We kunnen ook origineel doen;quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef webfreak het volgende:
Ik heb 't! Als we nou allemaal een roodkleurig hartje meenemen, en dat tegelijkertijd in de lucht steken.. Gaat 'ie wel voor ons janken
Waarom? Ik had er graag bij willen zijn in Amerika (waar andersquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:32 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik ga de setlist denk ik wel gewoon bekijken...
Sowieso moet ik alle Beatles gerelateerde sites proberen te vermijden, en hopen dat als er hier iemand de setlist post, hij een spoiler gebruiktquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waarom? Ik had er graag bij willen zijn in Amerika (waar anders) toen hij "Day Tripper" voor het eerst inzette... Of nog beter: "A Day In The Life" in Liverpool. Of "With A Little Help" in New York, oh wacht...
Verrassingen tijdens optredens maken het extra speciaal, zeker bij shows waarvan je voor 99% weet wat er gaat gebeuren.
Dat is ook wel zo, maar ik ben waarschijnlijk te benieuwd om 't niet in te kijkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Waarom? Ik had er graag bij willen zijn in Amerika (waar anders) toen hij "Day Tripper" voor het eerst inzette... Of nog beter: "A Day In The Life" in Liverpool. Of "With A Little Help" in New York, oh wacht...
Verrassingen tijdens optredens maken het extra speciaal, zeker bij shows waarvan je voor 99% weet wat er gaat gebeuren.
En vals zingenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef webfreak het volgende:
Ik heb 't! Als we nou allemaal een roodkleurig hartje meenemen, en dat tegelijkertijd in de lucht steken.. Gaat 'ie wel voor ons janken
Dat is sowieso niet zo moeilijk bij sommige liedjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk ook niet echt dat het gaat lukkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Sowieso moet ik alle Beatles gerelateerde sites proberen te vermijden, en hopen dat als er hier iemand de setlist post, hij een spoiler gebruikt
Waarom niet? Het gaat tenslotte over maar 6 dagen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:41 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Denk ook niet echt dat het gaat lukken.
Maak jij mij even gekquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:46 schreef Aisumasen het volgende:
En aangezien het nooit een solo-nummer is, hoop ik op "Martha My Dear", één van de weinige Beatle-tracks die hij nog nooit gespeeld heeft.
Als je kijkt naar de nieuwe DVD, 11 om precies te zijn.. Dus zoo erg is het nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:49 schreef Aisumasen het volgende:
Geloof me, als je niets kent van z'n solo-repertoire, ken je hooguit 3 nummers niet.
Inderdaad. Ik ga het in ieder geval proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:49 schreef MuadDib het volgende:
Ik laat me graag verrassen bij een concert. Niks bekijken dus.
Ik heb altijd het gevoel dat jij meer nummers van McCartney kent dan hijzelfquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:46 schreef Aisumasen het volgende:
Omdat ik vast wel ergens iets zie opduiken als hij een echt grote verrassing speelt. Vorige tournees switchte hij maximaal van 4 tracks, geloof ik. En aangezien het nooit een solo-nummer is, hoop ik op "Martha My Dear", één van de weinige Beatle-tracks die hij nog nooit gespeeld heeft. Of misschien speelt hij "(I Want To) Come Home" wel.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, het begin van Wings Over America. En Magneto & Titanium Man graag!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:51 schreef Aisumasen het volgende:
Ik hoop dat hij de opener veranderd, want die vind ik toch zo matig... Mijn droom-opening zou zijn: "Venus And Mars", "Rock Show", "Junior's Farm", "Jet". Past naadloos in elkaar.
Halifax duurde net iets meer dan twee uur en een half.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef Blinker het volgende:
Hoe lang duurt zo'n concert eigenlijk ongeveer van Macca?
Ik denk dat iedereen in dit topic meer solo-nummers kent dan het op dit moment lijkt dat hij zelf kent...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jij meer nummers van McCartney kent dan hijzelf
36 nummers, twee uur en drie kwartier.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef Blinker het volgende:
Hoe lang duurt zo'n concert eigenlijk ongeveer van Macca?
Wow! Dat is echt lang!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Halifax duurde net iets meer dan twee uur en een half.
Als je "Band On The Run" en z'n laatste solo-platen (inclusief Fireman) kent, zit je goedquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de nieuwe DVD, 11 om precies te zijn.. Dus zoo erg is het niet
Oh, en daar komt bij dat het gewoon nummers zijn waarvan miljoenen exemplaren zijn verkocht, en het niet is alsof ik vraag om een akoestische versie van een obscure outtakequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:52 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel dat jij meer nummers van McCartney kent dan hijzelf
Junk lijkt mij niet bepaald een openingsnummer.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:59 schreef Arn0 het volgende:
Ik blijf erop hopen dat hij als afsluiter (of opener?) Junk speelt, maar dan _niet_ de sing along versie.
Ja, zijn geheugen gaat achteruit, bij de Letterman show toen Letterman vroeg hoe lang de Beatles bestonden toen ze naar Amerika gingen..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:54 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen in dit topic meer solo-nummers kent dan het op dit moment lijkt dat hij zelf kent...
Bij Unplugged werkte het wel vond ik, maar dat was dan de sing along versie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Junk lijkt mij niet bepaald een openingsnummer.
Doe maar gewoon The End als afsluiter
Of nog mooier: Golden Slumbers/Carry That Weight/The End, zoals in 1989! Eigenlijk nog liever "Nineteen Hundred and Eighty-Five", dat zou ultiem zijn. Tijdje terug had ik gezegd: "Day Tripper" als toegift, maar die wens is al vervuld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:00 schreef Blinker het volgende:
[..]
Junk lijkt mij niet bepaald een openingsnummer.
Doe maar gewoon The End als afsluiter
En toen loeiden de Paul is Dead completteniers weer opquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, zijn geheugen gaat achteruit, bij de Letterman show toen Letterman vroeg hoe lang de Beatles bestonden toen ze naar Amerika gingen..![]()
"Six months? No? Eight, nine years? I don't know, people know my history much better than I do"
Net als Bob Dylan die al zijn teksten vergeten isquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, zijn geheugen gaat achteruit, bij de Letterman show toen Letterman vroeg hoe lang de Beatles bestonden toen ze naar Amerika gingen..![]()
"Six months? No? Eight, nine years? I don't know, people know my history much better than I do"
Heeft hij Picasso's Last Words ooit volledig gespeeld? Dat mag ook wel van mij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:02 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Of nog mooier: Golden Slumbers/Carry That Weight/The End, zoals in 1989! Eigenlijk nog liever "Nineteen Hundred and Eighty-Five", dat zou ultiem zijn. Tijdje terug had ik gezegd: "Day Tripper" als toegift, maar die wens is al vervuld.
Hij weet ze nog, maar je verstaat ze gewoon nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Net als Bob Dylan die al zijn teksten vergeten is
Ja, in 1975/1976, maar dat doet-ie zonder Denny denk ik niet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:04 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Heeft hij Picasso's Last Words ooit volledig gespeeld? Dat mag ook wel van mij.
Die verstond je 50 jaar geleden ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hij weet ze nog, maar je verstaat ze gewoon niet
Je moet het Halifax concert eens bekijken. Een fan heeft een DVD van 9GB gemaakt bestaande uit de beelden van de HD uitzending.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Yevgeni het volgende:
Er wordt hier gewoon even binnen een ochtendje even een topic volgeluld.
Ik zit heerlijk te genieten van alle live beelden van de afgelopen 2 jaar. Heb er zin in!
Niet zo lullig over Bob Dylan, jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:06 schreef Blinker het volgende:
[..]
Die verstond je 50 jaar geleden ook niet
EngineFaceFilms?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je moet het Halifax concert eens bekijken. Een fan heeft een DVD van 9GB gemaakt bestaande uit de beelden van de HD uitzending.
One Size?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:09 schreef psychedelicate het volgende:
(Even tussendoor, als er nog mensen geïnteresseerd zijn in Stella McCartney's Red Nose shirt, http://cgi.ebay.com/T330-(...)hash=item3ca45f14ed. Totale kosten: ¤17,05)
Moet je even naar beneden scrollen, daar staat de exacte afmetingenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:13 schreef webfreak het volgende:
[..]
One Size?
ik snap dat nooit... Dan weet je toch nooit wat je krijgt?
Ik moet S hebben
Geniaalquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:15 schreef psychedelicate het volgende:
Er staat dat het voor mensen met S en M moet passen. Ik heb net zelf even de lengtes gemeten (met een Abbey Road LP hoes, kon geen rolmaat vinden) en de afstanden waren bijna even groot als een maatje M overhemd. Het shirt heb ik in ieder geval al besteld, ik zie wel of het mij past of niet.
Rondlopen in een oversized shirt omdat je je verkeek op de afmetingen van je Beatlesplaat. Episch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:17 schreef psychedelicate het volgende:
Dat was het enige object in zicht waarvan ik de goede afmetingen wist (30 bij 30cm, toch?!).
Die gaat mn sig inquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:18 schreef TNA het volgende:
[..]
Rondlopen in een oversized shirt omdat je je verkeek op de afmetingen van je Beatlesplaat. Episch.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:23 schreef TNA het volgende:
[..]
Verstandig, want je huidige sig is inhoudelijk en grammaticaal foutief.
Oeh, die moet ik eens gaan zoeken danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je moet het Halifax concert eens bekijken. Een fan heeft een DVD van 9GB gemaakt bestaande uit de beelden van de HD uitzending.
Daar was ik sowieso al weerloos voor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:26 schreef Aisumasen het volgende:
Dan weet je dus wel 95% van de set hè. Just sayin'...
Ga je op 8 december wat kratjes bier halen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:31 schreef TNA het volgende:
"Behandel deze kaart zoals u contact geld behandelt."
Laten we dat maar niet doen
Toch nog niet alles is verkocht? Is toch pas de voorverkoop?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:44 schreef MrBadGuy het volgende:
Zitplaatsen zijn er nu echt zo goed als doorheen. Misschien nog een of twee plaatsen waar je met zijn tweeën naast elkaar kunt zitten, voor de rest zijn het allemaal losse plaatsen. Vreemd genoeg zijn er nog wel staanplaatsen (maar hoeveel?), ik had gedacht dat die toch een stuk sneller zouden gaan dan de zitplaatsen.
Ach, ik ken toch nooit alle nummers uit m'n hoofdquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:26 schreef Aisumasen het volgende:
Dan weet je dus wel 95% van de set hè. Just sayin'...
Zou ook best kunnen, maar dan is het vreemd dat die paar losse plaatsen die er nu nog zijn zo verspreid zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:47 schreef blckbb het volgende:
[..]
Toch nog niet alles is verkocht? Is toch pas de voorverkoop?
Want toen ik keek om 10:10 waren er al niet zo veel zitplaatsen maar.
Ik heb staanplaatsen by the way
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:56 schreef TNA het volgende:
Heeft iemand een linkje naar zijn meest recente c.q. verwachte setlist voor Nederland?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.By hook or by crook, I'll be last in this book.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]Téring wat speelt 'ie veel nummersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mis vanzelfsprekend nummers, maar vind het geen verkeerde lijst
Thanks.
[..]Erg saaie lijst. Okee, dat klinkt verwend. Maar ergens hoop ik dat 'ie nog wat dingen omgooit, zodat het geen exacte deja-vu is van 6 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoek de verschillenquote:1. Hello Goodbye
2. Jet
3. All My Loving
4. Getting Better
5. Coming Up
6. Let Me Roll It
7. Lonely Road
8. Driving Rain
9. Your Loving Flame
10. Blackbird
11. Every Night
12. We Can Work It Out
13. You Never Give Me Your Money/Carry That Weight
14. The Fool On The Hill
15. Here Today
16. Something
17. Eleanor Rigby
18. Here, There And Everywhere
19. Calico Skies
20. Michelle
21. Band On The Run
22. Back In The USSR
23. Maybe I'm Amazed
24. Let 'Em In
25. My Love
26. She's Leaving Home
27. Can't Buy Me Love
28. Birthday
29. Live And Let Die
30. Let It Be
31. Hey Jude
32. The Long And Winding Road
33. Lady Madonna
34. I Saw Her Standing There
35. Yesterday
36. Sgt Pepper's [Reprise]
37. The End
Ach joh, al speelt 'ie tweeënhalf uur Revolution #9 ga ik alsnog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef webfreak het volgende:
[..]
Erg saaie lijst. Okee, dat klinkt verwend. Maar ergens hoop ik dat 'ie nog wat dingen omgooit, zodat het geen exacte deja-vu is van 6 jaar geleden.
Ik denk echt niet dat er veel omgegooid zal wordenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef webfreak het volgende:
Maar ergens hoop ik dat 'ie nog wat dingen omgooit
Heb je nog onbewust iets leuks gedaan tijdens je slaapwandeling?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:08 schreef Blinker het volgende:
Ik hoor net dat ik vannacht heb lopen slaap wandelen.
Dat gebeurd altijd als ik erg zenuwachtig als ik in bed lig
[..]HighwaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Persoonlijk ben ik blij dat hij in ieder geval die Beatles-singles heeft toegevoegd dit jaar, dat zijn dan tenminste nog favorieten van me. In tegenstelling tot de Beatles-nummers die hij elke tour speelt. Hij gooit sowieso nog wat dingen om, maar meer dan 3 á 4 andere nummers zullen dat niet zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef webfreak het volgende:
[..]
Erg saaie lijst. Okee, dat klinkt verwend. Maar ergens hoop ik dat 'ie nog wat dingen omgooit, zodat het geen exacte deja-vu is van 6 jaar geleden.
Volgende week geeft hij slaapwandelend zijn tickets aan de buren omdat hij denkt dat dat het Gelredome is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Heb je nog onbewust iets leuks gedaan tijdens je slaapwandeling?
De gordijnen van het plafond getrokken? Tostipan ondergescheten? Kat in de magnetron?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat er veel omgegooid zal worden
Nee, iets gedaan in de badkamer waarschijnlijk. Hopelijk geen dingen die het daglicht niet verdragenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Heb je nog onbewust iets leuks gedaan tijdens je slaapwandeling?
De gordijnen van het plafond getrokken? Tostipan ondergescheten? Kat in de magnetron?
Ik denk niet dat hij dat zou denken. Maar dat is puur giswerk natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar hij doet wel dezelfde plekken aan als in 2003 (in tegenstelling tot Amerika, waar hij telkens ergens anders speelt), dus zou hij ergens niet denken "verrek, dit is dezelfde set... Misschien moet ik het een beetje omgooien". Al zal ik me op het moment geen moment ergeren, het is toch Paul he
Alleen... Zou hij überhaupt niet ooit denken "Verdomd, wat is dat Let Me Roll It toch een kutnummer eigenlijk", elke keer als hij het speelt? Want hij speelt het ALTIJD, en ik vind het serieus één van de slechtste nummers van McCartney. En dan tel ik alles mee
Haha, misschien in Engeland, op de 22ste!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef webfreak het volgende:
Het is wel vlak voor kerst. Ik wil A Wonderful Christmastime horen!
Geloof me, die BLIJFT er inquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zou denken. Maar dat is puur giswerk natuurlijk![]()
Ik vind het wel een goed nummer, en McCartney ook blijkbaar. Dat mag er wel blijven inzitten van mijn part
Ik vind het zo raar, juist dat nummer... Het is verdomme een B-kantje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zou denken. Maar dat is puur giswerk natuurlijk![]()
Ik vind het wel een goed nummer, en McCartney ook blijkbaar. Dat mag er wel blijven inzitten van mijn part
Haha, ja... 1 liedje uit de 80's in de setquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar, juist dat nummer... Het is verdomme een B-kantje.
En al die hits uit de '80s en '90s worden overgeslagen. Hope Of Deliverance wil ik. Of My Brave Face. Of No More Lonely Nights. Hoe vet zou dat zijn
Heb je op het veld drie kwartier aan de telefoon gehangen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef Ruud het volgende:
* Ruud heeft 2 veldkaarten![]()
![]()
Ik moest eens een keer vroeg voetballen vanochtend, dus had geen mogelijkheid om via internet te bestellen. Ik 3 kwartier aan de telefoon gehangen, werkte het systeem niet ofzo. En ik heb ook geen creditcard, dus het was niet mogelijk om te bestellen. Ik vreesde het ergste. Net dus via internet gedaan en gelukt!!
Ik was afgelopen week op vakantie, dus ik stond de 1e helft wissel. Daarom had ik tussen het omkleden, de warming up en het inschieten van de keeper tijd genoeg om het telkens te proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je op het veld drie kwartier aan de telefoon gehangen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week op vakantie, dus ik stond de 1e helft wissel. Daarom had ik tussen het omkleden, de warming up en het inschieten van de keeper tijd genoeg om het telkens te proberen![]()
Ach, als je een shirtmaat kan berekenen met een Abbey Road plaat, kan je vast ook wel Paul McCartney kaartjes fixen tijdens 't voetbalquote:
En een kaartje voor 190 euro dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef Leonos het volgende:
80 euro voor een kaartje?![]()
Belachelijk, dat heb ik er echt niet voor over
Ik begrijp niet zo goed wat zo leuk is aan Hope. Nogal een dramatisch nummer vind ik. Er staan véél betere tracks op Off the ground. Vooral de stukken die hij schreef met Costello!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar, juist dat nummer... Het is verdomme een B-kantje.
En al die hits uit de '80s en '90s worden overgeslagen. Hope Of Deliverance wil ik. Of My Brave Face. Of No More Lonely Nights. Hoe vet zou dat zijn
Ik vind mensen die over 80 euro zeuren RAAR. Of ze zijn gewoon al heel wat jaren niet meer naar een groot concert geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef Leonos het volgende:
80 euro voor een kaartje?![]()
Belachelijk, dat heb ik er echt niet voor over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |