Lijkt mij een geweldige reden voor een banquote:
Wat is dat voor een faal browserquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:19 schreef PiRANiA het volgende:
[ afbeelding ]
je zal maar een ex-admin bannen... Dan durf je wel
Winterdepressie ahoyquote:
Spammovitch.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:20 schreef maickeltje het volgende:
waarom is paul weg dan, wat heeft hij gedaan?
MicroBquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:19 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wat is dat voor een faal browser?
Nog niet, bijnaquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:23 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik zou haar doen, maar waarschijnlijk is ze zwarte weduwe stijl.
Is het al weer pasen dan?quote:
Geil kunnen we een trio.quote:
Doet ze daar niet aan?quote:
Scherpquote:
Je gaat je eigen moeder toch niet voorbij lopenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
als 2e keus, ik weet niet of ze dat leuk gaat vinden
Eten we vanavond?quote:
Opbokken Biaaatch.quote:
quote:
Dan waarom heb je een reserve nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je gaat je eigen moeder toch niet voorbij lopen
Tijdens vakanties en wanneer ze werkt. Wanneer ze dat allemaal doen is, eet ik bij yvonne. Spaghettiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:41 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Dan waarom heb je een reserve nodig?
En je weet zeker dat je niet gewoon je aan je 'stiefzusje' wil vergrijpen danquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tijdens vakanties en wanneer ze werkt. Wanneer ze dat allemaal doen is, eet ik bij yvonne. Spaghetti
Neequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En je weet zeker dat je niet gewoon je aan je 'stiefzusje' wil vergrijpen dan
Dat is 10x zo ergquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
Ik heb dit topic trouwen naar je eckte mama gemaild Bio, ze voelt zich zwaar gepasseerd![]()
Ze zei dat ik moest zeggen dat ze niet boos is, maar erg teleurgesteld
Of ze voegen zn email adres toe aan de blacklist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Wss heeft die knul zo rond deze tijd al 5 smeekmails gestuurd en gaat hij net zolang door tot een van de FA's 't gezeik zat is en hem unbanned
Ik wl spaghetti van Yvonne van haar lijf eten.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tijdens vakanties en wanneer ze werkt. Wanneer ze dat allemaal doen is, eet ik bij yvonne. Spaghetti
Ranzige visualquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik wl spaghetti van Yvonne van haar lijf eten.
Topic wordt verhuisd naar KPD.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:54 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik wl spaghetti van Yvonne van haar lijf eten.
Je loopt hier 2,5 maand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef NBT het volgende:
Ik vind dat jullie een beetje overdrijven allemaal.....
Wat maakt het uit dat er even wat gespammed word voor Giel.....
Als je Fan ben heb je er alles voor over..
En de uitslag is nu toch al geweest.....
Hij zal heus niet nu nog steeds alles volspammen over Giel!
het is nu toch al afgelopen...
Doe allemaal toch even niet zo triest..
Eigen schuld. Je kan iemand blokken op msn en pm kan je ook blokken en mails hoef je niet te lezen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:42 schreef Loveless85 het volgende:
Wss heeft die knul zo rond deze tijd al 5 smeekmails gestuurd en gaat hij net zolang door tot een van de FA's 't gezeik zat is en hem unbanned
Jij kent paul niet?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef NBT het volgende:
Alleen als je spaghetti ranzig vind.quote:
Wat heeft dat met menselijk(heid?) te maken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je loopt hier 2,5 maand.
Bekkie houden dus.
Kop houwe ander kun je erachteraanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:56 schreef NBT het volgende:
OMFGquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat heeft dat met menselijk(heid?) te maken?
Nou je zegt dat hij heus niet alles zal volspammen over Giel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef NBT het volgende:
[..]
Wat heeft dat met menselijk(heid?) te maken?
Eerder iets andersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Alleen als je spaghetti ranzig vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We beginnen netquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
Ik vind het wel erg triest dat jullie mensen op deze manier belachelijk maken.......... Hou er toch over op..
Jij moet nog veel leren over FOK!.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
Ik vind het wel erg triest dat jullie mensen op deze manier belachelijk maken.......... Hou er toch over op..
Nu snap ik waarom je zo triest bezig bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zo triest bezig bentGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie moeten nog veel leren over respect!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan hier ook niet ontbreken![]()
![]()
Ik dacht maar aan:quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Jullie moeten nog veel leren over respect!
Ja en jij over FOK!, nou een foto posten waar wel tieten op staan of GTFO, want verder voeg je ook niks toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Jullie moeten nog veel leren over respect!
kutkloonquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
Mevrouw is jaloers op yvonne, dat wij haar adoreren, en NBT niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef -SG- het volgende:
[..]. Respect? Waar tonen wij geen respect dan
.
Daar geef ik niks om!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mevrouw is jaloers op yvonne, dat wij haar adoreren, en NBT niet.
Ik ben ook jaloers op Yvonnequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mevrouw is jaloers op yvonne, dat wij haar adoreren, en NBT niet.
picsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ga paul/jezelf dan maar lekker troosten en laat dit topic met rust
spoiler aubquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook niet echt rondingen op de plek waar tieten horen te zitten
NOU DAT MOETEN WE EVEN OVERLEGGEN. WE NEMEN HET MEE NAAR ACHTEREN.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
Gaan jullie mij nou afzeiken?![]()
Wat heb ik jullie gedaan dan? Goed, wat maakt het ook uit... Zolang jullie plezier hebben.... Zo gaat dat hier op fok toch?
Alleen maar lachen om andere.... Jezelf lekker hoog houden om mee te doen met al die andere trieste figuren!
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
je snapt het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
Wat heb ik jullie gedaan dan? Goed, wat maakt het ook uit... Zolang jullie plezier hebben.... Zo gaat dat hier op fok toch?
Alleen maar lachen om andere.... Jezelf lekker hoog houden om mee te doen met al die andere trieste figuren!
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
je mag yvonne aanbidden en paul afzeiken, daarom was dit topic gestart en niet om een andere redenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
Nee, je zei het zelf al.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
Jullie is NIET NBTquote:Zolang jullie plezier hebben
Ik zal jou is van achter nemen!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
NOU DAT MOETEN WE EVEN OVERLEGGEN. WE NEMEN HET MEE NAAR ACHTEREN.
Mits zak over d'er hoofd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, jou keihard nemen wil ik nog overwegen na het nodige bier, maar jij mij
jammer, ik had je wel willen zien krijsen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, jou keihard nemen wil ik nog overwegen na het nodige bier, maar jij mij
Vanzelfsprekend.quote:
JAAA waar blijven ze!!!quote:
Heul wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIE EERDERE PIC, WAAR MOET ZE FOTO'S VAN MAKEN, ZE HEEFT HEUL GEEN TIETEN.
Jij wel![]()
Maar die hebben al zo vaak op FOK! gestaan dat is niet leuk meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIE EERDERE PIC, WAAR MOET ZE FOTO'S VAN MAKEN, ZE HEEFT HEUL GEEN TIETEN.
Jij wel![]()
Dus jij hebt helaas geen tieten? Wil je erover praten?quote:
linkjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die hebben al zo vaak op FOK! gestaan dat is niet leuk meer![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die hebben al zo vaak op FOK! gestaan dat is niet leuk meer![]()
[..]
Dus jij hebt helaas geen tieten? Wil je erover praten?
Laten we het weer over die geweldige actie van Yvonne hebbenquote:
JA OF NIETquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het weer over die geweldige actie van Yvonne hebben
die paul gebant heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef wakajawaka het volgende:
scijnheilen en slijmballen hier
Het is gewoon een humorloos oud wijf.
Hoi Paulquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef wakajawaka het volgende:
Awww deed ze niet lief tegen je in je droom?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef wakajawaka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |