abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74012667
Ach, ik kan nu wel klagen dat ie dingen die ik gaaf vind als The Night Before, Martha My Dear of Two Of Us niet speelt - maar als ie dan uiteindelijk voor me staat zal het me inderdaad worst wezen of ie nou 2 uur lang Revolution #9 of een half uur durende versie van We All Stand Together doet gevolgd door een medley van You Know My Name met Flying
Nee.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:16:19 #177
192683 AMDB
Visionair.
pi_74012727
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 12:59 schreef Arn0 het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Highway
pi_74012728
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:04 schreef webfreak het volgende:

[..]

Erg saaie lijst. Okee, dat klinkt verwend. Maar ergens hoop ik dat 'ie nog wat dingen omgooit, zodat het geen exacte deja-vu is van 6 jaar geleden.
Persoonlijk ben ik blij dat hij in ieder geval die Beatles-singles heeft toegevoegd dit jaar, dat zijn dan tenminste nog favorieten van me. In tegenstelling tot de Beatles-nummers die hij elke tour speelt. Hij gooit sowieso nog wat dingen om, maar meer dan 3 á 4 andere nummers zullen dat niet zijn.

Vooral de toegift is zo saai. "Jet", "Eleanor Rigby", "Let Me Roll It", "Band On The Run", "Back In The USSR", "Live And Let Die", "Let It Be", "Hey Jude", "The Long And Winding Road", "Lady Madonna" , "Yesterday", "Sgt Pepper Reprise" en "The End" heeft hij in de afgelopen 20 jaar in geen enkele tour-setlist overgeslagen. Als hij exact de setlist uit Amerika zo doen, speelt hij iets meer dan 10 nummers die hij de vorige keer niet deed. Sja. Het punt is dat hij elke tour wel genoeg andere nummers speelt, maar dat de eerder genoemde nummers ALTIJD terugkomen, en nooit plaatsmaken voor nummers die hij een tour daarvoor 'exclusief' gespeeld heeft. "I Will", "For No One", "In Spite Of All Danger", "Fixing A Hole", "I'll Get You", "I'll Follow The Sun" etc. zijn van die nummers. Het frist de hele setlist op, maar daarna hoor je ze nóóit meer terug.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:16:25 #179
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74012730
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef webfreak het volgende:

[..]

Heb je nog onbewust iets leuks gedaan tijdens je slaapwandeling?
De gordijnen van het plafond getrokken? Tostipan ondergescheten? Kat in de magnetron?
Volgende week geeft hij slaapwandelend zijn tickets aan de buren omdat hij denkt dat dat het Gelredome is.
pi_74012752
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:10 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik denk echt niet dat er veel omgegooid zal worden
Ik ook niet Maar hij doet wel dezelfde plekken aan als in 2003 (in tegenstelling tot Amerika, waar hij telkens ergens anders speelt), dus zou hij ergens niet denken "verrek, dit is dezelfde set... Misschien moet ik het een beetje omgooien". Al zal ik me op het moment geen moment ergeren, het is toch Paul he

Alleen... Zou hij überhaupt niet ooit denken "Verdomd, wat is dat Let Me Roll It toch een kutnummer eigenlijk", elke keer als hij het speelt? Want hij speelt het ALTIJD, en ik vind het serieus één van de slechtste nummers van McCartney. En dan tel ik alles mee
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:18:17 #181
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_74012776
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:11 schreef webfreak het volgende:

[..]

Heb je nog onbewust iets leuks gedaan tijdens je slaapwandeling?
De gordijnen van het plafond getrokken? Tostipan ondergescheten? Kat in de magnetron?
Nee, iets gedaan in de badkamer waarschijnlijk. Hopelijk geen dingen die het daglicht niet verdragen
Maar misschien heb je mijn onderbewustzijn nu tips gegeven, bedankt

[ Bericht 0% gewijzigd door Blinker op 24-10-2009 14:07:06 ]
pi_74012782
Het is wel vlak voor kerst. Ik wil A Wonderful Christmastime horen!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:18:56 #183
159761 Arn0
Abbey Road
pi_74012796
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:17 schreef webfreak het volgende:

[..]

Ik ook niet Maar hij doet wel dezelfde plekken aan als in 2003 (in tegenstelling tot Amerika, waar hij telkens ergens anders speelt), dus zou hij ergens niet denken "verrek, dit is dezelfde set... Misschien moet ik het een beetje omgooien". Al zal ik me op het moment geen moment ergeren, het is toch Paul he

Alleen... Zou hij überhaupt niet ooit denken "Verdomd, wat is dat Let Me Roll It toch een kutnummer eigenlijk", elke keer als hij het speelt? Want hij speelt het ALTIJD, en ik vind het serieus één van de slechtste nummers van McCartney. En dan tel ik alles mee
Ik denk niet dat hij dat zou denken. Maar dat is puur giswerk natuurlijk

Ik vind het wel een goed nummer, en McCartney ook blijkbaar. Dat mag er wel blijven inzitten van mijn part
By hook or by crook, I'll be last in this book.
pi_74012814
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef webfreak het volgende:
Het is wel vlak voor kerst. Ik wil A Wonderful Christmastime horen!
Haha, misschien in Engeland, op de 22ste!

pi_74012849
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik vind het wel een goed nummer, en McCartney ook blijkbaar. Dat mag er wel blijven inzitten van mijn part
Geloof me, die BLIJFT er in . Hehe . Vind de nieuwe versie met de "Foxy Lady"-jam wel een hoogtepuntje.
pi_74012948
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:18 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik vind het zo raar, juist dat nummer... Het is verdomme een B-kantje.
En al die hits uit de '80s en '90s worden overgeslagen. Hope Of Deliverance wil ik. Of My Brave Face. Of No More Lonely Nights. Hoe vet zou dat zijn
pi_74013001
Of Beautiful Night
pi_74013032
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef webfreak het volgende:

[..]

En al die hits uit de '80s en '90s worden overgeslagen. Hope Of Deliverance wil ik. Of My Brave Face. Of No More Lonely Nights. Hoe vet zou dat zijn
Haha, ja... 1 liedje uit de 80's in de set . De singles van "Flowers In The Dirt" zijn te goed om over te slaan, evenals compleet "Tug Of War" en genoeg van de albums daar tussenin. En de singles (en wereldwijde hits) "No More Lonely Nights" en "Once Upon Along Ago" zouden echt koning zijn .
pi_74013197
* Ruud heeft 2 veldkaarten

Ik moest eens een keer vroeg voetballen vanochtend, dus had geen mogelijkheid om via internet te bestellen. Ik 3 kwartier aan de telefoon gehangen, werkte het systeem niet ofzo. En ik heb ook geen creditcard, dus het was niet mogelijk om te bestellen. Ik vreesde het ergste. Net dus via internet gedaan en gelukt!!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:34:39 #190
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74013234
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:33 schreef Ruud het volgende:
* Ruud heeft 2 veldkaarten

Ik moest eens een keer vroeg voetballen vanochtend, dus had geen mogelijkheid om via internet te bestellen. Ik 3 kwartier aan de telefoon gehangen, werkte het systeem niet ofzo. En ik heb ook geen creditcard, dus het was niet mogelijk om te bestellen. Ik vreesde het ergste. Net dus via internet gedaan en gelukt!!
Heb je op het veld drie kwartier aan de telefoon gehangen?
pi_74013325
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:34 schreef TNA het volgende:

[..]

Heb je op het veld drie kwartier aan de telefoon gehangen?
Ik was afgelopen week op vakantie, dus ik stond de 1e helft wissel. Daarom had ik tussen het omkleden, de warming up en het inschieten van de keeper tijd genoeg om het telkens te proberen
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:41:48 #192
139330 TNA
For the stars that shine
pi_74013423
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik was afgelopen week op vakantie, dus ik stond de 1e helft wissel. Daarom had ik tussen het omkleden, de warming up en het inschieten van de keeper tijd genoeg om het telkens te proberen

Goed geregeld.
pi_74013796
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:41 schreef TNA het volgende:

[..]

Goed geregeld.
Ach, als je een shirtmaat kan berekenen met een Abbey Road plaat, kan je vast ook wel Paul McCartney kaartjes fixen tijdens 't voetbal
graag verwijderen
pi_74014235
Op de plattegrond is nu het bovenste gedeelte van de staanplaatsen grijs, zou het dan toch bijna uitverkocht zijn?

Edit: nu zijn ze er beide weer (4 plaatsen in totaal nog in de bovenste, ~50+ in de andere), maar van de zitplaatsen zijn er in totaal nog 50 (41 dure en 9 'goedkope')

[ Bericht 18% gewijzigd door MrBadGuy op 24-10-2009 14:35:27 ]
  FOK!fotograaf zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:42:28 #195
159915 -Menn0-
MNO
pi_74019381
Ik sta op het veld
,,/
pi_74019676
80 euro voor een kaartje?
Belachelijk, dat heb ik er echt niet voor over
pi_74019826
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:42 schreef -Menn0- het volgende:
Ik sta op het veld
Zo vroeg al? Jij wilt vast en zeker de beste plekken hebben
graag verwijderen
  Redactie Frontpage zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:06:05 #198
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_74020050
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef Leonos het volgende:
En een kaartje voor 190 euro dan?
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
  Redactie Frontpage zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:08:28 #199
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_74020115
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 13:25 schreef webfreak het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat zo leuk is aan Hope. Nogal een dramatisch nummer vind ik. Er staan véél betere tracks op Off the ground. Vooral de stukken die hij schreef met Costello!

My Brave (hous-WIIIIIIIFE) face zou te gek zijn I've had enough is een alltime fav van mij...dat vind ik pas raar eigenlijk.
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_74020446
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:52 schreef Leonos het volgende:
Ik vind mensen die over 80 euro zeuren RAAR. Of ze zijn gewoon al heel wat jaren niet meer naar een groot concert geweest.
Was het nou 10 jaar geleden, ja, dan was 80 euro (175 gulden) heel veel geld. Maar anno 2009 is het redelijk goedkoop. Het is maar 15 euro duurder dan 6 jaar geleden, en dat valt dus alleszins mee. Voor de meeste 'oldies' betaal je meer. Ome Neil kwam anderhalf jaar geleden voor 130 euro naar Amsterdam. Ik had eerlijk gezegd ook wel zoiets verwacht van McCartney.

Dat de prijzen tegenwoordig absurd zijn staat natuurlijk buiten kijf, maar McCartney is juist één van de betaalbaardere. EN het is niet in de Amsterdam Arena-galmbak. Dat feit alleen al is mij héél wat waard.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')