Na twee keer dat het niet door gaat mag ik wel blij zijn toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Je doet alsof je na 3 maanden de liefde van je leven weer mag zien.
Ook ja!quote:
Hij zegt het weer af als je onderweg bent morgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Na twee keer dat het niet door gaat mag ik wel blij zijn toch?
Bij voorkeurquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hij zegt het weer af als je onderweg bent morgen.
Hoi pipeloiquote:
Was 't maar waar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:46 schreef Broekpaling het volgende:
Je doet alsof je na 3 maanden de liefde van je leven weer mag zien.
Zwijgzaam tegenover elkaar zitten in een dubieus restaurantje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen dan, Crack?
Filmpje, uiteten & knuffelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:03 schreef Fascination het volgende:
Wat gaan jullie morgen doen dan, Crack?
Dan zou het de trein terug worden, dan heb je toch geen klik?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwijgzaam tegenover elkaar zitten in een dubieus restaurantje.
Ik zou met mijn moeder gaan bellen en dan zeggen dat ik plotseling snel naar huis moet.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan zou het de trein terug worden, dan heb je toch geen klik?
Dubieuze restaurantjesquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Zwijgzaam tegenover elkaar zitten in een dubieus restaurantje.
Trien op wielen ...quote:
Ohja, bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou met mijn moeder gaan bellen en dan zeggen dat ik plotseling snel naar huis moet.
Wat een leuk liedjequote:
Wou je nog dat we aan jou gingen denken of watquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:08 schreef Broekpaling het volgende:
Neem trouwens een zonnebril mee tegen de weerkaatsing van de zon op z'n kalende bolletje.
Sorry Zh.
Hihi, ik hoop voor dat het leuk wordt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Filmpje, uiteten & knuffelen
Of wanneer het tegen valt heel snel de trien terug
Volgens mij ben jij echt een heerlijk kutwijf.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zou met mijn moeder gaan bellen en dan zeggen dat ik plotseling snel naar huis moet.
Ik moest lachen.quote:
Ik hoop het ook, anders zou ik me echt wel kut voelenquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 00:10 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hihi, ik hoop voor dat het leuk wordt.![]()
[..]
Volgens mij ben jij echt een heerlijk kutwijf.![]()
[..]
Ik moest lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |