Bopita bed.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_74914203
Ik had hier nog nooit laten zien hoe de kamer van Isabeau uiteindelijk is geworden. Bij deze!Ik moest flitsen. dus de kleuren zijn wat hard, maar 't geeft een indruk.








Slofjes heeft mijn moeder gemaakt


Wandding met vakjes is ook een sorbo-mama-productie


En dit geboorteschilderijtje heeft ze ook gemaakt. Mijn moeder is lief.
pi_74914654
Mooi Sorbo!! Ik vind de kleuren ook zo mooi! Wij hebben ook rode en oranje kleuren gebruikt!
  zondag 22 november 2009 @ 19:17:09 #174
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74914790
o sorbootje, wat is het uiteindelijk resultaat mooi geworden zeg!
echt een superleuke meidenkamer! mooie gezellige kleuren ook...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 26 november 2009 @ 12:09:01 #175
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_75015605
pffff, heb net 27 topics doorgespit, toch wel grappig om te zien hoeje een paar thema's hebt qua muur:

- knalkleur effen
- knalkleur met een plaatje erin verwerkt
- effen wittig met een muursticker / tekening
- muur is helemaal tekening

maar toch bar weinig sierranden! ik heb er misschien 4 gezien, geloof ik!

daar gaat mijn inspiratie!

maar ik denk toch dat we de rand dan hoog doen, en een paar muurstickers erbij of zo...

morgen hopelijk foto's van kamer met sierrand!
(maar ik zeg niks tot het ding echt hangt! )
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_75015907
Wij hebben ook een sierrand op Koen zijn kamertje, maar heb nooit foto's gepost
Mooi kamertje Sorbo!

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2009 12:17:45 ]
  donderdag 26 november 2009 @ 12:27:32 #177
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_75016269
Sorbo, ik vind dat geboorteschilderijtje echt supergaaf .
pi_75021807
Wat een leuke kamertjes en foto's weer!
Ik ben op zoek naar inspiratie, nr. 2 is onderweg dus mijn zoontje mag verhuizen en krijgt een peuterkamer, en zijn babykamer gaan we dan veranderen. Nu heb ik hier ooit zo'n prachtig kamertje gezien in bruin en groen met een mozaiekbehang, weet iemand nog van wie die was??
pi_75021854
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:19 schreef Grunsfan het volgende:
Wat een leuke kamertjes en foto's weer!
Ik ben op zoek naar inspiratie, nr. 2 is onderweg dus mijn zoontje mag verhuizen en krijgt een peuterkamer, en zijn babykamer gaan we dan veranderen. Nu heb ik hier ooit zo'n prachtig kamertje gezien in bruin en groen met een mozaiekbehang, weet iemand nog van wie die was??
Volgens mij had Diaan zoiets!
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  donderdag 26 november 2009 @ 15:57:46 #180
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_75023185
mooie foto's van mooie kamertjes...
Muurschilderingen zijn wel erg tof!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_75023223
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Volgens mij had Diaan zoiets!
ik d8 martine? die had hetzelfde soort behang als ik; maar had daar zelf een mozaik van gemaakt...
(ik heb zelf de bruine mozaik kant en klaar; het is van Noorwand en de lijn heeft Cozzkids)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 26 november 2009 @ 18:05:20 #182
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_75027438
quote:
Op donderdag 26 november 2009 12:09 schreef DaviniaHR het volgende:
pffff, heb net 27 topics doorgespit, toch wel grappig om te zien hoeje een paar thema's hebt qua muur:

- knalkleur effen
- knalkleur met een plaatje erin verwerkt
- effen wittig met een muursticker / tekening
- muur is helemaal tekening

maar toch bar weinig sierranden! ik heb er misschien 4 gezien, geloof ik!

daar gaat mijn inspiratie!

maar ik denk toch dat we de rand dan hoog doen, en een paar muurstickers erbij of zo...

morgen hopelijk foto's van kamer met sierrand!
(maar ik zeg niks tot het ding echt hangt! )
heb je hem nu dan wel binnen?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_75028057
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:59 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

ik d8 martine? die had hetzelfde soort behang als ik; maar had daar zelf een mozaik van gemaakt...
(ik heb zelf de bruine mozaik kant en klaar; het is van Noorwand en de lijn heeft Cozzkids)
Die kwam bij mij ook als eerste boven... Volgens mij ook Martine inderdaad...
  zondag 29 november 2009 @ 15:55:01 #184
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75111669
Update:
De commode (hij staat nog niet helemaal in elkaar, maar is gebruikt als 'behangtafel')

Muurkasten:

Detail muurkast (legplanken):


Er komen grenen planken in de muurkasten en de deuren moeten nog geschilderd. Er komt laminaat op de grond en een plintje. Dan zijn de muurkasten klaar.
Het blad van de commode wat nu houtkleurig is, wordt rood (daarom zit het er ook nog niet goed op)
  woensdag 2 december 2009 @ 19:29:56 #185
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_75222570
Wat zie ik toch voor n prachtige kamers voorbij komen!!!

Hier zijn we weer een stukje verder voor mn meisje

Mn moppie dr wiegje



Met de door dr mama geschilderde woezel en pip schilderijtjes boven dr bedje, ben er best trots op





Deze had ik al gepost, maar voor de mensen die ze nog niet gezien hebben (Plankje is nog steeds niet opgehangen haha )



05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_75225014
Voor een woezel en pip hater (dat ben ik ) een horrorkamer, maar ik kan hem tóch mooi vinden. Dat zegt wel wat
  Jubileum moderator woensdag 2 december 2009 @ 20:41:57 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_75225457
Dat wiegje Lief kamertje mama_papa
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 2 december 2009 @ 22:41:21 #188
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75230547
Inderdaad, dat wiegje!
Leuk kamertje mama_papa!
pi_75263858
ben ook begonnen aan de babykamer:


Geen muren geen plafond niets zit er meer in

Natuurlijk begint 1 dag nadat ik hieraan ben begonnen ons dakraam van de zolder te lekken en is ons hele plafond van de eigen slaapkamer (verdieping lager) verneukt dak beschot ook helemaal aangetast (lek heeft er al langer gezeten lijkt het op) weer een leuke onvoorziene kostenplaatje. En dat terwijl onze eigen slaapkamer vorige maand een make-over heeft gehad. (ook nieuwe muren nieuwe deur op andere plaats, plafond was alleen opnieuw gewit maar mag nu alsnog vervangen worden dus )
pi_75301847
mama-papa wat een geweldig wiegje!

Harley succes dat is nog een hoop werk

ik ben gewoon vergeten foto's van het begin te maken, maar de muren zijn nu glad! nu maar eens verder bedenken wat we willen
pi_75301915
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Incantrix het volgende:
Happy, wat ziet dat er mooi strak afgewerkt uit zeg! Móói! Ik vind de kleuren erg mooi, heel rustig en warm. En volgens mij is het onwijs leuk als je er bont en blauw bij doet, ik ben héél benieuwd naar je volgende foto's!

Taartjesfee, dat vind ik toch zo leuk om te merken he? Ik dacht eigenlijk dat 'onze generatie' dit echt de bom zou vinden, maar ook de kinders van nu vinden Mario even geweldig.. Super

Nou, ik kan het bijna niet geloven, maar op de wieg na (die als het goed is komend weekend gebracht wordt) zijn we hélemaal klaar!! Vanmorgen zijn we begonnen met het beplakken van de tweede muur en toen dit af was is zijn mijn ouders en broer langsgekomen om het resultaat te bekijken én om het sierplankje dat mijn vader voor de commode maakte af te droppen. Daarna heeft lief nog de commode in elkaar gezet en nu dus klaar! Tjek dis out:

De muur die we vandaag hebben gemaakt:

[ afbeelding ]

De commode in elkaar en op z'n plekkie:

[ afbeelding ]

Het custom-made sierplankje :

[ afbeelding ]

De muur die we vorige week maakten konden we nu ook afwerken:

[ afbeelding ]

En zo is het dus nu:

[ afbeelding ]

En ik ben zó trots! En zo blij!

(Foto's overigens met veel dank aan mijn broertje voor het uitlenen van zijn full-frame DSLR + lekkere groothoek, ik weet niet of ik die nog terug wil geven )
laten we het op z'n dumpert's doen:
+1 voor die zwarte kat
+1 voor die oranje kat
+1 voor mario (altijd)
-1 voor die saaie wit beklede stoel
  zaterdag 12 december 2009 @ 14:30:19 #192
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75548520
Even een update:




links staat een deel van het ledikantje en zo te zien nog een plank die in de muurkast hoort
En deze Quilt wordt in 2-voud voor ons gemaakt:
  zondag 13 december 2009 @ 08:08:24 #193
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_75570264
Die quilt Wie maakt dat dan voor jullie?

Geen kinderkamer, maar ik ben wel blij met het resultaat: de box



Zucht... daar ligt binnen nu en drie weken een baby in (als ze me niet overtijd laten lopen, zoals beloofd)
  zondag 13 december 2009 @ 09:21:51 #194
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75570465
quote:
Op zondag 13 december 2009 08:08 schreef Tan het volgende:
Die quilt Wie maakt dat dan voor jullie?

Geen kinderkamer, maar ik ben wel blij met het resultaat: de box

[ afbeelding ]

Zucht... daar ligt binnen nu en drie weken een baby in (als ze me niet overtijd laten lopen, zoals beloofd)
Berthina van Misslittle
ik zou niet klikken ; je wordt er koopziek van

Tan, wat een leuk hoekje zo!
  zondag 13 december 2009 @ 10:10:31 #195
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_75570740
Je baby komt zo te zien in een heel warm en knus nestje, Tan
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_75570743
quote:
Op donderdag 26 november 2009 18:24 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Die kwam bij mij ook als eerste boven... Volgens mij ook Martine inderdaad...
Sorry, beetje late reactie maar die bedoelde ik inderdaad! Prachtig kamertje vind ik, maar die van jou ook BJ. Dat soort kleuren gaan het bij ons ook worden denk ik...
  zondag 13 december 2009 @ 10:30:40 #197
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_75570924
Ahwww Asy, Harry komt echt in een warm nestje he. En die quilt is echt kjoet!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 13 december 2009 @ 21:04:02 #198
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75591326
quote:
Op donderdag 26 november 2009 15:21 schreef MeNicole2 het volgende:

[..]

Volgens mij had Diaan zoiets!
wij hadden geen groen met bruin... maar oranje met blauw:





Mooie kamers komen weer voorbij. En inderdaad veel Woezel en Pip, ik ben er niet zo gek op al vind ik het wel een supergoed doel en erg leuk staan.
pi_75619217
quote:
Op zaterdag 12 december 2009 14:30 schreef Asyniur het volgende:
Even een update:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
links staat een deel van het ledikantje en zo te zien nog een plank die in de muurkast hoort
En deze Quilt wordt in 2-voud voor ons gemaakt:
[ afbeelding ]
Wel lekker veel opbergruimte nou hé
Maar blijft die commode daar staan ? Lijkt me niet echt praktisch met die deur
quote:
Op zondag 13 december 2009 21:04 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

wij hadden geen groen met bruin... maar oranje met blauw:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooie kamers komen weer voorbij. En inderdaad veel Woezel en Pip, ik ben er niet zo gek op al vind ik het wel een supergoed doel en erg leuk staan.
Veel kleur (mij beetje te druk) maar gelukkig zien niet alle babykamers er hetzelfde uit !

Bij onze zitten er alweer muren in met voortaan inbouwstopcontacten De deur is op dit moment aan het drogen van de 1e 2 lagen grondlak. Morgen wordt de steense muur opnieuw gestuct en dan hopelijk nog voor de kerst het plafond erin (kan alleen op maandag en dinsdag klussen) zodat hij bouwtechnisch weer klaar is. Na de kerst kunnen we dan behang uitzoeken (dan weten we ook wat het wordt) en behangen natuurlijk.

Begin februari worden de meubeltjes geleverd.
pi_75620005
Lief hoekje, Tan. Grappig hoe herkenbaar jouw stijl is.
  maandag 14 december 2009 @ 18:24:30 #201
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75620936
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:32 schreef harley het volgende:
Wel lekker veel opbergruimte nou hé
Maar blijft die commode daar staan ? Lijkt me niet echt praktisch met die deur
Ja, heel veel opbergruimte
Maar ik ben bang dat het zo allemaal vol staat

Het is inderdaad de bedoeling dat de commode daar blijft staan. Op andere plekken was ook niet echt handig ivm stopcontacten. Mocht het onhandig blijken, dan is hij daar zo weggezet
Aan de andere kant van de deur komt het ledikantje en in de hoek naast het raam komt (als het past) een tafeltje met 2 stoeltjes.
pi_75622708
ik wil nog wel een fatsoenlijke stoel op de babykamer zetten maar het moet niet te duur en wel een lekker zittende maar ook handig voor bijvoorbeeld bv.
  maandag 14 december 2009 @ 21:29:46 #203
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_75629183
quote:
Op maandag 14 december 2009 17:32 schreef harley het volgende:

[..]

Veel kleur (mij beetje te druk) maar gelukkig zien niet alle babykamers er hetzelfde uit !
Het is bij ons thuis allemaal kleur en vooral veel oranje... maar niet de hele kamer is zo hoor. De andere muren zijn helemaal blauw en de spulletjes zijn allemaal wit. In het echt is het minder druk dan zo op de foto vind ik.

Heel veel succes met klussen, ben benieuwd hoe het gaat worden.
pi_75629745
Leuk al die kamertjes!
Bij ons komt 25 januari de dakkapel, dus dan kunnen we daarna beginnen!
Nou ja vriendlief en mijn vader dan haha. Ik ben niet zo handig met muren bouwen enzo
Ik heb bedacht dat ik als het een meisje wordt dit behang wil, maar lief vind het niet zo'n goed idee *lol*
  dinsdag 15 december 2009 @ 11:55:03 #205
35189 Troel
scherp en bot
pi_75645129
quote:
Op maandag 14 december 2009 18:24 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Ja, heel veel opbergruimte
Maar ik ben bang dat het zo allemaal vol staat

Het is inderdaad de bedoeling dat de commode daar blijft staan. Op andere plekken was ook niet echt handig ivm stopcontacten. Mocht het onhandig blijken, dan is hij daar zo weggezet
Aan de andere kant van de deur komt het ledikantje en in de hoek naast het raam komt (als het past) een tafeltje met 2 stoeltjes.
Zorg je wel dat het raam een kindveilige sluiting heeft?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:07:30 #206
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75645495
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 11:55 schreef Troel het volgende:

[..]

Zorg je wel dat het raam een kindveilige sluiting heeft?

Komt goed...
en alstie uit het raam klimt/valt dan komt ie op het dak van ons overdekt terras terecht
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:11:29 #207
56471 pinquit
oh my lama!
pi_75645583
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:07 schreef Asyniur het volgende:

[..]


Komt goed...
en alstie uit het raam klimt/valt dan komt ie op het dak van ons overdekt terras terecht
*rol*
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 15 december 2009 @ 12:31:26 #208
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75646180
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 12:11 schreef pinquit het volgende:

[..]

*rol*
Kan ie door de koepel naar beneden kijken
als die tenminste eens schoongemaakt wordt
pi_75971080
Ok, jullie mogen vast een beetje spieken....
Zo waren alle meubels eerst:


Vooraf het kamertje:


En zo is het nu:


Meer volgt, als ik betere foto's heb en er meer klaar is....
pi_75973088
Mooi gedaan DJ
Wat een heerlijk rustig kamertje
  woensdag 23 december 2009 @ 16:11:37 #211
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_75974332
Mooi DJ, ziet er ook leuk uit met die balken. Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik je man ken! KIk heb op dezelfde middelbare school gezeten en we kwamen vroeger in dezelfde kroeg enzo.
pi_75976664
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:11 schreef becky27 het volgende:
Mooi DJ, ziet er ook leuk uit met die balken. Ik ben er trouwens achter gekomen dat ik je man ken! KIk heb op dezelfde middelbare school gezeten en we kwamen vroeger in dezelfde kroeg enzo.
Das bizar. Maar je hebt nu dus een pm, want dan moeten wij elkaar ook kennen
  woensdag 23 december 2009 @ 17:35:44 #213
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_75977526
Heb je terug gepmt! Ik weet dus niet of ik jou ook ken, het is allemaal lang geleden.
pi_75991714
quote:
Op maandag 14 december 2009 21:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
Leuk al die kamertjes!
Bij ons komt 25 januari de dakkapel, dus dan kunnen we daarna beginnen!
Nou ja vriendlief en mijn vader dan haha. Ik ben niet zo handig met muren bouwen enzo
Ik heb bedacht dat ik als het een meisje wordt dit behang wil, maar lief vind het niet zo'n goed idee *lol*
[ afbeelding ]
sonnetje, dan doe je een horizontale baan.. Heb ik hier ook gedaan en ben dr nog steeds hel blij mee! Het maakt de kamer een stuk vrolijker en zelfs mn echte mannenlief vindt t leuk zo!





* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_76024835
13 december voor de 2de keer papa geworden, deze keer van een dochter NOOR
hierdoor moesten we de zolder indelen, en een nieuwe kinderkamer maken, dat ons zoontje krijgt
hier wat fotos


de overgang:



hier de nieuwe kinderkamer:

als je binnenkomt...



rechts:





links:





pi_76025975
Stijn1 wat een leuke en flinke kamer!
Van harte met de geboorte van dochter Noor! Leuke naam!

Hier alvast een voorproefje van Jets nieuwe kamertje
Het is nog niet af,maar het behang zit er op

kledingkast behangen met stippip! Zie de Teckel van Spuug



Behang, gaat nog een heel stuk door op de andere muur

Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_76046333
quote:
Op woensdag 23 december 2009 22:41 schreef Poppedein het volgende:

[..]

sonnetje, dan doe je een horizontale baan.. Heb ik hier ook gedaan en ben dr nog steeds hel blij mee! Het maakt de kamer een stuk vrolijker en zelfs mn echte mannenlief vindt t leuk zo!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ja das wel heel gaaf idd Nou als ik weet wat t wordt ga ik vriendlief overtuigen met jouw foto's
pi_76102302
Tan, ik heb een vraagje voor jou (en de anderen...) wat een prachtige stoffen heb jij namelijk voor je babykamer en -hoek... heb het hele forum terug gespeurd, maar kon niet vinden waar je het dekentje in de wieg vandaan hebt (met de streepjes) en het kleed over de box... Ben nl precies op zoek naar zo'n dekentje!!! En ms ook het kleed aan de wand met die letters?

Ik ga jullie vanaf nu volgen, mijn net geopende topic onder klussen en wonen past hier mis ook wel onder

Dank je wel!!!

[ Bericht 21% gewijzigd door ratpack op 27-12-2009 14:26:41 ]
Voetbal?
  dinsdag 29 december 2009 @ 09:56:03 #219
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76170936
Had beloofd foto's te plaatsen van hoe de kamer eruit ziet als het opgeruimd is, dus bij deze









+ ons bed die nu hoog op bierkratjes staat





en dit is alleen maat 50/56, in dr kledingkastje zit in de onderste la allemaal kleertjes vanaf maat 62



truitjes met naam van mn vriend en mij van vroeger





Wow beetje veel foto's Maar ben er zo ontzettend trots op
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_76171076
mama_papa, wat heerlijk om te lezen dat je er zo blij mee bent! Het is een gezellig meisjeshoekje geworden. Die wieg is echt geweldig!! en wat een kleertjes haha!
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:16:09 #221
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_76171331
Wat een mooie kamertjes en plekjes allemaal!!

mama_papa wat een boel kleertjes!! Dat word vaak omkleden
pi_76171945
Poppedein, wat een leuke kamer zeg, die kleuren!!!

Mama_Papa, niet helemaal mijn smaak, maar de trots straalt er vanaf! Fijn!! En wat heb je een kleertjes zeg, ik heb nog maar een paar setjes! Je hebt het bed trouwens ook mooi op tijd omhoog!
  dinsdag 29 december 2009 @ 12:39:34 #223
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76175923
mama_papa, het is echt leuk geworden! Helemaal Woezel en Pipperig
En de meubeltjes passen er ook zo mooi bij...
pi_76186599
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:56 schreef mama_papa het volgende:
Had beloofd foto's te plaatsen van hoe de kamer eruit ziet als het opgeruimd is, dus bij deze

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

+ ons bed die nu hoog op bierkratjes staat

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

en dit is alleen maat 50/56, in dr kledingkastje zit in de onderste la allemaal kleertjes vanaf maat 62

[ afbeelding ]

truitjes met naam van mn vriend en mij van vroeger

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Wow beetje veel foto's Maar ben er zo ontzettend trots op
Die kleertjes
Waar is de smiley waar de oogjes eruit rollen?

En woezel en pip is ook niet mijn ding, maar het ziet er zo wel helemaal af uit
pi_76237311
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 09:56 schreef mama_papa het volgende:
Had beloofd foto's te plaatsen van hoe de kamer eruit ziet als het opgeruimd is, dus bij deze

[ afbeelding ]
Leuk hoekje zo!
En wat heb je al veel spenen zeg!!
pi_76237396
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef CrazyPrincess het volgende:

[..]

Die kleertjes
Waar is de smiley waar de oogjes eruit rollen?
ik zit ook helemaal om de kleertjes..
Mooi hoekje geworden!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76244112
mama_papa, volgens mij ben je er (qua kamer) helemaal klaar voor! Die ukkepuk van jullie komt in elk geval in een vrolijk lief kamertje te liggen
pi_76375322
Ik heb dan wel geen foto's, maar wel een vraagje aan de kinderkamerklussers hier.

We nemen het oude ledikantje waar ikzelf nog in het gelegen in gebruik voor ons kind, maar het heeft wel een likje verf nodig. heeft er iemand tips voor kindvriendelijke donkere beits?
pi_76391362
op waterbasis zou veilig moeten zijn.
pi_76411512
Niemand een idee? Zie mijn vorige post...
Voetbal?
pi_76530216
quote:
Op maandag 4 januari 2010 20:04 schreef ratpack het volgende:
Niemand een idee? Zie mijn vorige post...
Ik heb geen idee.
quote:
Op maandag 4 januari 2010 10:55 schreef harley het volgende:
op waterbasis zou veilig moeten zijn.
Ik had je reply nog niet gezien. Heb nog even zitten snuffelen en blijkbaar wordt onder kindvriendelijk verstaan dat er geen zware metalen inzitten en dat is bij bijna geen enkele verf meer het geval. Maar ik zal zeker op zoek gaan naar beits op waterbasis. Klinkt inderdaad wel logisch als beste oplossing
pi_76530238
En voor wie nog gordijnen nodig heeft. Bij de Hema zijn ze tot 17 januari in de aanbieding. Alles 20% korting
pi_76541689
Dank CrazyPrincess! Heb Tan ook al gepmd, maar krijg niets terug te horen... misschien wat meer geduld hebben ;-) Heb al zitten denken zelf een kleedje te breien.

Goede tip van de Hema!

O, trouwens, jullie denken ms dat ik een man ben, maar ik schrijf op de inlog van mijn vriend haha.
Voetbal?
pi_76543449
Ik denk dat Tan lekker aan het moederen is
  vrijdag 8 januari 2010 @ 16:06:13 #235
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_76567646
Bedankt voor jullie lieve reacties!

Eindelijk is het babybadje binnen!!!!!


Luieremmer moet natuurlijk ook in de Woezel en Pip style zijn


Babywasje NR1 Word er helemaal emo van als ik het zo zie hangen die piepkleine babykleertjes voor mn meisje

05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:22:02 #236
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76591355
Hier hebben we gisteren een kastje opgehangen maar het hangt scheef
Dus dat moet opnieuw. De wieg is bijna klaar. Als dat allemaal gebeurd is, plaats ik een nieuwe update...
  zaterdag 9 januari 2010 @ 09:25:42 #237
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_76591402
Wat een leuke mooie lieve kamertjes komen er hier weer voorbij !!!
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:42:24 #238
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76772690
Foto's wieg (bijna 68 jaar oud en Harry wordt de 3e generatie die er in slaapt. Gemaakt door zijn betovergrootvader) :

en nog een
en nog een
Foto kastje boven commode:
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:45:52 #239
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76772833
Asyniur, wat een gave wieg zeg! En dat dekentje is helemaal
  woensdag 13 januari 2010 @ 18:50:32 #240
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_76773031
Wat een aparte wieg zeg! Wat mooi dat Harry hier ook in mag slapen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:00:33 #241
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76773409
Ik word er helemaal blij van als ik er naar kijk.
Ik heb veel hulp gehad van Ca.ra
Ow en Tan nog bedankt voor de matrasjestip. Daar heb ik hem ook besteld
pi_76773846
Wauw Asy, wat een gave wieg!! kan me voorstellen dat je er erg blij van wordt!!
  woensdag 13 januari 2010 @ 19:33:00 #243
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_76774737
Aah meiske wat is het een fijn warm nestje geworden voor Harry he. Ik krijg er toch telkens weer de kriebels van, alles dat wordt klaargemaakt voor een klein mensje dat zo welkom is.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_76869606
Oh, ik heb het kamertje niet meer laten zien, behalve de vorige foto's.... Maar hij is zo goed als af, dus hier een paar foto's:







Nu dus alleen nog de radiatorombouw afmaken en de gordijnen korter maken.....

En Asy: tof wiegje, ziet er eigenlijk nog heel hip uit!
pi_76870192
Wauw DJ!! Mijn voorbeeld

Heel erg mooi geworden, ik hou ervan, mooi rustig en strak
pi_76870582
Mooi DJRandall! En die olifantenknuffel

Asy, wat een prachtige wieg met een net zo mooie historie
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76871012
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:10 schreef innepin het volgende:
Mooi DJRandall! En die olifantenknuffel
Ikea!
Er zit nog een baby olifant bij. En ze hebben ook grotere....
pi_76871117
Hihi I know ik heb 'm zien liggen, maar ik heb al vier (!) olifantenknuffels dus heb 'm niet meegenomen. En dat vind ik nu weer jammer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  zaterdag 16 januari 2010 @ 13:00:18 #249
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76887187
Ik ga straks, eindelijk, de wolkjeslamp halen voor bij Oscar op zijn kamer!
***
pi_76888686
Wauw wat een mooie kamers allemaal! Hier zitten de ideeen nog vooral in het hoofd ;-)

Tan ik zie dat je naast het moederen nog kan reageren op dit topic, jammer dat je mijn pm niet beantwoord, of is hij niet aangekomen? Ik check mijn mail nog iedere dag op een reactie Maar goed. Misschien moet ik het hierbij dan maar gewoon laten.

Thanx anderen die even meegedacht hebben!
Voetbal?
pi_76889047
mooi geworden DJ!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 17 januari 2010 @ 15:27:21 #252
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76925443
Hier een update van het kamertje van onze kleine man. Het is nog erg onpersoonlijk, maar de meubeltjes staan. De wandplank moet nog aan de muur, er komt nog een stoel in en natuurlijk de nodige aankleding en gordijnen. Maar weer een stapje dichterbij.

Before met nog kinderkamerbehang van de vorige bewoners (we wonen er pas 4 jaar ):


Alles eruit, er stond een muurtje dat de kamer in 2-en deelde:


Opnieuw de muren gespachtelputzd, geverfd:


Laminaat op de vloer en plinten erop:


En nu dan zo, de meubeltjes in elkaar en erin gezet :
Kinderwagen staat ook tijdelijk in de kamer




pi_76925496
Mooi geworden Happy!!!
Leuke meubeltjes ook!
pi_76925703
oh wauw Happy wat een ruimte zeg!!
heel mooi geworden tot nu toe, sjiek
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 januari 2010 @ 16:36:49 #255
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76928300
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 13:45 schreef ratpack het volgende:
Wauw wat een mooie kamers allemaal! Hier zitten de ideeen nog vooral in het hoofd ;-)

Tan ik zie dat je naast het moederen nog kan reageren op dit topic, jammer dat je mijn pm niet beantwoord, of is hij niet aangekomen? Ik check mijn mail nog iedere dag op een reactie Maar goed. Misschien moet ik het hierbij dan maar gewoon laten.

Thanx anderen die even meegedacht hebben!
Wat vaag? Ik heb je meteen gemaild naar het e-mailadres dat je er bij meestuurde (ik geloof zo even uit mijn hoofd een hotmailadres?), compleet met link naar het dekentje. Het is dus van de Hema, en je kunt het via internet ook bestellen.

P.S. zit je inbox vol? Die is niet beschikbaar.
pi_76930540
Happy, super tof! En wat een ruimte, heerlijk zeg. Hele mooi vloer & meubels ook! Ben benieuwd hoe het is als het straks echt helemaal af is (met al je persoonlijke spulletjes )
  zondag 17 januari 2010 @ 18:05:09 #257
64262 DJRandall
zijn vrouw!
pi_76931428
Wauw happy, wat mooi geworden! Mooie meubeltjes ook!
pi_76938206
Oh Tan,
Super bedankt voor je reactie! Heb ondertussen al gegoogled hoe te leren breien ;-) dat ga ik dan ook nog wel beginnen, maar ik vind het dekentje zo prachtig! Ik had een gmail-adres gemaild, begin nu zelf ook te twijfelen!

Ben iig heel blij met je tip!
Voetbal?
  maandag 18 januari 2010 @ 09:23:57 #259
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_76954809
happy, wat mooi! En wat een grote kamer!
pi_76960924
Ik heb ook zo'n zin om te beginnen met de kamer, maar heb nog niet zoveel inspiratie :S
Er komen iig apen (white hanging monkey's van happy horse) in te hangen, maar de rest van de aankleding... Nja gelukkig heb ik nog even
  maandag 18 januari 2010 @ 13:36:43 #261
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_76962951
Happy wat is het mooi geworden!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76963017
Happy, wat een mooi kamertje heb je daar en wat een ruimte zo zonder dat muurtje
pi_76963652
Ik heb ook echt zin om te beginnen!!
(behalve dan het opruimen eerst )

Als uk binnen de tijd wordt geboren wordt het een Leeuw manlief is ook Leeuw en wil heel graag een schildering op de muur hebben waarbij het Welpje omhoog gehouden wordt door de aap, en pa en ma Leeuw op de achtergrond toekijken.

Alleen, als de kleine 4 of 3 weken te vroeg wordt geboren wordt het geen Leeuw, maar een Kreeft... dan kan die schildering op zich ook wel, maar het liefst wacht ik... Mjah om een week, 2 weken voor geboorte nog die schildering te gaan maken

Misschien moeten we het maar gewoon doen, tis sowieso een leuk plaatje
pi_76963782
Leuk Orea!
Kwa sterrenbeelden wordt t bij ons een beetje vaag
Lief is een tweeling/kreeft (ligt eraan welke horoscoop je erbij pakt) en ik ben schorpioen, en kind wordt waarschijnlijk een kreeft. Krijg je vreemde dingen van
Die apen had ik(wij) van mijn schoonoma gekregen en die vonden we zo leuk, dat we er meer wilden hebben en aan een touw willen hangen. Mja wat op de muren...
pi_76963847
Wow wat mooi Happy!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_76964164
Mooi hoor Happy, wat een balzaal! Daar kan jullie kindje later ook heerlijk spelen denk ik. (*ziet nu dezelfde kamer maar dan met 10 cm speelgoed bezaaid over de vloer)...
  maandag 18 januari 2010 @ 20:43:04 #267
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_76983333
Hier inmiddels al voorzichtig begonnen. Kamertje stond al anderhalf jaar leeg dus eerst maar eens leeggeruimd, behang was al gedeeltelijk van de muur. Afgelopen weekend alle reststukjes van de muren. Nu zitten nog zo'n 50 gaten in de muur (hing allemaal planken aan de muur..). Dat wordt vrijdag dichtgesmeerd.
Dan kleurtje geven en meubels plaatsen... Dat moet wel lukken in 6 maanden..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 19 januari 2010 @ 08:20:18 #268
57497 happyme28
I'm so happy
pi_76998677
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:08 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi hoor Happy, wat een balzaal! Daar kan jullie kindje later ook heerlijk spelen denk ik. (*ziet nu dezelfde kamer maar dan met 10 cm speelgoed bezaaid over de vloer)...
Haha, je laat Marky schrikken Hij wil al opbergdozen kopen

Bedankt voor de lieve berichtjes. Hopenlijk komen vandaag of morgen de lakentjes, hemeltje, mandjes en ander aankleedspul. En als we puf hebben misschien ook wel naar de IKEA vanavond voor de lamp en de fauteuil.
pi_76998708
Wow Happy, wat een mooi kamertje!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:18:19 #270
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76999484
Oh Happy wat is het mooi! Groot en rustig en op de een of andere manier straalt het gewoon die verwachting op wat komen gaat uit! En dan zo met het zonnetje erin!
Ik word er helemaal een beetje week van!

En dat nog zonder al die aankleding erbij. Ik schrik van de kriebels in mijn buik die ik erbij krijg.
***
  dinsdag 19 januari 2010 @ 09:31:46 #271
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_76999821
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Happy wat is het mooi! Groot en rustig en op de een of andere manier straalt het gewoon die verwachting op wat komen gaat uit! En dan zo met het zonnetje erin!
Ik word er helemaal een beetje week van!

En dat nog zonder al die aankleding erbij. Ik schrik van de kriebels in mijn buik die ik erbij krijg.

haha BE toch. (dat is vast gewoon je inlevingsvermogen. ).

en Happy ik vind 't ook een prachtkamer!
in de haak.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:54:34 #272
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77002287
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:48 schreef ratpack het volgende:
Oh Tan,
Super bedankt voor je reactie! Heb ondertussen al gegoogled hoe te leren breien ;-) dat ga ik dan ook nog wel beginnen, maar ik vind het dekentje zo prachtig! Ik had een gmail-adres gemaild, begin nu zelf ook te twijfelen!

Ben iig heel blij met je tip!
het staat in de folder nu zelfs met korting geloof ik.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_77005056
Gisteren nog even de laatste dingetjes gedaan voor de babykamer. Moet nog even wat kussentjes fixen voor de schommelstoel en dan is het enige wat er nog ontbreekt een baby

pi_77006644
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:04 schreef octopussy het volgende:
Gisteren nog even de laatste dingetjes gedaan voor de babykamer. Moet nog even wat kussentjes fixen voor de schommelstoel en dan is het enige wat er nog ontbreekt een baby

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De kat heeft zijn/haar plekje al gevonden.

Het ziet er heel mooi uit, kleurrijk zonder schreeuwerig te zijn, sereen en gewoon lekker knus. Leuk gedaan ook, die onderwaterdiertjes. Ik ben geen fan van dingen op de muur kwakken, maar ik vind dit heel schattig. Is het behang? En heb je een detailfoto van de lamp?

Oh, en waar heb je de sterrenlamp vandaan? Die lijkt me ook erg geschikt voor op de kamer van mijn zoon.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:15:11 #275
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77007398
Die kleurovergang in de muur is mooi! Wat een prachtige kleur blauw Leuk geheel zo...
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:17:02 #276
56471 pinquit
oh my lama!
pi_77007471
moooi gaaf ook die emmerlamp
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:03:13 #277
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_77009042
Mooi!

Claudia, die lamp is volgens mij van de IKEA

[ Bericht 13% gewijzigd door Vlinder op 19-01-2010 17:01:06 (link toegevoegd) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:59:01 #278
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77013103
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh Happy wat is het mooi! Groot en rustig en op de een of andere manier straalt het gewoon die verwachting op wat komen gaat uit! En dan zo met het zonnetje erin!
Ik word er helemaal een beetje week van!

En dat nog zonder al die aankleding erbij. Ik schrik van de kriebels in mijn buik die ik erbij krijg.

Wat lief en wat mooi gezegd, daar krijg ik ook de kriebels van . Ik vond het zelf nog zo kaal en zat me hormonaal te ergeren aan het feit dat de aankleding er nog niet was, maar als je het zo stelt dat zonnetje vond ik ook wel erg mooi inderdaad.

Octo, jullie hebben ook een mooi kamertje. Idd kleur zonder schreeuwerig te zijn. Leuke lamp!
pi_77014502
Wat een mooie meubeltjes Happy!

Gaaaf Octopussy, vooral die wieg
en die kat zooo herkenbaar, believe me, die ga je nog 1000x overal uit/in/vanaf halen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77018930
Octopussy wat mooi! Leuk gedaan hoor!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:03:06 #281
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77024016
Mooie kleuren op de muren Octopussy!
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:06:33 #282
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77024166
Ledikantje opgemaakt alleen voor de vorm hoor, hij kan zo niet slapen




En 1 van de mandjes en de nieuwe aankleedkussenhoes:


We zijn er blij mee! Weer een stukje dichterbij het eindresultaat. Helaas komen de gordijnen pas echt op het laatste moment of zelfs na de bevalling (nu slaapt onze kleine man eerst bij ons op de kamer, dus het is niet zo heel erg, maar kan niet wachten tot het helemaal af is).

Nog een vraagje: we zijn eigenlijk op zoek naar waar we stickers kunnen laten maken. We willen graag een aantal donkerblauwe sterren laten maken in diverse maten (van zo'n 10 cm tot max 50 cm) maar kan niet echt een site of bedrijf vinden die dat doen.

[ Bericht 21% gewijzigd door marky op 19-01-2010 20:22:41 ]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:49:52 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_77026231
Hier misschien? Mooi hoor met die sterren in de aankleding Site Ik heb ooit ook nog een site gehad waar je ze makkelijk kon bestellen, maar die kan ik nu niet vinden. Ik vind muurstickers Al heb ik ze nog nooit gebruikt...

mooie kamertjes komen nog steeds voorbij. Ik vind het zo leuk om te zien, grote verschillen maar allemaal met veel liefde gemaakt. Ik heb vandeweek nog een canvasdoek gemaakt met daarop het geboortekaartje van Lennon. En hij heeft eindelijk een nieuwe lamp Ong. een jaar geduurd. Binnenkort krijgt Lennon nog een extra plank op zn kamer om boeken op te zetten.
pi_77034366
De muren waren zo beschilderd door de vorige bewoners. Wij vonden het zo leuk dat we het zo gelaten hebben. Sowieso zijn we allebei duikers en hebben een zwak voor Nemo dus ben er heel blij mee.
De wieg is door mijn opa gemaakt 63 jaar geleden

De sterrenlamp en de emmerlamp zijn allebei van de Ikea. De ster is eigenlijk blauw, maar ik heb hem lichtroze gespoten. De emmer heb ik gevuld met plastic badspeeltjes

De kat zit inderdaad heel graag op het verschoningskussen, maar goed daar heb ik hoezen voor dus ik vind het geen ramp. Hij zit nu trouwens ook veel in de box beneden. Mijn kleine neefje werd er zondag even ingelegd en toen moest hij er niets meer van hebben De wieg vinden ze gelukkig niet interessant.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:40:07 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77043740
happy, heel mooi!
En ook het kamertje van octo is zo leuk geworden...

Hier moet manlief nog de lamp ophangen en dan kan alles op zijn plek. Gordijnen moet ik nog uitzoeken, maar daar heb ik geen haast (meer) mee. Harry komt toch eerst bij ons op de kamer. En er zitten rolluiken voor het raam..
Als de lamp hangt en de spullen staan op hun plek, dan zal ik nieuwe foto's maken...
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:51:46 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77044087
Oh mooi ook Octopussy! Idd wat Claudia zegt, vrolijke kleuren zonder hysterisch te zijn.
***
pi_77044511
Wat een mooie kamertjes allemaal! Die van Happy en Octopussy hierboven .

Hier is de inspiratie er al tijden wel, maar babykamer is nu nog logeer- en waskamer, en dat moet eerst naar de zolder verhuizen... (Zolder die dus eerst hoooognodig opgeruimd moet worden...).

Kindje krijgt een eigen kamertje, maar voor het eerste half jaar ook een deel van onze slaapkamer zodat daar het wiegje en de commode kunnen staan.

Ik mag dus 2 keer een mooi plekje maken

(ik mis Floortjes babykamertje in ons oude huis nog steeds... helemaal als ik nu denk aan die meubeltjes die nu een nieuw plekje gaan krijgen)

[ Bericht 5% gewijzigd door DeLiedje op 20-01-2010 11:22:37 ]
  woensdag 20 januari 2010 @ 11:24:36 #288
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_77045155
Octo wat een lief kamertje
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_77045308
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:27 schreef happyme28 het volgende:
Hier een update van het kamertje van onze kleine man. Het is nog erg onpersoonlijk, maar de meubeltjes staan. De wandplank moet nog aan de muur, er komt nog een stoel in en natuurlijk de nodige aankleding en gordijnen. Maar weer een stapje dichterbij.

Before met nog kinderkamerbehang van de vorige bewoners (we wonen er pas 4 jaar ):
[ afbeelding ]

Alles eruit, er stond een muurtje dat de kamer in 2-en deelde:
[ afbeelding ]

Opnieuw de muren gespachtelputzd, geverfd:
[ afbeelding ]

Laminaat op de vloer en plinten erop:
[ afbeelding ]

En nu dan zo, de meubeltjes in elkaar en erin gezet :
Kinderwagen staat ook tijdelijk in de kamer
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Het is nu al mooi maar als het af is is het volgens mij prachtig!
pi_77049146
DJ waar heb jij je commode vandaan? Ik ben op zoek naar een andere en die van jou vind ik erg leuk
pi_77103492
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:02 schreef martine1984 het volgende:
DJ waar heb jij je commode vandaan? Ik ben op zoek naar een andere en die van jou vind ik erg leuk
bedankt!

Die heb ik via Marktplaats gekocht en zelf wit gemaakt....
  vrijdag 22 januari 2010 @ 22:35:03 #292
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_77160379
Vandaag weer een beetje geklust. Muur was een gaten kaas...


Er was door de vorige bewoners een toog gemaakt, deze is 1,5 jaar geleden reeds dichtgemaakt (bij de verhuizing), maar nu de andere kant ook maar afwerken.


De vloer is al 1,5 jaar niet meer te zien geweest...


Voorlopig eindresultaat..
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_77170694
De basis is altijd veel werk Tazz, maar ziet er goed uit! Je hebt gelukkig nog eventjes
pi_77175309
Wat een leuke kamertjes komen er weer voorbij!

Zijn hier ook mensen met leuke tips voor een peuterjongenskamer? Onze W. gaat verhuizen ivm de komst van zijn broertje/zusje en wij willen hem een leuke kamer geven. Zitten zelf te denken aan blauwtinten met wit en grijs maar inspiratie is erg welkom! Ik heb hier ooit volgens mij een hele mooie grijze kamer gezien, van Rocka
  zondag 24 januari 2010 @ 19:22:05 #295
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_77219823
Weer een kleine update:

Nieuwe stoel:


Commode ingericht en plank opgehangen:


En de nieuwe wolken-lamp:


Deze komt er ook nog bij
  zondag 24 januari 2010 @ 19:56:06 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_77226309
Wow Happyme, het wordt echt steeds mooier!!!

Morgen komt onze dakkapel
Dus dan kunnen we ook echt gaan beginnen!!
(alleen nu zat mijn vriend te denken dat hij misschien toch de werkkamer naar zolder wil verhuizen ivp de babykamer daar, maar eigenlijk heeft ie daar niet zoveel zin in en vinden we t allebei niet erg als de baby op zolder komt...dilemma, dilemma)
  zondag 24 januari 2010 @ 21:36:52 #298
57497 happyme28
I'm so happy
pi_77226532
Ja, ik ben er erg blij mee! Mis alleen de gordijnen nog wel om het echt aangekleed te laten lijken.

Spannend Sonnetje! Ben benieuwd hoe het uiteindelijk wordt
pi_77235187
Octopussy, wat een knus en mooi kamertje!

Tazz, werk aan de winkel! Maar een goed begin is het halve werk

Happyme, jullie kamertje is qua afmeting net zoiets als ons toekomstig kinderkamertje (en dat laminaat hebben wij elders in huis ). Lekker ruim, en 't ziet er mooi en warm uit!

Ik zag stippelgordijnen en mijn man vond het leuk Ik ga me straks zoooo uitleven. * Cantare roept zichzelf weer tot de orde...
pi_77239267
Happy, wat een heerlijk stoer maar toch rustig kamertje

Die stalamp van de Ikea is leuk. Ik heb er ook nog even over gedacht om hem te kopen voor beneden, maar hij past hier denk ik niet zo goed bij het interieur.
pi_77264984
Nou omdat ik het gister over mijn dakkapel had, hij staat erop
En tis begin van de babykamer dus vind ik dat het hier kan

Vanaf de buitenkant:

Vanaf de binnenkant:


Nog een hoop te doen dus
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')