Je mist je liefje he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
South Park moet alle katten wegdoen want Kenny heeft urine van een kat die z'n territorium afbakende gesnoven en toen was hij high en zag hij de beste tieten ooit
Ze gaat als zichzelf en niet als Grequote:
Oh jaaaa, die aflevering weet ik nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
South Park moet alle katten wegdoen want Kenny heeft urine van een kat die z'n territorium afbakende gesnoven en toen was hij high en zag hij de beste tieten ooit
Ja hij is ze nu aan het reddenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Oh jaaaa, die aflevering weet ik nog.
Gaat Cartman ze dan niet allemaal verstoppen op zolder?
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik de mijnes beter naar jou opsturen denk ik he![]()
Ze was terwijl je het typte!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
(is Greet Parelmoer al geweest? anders kan ik terug naar Die Hard)
Als Ilse het zingt smelt ikquote:
Nee ze komt zo, maar ze gaat niet als Gre Parelmoer maar als zichzelfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
nog niet neequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
*terugspoelt*quote:
Ah ik heb echt een zwak voor Ilse.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ilse de Lange zat ook bij dat label van Marco B. toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |