Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus. Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:12 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Fortuyn en van Gogh werden al om hun mening vermoord voor Wilders met de PVV begon hoor.
Dat is een eenzijdige, economische kijk op de zaak.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je weet dat het 'superieure' westen voornamelijk superieur is omdat we rest van de wereld jarenlang met geweld onderdrukt hebben, en we momenteel keihard ingehaald worden door Azie, en straks ook het midden-oosten, en zuid-amerika!?
Ons hele systeem is ten dode opgeschreven.
Dan zou ik je opmerking anders formuleren, want zo is het natuurlijk gewoon onzin:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus. Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.
Jij bent zeker een moslim :R volkomen aan zichzelf te danken...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:33 schreef Mysterion het volgende:
Hij zou het trouwens volkomen aan zichzelf te danken hebben.
Toch zie ik hem liever door eigen falen ten onder gaan.
Er kan er maar 1 de echte moordenaar zijn natuurlijk. Het is niet zo dat er geen bepaalde tegenstand was in beide gevallen. Von Stauffenberg zou ook de geschiedenis ingaan als individu. Maar dat wil niet zeggen dat hij de enige was die Hitler wilde stoppen...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus.
Dat is inderdaad een essentieel verschil met zeker Van Gogh. Dat was de dorpsgek. Ook met Fortuyn is er verschil. Fortuyn belichaamde het teleurgestelde ex-links. Wilders is altijd een Israelvriendquote:Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.
Nice...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen.
Nou ja, hij maakt het niet gemakkelijker voor moslims om hier in Nederland te wonen. In zekere zin heeft hij het wel aan zichzelf te danken, als gevaar voor de samenleving. Het ligt natuurlijk meer aan de Nederlanders zelf die een aanhang vormen van de PVV, en aan de gek die heeft besloten hem dood te schieten, maar deels toch ook echt aan hemzelf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Jij bent zeker een moslim :R volkomen aan zichzelf te danken...
Meaning...?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Nice...
Gemaakte geschiedenis aan het werk.
Wil jij dan beweren dat hij het niet over zichzelf afroept dat bepaalde mensen hem wat aan willen doen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
jullie beiden verdienen elkaar,quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:23 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Dat dat de Links Fascistische overheid jouw geloven ja.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:19 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Beiden zijn vermoord door maffe enkelingen. Gewoon misdadigers, dus. Wilders wil het staatsgeregeld maken en dus een basiswaarde aantasten van de Nederlandse samenleving.
Ja dat heet vrijheid van menings uittingquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat hij het niet over zichzelf afroept dat bepaalde mensen hem wat aan willen doen?
Je spelling is slechter dan die van de gemiddelde allochtoon.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat dat de Links Fascistische overheid jouw geloven ja.
Maar die zelfde overheid heeft een sfeer gecreerd waarin werd gestuurd naar een liqudatie van deze personen.
Hetzelfde geld nu weer.
We zien dezelfde tekenen weer optreden, het criminaliseren van Wilders net als bij de vorige Martelaren van het Nederlandse volk.
Dat bedoel ik met we zien het al aankomen, en we weten dat het gaat gebeuren, en deze keer zijn we niet zo naief om te denken dat het niet gebeurt.
We weten dathet gaat gebeuren en we weten ook allemaal dat het deze keer niet ongestraft zal blijven.
Onderbouw maar.quote:
Jij bent echt dom, ga eens naar die gesubsideerde inburgerings cursus.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Integendeel. De geschiedenis toont juist aan dat je in Nederland zonder gevaar voor je leven altijd hebt kunnen zeggen wat je wilde. Totdat Wilders verscheen met zijn Partij voor de "Vrijheid" en aangaf, dat bepaalde mensen dat niet meer mochten.
[..]
Broertje van Piet Maat?
[..]
Wie?
[..]
Oer-Nederlander
[..]
Als dat waar was geweest, had er eind jaren 60 geen student meer geleefd.
Oh, en mensen die te pas en (vooral) te onpas het woord fascist gebruiken![]()
Dat ben ik pertinent niet met je eens, nooit. Niemand verdient het om neergeknald te worden om zijn mening. En als er dan toch iets moet omdat hij gevaarlijk is omdat hij andere mensen opruit tot geweld, dan is er altijd nog iets als een proces.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, hij maakt het niet gemakkelijker voor moslims om hier in Nederland te wonen. In zekere zin heeft hij het wel aan zichzelf te danken, als gevaar voor de samenleving. Het ligt natuurlijk meer aan de Nederlanders zelf die een aanhang vormen van de PVV, en aan de gek die heeft besloten hem dood te schieten, maar deels toch ook echt aan hemzelf.
Wat wil je eraan doen als één enkeling besluit om Wilders te vermoorden en hier ook in slaagt?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dat dat de Links Fascistische overheid jouw geloven ja.
Maar die zelfde overheid heeft een sfeer gecreerd waarin werd gestuurd naar een liqudatie van deze personen.
Hetzelfde geld nu weer.
We zien dezelfde tekenen weer optreden, het criminaliseren van Wilders net als bij de vorige Martelaren van het Nederlandse volk.
Dat bedoel ik met we zien het al aankomen, en we weten dat het gaat gebeuren, en deze keer zijn we niet zo naief om te denken dat het niet gebeurt.
We weten dathet gaat gebeuren en we weten ook allemaal dat het deze keer niet ongestraft zal blijven.
Onderbouw jij eerst even je insinuatie dat van Gogh en Fortuyn niet vanwege hun mening zijn vermoord.quote:
Hoe bedoel je? Razzia's op agressieve veganisten?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:30 schreef Linkse_Rakker het volgende:
...en we weten ook allemaal dat het deze keer niet ongestraft zal blijven.
Sorry ik zie het niet als mijn taak om jou te onderwijzen in de geschiedenis van bepaalde gebeurtenissen.quote:
Dat ontken ik nergens. Ik geef alleen aan, dat het door eenlingen is gebeurd, die het met hun mening oneens waren. Wilders wil het oneens maken met meningen (van moslims) tot staatspolitiek verheffen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Onderbouw jij eerst even je insinuatie dat van Gogh en Fortuyn niet vanwege hun mening zijn vermoord.
Piet Janmaat, Pim Fortuin, The van Gogh? Die namen zijn mij onbekend!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:32 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Jij bent echt dom, ga eens naar die gesubsideerde inburgerings cursus.
Piet Janmaat werd bijna geliqudeerd door het Links Fascistische regime, Pim Fortuin werd geliqudeerd door de Links Fascisten en The van Gogh ook.
Maar goed de tijd zal het leren he, we wachten rustig af wanneer de Links Fascisten het deze keer wagen.
Boycot van de shoarma tentenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Razzia's op agressieve veganisten?
Kom maar. Ik ben historicus, ik kan het wel aan. Vertel me alles over de samenzweringen van links, die culmineerden in de staatsgereguleerde moord op deze twee helden van het Vrije Woord, die hun leven gegeven hebben op de slagvelden van de Westerse Maatschappij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:34 schreef WallOfStars het volgende:
[..]
Sorry ik zie het niet als mijn taak om jou te onderwijzen in de geschiedenis van bepaalde gebeurtenissen.
Pretig weekend ondanks alles .
Nou en, dat maakt je eerdere opmerking toch niet minder achterlijk en belachelijk?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Dat ontken ik nergens. Ik geef alleen aan, dat het door eenlingen is gebeurd, die het met hun mening oneens waren. Wilders wil het oneens maken met meningen (van moslims) tot staatspolitiek verheffen.
Ik zeg toch ook niet dat hij het verdient? Ik zeg alleen dat hij het deels aan zichzelf te danken heeft. Daar kun je het mee oneens zijn natuurlijk, maar aangezien ik Geert Wilders ook als een gevaar zie voor de samenleving, kan ik begrijpen dat iemand daar een stokje voor wilt steken. Het is natuurlijk erg subjectief wat gezien wordt als een gevaar voor de samenleving, en daarom moet zoiets niet kunnen, maar het zijn geen doorsnee uitspraken die de PVV doet. Officieel kan hij waarschijnlijk niet veroordeeld worden. Ik wil hem ook niet dood, maar ik zal het zeker niet erg vinden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat ben ik pertinent niet met je eens, nooit. Niemand verdient het om neergeknald te worden om zijn mening. En als er dan toch iets moet omdat hij gevaarlijk is omdat hij andere mensen opruit tot geweld, dan is er altijd nog iets als een proces.
Kijk, ik zou er niet verbaasd van staan als hij vandaag of morgen een paar tikken vangt als hij de verkeerde tegenkomt toevallig die op tilt slaat en in een opwelling uitdeelt, maar zomaar beweren dat iemand een voorbereide aanslag op zijn leven over zich afroept daar ga ik niet in mee.
al gedaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:38 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Kom maar. Ik ben historicus, ik kan het wel aan. Vertel me alles over de samenzweringen van links, die culmineerden in de staatsgereguleerde moord op deze twee helden van het Vrije Woord, die hun leven gegeven hebben op de slagvelden van de Westerse Maatschappij.
True, moslims roepen het op zich af, Geert reageert daarop.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:27 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Wil jij dan beweren dat hij het niet over zichzelf afroept dat bepaalde mensen hem wat aan willen doen?
Zo te zien is het de Linkse elite die op het forum zit vandaag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:37 schreef Mysterion het volgende:
[..]
Piet Janmaat, Pim Fortuin, The van Gogh? Die namen zijn mij onbekend!
Precies!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat hij het verdient? Ik zeg alleen dat hij het deels aan zichzelf te danken heeft. Daar kun je het mee oneens zijn natuurlijk, maar aangezien ik Geert Wilders ook als een gevaar zie voor de samenleving, kan ik begrijpen dat iemand daar een stokje voor wilt steken.
Mijn eerste reactie zou wel zijn: eigen schuld, dikke bult. En ik zou blij zijn dat hij van het toneel verdwijnt. Maar eigenlijk zal ik het niet zo'n ideale situatie vinden, want ik gun het hem niet om 'martelaar van het vrije woord' te worden, en zit al helemaal niet op politieke en maatschappelijke onrust te wachten. Dat is niet wat we in deze tijd kunnen gebruiken.quote:Ik wil hem ook niet dood, maar ik zal het zeker niet erg vinden.
O, die! Zeg dat dan meteen!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:46 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Zo te zien is het de Linkse elite die op het forum zit vandaag.
Ok voor de links onozele onder jullie.
Hans Janmaat:
[ afbeelding ]
Gevold van de Links Fascistische hetze net zoals die nu tegen Geert Wilders is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Theo van Gogh:
[ afbeelding ]
Totdat de Linkse kerk een hetze begon en dit was het resultaat:
[ afbeelding ]
Pim Fortuyn:
[ afbeelding ]
Totdat de Linkse kerk een hetze begon en dit is het welbekende resultaat.
[ afbeelding ]
Hij maakte maar een grapje, omdat je de namen verkeerd had gespeld.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:46 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Zo te zien is het de Linkse elite die op het forum zit vandaag.
Ok voor de links onozele onder jullie.
Eens.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:53 schreef rac het volgende:
Ik zie Wilders liever gewoon op z'n bek gaan.
Als hij nu wordt neergeknald zijn er duizenden die hem lopen op te hemelen met z'n absurde ideeën.
eensquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:53 schreef rac het volgende:
Ik zie Wilders liever gewoon op z'n bek gaan.
Als hij nu wordt neergeknald zijn er duizenden die hem lopen op te hemelen met z'n absurde ideeën.
Waarschijnlijk omdat ie zelf ook een achterlijke onbeschofte middeleeuwse mongool was en wist dat ie moest stoppen met zijn achterlijke gedrag zodra de extremistische gelovigen dat ook zouden moeten doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Van Gogh was de enige in Nederland die zich pal VOOR de Vrijheid van Meningsuiting inzette. Zowel voor hemzelf als voor de achterlijke Tariq Ramadans en andere middeleeuwse mongolen die de islam voortbrengt.
De meeste van zijn ideen worden nu al uitegoerd door dit kabinet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:49 schreef El_Matador het volgende:
Janmaat was een racistische mongool die nooit vermoord is (wel een aanslag gehad heeft).
.
Van Gogh achterlijk? Helemaal niet. Een heel scherpe pen en tong en prachtige vindingen. Daarbij een begaafd regisseur. En een vriend (al was ie nogal lastig in de omgangquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:55 schreef Error2002 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat ie zelf ook een achterlijke onbeschofte middeleeuwse mongool was en wist dat ie moest stoppen met zijn achterlijke gedrag zodra de extremistische gelovigen dat ook zouden moeten doen.
Ik heb Janmaat zelden iets doordachts horen uitkramen, laat staan iets dat uitgevoerd wordt door dit kabinet. Voorbeeld?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
De meeste van zijn ideen worden nu al uitegoerd door dit kabinet.
Zijn die dan ook allemaal racisten?
Waar zegt hij dat?quote:Gevold van die aanslag 1 dode en een dame die de rest van haar leven een been moet missen.
Aan jouw woorden is te zien dat een aanslag op Rechts dus getolereerd is en dat doden en of gewonden aanvaardbaar zijn.
Ze zitten toch in de gevangenis?quote:Laat weer eens zien hoe de Linkse mens is. Echte Fascisten.
Aangezien alle daders er zonder enige straf vanaf kwamen is dit dus op het hele systeem aan te rekenen.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Gevold van die aanslag 1 dode en een dame die de rest van haar leven een been moet missen.
Aan jouw woorden is te zien dat een aanslag op Rechts dus getolereerd is en dat doden en of gewonden aanvaardbaar zijn.
Laat weer eens zien hoe de Linkse mens is. Echte Fascisten.
Aangezien alle daders er zonder enige straf vanaf kwamen is dit dus op het hele systeem aan te rekenen.
Sure joh. Ik sta model voor de Linksche Kerk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:56 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Gevold van die aanslag 1 dode en een dame die de rest van haar leven een been moet missen.
Laat weer eens zien hoe de Linkse mens is. Echte Fascisten.
Hij noemde MIJ Linksch!quote:
Nee.quote:
Dus je blijft bij je standpunt dat racisten afgemaakt mogen woorden?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:00 schreef El_Matador het volgende:
Janmaat was een racist, een antisemiet en een domme vent. Ook die doen wel es verstandige uitspraken, die nu misschien onderdeel zijn van een groter beleid. Maar die nuance komt je vast niet goed uit he?
Een stroman die een niet-lezende internettrol van mij maakt, reageer ik niet op.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:05 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Dus je blijft bij je standpunt dat racisten afgemaakt mogen woorden?
Klinkt aardig Links Fascistisch als je het mij vraagt.
Oh dus ze kregen toch straf?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:03 schreef Linkse_Rakker het volgende:
[..]
Nee.
Na de aanval op het hotel in Kedichem worden van de 72 gearresteerde actievoerders enkelen veroordeeld tot maximaal twaalf maanden gevangenisstraf.
Dus van wie betrokkenheid bewezen was, kreeg straf en de rest werd niet eens standrechtelijk geëxecuteerd?quote:'Kedichem' is de geschiedenis ingegaan als een van de meest gewelddadige politieke aanslagen op een groepering die in de Tweede Kamer vertegenwoordigd is
bron: http://www.monitorracisme.nl/content.asp?PID=181&LID=1
Ook zijn ze indirect verantwoordelijk voor de dood van de hoteleigenaar, Dhr. In den Eng, die omkwam bij de sloopwerkzaamheden van het uitgebrande hotel. De actievoerders werden op een paar na allemaal vrijgesproken en ze kregen nog een schadevergoeding toe voor de tijd waarin ze in voorarrest zaten. Kennelijk vond justitie in die tijd brandstichting en openbare geweldpleging gericht tegen rechtse personen wel toelaatbaar.
bron; http://images.google.nl/imgres?imgurl=http://www.nvu.info/media/janmaat.jpg&imgrefurl=http://www.nvu.info/media/45.html&usg=__tXd9JfEmNAiyaGJdRFVirB785g8=&h=298&w=400&sz=16&hl=nl&start=1&um=1&tbnid=nbMS6uJynBnwMM:&tbnh=92&tbnw=124&prev=/images%3Fq%3Dhans%2Bjanmaat%2Baanslag%26ndsp%3D20%26hl%3Dnl%26safe%3Doff%26sa%3DN%26um%3D1
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een stroman die een niet-lezende internettrol van mij maakt, reageer ik niet op.
Donder op, kleuter.
Een paar maanden voor een politieke aanslag.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 12:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Oh dus ze kregen toch straf?
[..]
Dus van wie betrokkenheid bewezen was, kreeg straf en de rest werd niet eens standrechtelijk geëxecuteerd?
Nee inderdaad zeg, waar gaat dat heen met ons links-fascistische rechtssysteem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |