Kan je dan ook gelijk al naar binnen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:35 schreef webfreak het volgende:
Wat tijd betreft:
Vorige keer in 2003 waren we rond 16 uur in Arnhem, en stonden we vooraan.
Je moet ook rekening houden met files natuurlijk. En dat je op de uitweg nog 2 uur vaststaat met je auto
Ik ga op de fietsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:35 schreef webfreak het volgende:
Wat tijd betreft:
Je moet ook rekening houden met files natuurlijk. En dat je op de uitweg nog 2 uur vaststaat met je auto
En wat is 'vooraan'? Stond je ergens in het voorste vak, of had je echt nog maar een paar mensen voor je?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:35 schreef webfreak het volgende:
Wat tijd betreft:
Je kunt nog steeds vak 104 bestellen en je tickts van vak 106 online verkopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hmm achteraf baal ik een beetje dat ik verkeerd heb gekeken waar de stage staat waardoor ik nu in vak 106 zit. Achja, er hangen vast schermen en als het geluid goed is ben ik wel tevreden
Ik zie ze niet in de plattegrond hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:38 schreef TNA het volgende:
[..]
Je kunt nog steeds vak 104 bestellen en je tickts van vak 106 online verkopen.
Viel me ook op. Ik heb kaarten voor ingang L, dus dan zou ik in het bovenste deel van het plattegrond zittenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef Yevgeni het volgende:
Iemand opgevallen dat het veld in 2en is gedeeld?
Zo staat op bij Eventim wel ingedeeld in ieder geval..
Ja, waarvan het linkervak het eerst in de verkoop ging Had eigenlijk liever rechtervak gehad, maar je kunt niet alles hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef Yevgeni het volgende:
Ja ik zag het. Enige reden die ik kan bedenken is dat er zo'n 'catwalk' in het midden ligt. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het eigenlijk niet is verdeeldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef Yevgeni het volgende:
Ik heb ook L geloof ik, maar ik zie nergens waar je dan precies staat?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:40 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Viel me ook op. Ik heb kaarten voor ingang L, dus dan zou ik in het bovenste deel van het plattegrond zitten
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik zie ze niet in de plattegrond hoor
Jawel, da's ook voor de veiligheid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Ja ik zag het. Enige reden die ik kan bedenken is dat er zo'n 'catwalk' in het midden ligt. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat het eigenlijk niet is verdeeld
ah ok.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:44 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Jawel, da's ook voor de veiligheid.
Dan gaat de deur open, met kans dat het al helemaal vol staat met mensen. Houd ook rekening met files rond het Gelredome.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:45 schreef Blinker het volgende:
Ik heb ook L, ben nu al aan het onderhandelen met het groepje hoe laat we zullen vertrekken.
Stel je komt 18:00 aan, heb je dan nog wel kans op goed zicht?
Ah nah ik hou het hier wel bijquote:
Haha, all right. Een mooie avond heb je sowieso.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ah nah ik hou het hier wel bijToch bedankt
Vorig jaar bij Katie Melua & Bryan Adams zat ik ook achterin Ahoy en heb ik me prima vermaaktAls er nou een blonde stoot met dubbel D op het podium stond had ik wel dichterbij willen zitten
Ja, als het aan mij lag dan stond ik er al 3 uur, maar dat is het nadeel als je met een groep gaat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:46 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dan gaat de deur open, met kans dat het al helemaal vol staat met mensen. Houd ook rekening met files rond het Gelredome.
Dat zoiezo!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:48 schreef TNA het volgende:
[..]
Haha, all right. Een mooie avond heb je sowieso.
ik was ook bij katie melua, zij is live echt heel goed
In het geval van een Paul McCartney-concert heeft de groep rekening te houden met MIJquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:50 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ja, als het aan mij lag dan stond ik er al 3 uur, maar dat is het nadeel als je met een groep gaat.
Rekening houden enzo, bleh
Ik zal proberen er 17:00 in ieder geval te staan, dat is hopelijk genoeg voor goed zicht.
Om wat uur ga jij er staan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
In het geval van een Paul McCartney-concert heeft de groep rekening te houden met MIJ.
Zo is het maar net, ik wil er uiterlijk om 17:00 ook zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
In het geval van een Paul McCartney-concert heeft de groep rekening te houden met MIJ.
U2-luisteraars in een topic over de beste band ooit...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:53 schreef peaceman het volgende:
Katie Melua noemen in een topic over de beste band ooit...
Ik ben al onderwegquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:53 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Om wat uur ga jij er staan?![]()
dan ga ik 5 minuten vroeger er staan
Er stond een rij of 3 voor me. Dus dat is praktisch vooraan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:38 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
En wat is 'vooraan'? Stond je ergens in het voorste vak, of had je echt nog maar een paar mensen voor je?
Nicequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:55 schreef webfreak het volgende:
[..]
Er stond een rij of 3 voor me. Dus dat is praktisch vooraan.
Hahaquote:
Hmm, dan ga ik proberen er om drie uur te staan.quote:Er stond een rij of 3 voor me. Dus dat is praktisch vooraan.
Gelukkig bestaat mijn groep uit net zo'n grote Macca-idioten als ikzelfquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet vrij, maar dat was ik in april ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:58 schreef Arn0 het volgende:
Ik ben trouwens een klein detail vergeten: Ik heb de dag erop een examen
Dat is wel iets wat me enige zorgen baart... Ik wijk zelf geen moment van m'n plek, maar shit...wat doe je met een volle blaasquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:00 schreef webfreak het volgende:
Als er drank gehaald moet worden is wel altijd een heel gedoe als je op zo'n veld staat. Piesen ook.
Bij Oasis in Wembley was het gewoon leeg bierbekertje en gulp openquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat me enige zorgen baart... Ik wijk zelf geen moment van m'n plek, maar shit...wat doe je met een volle blaas?
Bij Oasis ligt het niveau dan ook wat lager héquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Bij Oasis in Wembley was het gewoon leeg bierbekertje en gulp open
jammer dat mensen ermee rondgooien
Ik geef toe dat ik niet verwacht dat het publiek bij McCartney met bierbekertjes gevuld met de inhoud van hun blaas gaat gooienquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:07 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Bij Oasis ligt het niveau dan ook wat lager hé![]()
sorry
Netjes, gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:06 schreef blckbb het volgende:
En deze jongeling hier heeft ook kaartjes![]()
Soundchecks zijn vooral leuk als je er als 'fly on the wall' bij kan zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:02 schreef Aisumasen het volgende:
Vraag me af hoe die VIP-arrangementen lopen in het nuchtere Nederland. De mensen die ik in New York sprak waren allemaal al wel eens bij een soundcheck van McCartney aanwezig geweest, en waren dat weer van plan voor de aankomende optredens (toen in april Las Vegas). Maar dat zie ik toch niet zo snel massaal in Nederland gebeuren...
Daar ben ik van overtuigd jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:09 schreef Blinker het volgende:
[..]
Netjes, gefeliciteerd!
Je krijgt er vast geen spijt van
Da's een gebruik bij stadion-concerten in Engelandquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Dat is exact mijn gevoel. Al soundcheckt hij altijd wel anderhalf uur, en heb je kans op nummers als "Come And Get It" of "Do You Want To Know A Secret", zou ik toch een wat wrange bijsmaak hebben als je er honderden euro's voor hebt moeten neerleggen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:09 schreef webfreak het volgende:
[..]
Soundchecks zijn vooral leuk als je er als 'fly on the wall' bij kan zijn.
Als je met een hele groep zogenaamde VIPs staat te kijken, is het toch minder speciaal.
Volgens mij ben je ouder dan mijquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:06 schreef blckbb het volgende:
En deze jongeling hier heeft ook kaartjes![]()
Ach, dat bier smaakt daar ook naar pis, en daar gooien ze ook mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:06 schreef TNA het volgende:
[..]
Je voelt aan de temperatuur in je nek wel wat het is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ach, dat bier smaakt daar ook naar pis, en daar gooien ze ook mee.
Ik ga dat ongeveer 10x meemaken in een droom. Dat je ergens bent en ineens denkt "kut, dat concert begint nu"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:15 schreef Blinker het volgende:
Ik zit nu al in de stress, omdat ik de angst heb dat ik de 9e te laat aan kom en kut plekken heb
Ik ken dat ja!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik ga dat ongeveer 10x meemaken in een droom. Dat je ergens bent en ineens denkt "kut, dat concert begint nu"
Ik word nog 16quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:18 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kan ik me haas niet voorstellen met mijn 16e herfst
Ik vertrek half 5, heel ruim genomen sta ik om 7 uur in 't stadionquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:15 schreef Blinker het volgende:
Ik zit nu al in de stress, omdat ik de angst heb dat ik de 9e te laat aan kom en kut plekken heb
Dat hoop je maar.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef TNA het volgende:
[..]
Je voelt aan de temperatuur in je nek wel wat het is.
quote:
Ooit was ik met 14 jaar de jongste hier, zo'n 8 jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef blckbb het volgende:
[..]
![]()
dat valt me wel mee zeg
ik altijd maar denken dat ik de jongste in dit topic/Beatlesfan van Nederland was
Dus gezien dat Paul 6 jaar geleden optrad, was jij ook 16 met je eerste Paul McCartney concert?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:21 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ooit was ik met 14 jaar de jongste hier, zo'n 8 jaar geleden.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Dus gezien dat Paul 6 jaar geleden optrad, was jij ook 16 met je eerste Paul McCartney concert?
donderdag 4 mei 2000 @ 00:00quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:21 schreef webfreak het volgende:
[..]
Dat zweet je er allemaal uitquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:00 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Dat is wel iets wat me enige zorgen baart... Ik wijk zelf geen moment van m'n plek, maar shit...wat doe je met een volle blaas?
Als je een kleine persoon met krollen (quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:22 schreef Blinker het volgende:
Wel makkelijk om jullie te herkennen dan!
Mochten jullie een lange jongen zien van 1.95 met een revolver T-shirt, geef hem dan even een biertje.
Correctie. Even opgezocht. Mijn eerste post hier is 7 jaar geleden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:21 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ja, bijna 10 jaar al.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef Blinker het volgende:
[..]
donderdag 4 mei 2000 @ 00:00
Wow, jij bent echt een oldbie!
Ik zal even fijn in je wangetjes knijpen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je een kleine persoon met krollen () ziet met dit tshirt..
[ afbeelding ]
Kom jij hier ook grote Paul bekijken danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zal even fijn in je wangetjes knijpen.
[ afbeelding ]
* koetsje koo! Ahw!
Of dat je mooi op tijd bent...maar per ongeluk bij de Amsterdam Arena staatquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik ga dat ongeveer 10x meemaken in een droom. Dat je ergens bent en ineens denkt "kut, dat concert begint nu"
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik zal even fijn in je wangetjes knijpen.
[ afbeelding ]
* koetsje koo! Ahw!
Ik wil dat shirt ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Als je een kleine persoon met krollen () ziet met dit tshirt..
[ afbeelding ]
Dat klinkt zo bekend...zo vaak meegemaakt met Lowlands dromen e.d.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef webfreak het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:28 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik wil dat shirt ook
Heb wel nog het tourshirt van 2003. Maar die was LELIJK.
Met deze foto:
[ afbeelding ]
Prima om in te slapen though
Ik heb er in Februari heel Londen voor afgestruind, zonder succes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]Het is ook geen tshirt wat ik zou dragen. Overigens: Waarom koop je dat Tshirt dat ik postte niet? Ik denk dat je het zo op Ebay vindt.
Ik denk dat ik met m'n lengte sowieso wel goed zicht heb, waar ik ook staquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:28 schreef Arn0 het volgende:
[..]
![]()
Dat lukt je toch nooit, want ik sta lekker op de eerste rij en jij ergens vanachter
Geen idee om eerlijk te zijn. Maar Ebay voldoet voor mij primaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik heb er in Februari heel Londen voor afgestruind, zonder succes.
Inderdaad eens op Ebay gluren dan. Is het nergens meer officieel te koop?
Ik ga de setlist denk ik wel gewoon bekijken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:31 schreef Aisumasen het volgende:
Ben benieuwd of we dezelfde praatjes krijgen. "Blackbird" is sinds kort ineens een nummer wat gaat over mensenrechten, de Radio City Music Hall ontplofte van extase toen hij zei: "And now we have President Obama"... Dat werd alleen niet in elk deel van Amerika even goed ontvangen, dus later heeft hij dat gedropt. Nederland is ook vast niet zo overdreven met 'signs' (borden met tekst) omhoog houden, dus voor dat praatje zal hij ook iets anders moeten verzinnen.
Nu nog de setlist van Hamburg een week lang ontwijken...
Sowieso wel een verhaal dat een ukelele en George bevat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:31 schreef Aisumasen het volgende:
Ben benieuwd of we dezelfde praatjes krijgen. "Blackbird" is sinds kort ineens een nummer wat gaat over mensenrechten, de Radio City Music Hall ontplofte van extase toen hij zei: "And now we have President Obama"... Dat werd alleen niet in elk deel van Amerika even goed ontvangen, dus later heeft hij dat gedropt. Nederland is ook vast niet zo overdreven met 'signs' (borden met tekst) omhoog houden, dus voor dat praatje zal hij ook iets anders moeten verzinnen.
Stadion gaat toch pas om 6 uur open?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef Blinker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik met m'n lengte sowieso wel goed zicht heb, waar ik ook sta
Al die bejaarden zullen al wel aardig gekrimpt zijn.
Heb net afgesproken dat ik 5 uur in de rij wil staan, moet genoeg zijn denk ik.
Wat zou je ook op zo'n bord moeten zetten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:31 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, waarschijnlijk maak ik mij ook druk om niks.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef blckbb het volgende:
[..]
Stadion gaat toch pas om 6 uur open?
Ik vertrek half 5.. Net gekeken op Google Maps en 't is zo'n 70 km rijden..
dus ik hoop rond 7 uur wel binnen te zijn
Please sign my armquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:34 schreef webfreak het volgende:
[..]
Wat zou je ook op zo'n bord moeten zetten.
"Ik heb al je platen"... "Ik hou van je".... "Fan on the Run"
Rood-wit-blauwe/oranje hartjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:35 schreef webfreak het volgende:
Ik heb 't! Als we nou allemaal een roodkleurig hartje meenemen, en dat tegelijkertijd in de lucht steken.. Gaat 'ie wel voor ons janken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |