Op uitzendinggemist kan ik wel herhalingen bekijken! Nouja, en op RTL gemist krijg ik dat gele balkje dus niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:26 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geel balkje onder de adresbalk op de uitzending gemist site, vaak iets van 'Deze site wil blablabla plugin installeren, klik hier als u toestemming geeft'
Welkom!quote:
Ing!quote:
quote:
Ik dacht hetzelfdequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom!Wat een enge nick heb je!
MrSubtle, daar maak je geen konijntjestekening van he?
[..]
Ing!
Je nickquote:
Hebbie niet iemand die er verstand van heeft op MSN, dan kan je ze via hulp op afstand het ff laten regelenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op uitzendinggemist kan ik wel herhalingen bekijken! Nouja, en op RTL gemist krijg ik dat gele balkje dus niet.
Flash inmiddels geinstalleerd, maar als firefox gebruiker moet je nog wat extra´s doen wat ik weer niet snap![]()
Word je al moe van me? Ik wel van mezelf namelijk
Ik pleur MSN wel even aan, hopelijk is mijn zus onlinequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebbie niet iemand die er verstand van heeft op MSN, dan kan je ze via hulp op afstand het ff laten regelen![]()
Firefox is weer anders, maar RTL gemist moet 't wel gewoon doen. Je kan ook bij Adobe daar aan geven dat je Firefox hebt hé, al kan ik me trouwens niet voorstellen dat je geen Flash erop hebt staan...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef AbortusKonijn het volgende:
Wat is er nou mis met mijn nick
ik weet dat hij apart is maar hij maakt wel heel veel los overal
Nou, hoe kóm je op zoiets bijvoorbeeld?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:38 schreef AbortusKonijn het volgende:
Wat is er nou mis met mijn nick
ik weet dat hij apart is maar hij maakt wel heel veel los overal
ik ook, knuffelkonijnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:39 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik weet 't niet, maar ik knuffel konijntjes liever dan dat ik ze aborteer
Misschien is ze ongewenst zwanger van een konijn?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hoe kóm je op zoiets bijvoorbeeld?![]()
die vraag beantwoorde ik ook al 5 keerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, hoe kóm je op zoiets bijvoorbeeld?![]()
dat speelde ook een beetje mee jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Misschien is ze ongewenst zwanger van een konijn?
Ik vind je reuze stoerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef AbortusKonijn het volgende:
ik ook, knuffelkonijn
was misschien een betere nick geweestachjaah zo kom ik tenminste nog een beetje stoer over
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:40 schreef AbortusKonijn het volgende:
ik heb het trouwens niet zo op slowchatsze gaan me te snel
Das ook niet lief je vriendje zo te noemenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
dat speelde ook een beetje mee ja
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik vind je reuze stoerik jou ook hoor
[..]ja in de avonduren wil deze nog wel eens een tikje snel gaan, maar overdag valt het heel erg mee bijvoorbeeld
hihiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Das ook niet lief je vriendje zo te noemen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Nah, die chips zijn ook niet lekker.
Chico vindt van wel
Heb ik het in mijn fobo gezet is het nog niet goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar vertel es wat over jezelf, wie ben je, wat doe je, waar kom je vandaan, heb je beesten
Helaas geen van allenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Van het klussen, van de cursus of van de knijnentekenaarij?
Balikrupuk is lekkahquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]!
Er bestaat ook saté kroepoek, die is ook viessss
Is dit een goed moment om te vertellen dat Lush ook massage bars heeft?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef oh-oh het volgende:
Van het klussen, van de cursus of van de knijnentekenaarij?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Helaas geen van allen
Van het sporten... borstspieren, armspieren, buikspieren... it all hurts
Hmm heeft iemand de vragenlijst bij de hand? Ik kan hier zo snel even geen exemplaartje vinden...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Heb ik het in mijn fobo gezet is het nog niet goed
Myrthe, doet niks behalve 4 havo
ik hou van muzieken heb altijd iets of iemand nodig om tegen te praten
en dat was het eig. nog vragen?
ojaah geen beesten
Ik heb dr nog wat liggen , goei spulquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dit een goed moment om te vertellen dat Lush ook massage bars heeft?
Ik vond ze zo apart dat ik bijna de halve zak heb leegegeten voordat ik me bedacht dat ik ze vies vondquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef Greys het volgende:
[..]!
Er bestaat ook saté kroepoek, die is ook viessss
quote:
Ja vraagje, wordt je bed daar niet ranzig van?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze al gedingesd? Justin en hoeheetze?quote:
Nou welkom hoor!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef AbortusKonijn het volgende:
[..]
Heb ik het in mijn fobo gezet is het nog niet goed
Myrthe, doet niks behalve 4 havo
ik hou van muzieken heb altijd iets of iemand nodig om tegen te praten
en dat was het eig. nog vragen?
ojaah geen beesten
Empingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vond ze zo apart dat ik bijna de halve zak heb leegegeten voordat ik me bedacht dat ik ze vies vond![]()
Cassave kroepoek
Heb je daarover gehoord bij een upperware party?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm heeft iemand de vragenlijst bij de hand? Ik kan hier zo snel even geen exemplaartje vinden...
Greys, jij had laatst een hele stapel nog?
Nee joh, die zijn net als bodylotion, daar gebruik ik ze ook voor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja vraagje, wordt je bed daar niet ranzig van?Want dat lijkt me wel wat namelijk
Oh ja even zoeken.... *rommelt in paperassen*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:54 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Hmm heeft iemand de vragenlijst bij de hand? Ik kan hier zo snel even geen exemplaartje vinden...
Greys, jij had laatst een hele stapel nog?
Geen idee, hij ruikt heerlijk maar ik heb hem nog nooit gebruiktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja vraagje, wordt je bed daar niet ranzig van?Want dat lijkt me wel wat namelijk
ojaah ik heb er niet zo op gelet eigenlijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebben ze al gedingesd? Justin en hoeheetze?
[..]
Nou welkom hoor!
Wel grappig dat je dan in de Flora & Fauna slowchat terecht bent gekomen zonder beesten!
Maar gelukkig zijn wij heel makkelijk
Nee piemol, het is iets heel lieflijks en keurigsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:56 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Heb je daarover gehoord bij een upperware party?
Ow, dan kan ik de mijnes beter naar jou opsturen denk ik hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee piemol, het is iets heel lieflijks en keurigs
Je mist je liefje he?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
South Park moet alle katten wegdoen want Kenny heeft urine van een kat die z'n territorium afbakende gesnoven en toen was hij high en zag hij de beste tieten ooit
Ze gaat als zichzelf en niet als Grequote:
Oh jaaaa, die aflevering weet ik nog.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:58 schreef Loveless85 het volgende:
South Park moet alle katten wegdoen want Kenny heeft urine van een kat die z'n territorium afbakende gesnoven en toen was hij high en zag hij de beste tieten ooit
Ja hij is ze nu aan het reddenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:00 schreef Greys het volgende:
Oh jaaaa, die aflevering weet ik nog.
Gaat Cartman ze dan niet allemaal verstoppen op zolder?
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ow, dan kan ik de mijnes beter naar jou opsturen denk ik he![]()
Ze was terwijl je het typte!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
(is Greet Parelmoer al geweest? anders kan ik terug naar Die Hard)
Als Ilse het zingt smelt ikquote:
Nee ze komt zo, maar ze gaat niet als Gre Parelmoer maar als zichzelfquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
nog niet neequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef MrSubtle het volgende:
*terugspoelt*quote:
Ah ik heb echt een zwak voor Ilse.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ilse de Lange zat ook bij dat label van Marco B. toch?
Ik vind Ilse ook tof. Maaaaar, ik heb de hele dag Sky Radio of Qmusic of Radio 538 op de achtergrond op mijn werk. Believe me, dan ben je die nummers op een gegeven moment schijtzatquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ik heb echt een zwak voor Ilse.
In mijn Virgintijd kwamen zowel Ilse als Aneuk met hun eerste cds en kregen we vaak kaartjes voor concerten.
Ilse vind ik echt zo schattig, en dat laatste album vind ik echt goed!
jaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:Was ik nou de enige die doorhad dat zij het was??????
Ilse is lief, wij boeken haar wel eens!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah ik heb echt een zwak voor Ilse.
In mijn Virgintijd kwamen zowel Ilse als Aneuk met hun eerste cds en kregen we vaak kaartjes voor concerten.
Ilse vind ik echt zo schattig, en dat laatste album vind ik echt goed!
Ik keek gewoon inderdaad net effe op m'n laptopquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:Was ik nou de enige die doorhad dat zij het was??????
Ja wij ook 538 maar dan vind ik Ilse nog t leukste wat dr voorbij komtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik vind Ilse ook tof. Maaaaar, ik heb de hele dag Sky Radio of Qmusic of Radio 538 op de achtergrond op mijn werk. Believe me, dan ben je die nummers op een gegeven moment schijtzat
Ik zag dat ze zich ging omkleden, maar net toen ze in de chorusline moest zingen keek ik niet per ongeluk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef oh-oh het volgende:
Was ik nou de enige die doorhad dat zij het was??????
Jamaar dat is net het leuke aan haarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ilse is lief, wij boeken haar wel eens!
Alleen het is geen helder lichtOoit bij Dit Was Het Nieuws zat ik letterlijk met mijn tenen krom toen ze daar zat, echt niet om aan te zien en te horen, plaatsvervangende schaamte.
Do tell.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ilse is lief, wij boeken haar wel eens!
Alleen het is geen helder lichtOoit bij Dit Was Het Nieuws zat ik letterlijk met mijn tenen krom toen ze daar zat, echt niet om aan te zien en te horen, plaatsvervangende schaamte.
*Eensch!*quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar dat is net het leuke aan haar![]()
Dat heerlijke accent en dat lieve lachje![]()
Ze kwam toen héél erg dommig over, heel genant. Ze zat alleen maar schaapachtig te lachen en snapte stiekem geen enkele grap volgens mijquote:
Jij kan heul niet zwanger zijn, jij zit op havo 4quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:09 schreef AbortusKonijn het volgende:
Ik heb augurkenbest lekker ookal eet ik het normaal nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |