hahahaquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:25 schreef APK het volgende:
general chat rondom huub en claire episode 1
Hier moet je zijn
, Huub the wife-beater himself reageert daar momenteel!
Het was téringdruk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:19 schreef liesje1979 het volgende:
Wat leuk, je hebt een leuke avond gehad
Was het druk in de stad?
Mijn kachelmeneer komt over 7 uur, maar ik had hem al gezegd dat ik niet zo wakker zal zijn, gelukkig
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 02:39 schreef Gert het volgende:
[..]
Het was téringdruk!
In de Boterwaag hadden ze ook een Oktoberfest, helemaal afgeladen, grote pullen bier. Maar de rest van de grote markt stond ook tjokvol. In de kroegen zélf is het dan wel wat rustiger, iedereen staat buiten te roken.
En moet die pik nog steeds 75 euro hebben? Wat een mongool zeg, om 7 uur 's ochtends. Hij kan dat dus blijkbaar bij je flikken, maar dat moet je nooit meer accepteren. Slaat echt nergens op. Rot op gek, dan laat je het wel door een ander doen! Te duur en op een belachelijke tijd!
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Fann, lui wijf dat je bent
Ik zie al scheel, en nu al die topicsquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ja je zit hier goed hondjes, verwarrend he?
Vervelend, hoofdpijn, hopenlijk gaat het straks wat beter
succesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:21 schreef liesje1979 het volgende:
Ja, dat durf ik wel te zeggen idd, want dat vind ik ook echt. En ik ga denk ik volgend jaar soweiso naar een ander want dan ga ik het samendoen met de bovenburen. Ik had het gewoon al afgesproken, dat is jammer
En nu snel douchen, dan kan ik als ze terug zijn mooi even vluchten naar de AH.
(vriendje is hier, dus hoef niet bang te zijn dat mijn huis leeg is als ik terugkom)
quote:
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een leuke designdag was het gisteren.
Heel veel gave, mooie, grappige ontwerpen gezien en ook een fiks aantal missers.
Maar bovenal weer enorm veel plezier gehad met mijn beste vriend, de liefste, leukste, mooiste, slimste, verrassendste, grappigste en ontwapenendste van de hele wereld.
We zijn al 13 jaar verliefd op elkaar, op een platonische manier.
Was ik een homoman, zou ik zo met hem trouwen.
heb je die minimal dress nou nog gezien?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen!
Wat een leuke designdag was het gisteren.
Heel veel gave, mooie, grappige ontwerpen gezien en ook een fiks aantal missers.
Maar bovenal weer enorm veel plezier gehad met mijn beste vriend, de liefste, leukste, mooiste, slimste, verrassendste, grappigste en ontwapenendste van de hele wereld.
We zijn al 13 jaar verliefd op elkaar, op een platonische manier.
Was ik een homoman, zou ik zo met hem trouwen.
Dat was een van die missers. Een paar touwtjes aan elkaar. Een tweede verzameling touwtjes en een derde, steeds oplopend in aantal touwtjes.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
heb je die minimal dress nou nog gezien?
Woensel kan gewoon niet.quote:
Pas zeggen als de boel aangesloten is en werkt natuurlijk hèquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:07 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik vind dat je best kunt aangeven dat je vind dat hij duur is. Dus dat je het nu betaald omdat het is afgesproken, maar dat hij niet hoeft te rekenen dat hij volgend jaar weer de schoorsteen hoeft te vegen of het onderhoud gaat doen.
En je moet het ook nog zien als goodwill van zijn kant dat hij niet meer rekent??![]()
Nee-hee!! híj is de oen die zijn spullen in zijn buske laat staan, en jíj bent degene die twéé dagen paraat moet staan. Hij moet het niet omdraaien hoor!
Kom eens voor jezelf op!
![]()
Nergens voor nodig, doe ik ook bijna nooit.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pas zeggen als de boel aangesloten is en werkt natuurlijk hè![]()
Edit: Oh, hij doet het al * Leandra moet weer eerst ff helemaal bijlezen voor ze reageert![]()
En een hele hoop dronken mongolen op Stratums Eind.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
Woensel West is inderdaad nogal euh ... tja.
Ach, Eindhoven is ook geen mooie stad. Flink platgegooid in den oorlog waarna veel grauw grijs verrees. Maar er zijn wel hele mooie delen en initiatieven.
Nee, vertel mij watquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, doe ik ook bijna nooit.
Waar zijn die dan, want ik heb ze niet kunnen ontdekken. We moeten maar eens een tour du Eindhoven doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:09 schreef Copycat het volgende:
Woensel West is inderdaad nogal euh ... tja.
Ach, Eindhoven is ook geen mooie stad. Flink platgegooid in den oorlog waarna veel grauw grijs verrees. Maar er zijn wel hele mooie delen en initiatieven.
Nou dat valt ook wel weer mee.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:33 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ow en ik ben natuurlijk Apeldoorn gewend, dus wat betreft referentiekader is dat niet zo snel te overtreffen.
Lijkt me niet dat dementor dat vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam is natuurlijk de mooiste stad...
Mijn droom komt uit,,,ik wist het.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef Dementor het volgende:
We moeten dus maar ergens tussenin gaan wonen.
Stratumseind is zo verleden tijd, helaas. Vroeger was het er erg leuk. Of ik word gewoon oud. Kan ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
En een hele hoop dronken mongolen op Stratums Eind.
En 's avond rond het station zijn is ook geen goed idee
Mèn, dat zijn de leukste buurten om een avondje heen te gaan. De zelfkant van de samenleving, die is primair, ontdaan van alle fratsen, leven zoals het leven zich aandient. Dat trekt wel.quote:
Mn zus woonde er dus ik ben er tig keer geweest, ben ik nu geen provinciaaltje meer?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan oprecht zeggen nog nooit in Eindhoven te zijn geweest.[/provinciaaltje]
Wat hebbie gedaan dan? Is het nu zo dat ik me zelfs schaam voor mijn huis terwijl je hier niet bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef CarOnline het volgende:
Zo, man wat een werk geleverd vandaag en gister![]()
Buuv en Noek herkennen mn huis gewoon niet meer en zeker de speelkamer niet![]()
Nu snel de stad in voor tig kadootjes, fijn, 5 verjaardagen in 2 dagen![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi,
regen.
Coos wat is het recept van de soep? Heb um vandaag nodig, denk morgen ook nog wel, wordt dus 2 liter.
Deuren op slot en 50 waar je 30 mag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mèn, dat zijn de leukste buurten om een avondje heen te gaan. De zelfkant van de samenleving, die is primair, ontdaan van alle fratsen, leven zoals het leven zich aandient. Dat trekt wel.
Tsja, in Apeldoorn staat ook een gedenknaaldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Deuren op slot en 50 waar je 30 mag.
Mamalitadinges of zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben vergeten met wie ik gister ping-pong ruzie had.
Toch handiger als iedereen een ava heeft.
Obelisk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, in Apeldoorn staat ook een gedenknaald![]()
Nee, mamalita is leuker, want die gaat al een paar weken vol goede moed en niet aflatend tegen de stroom in. Ik vind het wel wat hebben eigenlijkquote:
Wat hij zegt. Kom er zo vaak langs en het is gewoon geen naald!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Obelisk!
Zo lomp dat ze dat ding de naald noemen.
Ik vond het een beetje vergelijkbaar met iemand die uit zijn/haar rolstoel gevallen is in het gezicht schoppen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, mamalita is leuker, want die gaat al een paar weken vol goede moed en niet aflatend tegen de stroom in. Ik vind het wel wat hebben eigenlijk
In het begin vond ik haar <laat maar>. De laatste dagen krijg ik wat sympathie voor d'rquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje vergelijkbaar met iemand die uit zijn/haar rolstoel gevallen is in het gezicht schoppen.
Ik ben een fan van ThunderBitch, overduidelijk een vrouw(?) met klasse.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het begin vond ik haar <laat maar>. De laatste dagen krijg ik wat sympathie voor d'r
Ja, ik ook wel, vanaf het begin al. PearlBitch lijkt mij ook wel okquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een fan van ThunderBitch, overduidelijk een vrouw(?) met klasse.
Dus eigenlijk hoeven die wijven alleen maar "bitch" in hun naam te zetten en wij gaan op de rug liggen als een loopse tekkel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, vanaf het begin al. PearlBitch lijkt mij ook wel ok
Wat in het geval van Pb niet helpt zo werd mij verteld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoeven die wijven alleen maar "bitch" in hun naam te zetten en wij gaan op de rug liggen als een loopse tekkel?
Nah, wat buuf zegt, bij PB maak je weinig kans. Maar 't is wel waar dat ik iets heb met "karakters"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoeven die wijven alleen maar "bitch" in hun naam te zetten en wij gaan op de rug liggen als een loopse tekkel?
Hoe bedoel je niet helpt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat in het geval van Pb niet helpt zo werd mij verteld.
Niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet helpt?
Wij willen toch niets van ze?
Waarom dan als een loopse teckel op je rug gaan liggen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet helpt?
Wij willen toch niets van ze?
Dat was figuurlijk bedoelt. Ik persoonlijk had het erover dat ik die TB posts leuk vind om te lezen, wat NMNS verder op zijn boot met die vrouwtjes doet weet ik eauk nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom dan als een loopse teckel op je rug gaan liggen?
Godver, ben jij zo groot?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
goeiemiddag![]()
Net lekker wezen koopjesjagen op de Rotterdamse markt.
Voor 150 euri: 15 meter van twee verschillende mooie stoffen voor de jurk die ik plan te maken voor het komende carnaval,
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver, ben jij zo groot?
Het is 10 meter voor de jurk en 5 meter voor de voering, scheelt dat al een beetje?quote:
Ik wacht even op de fotootjes, dan pas geef ik een oordeelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is 10 meter voor de jurk en 5 meter voor de voering, scheelt dat al een beetje?![]()
Lange jurk met lange puntmouwen.
Nopequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb Marrije ook al ff niet gezien.. is die tegen een ban aangelopen ofzo?
Ian is dan ook een boefjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en trouwens, hoe kan het dat Ian 5 notes heeft? En Leandra? En Lies?
LARP!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoiets moet het worden, eigen ontwerp![]()
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar dreigende "ik wil in je broekje" postings van Yvonne en hier en daar een klaagzang van Gert over meisjes in badkuipen enzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ze opgevraagd en het zijn allemaal liefdesverklaringen van vrouwelijke mods en Gert.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ian is dan ook een boefje.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ze opgevraagd en het zijn allemaal liefdesverklaringen van vrouwelijke mods en Gert.
Ik pm je verdorie elke dagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt van niemand liedesverklaringen.
![]()
Maar ja, ik ga dan ook geen geld uitgeven aan het opvragen van notes![]()
Als hij die tijd aan zijn ruiten had besteed was het niet zo uit de hand gelopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dreigende "ik wil in je broekje" postings van Yvonne en hier en daar een klaagzang van Gert over meisjes in badkuipen enzo
Ik ben stiekem verliefd op jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt van niemand liedesverklaringen.
![]()
Maar ja, ik ga dan ook geen geld uitgeven aan het opvragen van notes![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |