Je weet wat ze heeft gezegd.quote:
Marijke.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind haar wel sympathiek, evenals Marijke Helwegen.
Ja, met haar en Tampeloerie haar duif.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Marijke.Dat is pas echt een tof mens. Volgens mij kun je echt heel erg lol met haar hebben.
WAT PRAAT JIJ NOU RESPECTLOOS OVER HAAR?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Marijke.![]()
Klassiek gevalletje "The engine is running but nobody is behind the wheel".
Die duif.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, met haar en Tampeloerie haar duif.
Tampeloerie.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja, met haar en Tampeloerie haar duif.
Ze mag dan voor 70% nep zijn vanbuiten, she still looks bettah than your mom.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Marijke.![]()
Klassiek gevalletje "The engine is running but nobody is behind the wheel".
Idem dito.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tampeloerie.
Godver, wat kan ik lachen om Gordon, niet normaal.Hij heeft precies mijn humor.
Ik vind dat mens toch een partij van god los. BLERGHquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
WAT PRAAT JIJ NOU RESPECTLOOS OVER HAAR?![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ze mag dan voor 70% nep zijn vanbuiten, she still looks bettah than your mom.
Haha, priceless.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:40 schreef wolvendagen het volgende:
Wat hij tegen die kutreporter zei van CQC.
"Heb je nog een bijdehante opmerking voor mij Gordon?"
- "Ja, waarom ga je niet staan?"
![]()
![]()
![]()
![]()
Je moeder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Praat niet over mijn moeder.
Sletbitch.
Hij is flauw en irritant.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Tampeloerie.
Godver, wat kan ik lachen om Gordon, niet normaal.Hij heeft precies mijn humor.
Die koekjes met zo'n chocoladester erin?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:45 schreef Breathtaking het volgende:
Hmmmm ik eet prince mini stars hihi.
JA ZO'N BRUIN STERRETJE JA.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die koekjes met zo'n chocoladester erin?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Breakfast In America. Dankjewel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |