Ik vind Ilse ook tof. Maaaaar, ik heb de hele dag Sky Radio of Qmusic of Radio 538 op de achtergrond op mijn werk. Believe me, dan ben je die nummers op een gegeven moment schijtzatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ik heb echt een zwak voor Ilse.
In mijn Virgintijd kwamen zowel Ilse als Aneuk met hun eerste cds en kregen we vaak kaartjes voor concerten.
Ilse vind ik echt zo schattig, en dat laatste album vind ik echt goed!
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:Was ik nou de enige die doorhad dat zij het was??????
Ilse is lief, wij boeken haar wel eens!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ik heb echt een zwak voor Ilse.
In mijn Virgintijd kwamen zowel Ilse als Aneuk met hun eerste cds en kregen we vaak kaartjes voor concerten.
Ilse vind ik echt zo schattig, en dat laatste album vind ik echt goed!
Ik keek gewoon inderdaad net effe op m'n laptopquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:Was ik nou de enige die doorhad dat zij het was??????
Ja wij ook 538 maar dan vind ik Ilse nog t leukste wat dr voorbij komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind Ilse ook tof. Maaaaar, ik heb de hele dag Sky Radio of Qmusic of Radio 538 op de achtergrond op mijn werk. Believe me, dan ben je die nummers op een gegeven moment schijtzat
Ik zag dat ze zich ging omkleden, maar net toen ze in de chorusline moest zingen keek ik niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Was ik nou de enige die doorhad dat zij het was??????
Jamaar dat is net het leuke aan haarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ilse is lief, wij boeken haar wel eens!
Alleen het is geen helder lichtOoit bij Dit Was Het Nieuws zat ik letterlijk met mijn tenen krom toen ze daar zat, echt niet om aan te zien en te horen, plaatsvervangende schaamte.
Do tell.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ilse is lief, wij boeken haar wel eens!
Alleen het is geen helder lichtOoit bij Dit Was Het Nieuws zat ik letterlijk met mijn tenen krom toen ze daar zat, echt niet om aan te zien en te horen, plaatsvervangende schaamte.
*Eensch!*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat is net het leuke aan haar![]()
Dat heerlijke accent en dat lieve lachje![]()
Ze kwam toen héél erg dommig over, heel genant. Ze zat alleen maar schaapachtig te lachen en snapte stiekem geen enkele grap volgens mijquote:
Jij kan heul niet zwanger zijn, jij zit op havo 4quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:09 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik heb augurkenbest lekker ookal eet ik het normaal nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |