quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:59 schreef Arn0 het volgende:
[..]HighwaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Persoonlijk ben ik blij dat hij in ieder geval die Beatles-singles heeft toegevoegd dit jaar, dat zijn dan tenminste nog favorieten van me. In tegenstelling tot de Beatles-nummers die hij elke tour speelt. Hij gooit sowieso nog wat dingen om, maar meer dan 3 á 4 andere nummers zullen dat niet zijn.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef webfreak het volgende:
[..]
Erg saaie lijst. Okee, dat klinkt verwend. Maar ergens hoop ik dat 'ie nog wat dingen omgooit, zodat het geen exacte deja-vu is van 6 jaar geleden.
Volgende week geeft hij slaapwandelend zijn tickets aan de buren omdat hij denkt dat dat het Gelredome is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Heb je nog onbewust iets leuks gedaan tijdens je slaapwandeling?
De gordijnen van het plafond getrokken? Tostipan ondergescheten? Kat in de magnetron?
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:10 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat er veel omgegooid zal worden
Nee, iets gedaan in de badkamer waarschijnlijk. Hopelijk geen dingen die het daglicht niet verdragenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef webfreak het volgende:
[..]
Heb je nog onbewust iets leuks gedaan tijdens je slaapwandeling?
De gordijnen van het plafond getrokken? Tostipan ondergescheten? Kat in de magnetron?
Ik denk niet dat hij dat zou denken. Maar dat is puur giswerk natuurlijkquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:17 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar hij doet wel dezelfde plekken aan als in 2003 (in tegenstelling tot Amerika, waar hij telkens ergens anders speelt), dus zou hij ergens niet denken "verrek, dit is dezelfde set... Misschien moet ik het een beetje omgooien". Al zal ik me op het moment geen moment ergeren, het is toch Paul he
Alleen... Zou hij überhaupt niet ooit denken "Verdomd, wat is dat Let Me Roll It toch een kutnummer eigenlijk", elke keer als hij het speelt? Want hij speelt het ALTIJD, en ik vind het serieus één van de slechtste nummers van McCartney. En dan tel ik alles mee
Haha, misschien in Engeland, op de 22ste!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef webfreak het volgende:
Het is wel vlak voor kerst. Ik wil A Wonderful Christmastime horen!
Geloof me, die BLIJFT er inquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zou denken. Maar dat is puur giswerk natuurlijk![]()
Ik vind het wel een goed nummer, en McCartney ook blijkbaar. Dat mag er wel blijven inzitten van mijn part
Ik vind het zo raar, juist dat nummer... Het is verdomme een B-kantje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat zou denken. Maar dat is puur giswerk natuurlijk![]()
Ik vind het wel een goed nummer, en McCartney ook blijkbaar. Dat mag er wel blijven inzitten van mijn part
Haha, ja... 1 liedje uit de 80's in de setquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar, juist dat nummer... Het is verdomme een B-kantje.
En al die hits uit de '80s en '90s worden overgeslagen. Hope Of Deliverance wil ik. Of My Brave Face. Of No More Lonely Nights. Hoe vet zou dat zijn
Heb je op het veld drie kwartier aan de telefoon gehangen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef Ruud het volgende:
* Ruud heeft 2 veldkaarten![]()
![]()
Ik moest eens een keer vroeg voetballen vanochtend, dus had geen mogelijkheid om via internet te bestellen. Ik 3 kwartier aan de telefoon gehangen, werkte het systeem niet ofzo. En ik heb ook geen creditcard, dus het was niet mogelijk om te bestellen. Ik vreesde het ergste. Net dus via internet gedaan en gelukt!!
Ik was afgelopen week op vakantie, dus ik stond de 1e helft wissel. Daarom had ik tussen het omkleden, de warming up en het inschieten van de keeper tijd genoeg om het telkens te proberenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef TNA het volgende:
[..]
Heb je op het veld drie kwartier aan de telefoon gehangen?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Ruud het volgende:
[..]
Ik was afgelopen week op vakantie, dus ik stond de 1e helft wissel. Daarom had ik tussen het omkleden, de warming up en het inschieten van de keeper tijd genoeg om het telkens te proberen![]()
Ach, als je een shirtmaat kan berekenen met een Abbey Road plaat, kan je vast ook wel Paul McCartney kaartjes fixen tijdens 't voetbalquote:
En een kaartje voor 190 euro dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef Leonos het volgende:
80 euro voor een kaartje?![]()
Belachelijk, dat heb ik er echt niet voor over
Ik begrijp niet zo goed wat zo leuk is aan Hope. Nogal een dramatisch nummer vind ik. Er staan véél betere tracks op Off the ground. Vooral de stukken die hij schreef met Costello!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik vind het zo raar, juist dat nummer... Het is verdomme een B-kantje.
En al die hits uit de '80s en '90s worden overgeslagen. Hope Of Deliverance wil ik. Of My Brave Face. Of No More Lonely Nights. Hoe vet zou dat zijn
Ik vind mensen die over 80 euro zeuren RAAR. Of ze zijn gewoon al heel wat jaren niet meer naar een groot concert geweest.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef Leonos het volgende:
80 euro voor een kaartje?![]()
Belachelijk, dat heb ik er echt niet voor over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |