Ziet er tarded uit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ken je Charlie the Unicorn niet of zo?!Weet je hoe kankerlang ik heb zitten painten. Fucking 2 uur he. 2 uur.
Ik weet het niet, maar het is wel goed volgens mij!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:28 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kriebels? Steken van verlangen?
Ja breng me even bij dan, ik ben hier niet elk uur van de dag hey.quote:
Oh, ja nu is het wegquote:
Met zh natuurlijk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja breng me even bij dan, ik ben hier niet elk uur van de dag hey.
Kale koppen bij vrouwen. Ew ew ew. Dat is bijna even erg als een pittig kapsel.quote:
OMGquote:
Ja echt, he. Ze probeert het wat te compenseren met haar kapsel, maar haar paardenbek springt nog steeds in het oog.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:32 schreef Broekpaling het volgende:
Claudia de Breij heeft echt een paardenbek als ze lacht. Maar ze lijkt me wel aardig.
Een "Ik ben kaal en heb ruimte gecreëerd in mijn buik."-kaartje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
! Dit is wel een heel simpel toegangskaartje.
GING HET MAAR BIJ JOU ZO MAKKELIJK.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
! Dit is wel een heel simpel toegangskaartje.
Ik vind haar wel sympathiek, evenals Marijke Helwegen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja echt, he. Ze probeert het wat te compenseren met haar kapsel, maar haar paardenbek springt nog steeds in het oog.
Hij is heul niet kaal.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GING HET MAAR BIJ JOU ZO MAKKELIJK.
Uhu.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Een "Ik ben kaal en heb ruimte gecreëerd in mijn buik."-kaartje?
MAAR EEN TOEGANGSKAARTJE.quote:
Marijke.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind haar wel sympathiek, evenals Marijke Helwegen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:34 schreef Zotheid het volgende:
[..]
GING HET MAAR BIJ JOU ZO MAKKELIJK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |