Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus. Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Fortuyn en van Gogh werden al om hun mening vermoord voor Wilders met de PVV begon hoor.
Dat is een eenzijdige, economische kijk op de zaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet dat het 'superieure' westen voornamelijk superieur is omdat we rest van de wereld jarenlang met geweld onderdrukt hebben, en we momenteel keihard ingehaald worden door Azie, en straks ook het midden-oosten, en zuid-amerika!?
Ons hele systeem is ten dode opgeschreven.
Dan zou ik je opmerking anders formuleren, want zo is het natuurlijk gewoon onzin:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus. Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.
Jij bent zeker een moslim :R volkomen aan zichzelf te danken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Mysterion het volgende:
Hij zou het trouwens volkomen aan zichzelf te danken hebben.
Toch zie ik hem liever door eigen falen ten onder gaan.
Er kan er maar 1 de echte moordenaar zijn natuurlijk. Het is niet zo dat er geen bepaalde tegenstand was in beide gevallen. Von Stauffenberg zou ook de geschiedenis ingaan als individu. Maar dat wil niet zeggen dat hij de enige was die Hitler wilde stoppen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus.
Dat is inderdaad een essentieel verschil met zeker Van Gogh. Dat was de dorpsgek. Ook met Fortuyn is er verschil. Fortuyn belichaamde het teleurgestelde ex-links. Wilders is altijd een Israelvriendquote:Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.
Nice...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen.
Nou ja, hij maakt het niet gemakkelijker voor moslims om hier in Nederland te wonen. In zekere zin heeft hij het wel aan zichzelf te danken, als gevaar voor de samenleving. Het ligt natuurlijk meer aan de Nederlanders zelf die een aanhang vormen van de PVV, en aan de gek die heeft besloten hem dood te schieten, maar deels toch ook echt aan hemzelf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Jij bent zeker een moslim :R volkomen aan zichzelf te danken...
Meaning...?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Nice...
Gemaakte geschiedenis aan het werk.
Wil jij dan beweren dat hij het niet over zichzelf afroept dat bepaalde mensen hem wat aan willen doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
jullie beiden verdienen elkaar,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dat dat de Links Fascistische overheid jouw geloven ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus. Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.
Ja dat heet vrijheid van menings uittingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat hij het niet over zichzelf afroept dat bepaalde mensen hem wat aan willen doen?
Je spelling is slechter dan die van de gemiddelde allochtoon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat dat de Links Fascistische overheid jouw geloven ja.
Maar die zelfde overheid heeft een sfeer gecreerd waarin werd gestuurd naar een liqudatie van deze personen.
Hetzelfde geld nu weer.
We zien dezelfde tekenen weer optreden, het criminaliseren van Wilders net als bij de vorige Martelaren van het Nederlandse volk.
Dat bedoel ik met we zien het al aankomen, en we weten dat het gaat gebeuren, en deze keer zijn we niet zo naief om te denken dat het niet gebeurt.
We weten dathet gaat gebeuren en we weten ook allemaal dat het deze keer niet ongestraft zal blijven.
Onderbouw maar.quote:
Jij bent echt dom, ga eens naar die gesubsideerde inburgerings cursus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Integendeel. De geschiedenis toont juist aan dat je in Nederland zonder gevaar voor je leven altijd hebt kunnen zeggen wat je wilde. Totdat Wilders verscheen met zijn Partij voor de "Vrijheid" en aangaf, dat bepaalde mensen dat niet meer mochten.
[..]
Broertje van Piet Maat?
[..]
Wie?
[..]
Oer-Nederlander
[..]
Als dat waar was geweest, had er eind jaren 60 geen student meer geleefd.
Oh, en mensen die te pas en (vooral) te onpas het woord fascist gebruiken![]()
Dat ben ik pertinent niet met je eens, nooit. Niemand verdient het om neergeknald te worden om zijn mening. En als er dan toch iets moet omdat hij gevaarlijk is omdat hij andere mensen opruit tot geweld, dan is er altijd nog iets als een proces.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, hij maakt het niet gemakkelijker voor moslims om hier in Nederland te wonen. In zekere zin heeft hij het wel aan zichzelf te danken, als gevaar voor de samenleving. Het ligt natuurlijk meer aan de Nederlanders zelf die een aanhang vormen van de PVV, en aan de gek die heeft besloten hem dood te schieten, maar deels toch ook echt aan hemzelf.
Wat wil je eraan doen als één enkeling besluit om Wilders te vermoorden en hier ook in slaagt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat dat de Links Fascistische overheid jouw geloven ja.
Maar die zelfde overheid heeft een sfeer gecreerd waarin werd gestuurd naar een liqudatie van deze personen.
Hetzelfde geld nu weer.
We zien dezelfde tekenen weer optreden, het criminaliseren van Wilders net als bij de vorige Martelaren van het Nederlandse volk.
Dat bedoel ik met we zien het al aankomen, en we weten dat het gaat gebeuren, en deze keer zijn we niet zo naief om te denken dat het niet gebeurt.
We weten dathet gaat gebeuren en we weten ook allemaal dat het deze keer niet ongestraft zal blijven.
Onderbouw jij eerst even je insinuatie dat van Gogh en Fortuyn niet vanwege hun mening zijn vermoord.quote:
Hoe bedoel je? Razzia's op agressieve veganisten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef Linkse_Rakker het volgende:
...en we weten ook allemaal dat het deze keer niet ongestraft zal blijven.
Sorry ik zie het niet als mijn taak om jou te onderwijzen in de geschiedenis van bepaalde gebeurtenissen.quote:
Dat ontken ik nergens. Ik geef alleen aan, dat het door eenlingen is gebeurd, die het met hun mening oneens waren. Wilders wil het oneens maken met meningen (van moslims) tot staatspolitiek verheffen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onderbouw jij eerst even je insinuatie dat van Gogh en Fortuyn niet vanwege hun mening zijn vermoord.
Piet Janmaat, Pim Fortuin, The van Gogh? Die namen zijn mij onbekend!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:32 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, ga eens naar die gesubsideerde inburgerings cursus.
Piet Janmaat werd bijna geliqudeerd door het Links Fascistische regime, Pim Fortuin werd geliqudeerd door de Links Fascisten en The van Gogh ook.
Maar goed de tijd zal het leren he, we wachten rustig af wanneer de Links Fascisten het deze keer wagen.
Boycot van de shoarma tentenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Razzia's op agressieve veganisten?
Kom maar. Ik ben historicus, ik kan het wel aan. Vertel me alles over de samenzweringen van links, die culmineerden in de staatsgereguleerde moord op deze twee helden van het Vrije Woord, die hun leven gegeven hebben op de slagvelden van de Westerse Maatschappij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:34 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Sorry ik zie het niet als mijn taak om jou te onderwijzen in de geschiedenis van bepaalde gebeurtenissen.
Pretig weekend ondanks alles .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |