Bovendien zeer hypocriet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelden zo'n dom en naïef verhaal gelezen.
Dat dus, wat een stom wijf ben jij zeg. Ik heb verder ook geen enkel idee waarom je dit verhaal hier hebt neergezet eigenlijk.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelden zo'n dom en naïef verhaal gelezen.
Nou, bel de politiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef postit123 het volgende:
Het is een feit als er 10 naakte vrouwen voor hem staan hij niet van ze zal afblijven
Samenvatting:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef dick_laurent het volgende:
damn sorry ik heb echt het concentratievermogen van een kip at the moment....dus zo'n lap tekst gaat 'm niet worden
Deze quote vind ik sowieso erg vreemd.. "wat zoek je dan bij een ander als je vrouw je liefde is", is de uitspraak van ts. Dan kom ik al snel bij de vraag: waarom heb je een open huwelijk, als die kerel van de chat je liefde was? (zoals aangegeven in het stuk tekst hierboven)quote:Ook naar mij toe was hij ook niet altijd even aardig maar ik gaf hem telkens weer een kans terwijl ik wist en mensen het tegen mij gezegd hebben om uit te kijken voor die vent. Maar het klopt inderdaad, liefde maakt blind, en dan wil je dingen niet zien en dan zie je alleen de positieve kanten. Heb hem ook met alle liefde geholpen en ook mijn best gedaan voor hem en ook voor zijn gezin. Ooit zij hij eens, zijn vrouw was zijn liefde. Maar wat zoek je dan bij een ander als je vrouw je liefde is.
Er is weinig aan verloren...quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou de OP maar vast quoten, want die is morgen foetsie.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ergens heb ik wel begrip voor het argument dat liefde blind maakt. Tenslotte heeft TS wél een oogafwijking.
quote:Speciaal wil ik mijn man bedanken voor zijn begrip en steun en ook een goede vriend van ons
Ik had hun steun zeker nodig en vooral een luisterend oor om te hebben maar niemand hoeft een greintje respect meer te hebben voor Jos A ,Zelfs zijn eigen familie en gezin niet.
Overgetyptquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Ja en nu? Het lijkt wel een verhaaltje uit Mijn Geheim of Vriendin of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |