Lijkt me niet dat dementor dat vindt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Nee, Rotterdam is natuurlijk de mooiste stad...
Mijn droom komt uit,,,ik wist het.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:40 schreef Dementor het volgende:
We moeten dus maar ergens tussenin gaan wonen.
Stratumseind is zo verleden tijd, helaas. Vroeger was het er erg leuk. Of ik word gewoon oud. Kan ook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:25 schreef Ian_Nick het volgende:
En een hele hoop dronken mongolen op Stratums Eind.
En 's avond rond het station zijn is ook geen goed idee
Mèn, dat zijn de leukste buurten om een avondje heen te gaan. De zelfkant van de samenleving, die is primair, ontdaan van alle fratsen, leven zoals het leven zich aandient. Dat trekt wel.quote:
Mn zus woonde er dus ik ben er tig keer geweest, ben ik nu geen provinciaaltje meer?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik kan oprecht zeggen nog nooit in Eindhoven te zijn geweest.[/provinciaaltje]
Wat hebbie gedaan dan? Is het nu zo dat ik me zelfs schaam voor mijn huis terwijl je hier niet bent?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:34 schreef CarOnline het volgende:
Zo, man wat een werk geleverd vandaag en gister![]()
Buuv en Noek herkennen mn huis gewoon niet meer en zeker de speelkamer niet![]()
Nu snel de stad in voor tig kadootjes, fijn, 5 verjaardagen in 2 dagen![]()
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:32 schreef tuinfluiter het volgende:
Hoi,
regen.
Coos wat is het recept van de soep? Heb um vandaag nodig, denk morgen ook nog wel, wordt dus 2 liter.
Deuren op slot en 50 waar je 30 mag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Mèn, dat zijn de leukste buurten om een avondje heen te gaan. De zelfkant van de samenleving, die is primair, ontdaan van alle fratsen, leven zoals het leven zich aandient. Dat trekt wel.
Tsja, in Apeldoorn staat ook een gedenknaaldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Deuren op slot en 50 waar je 30 mag.
Mamalitadinges of zo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik ben vergeten met wie ik gister ping-pong ruzie had.
Toch handiger als iedereen een ava heeft.
Obelisk!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Tsja, in Apeldoorn staat ook een gedenknaald![]()
Nee, mamalita is leuker, want die gaat al een paar weken vol goede moed en niet aflatend tegen de stroom in. Ik vind het wel wat hebben eigenlijkquote:
Wat hij zegt. Kom er zo vaak langs en het is gewoon geen naald!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 16:59 schreef Dementor het volgende:
[..]
Obelisk!
Zo lomp dat ze dat ding de naald noemen.
Ik vond het een beetje vergelijkbaar met iemand die uit zijn/haar rolstoel gevallen is in het gezicht schoppen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, mamalita is leuker, want die gaat al een paar weken vol goede moed en niet aflatend tegen de stroom in. Ik vind het wel wat hebben eigenlijk
In het begin vond ik haar <laat maar>. De laatste dagen krijg ik wat sympathie voor d'rquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vond het een beetje vergelijkbaar met iemand die uit zijn/haar rolstoel gevallen is in het gezicht schoppen.
Ik ben een fan van ThunderBitch, overduidelijk een vrouw(?) met klasse.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In het begin vond ik haar <laat maar>. De laatste dagen krijg ik wat sympathie voor d'r
Ja, ik ook wel, vanaf het begin al. PearlBitch lijkt mij ook wel okquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ben een fan van ThunderBitch, overduidelijk een vrouw(?) met klasse.
Dus eigenlijk hoeven die wijven alleen maar "bitch" in hun naam te zetten en wij gaan op de rug liggen als een loopse tekkel?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel, vanaf het begin al. PearlBitch lijkt mij ook wel ok
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |