picsquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:09 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ga paul/jezelf dan maar lekker troosten en laat dit topic met rust
spoiler aubquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:12 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie ook niet echt rondingen op de plek waar tieten horen te zitten
NOU DAT MOETEN WE EVEN OVERLEGGEN. WE NEMEN HET MEE NAAR ACHTEREN.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
Gaan jullie mij nou afzeiken?![]()
Wat heb ik jullie gedaan dan? Goed, wat maakt het ook uit... Zolang jullie plezier hebben.... Zo gaat dat hier op fok toch?
Alleen maar lachen om andere.... Jezelf lekker hoog houden om mee te doen met al die andere trieste figuren!
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
je snapt het niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
Wat heb ik jullie gedaan dan? Goed, wat maakt het ook uit... Zolang jullie plezier hebben.... Zo gaat dat hier op fok toch?
Alleen maar lachen om andere.... Jezelf lekker hoog houden om mee te doen met al die andere trieste figuren!
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
je mag yvonne aanbidden en paul afzeiken, daarom was dit topic gestart en niet om een andere redenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
Nee, je zei het zelf al.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:20 schreef NBT het volgende:
!!LEUK Mag ik meedoen?!!
Jullie is NIET NBTquote:Zolang jullie plezier hebben
Ik zal jou is van achter nemen!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:21 schreef -SG- het volgende:
[..]
NOU DAT MOETEN WE EVEN OVERLEGGEN. WE NEMEN HET MEE NAAR ACHTEREN.
Mits zak over d'er hoofd.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, jou keihard nemen wil ik nog overwegen na het nodige bier, maar jij mij
jammer, ik had je wel willen zien krijsen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou nee, jou keihard nemen wil ik nog overwegen na het nodige bier, maar jij mij
Vanzelfsprekend.quote:
JAAA waar blijven ze!!!quote:
Heul wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIE EERDERE PIC, WAAR MOET ZE FOTO'S VAN MAKEN, ZE HEEFT HEUL GEEN TIETEN.
Jij wel![]()
Maar die hebben al zo vaak op FOK! gestaan dat is niet leuk meerquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ZIE EERDERE PIC, WAAR MOET ZE FOTO'S VAN MAKEN, ZE HEEFT HEUL GEEN TIETEN.
Jij wel![]()
Dus jij hebt helaas geen tieten? Wil je erover praten?quote:
linkjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die hebben al zo vaak op FOK! gestaan dat is niet leuk meer![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar die hebben al zo vaak op FOK! gestaan dat is niet leuk meer![]()
[..]
Dus jij hebt helaas geen tieten? Wil je erover praten?
Laten we het weer over die geweldige actie van Yvonne hebbenquote:
JA OF NIETquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laten we het weer over die geweldige actie van Yvonne hebben
die paul gebant heeftquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef wakajawaka het volgende:
scijnheilen en slijmballen hier
Het is gewoon een humorloos oud wijf.
Hoi Paulquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef wakajawaka het volgende:
Awww deed ze niet lief tegen je in je droom?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:48 schreef wakajawaka het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |