Eerder iets andersquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:58 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Alleen als je spaghetti ranzig vind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We beginnen netquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
Ik vind het wel erg triest dat jullie mensen op deze manier belachelijk maken.......... Hou er toch over op..
Jij moet nog veel leren over FOK!.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
Ik vind het wel erg triest dat jullie mensen op deze manier belachelijk maken.......... Hou er toch over op..
Nu snap ik waarom je zo triest bezig bentquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom je zo triest bezig bentGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jullie moeten nog veel leren over respect!quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:03 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze kan hier ook niet ontbreken![]()
![]()
Ik dacht maar aan:quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Jullie moeten nog veel leren over respect!
Ja en jij over FOK!, nou een foto posten waar wel tieten op staan of GTFO, want verder voeg je ook niks toe.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:04 schreef NBT het volgende:
[..]
Jullie moeten nog veel leren over respect!
kutkloonquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:02 schreef NBT het volgende:
Mevrouw is jaloers op yvonne, dat wij haar adoreren, en NBT niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:05 schreef -SG- het volgende:
[..]. Respect? Waar tonen wij geen respect dan
.
Daar geef ik niks om!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mevrouw is jaloers op yvonne, dat wij haar adoreren, en NBT niet.
Ik ben ook jaloers op Yvonnequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:06 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Mevrouw is jaloers op yvonne, dat wij haar adoreren, en NBT niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |