Je weet wat ze heeft gezegd.quote:
Marijke.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind haar wel sympathiek, evenals Marijke Helwegen.
Ja, met haar en Tampeloerie haar duif.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marijke.Dat is pas echt een tof mens. Volgens mij kun je echt heel erg lol met haar hebben.
WAT PRAAT JIJ NOU RESPECTLOOS OVER HAAR?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Marijke.![]()
Klassiek gevalletje "The engine is running but nobody is behind the wheel".
Die duif.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, met haar en Tampeloerie haar duif.
Tampeloerie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, met haar en Tampeloerie haar duif.
Ze mag dan voor 70% nep zijn vanbuiten, she still looks bettah than your mom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Marijke.![]()
Klassiek gevalletje "The engine is running but nobody is behind the wheel".
Idem dito.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tampeloerie.
Godver, wat kan ik lachen om Gordon, niet normaal.Hij heeft precies mijn humor.
Ik vind dat mens toch een partij van god los. BLERGHquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAT PRAAT JIJ NOU RESPECTLOOS OVER HAAR?![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze mag dan voor 70% nep zijn vanbuiten, she still looks bettah than your mom.
Haha, priceless.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:40 schreef wolvendagen het volgende:
Wat hij tegen die kutreporter zei van CQC.
"Heb je nog een bijdehante opmerking voor mij Gordon?"
- "Ja, waarom ga je niet staan?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moeder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat niet over mijn moeder.
Sletbitch.
Hij is flauw en irritant.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tampeloerie.
Godver, wat kan ik lachen om Gordon, niet normaal.Hij heeft precies mijn humor.
Die koekjes met zo'n chocoladester erin?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:45 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmmm ik eet prince mini stars hihi.
JA ZO'N BRUIN STERRETJE JA.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die koekjes met zo'n chocoladester erin?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breakfast In America. Dankjewel.
Jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die koekjes met zo'n chocoladester erin?
Doodsaai. En nu ga ik ook al weg, dus ik zou maar gaan slapen als ik jou was..quote:
Whyyyyyyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Doodsaai. En nu ga ik ook al weg, dus ik zou maar gaan slapen als ik jou was..
Slaap lekker allemaal![]()
!
Ze pijpt in één en hetzelfde ritme.quote:
Dan snap ik je punt en stem in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze pijpt in één en hetzelfde ritme.
Maar haar rol als laptoptafeltje vervult ze met verve, je moet immers toch wat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan snap ik je punt en stem in.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maar haar rol als laptoptafeltje vervult ze met verve, je moet immers toch wat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TVP.
Er komt een punt waarop je dat wel moet doen, anders krijg je nooit een spuitende vleeschmans.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ze pijpt in één en hetzelfde ritme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |