abonnement Unibet Coolblue
pi_74003687
Een doordeweekse dag ergens in oktober 2007.
Op een moment van verveling ging ik eens een keer kijken op een chatbox. Lekker spannend en lekker anoniem je kan je van alles voordoen die je misschien in wezen niet bent of blijkt te zijn, dat is tenminste mijn ervaring geweest.

Wel… op een gegeven moment chatte ik met ene Chris. Op het eerste gezicht leek het een aardig iemand te zijn en ongeveer 45 minuten later gingen wij over naar MSN. Wel leuk hoor zo’n vreemde man op de chat. Ook al zijn het gegijpte woorden en heel anders dan een gesprek aan de telefoon. Vrij snel hadden we het over verschillende onderwerpen en dat alles zonder enige schroom.Het leek net of we beiden dezelfde personen waren zo voelde het ook.

Ik kan en mag die vrijheden hebben en kan er ook thuis in mijn eigen gezin vrij over praten en dingen doen misschien ben ik in deze bekrompen wereld wel te vrij. Ik weet dat 1 op de 3 Nederlanders vreemd gaan waarbij de partner er niets van weet. Zowel mannen en vrouwen. Wat dat betreft heb ik een open huwelijk en alles is bespreekbaar en kan ik veel doen.

Na 2 dagen kreeg ik zijn telefoon nummer dus …………..bellen. Wel leuk om de stem van de vreemde man te horen en ook best eng want je weet nimmer hoe iemand klinkt en wat ze gaan zeggen..Het viel mij wel op dat we toen al uren konden kletsen, dus het gevoel was goed. En dat ging zo door tot de 5de dag
Daarna de eerste ontmoeting, leuk, gezellig. Ergens bij een hotel dus op neutraal terrein. Zo slim was ik dus wel je weet immers maar nooit wie er voor je staat. Even een belletje gepleegd dat ik er stond voor bij het hotel en hij was dus in het hotel.Ik was best zenuwachtig. En daar kwam hij aan met een bruine jas en een koffertje. Ik had toen nog niet in de gaten dat het zijn laptop-tas was.Een snelle kus van begroeting volgde, hij was een grappig klein mannetje maar wel aardig in eerste instantie.We liepen vlot naar zijn auto en zijn samen naar een restaurant gereden. We hebben toen heerlijk samen gelunchte en dat smaakte overheerlijk. Onze gesprekken gingen in eerste instantie over het werk..Best wel logisch want je weet niets van andermans achtergronden. Maar het was beter dan het geijkte binnenkomertje “het weer”
We kletsten en babbelden heel wat af. Vreemd dat je met veel dingen dezelfde overeenkomsten had en dezelfde gedachtes .Het klikte zeer goed tussen ons.Toen vertelde hij ook dat hij geen Chris hete maar Jos, zijn achternaam vertelde hij nog niet.

die volgende week wilde hij mij weer zien, leuk dacht ik, dat is snel. Hij wilde het zelf. Zijn gevoel vertelde hem dat hij het graag wilde. Jos kwam over als en gevoelsmens..Maar hij was een wolf in schaapskleren, daar kwam ik later achter. Dus lees gerust verder .Hij wilde bij mij thuis afspreken dacht van doei mooi niet, ik ken je maar kwalijk dus we zijn maar naar Hardergarijp gegaan naar een hotel..Bij de balie moest hij zich inchecken en hij gaf de balie medewerkster een kaartje waar ook zijn postcode op stond, eveneens zag ik zijn achternaam. Als je die gegevens hebt kan je zeer snel achterhalen waar iemand woont . Google de zoekmachine is een zeer goede uitvinding geweest. Toen ik hem later vertelde dat ik wist waar hij woonde reageerde hij geshockeerd. Hoe kon ik dat weten ? Tja ,hoe zou dat nou kunnen, en je typt Jos A…(zijn hele naam dus) in en dan komt er een wereld aan gegevens van hem naar boven. Volgens zijn planning was het denk ik niet de bedoeling dat ik daar achter zou komen.

In eerste instantie zagen we elkaar om de week. Hoelang dat geduurd heeft, ik heb er niet echt meer een gevoel bij maar op de dagen dat we elkaar niet zagen belden wij uren en nog eens uren met elkaar. Het bedrijf waar hij voor werkte betaalde de rekening wel dus ik hoefde zelf niet te bellen. Jos had het voordeel dat hij een vertegenwoordiger is en zich vrij kan verplaatsen door heel Nederland. We hadden het vaak over spannende dingen op seks gebied en wat hij zoal had gedaan.

Op een goed moment vertelde Jos dat hij regelmatig naar een seks bioscoop ging en zich daar liet pijpen door mannen en ook door vrouwen en dat hij ook wel naar de betaalde seks ging. Ik heb er met stomme verbazing naar zitten luisteren. Hier in het noorden vind je deze gelegenheden maar summier. Ik heb er met rode oortjes naar zitten te luisteren. Hij vertelde ook dat hij eerder iets met 2 andere dames heeft gehad, een gedurende 3 maanden en een gedurende 5 maanden, en nu ik dus , al 2 jaar. ik wil zijn vrouw en kinderen hier totaal buiten laten zij staan er buiten maar zijn vrouw wist van alles net niets al die 35 jaar dat ze getrouwd zijn en dat hij haar veel jaren eigenlijk heeft bedrogen

Maar goed , ons contact werd steeds closer en closer. Heb vele gesprekken met hem gehad ook veel over hem zelf en bepaalde situaties. Even eens over relaties en mensen over het algemeen en andere onderwerpen zoals politiek en noem maar op . En ook over Jos zijn eigen gedrag, ik moest hem vele malen goed doorzagen om de reden of antwoord te vinden. Hoe langer ik hem kende hoe meer ik van hem te weten kwam.

Ik zal ook niet alles vertellen en dat heeft ook geen nut. Ik zal het meer in een vogelvlucht hier neer zetten
Ik wist al snel dat hij geen grenzen kende en het ook niet herkende wanneer hij te ver ging. Net zoals een keer dat hij met een 16 jarig meisje chatte, Daar is op zich niets mis mee om met pubers te babbelen, maar seks praatjes en een date proberen te krijgen gaat te ver. Ik heb het hem zeer duidelijk moeten maken dat dit op een zeer gevaarlijk terrein komt. De wet is de wet met een 18 jarige kan je het doen maar niet met een 16 jarige. En zo zijn er een legio van dit soort dingen geweest

Ook naar mij toe was hij ook niet altijd even aardig maar ik gaf hem telkens weer een kans terwijl ik wist en mensen het tegen mij gezegd hebben om uit te kijken voor die vent. Maar het klopt inderdaad, liefde maakt blind, en dan wil je dingen niet zien en dan zie je alleen de positieve kanten. Heb hem ook met alle liefde geholpen en ook mijn best gedaan voor hem en ook voor zijn gezin. Ooit zij hij eens, zijn vrouw was zijn liefde. Maar wat zoek je dan bij een ander als je vrouw je liefde is. Als je het thuis niet kan krijgen dan geeft het je nog geen recht om dan maar zovaak naast de pot te pissen . Heb het ook nooit begrepen waarom dat hij dingen thuis niet bespreekbaar maakte. Zo moeilijk kan het toch niet zijn. Ook al is je partner wat conservatiever dan kan je het nog op een bepaalde manier ter sprake brengen. Dat was dus niet onze enigste woorden wisseling

Op een dag, geen idee meer wanneer, zag ik hem weer eens lollig doen op de chatboxen terwijl hij mij al als een vriendin beschouwde. Hij had het niet door dat ik het was op een gegeven moment zei hij “ik zoek een vriendin” tegen mij. Hoe dom of naief kan je zijn. Op een gegeven moment viel het kwartje bij hem en hij zag dat ik het was. Heb hem toen maar even goed verteld wat voor kloothommel hij was. Ook heb hem toen ik hem betrapte even goed duidelijk gemaakt waar hij mee bezig was, met zelf vernietiging dus
Ook tegen een ander zal hij zeer snel zijn naam zeggen , hij denkt er niet bij na dat hij dat soort dingen niet moet zeggen en al helemaal niet op een chatbox of op MSN

Als hij bij mij was dan sliep hij ook bij mij thuis. Zijn vrouw dacht dat hij in hotels overnachte. Hij was ook zeer creatief om afspraken in zijn agenda te veranderen om mij maar te zien. Als er iets vrij was zette hij er snel iets neer heen wat niet waar, Jos was wat dat betreft zeer creatief. Hij werkt voor een grote uitgeverij en die zitten echt niet op werknemers te wachten die met 16 jarige meisjes zitten te rotzooien en ook niet dat ze structureel en ook tijdens werktijd op chatboxen komen.

En ook naar zijn gezin ik geloof niet dat als zijn vrouw dit allemaal wist dat ze hier zo blij mee zou zijn.
Maar ze wil het blijkbaar niet weten dus dat is dus een hele troost.

Het leek wel net of hij het schitterend vond om steeds weer de grenzen op te zoeken. Steeds weer kickte hij op de risico’s van het grenzen overschrijden. Net als een keer in maart, ik vergeet dat nooit meer, hij was 3 dagen bij mij. Maandags s’avonds wiet koekjes gekocht en wauw wat was dat heavy maar dit dus nooit meer. Het had een negatief effect op hem. Dinsdags had hij een demo in Heerenveen en toen hij terug kwam deed hij wel wat vreemd. Maar ja, hij had ook de gehele nacht niet geslapen dan ben je niet meer zo helder en ook die canabis troep in je bloed is er niet zomaar uit

We hadden een gezamenlijk geld potje en elke week dat we elkaar zagen zouden we er geld in doen. We hadden dat potje al een langere tijd denk een maand of 4 als het geen half jaar was. Eens had ik het er zijdelings over maar dat viel in verkeerde aarde geloof ik. Hij hechte er geen emotionele waarde aan maar ik wel, het was iets van ons samen. Hij deed heel vreemd die woensdag. Ineens zag hij iets wat hij niet kon verklaren (???) en dat hij niet meer van mij hield en dat hij dat dinsdags al wist. Waarom ga je dinsdags niet weg en blijf je dinsdag op woensdag nacht dan nog. Maar goed ik verweet het hem wel, waarom was hij dan niet weg gegaan, hij heeft mij dan puur gebruikt. Als je niet meer van mij houd dan moet je weg wezen maar dat deed hij dus niet.

Op deze manier kwam ik er achter dat eigenlijk al veel van zijn eerdere verhaaltjes niet klopten. Het lijkt er soms op dat hij een gespleten persoonlijkheid heeft. Omdat hij vertegenwoordiger is weet ik uit ervaring dat dit gladde praatjes makers zijn en zich zelf zeer goed kunnen verkopen ook al is het verhaal compleet onwaar

Hij kon zich echt gedragen als een hork. Een echte hork, ik heb een oog afwijking en hij heeft hier over al een paar maal een klote opmerking over gemaakt. Ik had eerst zoiets van, kijk eerst naar jezelf man, aan jou mankeert er ook genoeg maar dat hield ik maar voor mezelf. Heb maar niet gezegd dat hij een verrot karakter heeft. En ook de opmerkingen over de rug van zijn vrouw, zij kan er ook niets aan doen dat ze een vergroeing heeft boven in de rug.

In de kroeg waar we regelmatig kind aan huis waren had hij ook opmerkingen over vrouwen met dikke tieten. Heb al eens gevraagd aan hem of ik een afspraakje voor hem moest maken. En stond op van de kruk en liep naar die bewuste dame toe, maar werd tactisch door hem tegengehouden. Hij heeft het 3 keer geprobeerd en was toen genezen met die opmerkingen, verstand zit echt niet in het hebben van dikke prammen. Zijn gedrag hierin liet ver te wensen over en weer hele gesprekken gehad over seks en seksistische opmerkingen dat niet leuk is en zeer kwetsend kan zijn naar mensen. En weer geprobeerd hem door te zagen met allerhande psychologische vragen. Hij is zeker niet dom maar vraag mij wel eens af of hij niet eenzijdig is ontwikkeld om dat hij op andere vlakken zeer laag scoort en behoorlijk naief kan zijn naar dingen

Op een dag hackte ik en een vriend van mij Jos zijn MSN …… En dat was dus ook big happening zal je vertellen waarom. Ik zat dus in Jos zijn MSN en heb met stomme verbazing zitten te kijken naar de verzameling vrouwelijk schoon ook soms ook zeer jonge meiden. Helaas kon ik de berichten geschiedenis niet zien en misschien was hij ook wel zo slim om de geschiedenis uit te schakelen want oh jee als zijn vrouw er achter kwam dat hij chatte. Verbaasd mij wel hoor dat zij nimmer iets in de gaten heeft gehad dat hij vreemd ging, of ze wilde het niet zien. Maar het waren allemaal jonge meisjes, soms een verdaalde oudere vrouw een paar koppels en er zaten ook een paar mannen tussen , ook het 16 jarige meisje van eerder in dit verhaal stond nog op zijn MSN.ik wist dat Jos bi is en er zeker er niet vies van is om van 2 walletjes te eten wat seks gebied betreft zelfs transseksuelen hadden zijn interesse.Op een gegeven moment trof ik op zijn MSN een zekere Pierre, oeps was dus vergeten om offline te gaan staan dus foutje… bedankt. Die man groette mij en ik hem terug en ik ging maar snel van Jos zijn MSN af. Dus ik verdween weer van die MSN en vernietigde hem ook Jos kon er dus ook niet meer inkomen. Maar wat gebeurde er, die Pierre belde met Jos dat ik in zijn MSN zat. Ikzelf had daarvoor Jos ook al vermeld dat ik op zijn MSN was geweest maar Jos kan dingen niet relatieveren en werd toen pas zeik nijdig op mij. Ik deugde plotseling nergens meer voor Maar we praten er over van waarom ik het had gedaan en zo dus dat kwam dus weer goed Ik ging verder vragen over die Pierre wat voor figuur het was en van waar hij weg kwam. En nu komt het. Deze man zit vaak in psychiatrische inrichtingen werd mij verteld en ook het 16 jarige meisje eerder in dit verhaal heeft hij via hem leren kennen, Pierre kende haar persoonlijk. Ik vroeg Jos van wat hij met zo iemand moest. Want mensen die vaak in instellingen zitten hebben het heel goed door wie de zwakkeren nog meer zijn. En zelfs met Pierre had hij veel seks praatjes en ook over jonge meiden.

Ik vond het verdacht dat die 16 jarige veel bij Pierre op bezoek kwam en ik heb haar eens toegevoegd op mijn eigen MSN maar daarover wilde ze mij niets vertellen maar het was geloof vast niet voor een bakje koffie als je de verhalen die ze wel vertelde zo hoorde Ik ben blij dat het kind even met mij wilde praten
ze miste Jos en ze vertelde mij waar de gesprekken over gingen. Zoals over naakt schilderen bij een schilders club. En toen ging bij mij een lampje branden want dat mag niet of de ouders moeten al toestemming hebben gegeven en die hadden het niet gedaan. Ik heb haar geadviseerd beter niet meer met hem praten. Want Jos wilde maar al te graag die jonge meiden van zijn MSN ontmoeten Ik heb Jos geadviseerd Pierre te laten lopen want ik had er geen goed gevoel bij Maar je mag een ander niet veroordelen ken de man in kwestie niet en ook dat meisje niet maar ik kreeg stevig de indruk dat er iets niet klopte Jos zei me later wel dat hij minder of geen contact meer had met Pierre maar ik heb geen idee of dat echt zo was en ook dat 16 jarig meisje sms’te Jos regelmatig wanneer zij online was. Ik ben blij dat er 5 hem een blauwtje hebben laten lopen. We waren dus weer een woorden wisseling verder en weer vergaf ik Jos omdat ik echt en oprecht van hem hield en hem wilde helpen maar ja lees verder en geniet

Wat ik nu wel weet dat er vaak 21 van de 13 in zijn hoofd rammelen en het is denk ik bullshit als hij zijn jeugd de schuld er van geeft en wat nog erger is dat hij mij vertelde dat hij het geregeld in zijn jeugd met zijn oudere zuster heeft gedaan maar ik heb geen idee of dit verhaal waar is. Wat hij ook vertelde dat hij zich al op jonge leeftijd liet aftrekken door veel oudere mannen. Of dit tegen betaling is weet ik niet Maar waarom moest hij mij dit vertellen

U zal wel denken waarom verteld ze dit allemaal maar alles is wel op een waarheid gebaseerd en de bewijzen zijn er. Ik heb het in en uitkomend e mail verkeer de chat geschiedenis van mij en meerdere personen. Het is echt niet om iemand in een kwaad daglicht te zetten maar meer mijn gevoel hoe hij met mensen omgaat en hoe hij ze behandeld en gebruikt en de leugens, list en bedrog

En waarom kon hij er niet bij zijn vrouw er over praten en vertelde hij het mij wel natuurlijk is het moeilijk om dit soort onderwerpen spreekbaar te maken en deze man zit zeer gecompliceerd in elkaar. Maar als je ergens mee zit kan je je ei toch ook kwijt bij je vrouw, Je vrouw is meer dan een broed machine alleen
Maar ik kreeg steeds te horen van “ze begrijpt mij niet” en ze verweet hem dat hij alleen maar aan seks dacht . Ik weet dat hij inderdaad aan een seks verslaving leed. Maar seks is meer dan even een wip en weg wezen er horen ook gesprekken bij. Is het dan makkelijker om met een ander te praten dan met je eigen vrouw? Hij vertelde mij telkens dat het bij hem thuis alleen maar om de kinderen ging en of over het werk en dat zij niet doorvroeg naar de kern. In die tijd heb ik nimmer met haar gesproken of gezien. En ze moest eens weten dat hij alle weken bij me was Maar op een gegeven moment is dan net of je eigen gevoel tegen een blokkade oploopt. Ik dacht wel eens van verdomme vertel het dan eens dat je een vriendin hebt maar nee meneer was te bang voor de consequenties wat zij zal zeggen. Ik denk wel eens als iemand thuis zoveel mist dan is een huwelijk toch niet goed of ik bekijk het verkeerd. Anders ga je toch niet elke week bij mij zijn en elke dag voor uren en uren met mij bellen. Er klopte daar zeker iets niet maar wilde niet met haar persoonlijk praten wat ik wel kon doen want wist waar hij woonde maar ik heb het nimmer gedaan of iets tegen hem gebruikt

Maar nu leerde hij gestaag aan dat er wel meer is in een relatie. Een vrouw is niet alleen je partner maar ook je soulmate, je vriendin en je maatje. Hij dacht soms echt verkeerd zag vrouwen meer als een lopende kut op 2 benen met dikke tieten maar ik zag enigszins een verbetering in hem en ik werd ook rustiger
ook met zijn doen en handelen, Hij dacht nu over meer dingen na en ook dat je niet alles zomaar kon zeggen, iets wat hij wel vaak deed. Want er is ook nog zoiets als normen en waarden. Hij werd wat sprankelender en wat vrolijker En wat Jos moest zijn was de jonge hond die nimmer ouder werd
En het was leuk om met een spontane man op te trekken. Hij baalde wel eens van die kritiek die hij van zijn eigen vrouw kreeg, Ze zat hem veel op de huid Als hij thuis bijvoorbeeld had geknoeid dan was het gelijk van, eet netjes en de vork en het mes moesten ook op een speciale manier vast worden gehouden
ik dacht dan van mens je bent thuis en wees relaxed heb een wasmachine en het wordt wel weer schoon
Ik maakte mij er nooit zo druk om, natuurlijk moet je netjes eten als je bij een ander bent maar thuis mag je hopelijk wel jezelf zijn. Hij vond het hier heerlijk dat hij hier geen commentaar kreeg en eveneens van mijn gezin niet. Hij vertelde eens dat zijn vrouw van uiterlijk vertoon hield. Mooie kleding en zo maar kijk eens naar de persoon die er in zit. Het is leuk om iemand netjes te zien gekleed in mooie kleding. Maar ik heb nu het gevoel dat ook dit allemaal uiterlijke schijn was, nu dit allemaal aan het licht komt

Jos vertelde mij eens iets over de badmintonclub vlak bij zijn woonplaats waar hij trainer is. Zo een sport past precies bij hem daar kan hij zijn frustraties kwijt. Maar een gevaarlijk object bij zo’n sport is zijn zeker de douches. Ik weet dat ze gezamenlijk douchen en dat hij dat zeker opwindend vind en al helemaal als er een jong grietje bij is en hem aanraakt. Die man is en lopend gevaar voor zichzelf en voor anderen. Het is een feit als er 10 naakte vrouwen voor hem staan hij niet van ze zal afblijven En ik weet ook dat hij bepaalde collega’s van hem wel het bed in wil. Zijn vlees is zeer zwak dan spreek je echt over een seks verslaving
Hij overziet de gevolgen dan niet, Hij kan tegen mij wel nee zeggen en dat doe ik niet. Maar helaas voor Jos ik ken hem langer dan vandaag. Ik weet hem precies uit te tekenen en weet precies hoe hij denkt en doet.
Ik gaf voor hem een veilig gevoel omdat ik alles van hem wist. ik was zijn geweten en zijn verantwoording
Als je hem niet goed stuurde is het net een stuurloos schip

Ook zichzelf laten zien in vrouwen kleding in een erotisch café waar we eens zijn geweest geeft hem een kick hij droeg toen mijn roze tanga slipje. Hij droeg ook eens een bh en een rokje en een tanga in een hotel waar we samen waren. Want ik ging vaak met hem mee als hij ergens in een hotel moest zijn.
Dat was wel heerlijk, dan kon ik shoppen en hij ging zijn demo doen, ik heb best vele plekjes met hem gezien. In die tijd deed hij het echt goed je zag hem echt opbloeien, hij was gelukkig zat zeker goed in zijn vel. Als we samen thuis waren gingen we ook wel eens samen een masker nemen en opmaken. Ik vind dat niet wereld vreemd want een acteur word ook opgemaakt dus waarom niet en het stond hem ook nog goed en een masker deed hem ook goed

Tot de bewuste dag kwam dat alles anders werd, iemand had naar zijn vrouw gebeld. Diegene vertelde dat we samen iets hadden en ook veel seks en bla bla bla. Ze wist dat hij hier wel eens kwam want we hadden per slot van rekening ook samen een site en dat was voor hem de reden om hier te komen op zakelijk gebied dus ja ja gij gelooft dat zij wel dus en die site is inderdaad waar maar ga ik niet vertellen
zijn vrouw was laaiend op hem en het is ook begrijpelijk dat ze boos is maar wat deed die oen, haar alles vertellen Ik kreeg die avond tientallen smsjes van hem dat zijn vrouw het van ons wist. Ik zei van, oke, dan bel ik haar wel en toen heb ik voor het eerst met haar gepraat Niet dat het veel nut had maar was meer voor mij zelf dat ik ook een persoon ben en dat hij zelf de veroorzaker was van al die ellende. Maar ik mocht hem niet meer spreken van haar kan ik mij ook indenken
Want haar man die iets heeft gehad met die vreemde vrouw Ik heb haar gevraagd wie er heeft gebeld en daar gaf ze geen antwoord op. Ik heb hem later nog wel een keer gezien want hij moest mijn huisdeur sleutel inleveren want die had hij ook en er lagen hier ook nog spullen van hem dus die kon hij dan nog mooi mee nemen. Ik heb hem gevraagd wat er nou precies speelde en ja er was door iemand gebeld.
Ik en zei toen gelijk van moest je mij dan verraden domme oen, zij heeft geen enkel bewijs en dan had je vrouw met bewijzen moeten komen voordat ze iemand gaat beschuldigen. Volgens mij vind hij het minder belangrijk om die persoon die gebeld heeft te achterhalen dan ik. Natuurlijk moet hij nu ook voor zijn huwelijk vechten en heb hem nooit een keus laten maken. Ik heb echt van die man gehouden en alles voor hem gedaan. Hij liet mij via e-mail weten dat hij de keus had gemaakt voor zijn vrouw. Als hij mij had gebeld dan hadden we er goed over kunnen praten maar nee hoor ik werd met een e-mailtje afgescheept en een “bedankt voor die 2 mooie jaren” en hij wilde ook geen contact meer. Ik voel me nu echt aan de kant gezet en leeg Hoe hij heeft gehandeld is niet netjes en hoort ook niet zo als je 2 jaar lang intensief met iemand bent omgegaan. Ik voel mij nu gebruikt en ook voor de gast vrijheid die ik hem heb gegeven Het was voor hem hier een vrij plaats hij kon doen waar hij zelf zin aan had en wat zijn vrouw niet mocht weten

En dit was mijn verhaal ik wilde het graag van mij afschrijven

Slot conclusie van het verhaal:
Jos vertelde mij veel ook veel over zijn familie en zij vrouw haar familie en ook over de relaties van zijn kinderen. Jos verteld meer aan mensen wat eigenlijk goed voor hem is. Onbegrijpelijk dat hij voorheen maatschappelijk werker is geweest voor een gemeente ergens in het westen des lands. Maar hij mag zelf wel professionele hulp hebben vooral nu de knuppel daar in zijn gezin ligt. Hij zal wel beterschap beloven maar neem een ding van mij aan die beloftes is maar tijdelijk. Als de storm daar geluwd is dan vervalt hij toch terug in met wat hij deed. Dit zal zo zeer niet op de chatboxen zijn maar wel het naar de hoeren gaan als hij geen seks thuis krijgt. Jos.a. draaide een ieder een rad voor de ogen al heeft hij het zelf niet door dat mensen hem allang door hebben omdat zijn verhaaltjes als je het hem 2 keer vraagt elke keer een andere inhoud. Via een simpel e-mailtje mag ik opdonderen en niet op en waardige en een fatsoenlijke manier .Dus je kan hoop ik begrijpen hoe ik mij voel, gebruikt dus, en ook mijn gezinsleden voelen het als bedrog. Ik en ben blij dat hij niet naast de deur woont. Laat hem nu daar maar lekker in het westen blijven Hij wilde nog wel eens, over een paar maanden, een mail sturen. ja doei dus mooi niet. Een bedrieger blijft een bedrieger en wie zegt mij niet als wij nu verder zouden gaan dat hij mij later alsnog zou dumpen

DUS DE LEUGENAAR IS ONTMASKERD

Wat Jos zeker niet realiseert dat hij mijn man kan tegen komen op beurzen. Mijn man zal hem een hand geven en door lopen maar inwendig hem uitlachen mijn en man zal zeker niets tegen hem zeggen en zeker geen discussies met hem maken
Speciaal wil ik mijn man bedanken voor zijn begrip en steun en ook een goede vriend van ons
Ik had hun steun zeker nodig en vooral een luisterend oor om te hebben maar niemand hoeft een greintje respect meer te hebben voor Jos A ,Zelfs zijn eigen familie en gezin niet.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 23:56:06 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_74003840
das veel tekst... ff lezen
pi_74003892
Sorry, maar als er ooit een post in de geschiedenis van fok is geweest die 'lief dagboek' schreeuwt dan is het deze wel.
pi_74003999
Wow, klinkt heftig

Als ik jou was zou ik eens een gesprek met een psychiater houden of andere professionele hulp zoeken.
You dream it, I live it.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:05:49 #5
212634 Ron.Burgundy
Milk was a bad choice
pi_74004176
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef Xebrozius het volgende:
Sorry, maar als er ooit een post in de geschiedenis van fok is geweest die 'lief dagboek' schreeuwt dan is het deze wel.
Ik heb het helemaal gelezen. Zou niet weten wat je ermee zou moeten.
You've got a dirty, whorish mouth, that's what you have.
pi_74004336
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef Ron.Burgundy het volgende:

[..]

Ik heb het helemaal gelezen. Zou niet weten wat je ermee zou moeten.
Uitprinten en oproken.
HÆLP.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:11:26 #7
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_74004342
Dat jouw man nog bij je is gebleven! .
Dat je nog aandacht besteed aan Jos! .
Dat je inbreekt op zijn MSN om hem te ontmaskeren terwijl je allang weet dat het een sukkel is! .
Dat je zijn vrouw nog niet gebeld hebt! .
Dat jij 16-jarigen adviseert om geen contact meer te hebben terwijl je er zelf voluit ingetrapt bent! .
Dat je zo'n gezeik maakt van zo'n achterlijk geldpotje terwijl het vanaf dag 1 niks voorstelde! .
Dat je je af laat zeiken om je oogafwijking! .
Resistance is futile
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:16:30 #8
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_74004512
Gossie.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_74004647
Wat de hell, ik heb dit gewoon helemaal gelezen

Nou die Jos lijkt me een psychopaat en je bent zelf ook niet helemaal goed volgens mij. En wtf heb jij voor rare relatie met je man .
pi_74005187
Wat is het nu het probleem?

Je wist dat Jos sexverslaafd was, onbetrouwbaar, onfatsoenlijk, geen grenzen kent en het prima vindt om te liegen en te bedriegen.

Vervolgens, behandeld deze onfastoenlijke man, jou onfatsoenlijk... maar nu is het opeens, vreemd?

Wees volgende keer niet zo naief en laat zo'n man lekker buiten het hotel staan.
pi_74005451
Ik vraag mij serieus af of ík geen hulp nodig heb, dat ik dit allemaal lees midden in de nacht....

Het was een interessant verhaal. Als Jos dan bij jou logeerde. Waar sliep je man dan? Of is dat nu maar een bekrompen vraag???

En een kleine, iele vertegenwoordiger, die zich laat pijpen in een bioscoop, al of niet gehuld in een roze tanga. Klinkt ook niet echt als een catch. 35 jaar getrouwd: ook nog een oud iel mannetje. Why? Why?? Don't get it.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:44:16 #12
189530 boofer
rechtse SP-er
pi_74005458
Net een soap. Je moet wel lekker aan het trippen zijn geweest toen je dit schreef...

Volgens mij ben je zelf ook niet helemaal lekker...als je al vanaf 2007 zo aan die Jos kleeft terwijl je weet dat hij zijn vrouw, jou en de rest bedriegt en je daarnaast zelf thuis ook al een man hebt
pi_74005491
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Vivi het volgende:
Gossie.
Ja, dat dekt de lading eigenlijk ook wel!
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 00:55:51 #14
131644 Wickedangel
Na mij de zondvloed
pi_74005763
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef postit123 het volgende:
U zal wel denken waarom verteld ze dit allemaal
Dat denk ik inderdaad. Je bent zelf geen haar beter dan Jos, hè? Hoe is het met je man?

Toch vriendelijk dat je ons met 'u' aanspreekt.
Erst kommt das Fressen und dann kommt die Moral
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 01:04:36 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_74006021
uhmm ja... S&M maar?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 09:26:42 #16
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_74008569
Toen er na 3 keer scrollen nog geen eind aan het verhaal kwam, zal ik hier hierbij laten:

Wie zijn billen brandt........................
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_74008936
Zelden zo'n dom en naïef verhaal gelezen.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:14:05 #18
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_74009160
Is de treurigheidstroffee ´09 al vergeven of zal ik hem van de plank halen?
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:42:11 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74009591
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:45 schreef conleche het volgende:
Ja, dat dekt de lading eigenlijk ook wel!
Als 'Gossie' de lading dekt dan ga ik het niet meer lezen natuurlijk. Soms is het handiger eerst de reacties te scannen en daarna pas zo'n lap tekst.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:48:21 #20
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_74009668
Ik ben tot de helft gekomen en toen had ik er al geen zin meer in. Die Jos klinkt als een vies en raar mannetje, dus het zegt ook wel wat over jou dat je je daar zo lang mee inlaat.
pi_74009704
Helemaal gelezen.

Verder denk ik dat je dit had kunnen verwachten. Zijn vrouw zou er vroeg of laat achter komen.
pi_74010050
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 00:35 schreef kahlie het volgende:
Wat is het nu het probleem?

Je wist dat Jos sexverslaafd was, onbetrouwbaar, onfatsoenlijk, geen grenzen kent en het prima vindt om te liegen en te bedriegen.

Vervolgens, behandeld deze onfastoenlijke man, jou onfatsoenlijk... maar nu is het opeens, vreemd?

Wees volgende keer niet zo naief en laat zo'n man lekker buiten het hotel staan.
dat dus, je had veel eerder moeten kappen en niet steeds dat rare gedrag goed praten. Je kon uiteindelijk wel verwachten dat zoiets zou gebeuren.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_74010103
Tvp, ben op de helft moet nu weg
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:19:01 #24
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_74010191
Een bedrieger wordt pas een bedrieger, als hij iemand vindt die bedrogen kan/wil worden.
pi_74011337
Wat zonde dat je zo ontzettend veel tijd en energie in die Jos hebt gestoken ipv in je gezin.

En wat Kahlie zegt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_74012992
Jij bent ook een lekkere...

TS is op en top sadness. En jos is natuurlijk gewoon een mongool.

Dit topic.. 5 sadness sterren van mij.
De klaagbaak is een machine.
pi_74013102
Kom op zeg, dit kan toch niet waar zijn!
Ik geloof er helemaal niks van.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_74013260
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelden zo'n dom en naïef verhaal gelezen.
Bovendien zeer hypocriet.

Ja, lekker makkelijk als af te schuiven op 'liefde maakt blind', puuhhhlease.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_74013396
Fucking hell, ik heb gister echt teveel bier gehad, dit kan ik nu niet lezen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_74013526
Hoe krijg je zo een pak onzin verzonnen, niet te geloven! En ik heb de helft maar kunnen lezen, toen kreeg ik een black out
pi_74014375
die naam ook, jos.
niet helemaal gelezen trouwens, fucking veel te lang.
pi_74016439
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 09:57 schreef Cracka-ass het volgende:
Zelden zo'n dom en naïef verhaal gelezen.
Dat dus, wat een stom wijf ben jij zeg. Ik heb verder ook geen enkel idee waarom je dit verhaal hier hebt neergezet eigenlijk.
pi_74017456
Wtf, die heeft zin om een heel boek neer te gaan zetten op fok.
pi_74017947
IK HEB HET HELEMAAL UITGELEZEN!!!!1!! 14.gif

En dan nu reageren. Ehm. Jij klaagt dus over een ander die jou lelijk heeft opgelicht (en zo te lezen behoorlijk in de war is), maar jij bent uit hetzelfde hout gesneden als hij, want jij lichtte je eigen vent lelijk op.

Conclusie is simpel: Jullie passen perfect bij elkaar en zijn allebei een beetje in de war.
pi_74018190
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 23:51 schreef postit123 het volgende:
Het is een feit als er 10 naakte vrouwen voor hem staan hij niet van ze zal afblijven
Nou, bel de politie

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  Moderator zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:04:19 #36
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_74018318
damn sorry ik heb echt het concentratievermogen van een kip at the moment....dus zo'n lap tekst gaat 'm niet worden
pi_74018842
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 17:04 schreef dick_laurent het volgende:
damn sorry ik heb echt het concentratievermogen van een kip at the moment....dus zo'n lap tekst gaat 'm niet worden
Samenvatting:

ts ontmoette een vent die graag vrouwenslipjes + bh's draagt en met 16-jarige meisjes sekst op de chat terwijl ze al een kerel thuis had zitten, nam die vent op msn, ging er uren mee praten, daten, neuken en na twee jaar komt de vrouw van die vent er achter en is ts boos omdat de rare vent haar daarom de bons gaf en nu is ts ongelukkig want ze heeft nog maar 1 kerel.
pi_74018951
Oh wacht, ze heeft een open huwelijk. Kleinigheidje dat ik heb gemist. Sorry, dat krijg je met zo'n lang verhaal.
pi_74020020
Ik heb het niet helemaal gelezen. Ik kijk er echt echt van op hoeveel mensen een verknipt leven hebben (inclusief de TS). Waarom zou je in vredesnaam een open huwelijk willen hebben? Enkel en alleen om met andere mensen seks te hebben? Ik kan het niet begrijpen.
pi_74020528
Ze hadden niet alleen seks:
quote:
Ook naar mij toe was hij ook niet altijd even aardig maar ik gaf hem telkens weer een kans terwijl ik wist en mensen het tegen mij gezegd hebben om uit te kijken voor die vent. Maar het klopt inderdaad, liefde maakt blind, en dan wil je dingen niet zien en dan zie je alleen de positieve kanten. Heb hem ook met alle liefde geholpen en ook mijn best gedaan voor hem en ook voor zijn gezin. Ooit zij hij eens, zijn vrouw was zijn liefde. Maar wat zoek je dan bij een ander als je vrouw je liefde is.
Deze quote vind ik sowieso erg vreemd.. "wat zoek je dan bij een ander als je vrouw je liefde is", is de uitspraak van ts. Dan kom ik al snel bij de vraag: waarom heb je een open huwelijk, als die kerel van de chat je liefde was? (zoals aangegeven in het stuk tekst hierboven)
pi_74021045
Ik zou de OP maar vast quoten, want die is morgen foetsie.
pi_74021171
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 18:37 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou de OP maar vast quoten, want die is morgen foetsie.
Er is weinig aan verloren...
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 18:50:33 #43
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_74021518
Omg, als ik de man van TS was geweest had ik er met de vlakke hand in der smoel gemept, kinderen onder de arm genomen en hem gesmeerd. Ik heb echter het idee dat hij uit hetzelfde hout is gesneden als Jos en TS zelf, sociaal wrak der eerste klasse dus.
pi_74022669
Ok..heb m helemaal gelezen, en mijn reactie erop:

En?
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 19:25:07 #45
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_74022703
Ergens heb ik wel begrip voor het argument dat liefde blind maakt. Tenslotte heeft TS wél een oogafwijking.
Resistance is futile
pi_74023879
quote:
Op zaterdag 24 oktober 2009 19:25 schreef Seven.of.Nine het volgende:
Ergens heb ik wel begrip voor het argument dat liefde blind maakt. Tenslotte heeft TS wél een oogafwijking.


Dom wijf.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:33:41 #47
267323 Agapimou
Morgen gratis bier
pi_74037216
quote:
Speciaal wil ik mijn man bedanken voor zijn begrip en steun en ook een goede vriend van ons
Ik had hun steun zeker nodig en vooral een luisterend oor om te hebben maar niemand hoeft een greintje respect meer te hebben voor Jos A ,Zelfs zijn eigen familie en gezin niet.
het is net een werkstuk van een 12 jarige, "ik wil graag mijn papa en mama bedanken"
Heb je misschien ook een DSB hypotheek postit123 ?
aa-gap-ie-moe
Not your average newbie :h
  Moderator zondag 25 oktober 2009 @ 21:27:46 #48
9859 crew  Karina
Woman
pi_74057973
Ja en nu? Het lijkt wel een verhaaltje uit Mijn Geheim of Vriendin of zoiets. Of komt deze meneer Jos nog bij Opgelicht of bij Alberto Stegeman?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_74058226
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:27 schreef Karina het volgende:
Ja en nu? Het lijkt wel een verhaaltje uit Mijn Geheim of Vriendin of zoiets.
Overgetypt
  Licht Ontvlambaar zondag 25 oktober 2009 @ 21:39:49 #50
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_74058750
Best dom eigenlijk om alles meteen in de OP uit de doeken te doen... Als je er een reeks van had gemaakt, had je een boek kunnen uitbrengen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')