Wat in het geval van Pb niet helpt zo werd mij verteld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoeven die wijven alleen maar "bitch" in hun naam te zetten en wij gaan op de rug liggen als een loopse tekkel?
Nah, wat buuf zegt, bij PB maak je weinig kans. Maar 't is wel waar dat ik iets heb met "karakters"quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:13 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dus eigenlijk hoeven die wijven alleen maar "bitch" in hun naam te zetten en wij gaan op de rug liggen als een loopse tekkel?
Hoe bedoel je niet helpt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:16 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wat in het geval van Pb niet helpt zo werd mij verteld.
Niet?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet helpt?
Wij willen toch niets van ze?
Waarom dan als een loopse teckel op je rug gaan liggen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe bedoel je niet helpt?
Wij willen toch niets van ze?
Dat was figuurlijk bedoelt. Ik persoonlijk had het erover dat ik die TB posts leuk vind om te lezen, wat NMNS verder op zijn boot met die vrouwtjes doet weet ik eauk nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:28 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waarom dan als een loopse teckel op je rug gaan liggen?
Godver, ben jij zo groot?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
goeiemiddag![]()
Net lekker wezen koopjesjagen op de Rotterdamse markt.
Voor 150 euri: 15 meter van twee verschillende mooie stoffen voor de jurk die ik plan te maken voor het komende carnaval,
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Godver, ben jij zo groot?
Het is 10 meter voor de jurk en 5 meter voor de voering, scheelt dat al een beetje?quote:
Ik wacht even op de fotootjes, dan pas geef ik een oordeelquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het is 10 meter voor de jurk en 5 meter voor de voering, scheelt dat al een beetje?![]()
Lange jurk met lange puntmouwen.
Nopequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:45 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb Marrije ook al ff niet gezien.. is die tegen een ban aangelopen ofzo?
Ian is dan ook een boefjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:46 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en trouwens, hoe kan het dat Ian 5 notes heeft? En Leandra? En Lies?
LARP!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoiets moet het worden, eigen ontwerp![]()
[ afbeelding ]
Ik heb alleen maar dreigende "ik wil in je broekje" postings van Yvonne en hier en daar een klaagzang van Gert over meisjes in badkuipen enzoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ze opgevraagd en het zijn allemaal liefdesverklaringen van vrouwelijke mods en Gert.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nope.
[..]
Ian is dan ook een boefje.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb ze opgevraagd en het zijn allemaal liefdesverklaringen van vrouwelijke mods en Gert.
Ik pm je verdorie elke dagquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt van niemand liedesverklaringen.
![]()
Maar ja, ik ga dan ook geen geld uitgeven aan het opvragen van notes![]()
Als hij die tijd aan zijn ruiten had besteed was het niet zo uit de hand gelopen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:57 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dreigende "ik wil in je broekje" postings van Yvonne en hier en daar een klaagzang van Gert over meisjes in badkuipen enzo
Ik ben stiekem verliefd op jequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
[..]
Ik heb echt van niemand liedesverklaringen.
![]()
Maar ja, ik ga dan ook geen geld uitgeven aan het opvragen van notes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |