YEAAAAAAAH!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:34 schreef VBVFV het volgende:
Ik schreeuwden natuurlijk gelijk keihard: "MAG IK EERST EVEN RONDKIJKEN KUTHOER?!?!?" terug zoals elke FOK! held dat zou doen en liep toen rustig verder.
Ik heb ook maar 1 winterjas, is da zo vreemd dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt maar 1 jas?
Niet iedereen is mooiboiquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:36 schreef Biogarde het volgende:
Je hebt maar 1 jas?
ik ook ben ik nu raar?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
Heeft er niks mee te maken. Je kan een jas hebben voor de nette dagen, maar ook voor in je vrije tijd. Een-noem-een-merk-jas-met-dubbele-voering staat niet zo netjes op bijvoorbeeld een pak. Let op, het woord pak is een voorbeeld. Ik verleen verder geen uitleg over deze zin.quote:
Ik draag een jas omdat het koud is of het regent, maargoedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:41 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heeft er niks mee te maken. Je kan een jas hebben voor de nette dagen, maar ook voor in je vrije tijd. Een-noem-een-merk-jas-met-dubbele-voering staat niet zo netjes op bijvoorbeeld een pak. Let op, het woord pak is een voorbeeld. Ik verleen verder geen uitleg over deze zin.
Je hebt ook 1 paar schoenen? Ik vind dat zo sneu altijd. Mensen die dan schoenen gaan kopen, ze gelijk aanhouden omdat de oude zijn afgetrapt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik draag een jas omdat het koud is of het regent, maargoed
quote:Waarom kun je in veel winkels niet even rustig rondkijken zonder dat er weer één of andere mongool gelijk aan je nek hangt met: "kan ik je helpen?"
quote:Bestrijding van winkelcriminaliteit
Aandacht voor de klant
Met een juiste houding naar uw klanten toe kunt u al veel narigheid voorkomen. Een positieve aanwezigheid van u en uw team schrikt kwaadwillende klanten af en trekt tegelijkertijd klanten aan die u wel graag wilt ontvangen!
Tips:
Begroet de klanten.
Geef klanten bij de ingang een winkelmandje.
Zorg voor voldoende personeel op de juiste plek.
Maak bewust oogcontact zodat de klant weet dat hij is opgemerkt en niet anoniem meer is.
Stap regelmatig op iemand af.
Stel open vragen als ‘Waarmee kan ik u helpen?’. Het bekende ‘Kan ik u helpen?’ wordt vaak afgedaan met een kortaf ‘nee’.
Wijs een klant die zich afwijkend gedraagt op de huisregels.
Behandel iemand die volgens u iets achterover drukt toch als klant. Zeg bijvoorbeeld ‘Kan ik dat alvast van u aanpakken?’ of ‘Ik zie dat u een winkelmandje bent vergeten, ik geef u er een’. In de meeste gevallen zal de winkeldief zich dan bedenken en ontstaat er geen agressie.
Geef persoonlijke aandacht bij het afrekenen.
Dan hang je toch de mongool uit, incl. luid gegil, kwijl en loopje en zeg je; ja, dat is misschien wel makkelijk.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:02 schreef --Tweety-- het volgende:
Terechte klacht!
Toen ik mn nieuwe winterjas wou gaan passen vroeg zo`n medewerker of ik hulp nodig had met het aantrekken van de nieuwe jas.
Echt ik vraag me af wie Ja zegt op zo`n vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |