Inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zodat je nog meer kunt lollen bedoel je?
Ze kunnen het allemaal wel, maar of het dan ook nog klinkt...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Was ook niks geweest, zo'n Beegee-stemmetje kunnen maar weinig mannen zingen hoor
En dan ook die uitspraak erbij van Nance "Daviiiiiiiiiiiiide"quote:
Ahquote:
Ik vind het zo'n vreselijk zeiknummer, met zo'n mellowklankjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Karina het volgende:
Al is dit nummer makkelijker, toch een groot aantal dat het echt niet kan waarmaken.
Die dikke Nederlandse jongen in spijkerbroek klonk toch wel goed?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Anonymousz het volgende:
ze mogen allemaal weg
Ik vind het zo heerlijk; die rode knop, die stappen naar voren, die stemmenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef michiel_merk het volgende:
Ik kan iig rustig tv kijken zonder dat ik bier uit mn mond sproei van het lachen
dat was bij de audities wel anders![]()
Allemaal de eerste (auditie)ronde doorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:11 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Zijn dit mensen die al door een paar rondes heen zijn? Ik kijk net voor het eerst...
Ik vond er weinig aanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dikke Nederlandse jongen in spijkerbroek klonk toch wel goed?
voordeel van een twijfelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die dikke Nederlandse jongen in spijkerbroek klonk toch wel goed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |