abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74011013
En weer een nieuw topic voor alle mooie kamertjes!!

Het vorige topic: Kinderkamer fototopic deel 26

Mijn laatste reactie:
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 11:29 schreef NieuweUser het volgende:
Mooie kamertjes hoor! Die van Incantrix is wel heel bijzonder, mooi gedaan!!

Wij hebben inmiddels ook de meubeltjes binnen, en hebben de opstelling zo gedaan hoe het ons het mooiste lijkt. Maar het ledikantje staat nu bij het raam. Niet tegen de muur aan, maar schuin voor het raam, zo'n 20 - 30 cm van het raam. Nu zit ik te twijfelen of we dat moeten doen? Tocht dat niet te erg? Als we het bedje ergens anders neerzetten is het een stuk minder mooi vinden wij. Hebben jullie advies?
pi_74011145
nieuweuser: als je gordijnen hebt die over de vensterbank vallen, gewoon tot de grond ofzo zal het wel meevallen denk ik?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_74011263
We willen inderdaad gordijnen bestellen die tot aan de grond komen. Ik denk eigenlijk ook wel dat het meevalt, maar toch is er nog een twijfel in mijn hoofd...!
pi_74011368
ja als je je er niet lekker bij voelt moet je het natuurlijk niet doen
pi_74011384
je kan ook nog zo'n lange knuffel voor t raam leggen als je een beetje vensterbank hebt.
pi_74011781
Je kan het ook gewoon eerst even aanzien en mocht het toch te koud zijn kun je het alsnog veranderen toch?

Dinsdag wordt de vloerbedekking gelegd! En de plinten zijn er al ook bijna allemaal aan. Het schiet eindelijk op hier
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74012834
Ik vind het zo leuk om al die verschillende kamertjes te zien.
Ik moet alweer bijna aan de slag voor haar peuterkamer maar de kamer is niet zo heel groot.
Dus dat gaat lastig worden.
pi_74020228
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 17:41 schreef Incantrix het volgende:
Poppejans, wat een gaaf kamertje Heel lief, vind de kleurtjes echt heel leuk en wat een schattige Fabeltjeskrant-accessoires heb je gevonden! Geweldig

Tan, wat heb jij dat allemaal leuk gedaan zeg! Dat behang, dat vogelhuisje, die kruikzakken Vind de klamboe er echt perfect bij staan hoor, helemaal niet meisjesachtig

BJ, ik vind de stijl van jullie kamertje ook heel erg mooi. Die meubeltjes Ik zou het zo nóóit hebben uitgezocht, maar als ik de foto's zo zie vind ik het dus wel ineens heel mooi

Ennuhm, ik ga éindelijk ook debuteren in dit topic: onze eerste muur is af Dit is ook echt het enige stukje dat echt al kláár is, maar de rest gaat snel volgen. De foto's die ik ervan heb zijn heel slecht want mijn groothoek is niet groothoekig genoeg (;)) dus ik moet even die van mijn broertje lenen en ik had ook al niet het geduld om te wachten tot morgen dus de foto's zijn korrelig, maar toch.. Míjn trots:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De grondblokjes helemaal links naar de deur toe worden nog helemaal doorgetrokken achter de deur langs, maar daarvoor moeten we eerst extra grondblokjes maken. De paddestoelenknuffeltjes komen strakjes in de commode-kast en het muziekdoosje-annex-sterrenprojectortje (dat dingetje met Yoshi erop) krijgt ook nog een ander plekje. De muur waartegen de commodekast komt is wit behangen en krijgt ook nog een Mario-tafreel, maar ook daarvoor moeten we zelf nog stickers bijmaken, want de dingetjes die we daarbij willen, daar zijn geen stickers van te koop dus die maken we (net als de extra grondblokjes) zelf Owja, en het sierplankje dat mijn vader aan het maken is voor bovenaan de commode is ook in thema en het ruwe model heb ik al gezien en is echt

*trots*
En ik mag dit dus niet doen van mijn vriendin had ook al wat Yoshi en paddestoel knuffeltjes maar dat vond ze niet genoeg reden)
Nou wordt het gewoon een redelijke witte of iig lichte kamer met een band van Harley Davidson in het midden. Ben er nog niet uit welke band het wordt maar we hebben nog even wat maar goed is aangezien ik al die dingen uit de USA laat komen)
Heb wel dan maar weer andere knuffels laten overkomen uit de USA;
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:31:27 #9
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74020821
Taartjesfee, haha, thnx en wat leuk! hoe oud is je oudste (sorry, het is hier vast wel te vinden, maar ik weet niet waar ik moet zoeken )

Nieuwe User, ook dank je wel ennuhm, succes met jóuw kamertje ook! Hebben jullie buiten de opstelling van de meubeltjes nog veel te doen? Of is het dan ook af? Over de tocht kan ik je helaas niet adviseren..

Vlinder, wat cool, ik ben benieuwd naar de vloerbedekking!! Gooi op die foto's, haha!

Harley, niet eens? Ik vind het wel blij zo, haha! Nouja, een echte bikers-kamer is ook wel erg hip natuurlijk, leuk dat je vriendin dat dan wel weer leuk vind ook En lieve knuffies heb je daar
3!
pi_74021124
och de enige babykleren die we wel al hebben zijn allemaal Harley Davidson
rompertje shirtje vestje sloffen noem maar op. Lekker allemaal zelf gekocht toen we in de usa waren. Maar er gaat nog veel meer komen (aan de andere kant is het eigenlijk veel te duur voor die korte tijd dat het ze past )
Maar eerst onze eigen kamer afmaken. Die wordt morgen eindelijk behangen. dat wilde we 3 weken geleden al doen maar toen bleek de rest niet zo geweldig meer te zijn dus het de schuine wand en de tussenwand zijn volledig vernieuwd incl nieuw kozijn + deur op een praktischer plaats. Dus ipv alleen een behangetje hebben we nu een andere kamer Volgende over een maandje of 2 de babykamer dan maar want die gaat dus ook een nieuwe tussenmuur krijgen en een nieuw plafond. gaat weer veel meer kosten als alleen een behangetje
pi_74035911
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:31 schreef Incantrix het volgende:
Nieuwe User, ook dank je wel ennuhm, succes met jóuw kamertje ook! Hebben jullie buiten de opstelling van de meubeltjes nog veel te doen? Of is het dan ook af? Over de tocht kan ik je helaas niet adviseren..
Wij willen misschien nog een vlak in een bepaalde kleur op de muur schilderen, waar plankjes of schilderijen op komen te hangen. Nu zijn alle muren nog gewoon (room)wit. Verder nog de gordijnen, lampje, etc. De afwerking! Zo leuk om te doen he!
pi_74035922
Dat is ook nog een idee Pinquit!

Fijn dat het kamertje lekker opschiet Vlindur! Geeft toch een gerust gevoel!
pi_74035924
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:14 schreef pinquit het volgende:
je kan ook nog zo'n lange knuffel voor t raam leggen als je een beetje vensterbank hebt.
[ afbeelding ]
wij hebben in Tess dr kamer ook 2 van die lange knuffels liggen chter de gordijnen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:56:41 #14
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74037692
ik heb ons kamertje nog wat opgeleukt
met de hulp van vrouwtje theelepel

vind het zelf zo steeds mooier en gezelig worden
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:14:10 #15
95408 Incantrix
pi_74038052
Het ziet er zo inderdaad erg mooi uit , BJ! Geweldig!! Lekker warm en knus, met liefde ingericht Op deze manier gaat het echt veel meer leven vind ik als ik het zo zie..
3!
pi_74040566
Leuk BJ, en ik zeg het nog een keertje: erg mooie meubeltjes. En die stoel volgens mij ga je daar echt veel plezier van hebben. Ik zou mezelf er al heerlijk in zien liggen met een hummeltje in mn armen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 25 oktober 2009 @ 17:56:16 #17
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74049021
Update van de soon-to-be babykamer voor ons mannetje. Hij is inrichtklaar en ik ben er super blij mee:

De plinten moeten hier en daar nog een beetje afgekit worden, maar dat zijn details. Meubeltjes worden wit en de accentkleur wordt Navy blauw en veel wit/blauw patchwork.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:05:57 #18
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74053408
Icantrix hij is 9
Happyme mooie kleuren
I`m not weird. I`m limited edition.
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:52:45 #19
95408 Incantrix
pi_74055795
Happy, wat ziet dat er mooi strak afgewerkt uit zeg! Móói! Ik vind de kleuren erg mooi, heel rustig en warm. En volgens mij is het onwijs leuk als je er bont en blauw bij doet, ik ben héél benieuwd naar je volgende foto's!

Taartjesfee, dat vind ik toch zo leuk om te merken he? Ik dacht eigenlijk dat 'onze generatie' dit echt de bom zou vinden, maar ook de kinders van nu vinden Mario even geweldig.. Super

Nou, ik kan het bijna niet geloven, maar op de wieg na (die als het goed is komend weekend gebracht wordt) zijn we hélemaal klaar!! Vanmorgen zijn we begonnen met het beplakken van de tweede muur en toen dit af was is zijn mijn ouders en broer langsgekomen om het resultaat te bekijken én om het sierplankje dat mijn vader voor de commode maakte af te droppen. Daarna heeft lief nog de commode in elkaar gezet en nu dus klaar! Tjek dis out:

De muur die we vandaag hebben gemaakt:

De commode in elkaar en op z'n plekkie:

Het custom-made sierplankje :

De muur die we vorige week maakten konden we nu ook afwerken:

En zo is het dus nu:

En ik ben zó trots! En zo blij!

(Foto's overigens met veel dank aan mijn broertje voor het uitlenen van zijn full-frame DSLR + lekkere groothoek, ik weet niet of ik die nog terug wil geven )
3!
pi_74055940
en daar hoor je ook trots op te zijn ik vind het ene kei gave kamer !

(Foto's overigens met veel dank aan mijn broertje voor het uitlenen van zijn full-frame DSLR + lekkere groothoek, ik weet niet of ik die nog terug wil geven )
Erg hé ben blij dat ik een eigen DSLR heb met en leuke 17mm lens. weliswaar geen Canon 5D full frame maar dan nog !
  zondag 25 oktober 2009 @ 20:58:51 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74056165
Leuk Incantrix! Echt heel erg leuk...
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:01:18 #22
95408 Incantrix
pi_74056340
Asy, thnx!

Harley, ook dank je wel! En ik heb zelf an sich wel een DSLR en een groothoek, maar de groothoek die ik daarmee heb (18 mm.) is niet voldoende om dit alles er zó ruim op te krijgen
3!
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:04:03 #23
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74056503
Ik was net alvast hier aan het rondkijken voor onze babykamer...
Wat een leuk spul heeft ze toch.
wel prijzig
pi_74057389
Wat een leuke kamertjes weer!

Mooi sfeertje heb je daar BJ. Lekker plekje om te voeden strakjes.

Strak geworden Happy. Mooie kleuren.

Incantrix, mooi en grappig, dat plankje wat je vader gemaakt heeft. Fantasievol kamertje wordt het zo.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74058147
Incantrix wat ontzettend tof!!
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:41:00 #26
593 sjak
Juffie Bloem
pi_74058844
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Incantrix wat ontzettend tof!!
dat dus!
Lekker douchen!
  maandag 26 oktober 2009 @ 07:59:00 #27
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74067956
mooooooi trixje!
  maandag 26 oktober 2009 @ 08:05:35 #28
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_74068006
Ik ga bij Incantrix wonen in dat kamertje!
Dat mag wel, toch?

Beessie-Jen wat een heerlijk stijlvol en warm kamertje hebben jullie gemaakt!

Happy jullie kamer is nu ook al erg mooi! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet als alles binnen is! Wanneer komen de meubeltjes?
A grand adventure has begun.
pi_74068308
Wow mooie 2e muur Incantrix!!

BJ, wat mooi met die extra accessoires!

Happy, mooie basis hoor! Ben benieuwd hoe het staat met de meubeltjes!
pi_74069994
Incantrix . Ik vind het zo enorm origineel. Daar hou ik wel van. Jammergenoeg ben ik zelf niet zo uitbundig, maar ik vind het fantastisch!
Happy: Wouw, wat een mooie kleuren. Die donkere muur, is dat behang en welke kleur precies?
pi_74070171
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 08:05 schreef Keshet het volgende:
Happy jullie kamer is nu ook al erg mooi! Ben erg benieuwd hoe het er uit ziet als alles binnen is! Wanneer komen de meubeltjes?
De meubeltjes komen waarschijnlijk laatste week november/eerste week december dus dat duurt nog wel event.

DJRandall, de muren zijn gespachtelputzt (hoe schrijf je dat? ) en die kleur is dus meegemengd. Het is mokka-kleurig, maar ik zou het kleurnummer niet weten eerlijk gezegd
pi_74070267
Inca wat een uber kamer! Ik vind hem zo tof!

Happy, wat mooi! Vooral dan die donkere vloer er weer bij, Ik ben heel benieuwd naar het eind resultaat!

Beessie, jullie kamertje is al echt af he, kun je ook al niet wachten voor hij/zij er in ligt?
pi_74107758
Kijk!

Ik heb al het kinderspul nu uit alle hoeken van het huis nu naar de kinderkamer verhuisd en we hebben best veel spul De kleertjes die we zelf hebben gekocht of hebben gekregen hangen in het trapgat

Vrijdag komen de meubels!

[ Bericht 16% gewijzigd door Vlinder op 27-10-2009 12:57:09 (Nog meer foto's :D) ]
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 12:52:06 #34
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74107903
Incantrix, écht super! Niet een kamertje dat ik zelf zou nemen of zo, maar het totaalplaatje is zo tof geworden!!

Vlindur, heel erg mooi! Ben erg benieuwd naar het eindresultaat
pi_74109149
Mooi Vlindur! Zachte, warme uitstraling heeft het zo en toch licht door het grote raam. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:38:13 #36
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74109297
Mooi Vlindur!
En volgens mij heb ik BJ van de week overgeslagen maar jullie kamertje is ook echt heel mooi en warm geworden zeg!
pi_74109374
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 12:47 schreef Vlindur het volgende:
De kleertjes die we zelf hebben gekocht of hebben gekregen hangen in het trapgat

Vrijdag komen de meubels!
Dat yamaha pakje

Verder vind ik het behang geweldig en die vloerbedekking hebben wij in de woonkamer liggen, die is ook prachtig.
Ik ben benieuwd naar het resultaat met de meubeltjes. Dit zijn kleuren die ik zelf ook uit zou kiezen namelijk.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74109604
Dank jullie wel Ik ben erg benieuwd hoe de meubels er bij gaan staan, straks is het geen porem!

Dizzy, dat pakje heb ik van mijn broertje Ik heb een Yamaha XT en dus moest onze kleine natuurlijk wel echt motorkleren hebben he Het is voor een kindje van een jaar of anderhalf En het rode t-shirtje wat er voorhangt is ook van Yamaha Voor iemand van goed 1 jaar ook Hij wist niet welke maat hij moest hebben
pi_74111582
Vlindur, wat een gaaf behang! Wordt volgens mij een heel gaaf kamertje, ben benieuwd naar het eindresultaat!
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:31:40 #40
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74113447
mooie vloerbedekking Vlinder! staat heel mooi strak zo!
en die kleertjes; volgens mij heb ik de helft daarvan ook gekocht; zie enorm veel dezelfde dingen haha
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:35:01 #41
95408 Incantrix
pi_74115686
Dank jullie wel allemaal, altijd leuk om te horen dat anderen ook enthousiast zijn van iets waar je trots op bent (En Keshet, we hebben nog een ledikant klaarstaan voor na de wieg, als je wil mag je je daar best ff inproppen hoor )

En Vlindur, wááuw, wat mooi op deze manier! Ik vind het er heel knuffelbaar uitzien zo, het doet me denken aan zacht, en veilig, en knuffelig, en geborgen Heel gaaf, ben benieuwd naar de meubeltjes (en tuurlijk gaan die erbij passen, weet ik zeker!)
3!
pi_74118263
Echt he, ik vond jullie altijd een beetje raar dat jullie in de kinderkamer stonden te zwijmelen enzo.
Maar nu stond ik daar toch net ook echt even te kijken en te bedenken hoe mooi het allemaal werd

Ik weet al helemaal hoe het komt en hoe ik het hebben wil. Zo leuk!
pi_74120876
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:50 schreef Vlindur het volgende:
Echt he, ik vond jullie altijd een beetje raar dat jullie in de kinderkamer stonden te zwijmelen enzo.
Maar nu stond ik daar toch net ook echt even te kijken en te bedenken hoe mooi het allemaal werd

Ik weet al helemaal hoe het komt en hoe ik het hebben wil. Zo leuk!

Moederke!

Ik vind het erg mooi trouwens
pi_74121888
oh incantrix ik ben beetje jaloers
pi_74127815
Mooi Vlindur!! Ziet er netjes en warm uit!

En dat zwijmelen in de babykamer komt mij bekend voor!
pi_74128382
Leuke kamer Incantrix. Het zou niets voor mij zijn, maar het idee en de uitwerking vind ik

En vlindur, wat een knus kamertje. Erg mooi zo met die vloerbedekking
pi_74190418
tvp !!
pi_74190962
wat doet iedereen het toch leuk!

Incantrix, ik wil ook jouw kamertje wat ontzettend gaaf!!

Wij hebben eigenlijk niks veranderd aan het kamertje zoals deze was. (2 jaar geleden flink geïnvesteerd in de vloerbedekking en gordijnen ) . We hebben alleen weer 2 planken van de muur gehaald (die we met pijn en moeite hadden bevestigd ) en het bureau + computer verwijderd.

Ik wil proberen om het met accessoires nog wat op te leuken.

En nu staan er al dingetjes in en het is er zo heerlijk rustig.... Ik zal snel eens foto's posten.
pi_74198758
Incantrix, de complimenten voor je kamertje van mijn lief. "Wow cooool, dat wil ik voor mn kantoor."
Dus zodra er hier een kantoor komt (as if ) dan pm ik even!
Gaaf gedaan hoor!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_74291427
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 20:52 schreef Incantrix het volgende:

De muur die we vandaag hebben gemaakt:

[ afbeelding ]

De commode in elkaar en op z'n plekkie:

[ afbeelding ]

Het custom-made sierplankje :

[ afbeelding ]

De muur die we vorige week maakten konden we nu ook afwerken:

[ afbeelding ]

En zo is het dus nu:

[ afbeelding ]

En ik ben zó trots! En zo blij!
Wat een origineel kamertje! Echt heel erg leuk!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_74298544
Kamer is klaar!!!

Al het spul en de meubel in deeltjes

Commode!

Bed en stoel. (De klamboe hang inmiddels ook)

Kast en Meneer Beer

De wandplank moeten we nog ophangen.

Tot nu toe de inhoud van de kast. het hydrofiel spul zit in de commode. Daar komen de rompertjes ook te liggen.

We zijn er zo blij mee! De gordijnen moeten we nog bestellen evenals het brulbakje (babyfoon) en het matras, badset en klamboe hebben we vandaag gekocht. We zijn bijna klaar!
pi_74300484
Wat is het mooi geworden Vlindur! Bruin leek me zo donker, maar het ziet er echt heel sjiek uit
Lotte!
Noah!
pi_74301285
Het is supermooi! Maakte jij je nou wat zorgen over of de meubeltjes er wel bij zouden passen? Nou, het is perfect. Zo'n zachte uitstraling.
  maandag 2 november 2009 @ 08:26:42 #54
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_74305881
Heel mooi Vlindur!!
pi_74306024
Mooi Vlindur!

Babykamer, pfff moet hier ook gaan gebeuren. Reactie van mijn vriend na de positieve test: "nu moet ik echt aan de zolder gaan beginnen".
Eerst maar de dakkapel en dan de rest van het project...Wordt nog wat!
pi_74306472
Sonnetje waaaaaah echt waar? Gefeliciteeeeeerd! gaat op zoek naar de update
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74306483
oh vergeet ik waar ik voor kwam

vlindur mooi geworden zeg! Sjiek maar niet te.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 2 november 2009 @ 10:42:58 #58
95408 Incantrix
pi_74308384
Supermooi zo Vlindur, en inderdaad, die meubels staan echt gewéldig Mooi, rustig, sereen, helemaal

En nogmaals thnx allen
3!
pi_74308510
Mooi Vlindur!! Ziet er netjes uit. En ook al zoveel kleertjes!

Ik zal ook eens een keertje foto's maken, zit alleen nog te wachten op de laatste levering (Lamp en lakentjes e.d.).
pi_74308606
quote:
Op zondag 1 november 2009 23:20 schreef Linda2205 het volgende:
Wat is het mooi geworden Vlindur! Bruin leek me zo donker, maar het ziet er echt heel sjiek uit
En wat maakt de vloerbedekking het kamertje knus!

Ik moet zelf niet denken aan vloerbedekking, veel te onpraktisch met twee beesten in huis, maar als ik dit zo zie dan word ik wel een beetje jaloers.

Wat heb je trouwens veel kleertjes, Vlindur! Ik kan mijn lief maar niet aan zijn verstand krijgen dat wij echt HEEL behoudend ingekocht hebben.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74309442
We hebben hier een niet al te grote kamer, dus wilde het rustig houden.
Op wat kleine dingen na is hij wel af.

En ja inhoud van kledingkast is niet zo netjes, maar alles moet toch nog gewassen worden
pi_74309527
Geweldig, Meimeltje! En wat een stoere olifanten.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74309589
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:19 schreef Claudia_x het volgende:
Geweldig, Meimeltje! En wat een stoere olifanten.
Thnx, echt Ikea (de olifanten dan)
  † In Memoriam † maandag 2 november 2009 @ 11:21:48 #64
43556 miss_dynastie
pi_74309618
Ik vergeet het steeds te posten, maar incantrix, wat een fantastisch kamertje
pi_74309865
Dank jullie wel! We zijn er ook zo blij mee

Meimeltje, wat mooi!
pi_74310656
Meimeltje wat een mooie meubels Waar komen die vandaan?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_74310834
vlindur en meimel, wat mooi!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_74311568
quote:
Op maandag 2 november 2009 11:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Meimeltje wat een mooie meubels Waar komen die vandaan?
Meubels hebben we al 3 jaar, ook bij mn zoontje gebruikt. Ik heb ze alleen wit over geschilderd, ze waren offwhite. Ze komen van de Babymax in Veenendaal.
pi_74311632
Meimeltje wat waanzinnig mooi! Zo subtiel en af, zou zo in een woonblad kunnen staan en in ons huis.
pi_74312301
Vlindur, mooi geworden! De kleuren van je meubeltjes passen precies hoor

En Meimel: ook fantastisch! Ik vind het ook zo leuk dat alles geruit is en dus bij elkaar past. Zelf gemaakt?
pi_74312588
quote:
Op maandag 2 november 2009 12:43 schreef DJRandall het volgende:

En Meimel: ook fantastisch! Ik vind het ook zo leuk dat alles geruit is en dus bij elkaar past. Zelf gemaakt?
Nee zo handig ben ik niet Het meeste is van Cottonbaby. De gordijnstof ook en hebben we gewoon via de winkel laten maken. Heb zelf alleen het canvaslijstje bekleed en voorzien van zilveren sterren en zn naam
Ben nog wel bezig een kapstokje te maken, ook bekleed met dezelfde stof.

Bedankt allemaal voor de leuke reacties!
  maandag 2 november 2009 @ 12:55:06 #72
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_74312682
Vlindur en Meimeltje wat mooi

Vlindur, ik vind dat behang zo lief, en tegelijk heel chique
Meimeltje, die ruitjesstof is zo leuk toegepast zo, ik vind het echt prachtig, op en top een babykamertje
pi_74313722

De klamboe en het matrasje
  maandag 2 november 2009 @ 13:44:42 #74
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74314161
ooo wat een mooie kamertje Vlindur en Meimeltje...
heel anders, maar beide erg mooi
pi_74316528
Ohhh, mooie kamertjes van zowel Vlindur als Meimeltje. Om verliefd op te worden!
pi_74318636
Meimeltje, wow wat een leuk kamertje zeg!
zo leuk om te zien hier hoe al die kamertjes verschillend zijn!
En hoeveel zorg er aan besteed wordt
pi_74319097
icantrix ik had deze dus besteld (in china)
mischien ook iets voor in jullie kamer :

quote:
Op maandag 2 november 2009 11:17 schreef Meimeltje het volgende:
We hebben hier een niet al te grote kamer, dus wilde het rustig houden.
Op wat kleine dingen na is hij wel af.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
En ja inhoud van kledingkast is niet zo netjes, maar alles moet toch nog gewassen worden
Volgens mij wordt het een mannetje
Maar ik was bang dat onze babykamer te klein zou zijn en was bang dat we nooit alles erop krijgen. Maar die van ons is toch wel ietsje breder.
Vandaag onze kamer afgemaakt (plinten enzo) en dan kan ik nu verder met de babykamer.
  maandag 2 november 2009 @ 16:21:29 #78
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74319251
wat een leuke kamertjes hier, wauw om verliefd op te worden!

wij zijn vandaag ook aardig in de weer geweest met ons meisje haar kamertje, wat word het leuk!!!! zal wanneer het allemaal aan kant is ook foto's maken en plaatsen
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74323222
Ooh, wat een mooie kamertjes weer!

vlindur, wat is het mooi en beetje chique zelfs met dat bruin! Ik vind het echt en hele mooie stijl.

Meimeltje, kleiner kamertje misschien maar ook supermooi hoor! Juist weer hele lichte kleuren, heel tof!

Wat me wel opvalt is dat jullie al zoveel kleertjes hebben hangen! Wij hebbenal wel heel wat rompertjes, maar op de kleertjes hebben we toch niet echt gespaard zeg maar. Moet maar eens de doos uit gaan pakken van mijn vriendin, die kregen we zaterdag met allemaal oude kleertjes van haar 3 kinderen... Ben heel benieuwd wat er allemaal in zit!
  maandag 2 november 2009 @ 19:10:07 #80
95408 Incantrix
pi_74324129
Harley, wat zijn die gaaf!! Heb je die via e-bay gevonden ofzo?

Meimeltje, ik vind jullie kamertje echt helemaal super, zó mooi Ik hou echt heel erg van lichtblauw (helaas krijg ik zulke dingen er écht niet doorheen bij mijn lief) en de combi die je hebt gekozen met wit is echt om te smullen

Vlindur, leuk dat je het bedje mét klamboe er nog even op hebt gezet voor ons, ik vind jullie kleurencombi echt geweldig

Lijnloos, ik krijg mijn lief er nog steeds niet van overtuigd dat wij helemaal niet zo veel kleding hebben, maar wij hebben ook niet zo veel hoor. Gelukkig heb ik gewoon lekker met Kleine Dikkie afgesproken dat hij nieuwe kleren krijgt als hij nog even blijft zitten tot het volgende salaris er is en daar heeft lief lekker helemaal níks over te zeggen
3!
pi_74326533
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:10 schreef Incantrix het volgende:
Harley, wat zijn die gaaf!! Heb je die via e-bay gevonden ofzo?

Meimeltje, ik vind jullie kamertje echt helemaal super, zó mooi Ik hou echt heel erg van lichtblauw (helaas krijg ik zulke dingen er écht niet doorheen bij mijn lief) en de combi die je hebt gekozen met wit is echt om te smullen

Vlindur, leuk dat je het bedje mét klamboe er nog even op hebt gezet voor ons, ik vind jullie kleurencombi echt geweldig

Lijnloos, ik krijg mijn lief er nog steeds niet van overtuigd dat wij helemaal niet zo veel kleding hebben, maar wij hebben ook niet zo veel hoor. Gelukkig heb ik gewoon lekker met Kleine Dikkie afgesproken dat hij nieuwe kleren krijgt als hij nog even blijft zitten tot het volgende salaris er is en daar heeft lief lekker helemaal níks over te zeggen
Nope via dealextreme besteld. (als je de bestandsnamen ziet zie je ook de SKU/bestelnummers) gratis verzending en met de huidige dollarkoers lekker goedkoop.
  woensdag 4 november 2009 @ 12:30:33 #82
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74381232
Hoe op dit moment het kamertje eruit ziet
(moeten nog het plankje ophangen en er is nog (véél )meer kleding, maar de hangertjes zijn op )

Wow zie nu pas dat het wel heel veel foto's zijn Maar vind het zo leuk om te laten zien
  woensdag 4 november 2009 @ 13:51:54 #83
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74383944
Laat me raden, jullie houden van Winnie de Pooh?
Lief kamertje
pi_74384014
Eerder Woezel en Pip .

Vind het wel een leuk kamertje ook al is het niet mijn smaak en is het een beetje druk. Jammer dat er niet echt een overzichtsfoto tussen zit.
  woensdag 4 november 2009 @ 13:54:52 #85
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_74384046
Joh
  woensdag 4 november 2009 @ 14:06:47 #86
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74384427
@pannenkoeken: onze kleine meid gaat bij ons op de kamer slapen Daarom is er geen overzichtsfoto De rest van de kamer is nog n troep :p Zodra dat opgeruimd is zal ik weer foto's maken hoe het allemaal is

Ben inderdaad gek van woezel en pip
pi_74384483
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef mama_papa het volgende:
@pannenkoeken: onze kleine meid gaat bij ons op de kamer slapen Daarom is er geen overzichtsfoto De rest van de kamer is nog n troep :p Zodra dat opgeruimd is zal ik weer foto's maken hoe het allemaal is

Ow op die manier, logisch .
pi_74384485
quote:
Op woensdag 4 november 2009 14:06 schreef mama_papa het volgende:
...
Oh, maar daar merk je niks van hoor Nee, ik vind het een leuk kamertje hoor! En wat een kleertjes en spullen al zeg, je kunt zien dat ze welkom is
  woensdag 4 november 2009 @ 14:12:34 #89
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74384613
Haha dankje Het ergste is dat ik nog véél meer spullen heb liggen moet het nog allemaal sorteren en op hangertjes hangen enzo, maar het is ook allemaal zo leuk hihi
En ze is zeker welkom Het gaat wel snel allemaal hoor Toch kan ik niet wachten tot ze in mn armen ligt
  woensdag 4 november 2009 @ 14:20:29 #90
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_74384864
Sow heej een hele duidelijke fan van Woezel en Pip, de stichting daarachter zal blij zijn met je donaties! Ik hou er helemaal niet van, maar het is wel leuk uitgevoerd. En jeetje wat een hoop spullen al zeg! Lief spul! Lekker roze!
  woensdag 4 november 2009 @ 16:27:01 #91
95408 Incantrix
pi_74389404
Lief kamertje MP! En die lakentjes met die sterretjes ook, heel schattig! Ga je t.z.t. nog een overzichtsfoto posten? Ben benieuwd! (Ow, en dat boxkleed hebben wij ook, hihi )

Harley, leuke site is dat, thnx
3!
  woensdag 4 november 2009 @ 16:38:22 #92
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74389889
@Incantrix: Dankje Wanneer de rest van de slaapkamer is opgeruimd en toonbaar is, maak ik direct foto's Is nu even niet te doen Opruimen gaat niet zo snel meer, elke dag een heel klein beetje en ik ben al op
Grappig dat we dezelfde lakentjes hebben hihi
pi_74390179
Poezel en Wip!
pi_74390455
Dat is met recht een Woezel en Pip kamer leuk
  donderdag 5 november 2009 @ 13:41:00 #95
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74417840
Hey mama-papa, welke is nou eigenlijk woezel en welke pip? S heeft voor haar geboorte een woezel of pip met een knuffeldoekje eraan gekregen en dat is nu haar vast kdv-knuffel. Maar ik weet steeds niet hoe het kreng heet, Woezel of Pip .

Mijn zoon krijgt de andere. Verder hier niks in huis van Woezel en Pip .
  donderdag 5 november 2009 @ 13:42:07 #96
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74417868
Lief kamertje trouwens .
pi_74418412
Groof, die blauwe is Woezel en die gele is Pip.
Ik vind het persoonlijk niks Ik vind het een te grote hype en daarom koop ik er juist bewust niks van.

Mama_papa, wel leuk uitgevoerd
pi_74418597
Wat een leuk thema kamertje mama_papa, en behalve Woezel en Pip houdt je ook niet van roze zo te zien.
Ik vind de boekjes van Woezel en Pip wel leuk, maar zelf verder niet meer dan dat

Knufdoekje wat hier in het bedje ligt is deze van de Efteling, ik hoop dat ik het hem kan aansmeren als favo knuffel
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_74420154
soww MP; wat een mooie verzameling zeg! wordt vast heel mooi als alles af is!

houdt zelf ook niet van Woezel en PIP, maar het ziet er wel heeeeeel schattig uit...
  donderdag 5 november 2009 @ 16:58:52 #100
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74425201
Ik vind het 2 super leuke hondjes Maar ik doe ook meteen wat voor t goede doel haha
Ik hou juist wel enorm veel van roze Maar we zijn al een tijd lang op zoek naar een 3 of 4 kamerwoning, dus vinden we het zonde om nu nieuw behang te kopen terwijl we misschien over een paar maandjes gaan verhuizen
Als ze dr eigen kamertje krijgt, dan word die zeker weten helemaal roze der roze hahaha

Merk dat echt weinig mensen Woezel en Pip leuk vinden Ik ben wel heel erg trots op t hoekje van mn meisje Haha maar dat lijkt me logisch anders zou ik het niet zo doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')