quote:
Op vrijdag 13 november 2009 14:38 schreef stijn1 het volgende:en als je ze dan op meerdere A4-tjes hebt, hoe krijg je die dan mooi samen?
echt stevig zal het niet zijn he
op die histor site vind ik maar een 7-tal sjablonen?
Ik weet niet wat voor een sjabloon je in je hoofd hebt, moet het een patroon zijn, een beestje, een voertuig, een gezicht. Tja ik vind eigenlijk alle 7 sjablonen leuk dus ik zou wel een keus kunnen maken.
Het is natuurlijk handig om te bedenken hoe vaak je dat sjabloon gaat gebruiken. Moet het echt een patroon worden en moet je het dus heel vaak gebruiken dan kan je het eventueel ook op van die plastic sheets overtrekken. Dat kan wel wat hebben.
Maargoed als je een zo goedkoop mogelijk patroon wilt hebben en/of juist heel orgineel kan het wel zijn dat je natuurlijk wat meer pielwerk tegemoet gaat. Het is de keuze die je maakt.
Ik wil je graag helpen hoor, ik vind het wel leuk. Maar dan vind ik het fijn om te weten of je dus een patroon zoekt wat je steeds gaat herhalen op de muur (hoeft niet consequent te zijn maar mag ook her en der) of dat je gewoon iets groters wil. Een beest bijvoorbeeld van een meter. Of een soort skyline. Met bijvoorbeeld hollandse geveltjes en een molentje e.d. k heb hier ook echt een stapel woontijdschriften waar dergelijke dingen vaak in langs komen dus dan kan ik even voor je gaan zoeken of daar misschien wat bruikbaars voor je tussen zit.
En als je een patroon wil, waar woon je? Ik moet die opdracht nog voor school voltooien en dat wil ik best op je muur doen (ik studeer Communicatie Event&Styling en we zitten momenteel bij de vormen en kleurenleer) nou goed. Ik hoor het graag!