Ik ben het er niet mee eens, dus ik begin nergens mee. Iedereen was er zelf bij. En ik hou al rekening met het feit dat er tv bij betrokken was, ik ben niet achterlijk.quote:

Je bent dus toch lievvvvvquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.
Zij is ook niet eens met anderen. Dat is juist de bedoeling van. Iedereen reageert anders, het hoeft niet de waarheid te zijn? Het is een zienswijze.

I know, I know, het kan soms hard zijn, maar het leven is hard en oneerlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Een mening die nergens op slaat
Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.
Alleen allimentatie voor hun kleine meid, nou dat is niet meer als normaal.
Nou ga ik echt, veel plezier vandaag

Ik heb zeker mijn momenten.quote:

En zoiets heet nou een forumquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
C'mon, het is toch een mening? Iemand heeft er een andere kijk op. Je hoeft het er niet eens mee te zijn.
Zij is ook niet eens met anderen. Dat is juist de bedoeling van. Iedereen reageert anders, het hoeft niet de waarheid te zijn? Het is een zienswijze.

Ooow, dus dat is belangrijk voor recoer !?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Ff denken hoor getrouwd onder voorwaarden van IJSKOUDE UITSLUITING of hoe dit ook mag heten. Met andere woorden er valt helemaal geen geld te halen.

Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:18 schreef sandra17 het volgende:
[..]

Ja, inderdaad, en ik ben blij dat het kan, want als iedereen hetzelfde moet blaten, dan gaat het snel vervelen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
En zoiets heet nou een forum
Ik zeg nergens dat dit Dé waarheid is, maar een andere kant waar ik m'n gedachten over laat gaan.

nee dat zegt ze in haar post dat claire een golddigger is en dat is niet aan de orde omdat ze zo getrouwd zijn. waar haal jij trouwend uit mijn post op dat ik dat ermee bedoel, staat nergens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:23 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
Ooow, dus dat is belangrijk voor recoer !?
 , veel plezier vandaag
 , veel plezier vandaag   

Nee, ik mag het hele zooitje nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, en ik ben blij dat het kan, want als iedereen hetzelfde moet blaten, dan gaat het snel vervelen.
En wie weet, misschien verander je nog wel van gedachten. Dat vind ik dus WEL leuk aan reacties die ergens over gaan. Er valt op dingen te reageren, al is het later in de tijd.
Ik vind het wel jammer dat je zoveel credits geeft aan Huub, maar goed, misschien is het voor een beetje evenwicht wel goed. Ik weet dat je geen sopper bent, want anders was je allang met een reddingsboei in gesprongen om hem te redden.

Ik ben het helemaal met je eens vrouw.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:24 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Bovendien zij heeft haar mond gehouden, toen kwam het eerste artikel in de Party dat de scheiding aan haar lag door heimwee, eigen zaak ed. , party neemt contact met huub op of het klopt hij ontkent niet zegt alleen ik kan er niet dieper op in gaan en verder geen commentaar. Zo dat is straatje schoonvegen. Hij had ook kunnen zeggen niet waar en verder geen commentaar. Dat de bron van het artikel een bekende van huub was lijkt me duidelijk.
En nu ga ik echt

eensch of zoals ik het zet 1squote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik mag het hele zooitje niet
Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.

Godverdomme ............quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:04 schreef yvonne het volgende:
En wij maar denken dat Lieke de golddigster was.
Nee, dat is dus Claire.
Ondanks de vele muntjes van Papa Claire was ze niet in staat een zinvol bestaan op te bouwen laat staan enige bekendheid te kweken.
Nu begint het spel:
Hoe makkelijk worden dus leugens over hem klakkeloos geloofd?
Hier al door 99%, die slag hebben de recourtjes al binnen.
Dit wordt een smerige medogenloze strijd die Huub niet kan en niet zal winnen.

Ach, het is toch niet anders, toen met Brian is hij ook tot de grond afgebrand (heb het toen niet echt gevolgd omdat ik minder tijd had, maar af en toe wel even gelezen. Het is ook logisch.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:28 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, ik mag het hele zooitje niet
Nee, en het is een beetje tegenwicht bij het bij voorbaat al opknopen van Huub de afgelopen topics.

Team niemandquote:

dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Team niemand
o, wacht, team vrouwenharten

Kijk, DAT weten we dus juist niet, dat nemen we aan, en ik hou daar zeker rekening mee, want als familie doe je dat wel snel. Je wil die MF het liefst in de hel zien branden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)

Ik ga ook maar iets nuttigs doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:41 schreef Wijnneus het volgende:
[..]
dito (alhoewel huub tegenover alle Recourtjes blijkt te staan)
* Wijnneus nu boodschapjes gaat doen

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |