Jij bent toch die ene die 15 back up meiden heeft voor als je geen poesie krijgt van Crack?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:03 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Van mij weten jullie helemaal niks!
Originele TT hequote:
Vrienden worden -> testimonial?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Lakitu het volgende:
Het is echt van levensbelang dat ik erachter kom hoe ik aan mailadressen via Hyves-picca's kom. Zo kan ik die van dat smatje dus ook vinden
Een spange vaginaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:14 schreef Skylark. het volgende:
Lakitu, krijg ik je MSN indien ik een vagina heb?
Maar zonder vrienden te worden.quote:
Bloody shame!quote:
Is dat de broer van Jack?quote:
Wie...?quote:
quote:
quote:
Hij heeft wel een beetje inhammen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij heeft ook zo'n lekkere dochter.![]()
[ afbeelding ]
Misschien is het wel familie van Zotheid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje inhammen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Misschien is het wel familie van Zotheid.
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:44 schreef BobbyB het volgende:
Nou ik ben er weg van. Tot over 2 weken.
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:04 schreef Broekpaling het volgende:
Jim Carrey in een thriller.
quote:
In je achtertuin...quote:
De vrouwenzender van Nederlandquote:
En ik dacht nog laat ik het maar niet zeggen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De vrouwenzender van Nederland
Wijvenzender ?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
En ik dacht nog laat ik het maar niet zeggen.
quote:
Omdat, adrenaline.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Je doet alsof je na 3 maanden de liefde van je leven weer mag zien.
Na twee keer dat het niet door gaat mag ik wel blij zijn toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Ook ja!quote:
Hij zegt het weer af als je onderweg bent morgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Na twee keer dat het niet door gaat mag ik wel blij zijn toch?
Bij voorkeurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij zegt het weer af als je onderweg bent morgen.
Hoi pipeloiquote:
Was 't maar waar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Zwijgzaam tegenover elkaar zitten in een dubieus restaurantje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen dan, Crack?
Filmpje, uiteten & knuffelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen dan, Crack?
Dan zou het de trein terug worden, dan heb je toch geen klik?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwijgzaam tegenover elkaar zitten in een dubieus restaurantje.
Ik zou met mijn moeder gaan bellen en dan zeggen dat ik plotseling snel naar huis moet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou het de trein terug worden, dan heb je toch geen klik?
Dubieuze restaurantjesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwijgzaam tegenover elkaar zitten in een dubieus restaurantje.
Trien op wielen ...quote:
Ohja, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou met mijn moeder gaan bellen en dan zeggen dat ik plotseling snel naar huis moet.
Wat een leuk liedjequote:
Wou je nog dat we aan jou gingen denken of watquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
Neem trouwens een zonnebril mee tegen de weerkaatsing van de zon op z'n kalende bolletje.
Sorry Zh.
Hihi, ik hoop voor dat het leuk wordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Filmpje, uiteten & knuffelen
Of wanneer het tegen valt heel snel de trien terug
Volgens mij ben jij echt een heerlijk kutwijf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou met mijn moeder gaan bellen en dan zeggen dat ik plotseling snel naar huis moet.
Ik moest lachen.quote:
Ik hoop het ook, anders zou ik me echt wel kut voelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, ik hoop voor dat het leuk wordt.![]()
[..]
Volgens mij ben jij echt een heerlijk kutwijf.![]()
[..]
Ik moest lachen.
quote:
Een TRIEN...quote:
Als het kan. Het liefst op het moment dat het stilvalt, jullie elkaar in de ogen kijken, hoe lawaaiig het ook is om je heen het opeens heel stil is, naar elkaar toekomt om passioneel te zoenen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wou je nog dat we aan jou gingen denken of wat
Trien, wees toch stil.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een TRIEN...
TRIEN
TRIEN...
Dus niet zo'n geel met blauwe..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een TRIEN...
TRIEN
TRIEN...
BLAF !quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een heerlijk kutwijf.![]()
Nu heb je het verpestquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als het kan. Het liefst op het moment dat het stilvalt, jullie elkaar in de ogen kijken, hoe lawaaiig het ook is om je heen het opeens heel stil is, naar elkaar toekomt om passioneel te zoenen.
Dat moment eventjes aan mij denken.
Ik heb geen wielen...quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:16 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hier ga je zo aan terug denken als het er toe komt.
Die leest gewoon mee hoorquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dankje. Quote die post eventjes naar Zotheid.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb stiekem een beetje het gevoel dat ik word genegeerd. Bitches.
ZEE-EGEL.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
Tuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:17 schreef Paaskonijn het volgende:
HET?!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die leest gewoon mee hoor
Het lijkt mij wel
SNOT!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |