quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef 8108139dpths het volgende:
omg wtf roflmao... dat is toch geen man.![]()
![]()
Dat was ook geen man, dat was een jongetje... een tiener.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is een ware koning hoor, barbaar! Farao-stijl!
Lekker Ding/Lekker Dierquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:51 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
wat moet ik me voorstellen bij een LD?
Johnny Depp zou een homo in z'n reet neuken en nog hartstikke stoer zijn ook. Het nieuwe heterostoer.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat was ook geen man, dat was een jongetje... een tiener.
En dat was anderhalve eeuw voor chr.![]()
Er staan geen leeftijdscriteria bij hoor!quote:man de; m -nen; -netje 1 mens vh mannelijk geslacht 2 mens zonder onderscheid vh geslacht: we waren met acht ~ met ons achten; met ~ en macht zo krachtig mogelijk; op de ~ af vragen rechtstreeks; iets aan de ~ brengen verkopen 3 echtgenoot: mijn ~
Link?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Dit doet me denken aan de boswachter en zijn topic.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[..]
Er staan geen leeftijdscriteria bij hoor!
Als je maar lang genoeg wacht is het vanzelf weer in de mode!
Ik wilde posten dat ik het eens ben met de klacht, maar dit doet mij twijfelen.quote:
En Depp is een baas, die schuurt wss zelfs puur natuur! Niets geen vasaline of een goede rochel!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Johnny Depp zou zich door een homo in z'n reet kunnen laten neuken en nog hartstikke stoer zijn ook.
Eerst had ik zo iets van?quote:
Een tatoeage van een doornkrans waarschijnlijk! Dan kunnen zijn klonen in de schemering onderscheid maken tussen waar ie wel en niet in kan. Voor je het weet port er iemand zijn bonkende pedaalstamper in je navel.quote:
Psies!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:58 schreef Gwywen het volgende:
Johnny Depp is natuurlijk een klasse apart, die kun je niet zomaar over één kam scheren met al die andere drie miljard mannen op aarde.
Wat is dat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies!![]()
Maareh ik weet niet of hij het 'nieuwe heterostoer' wil ontdekken....
Lol, ik had moeten quoten:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat is dat?![]()
Ik las trouwens of hij zijn 'heteroster wilde dekken.'
Op Wiki staat trouwens precies hoe het moet, speciaal voor de mannen:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Johnny Depp zou een homo in z'n reet neuken en nog hartstikke stoer zijn ook. Het nieuwe heterostoer.
Nu pas gevonden: Make-up pen voor vermoeide jongens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zocht naar een topic voor dat plaatje. Kon 'm niet vinden. Nou, sexy hoor..
Eerste wat mijn vriendin tegen me zei toen ie in the Dark Knight voorbij kwam: jeetje wat overdreven, die man met eyelinerquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
gaylinersquote:
Dat toeval! Dat is ook het eerste wat ik zei toen ik jouw vriendin zag!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eerste wat mijn vriendin tegen me zei toen ie in the Dark Knight voorbij kwam: jeetje wat overdreven, die man met eyeliner
quote:
quote:
ZULKS GEVATTE OPMERKINGEN. WAT GOED VAN JULLIE.quote:
Wat een gay-line die opmerking van je! Verkapte anus-bleker!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
[..]
ZULKS GEVATTE OPMERKINGEN. WAT GOED VAN JULLIE.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Johnny Depp zou een homo in z'n reet neuken en nog hartstikke stoer zijn ook. Het nieuwe heterostoer.
quote:
Wat heeft hij voor kransje op zijn buik? Wtf...quote:
Tribal om je navel is de hit van 2010!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat heeft hij voor kransje op zijn buik? Wtf...
Dat mag ie er dan weer af gaan krabben in 2011quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
Tribal om je navel is de hit van 2010!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Eerst had ik zo iets van?![]()
Toen![]()
Vervolgens
En nog slechte ook, loopt snel uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:44 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Hebben die smiley's hier trouwens ook geen eyeliners?
Zei Sawyer ook alquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Eerste wat mijn vriendin tegen me zei toen ie in the Dark Knight voorbij kwam: jeetje wat overdreven, die man met eyeliner
Whehhehe ik moest meteen aan richard van lost denken iddquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Je smiley z'n eyeliner is uitgelopen
Nee dat is toch een wijf?????quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:48 schreef 8108139dpths het volgende:
![]()
Je bent gewoon fucking jaloers! Jaloers zeg ik je!quote:
Onch!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |