Oeh, namen waar ik me op ga verheugen:quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Hij is er hoorQlimax lineup
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
MC: Ruffian
Toch wel een paar verrassingen..Davide Sonar bv
redelijke lijn, ik ga me wel vermaken..eetpauze bij brennan
juistem..en noisecontrollers ook wel..omdat het toch weer een standaard set wordt met hun laatste werk en wellicht 1 of 2 nieuwe dingetjes..maar die platen zijn gewoon stuk voor stuk garantie tot losgaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:17 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Oeh, namen waar ik me op ga verheugen:
A-lusion
Davide Sonar (Heldenset op Defqon Aus.)
Deepack
Noize suppressorhelden set op Black. Gewoon een keer super harde Hardcore.
Technoboy voor de andere italiaanse shizzle die Davide niet gedraaid heeft ;
True , promises staat bij hoog in mijn "die moet ik horen" lijstjequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
juistem..en noisecontrollers ook wel..omdat het toch weer een standaard set wordt met hun laatste werk en wellicht 1 of 2 nieuwe dingetjes..maar die platen zijn gewoon stuk voor stuk garantie tot losgaan
Leuke line-up, hulde voor A-Lusion & Deepack, maar anthem vind ik niet heel denderend als ik eerlijk mag zijn..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
Hoe bedoel je precies? Verklaar je naderquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 11:16 schreef LeonH het volgende:
[..]
Vanaf 5 minuten wordt het inderdaad even interessant.
Zou me niks verwonderen als de hele Fusion stal dadelijk helemaal op zichzelf staat en ook qua boekingen als de contracten aflopen bij Platinum
quote:Some more info. In our latest charts there were many mistakes wich we want to apologise for.
Noisecontrollers- Paranoid should be Noisecontrollers & Zany - Paranoid.
This is one of the 3 tracks we just finished together with the master and founder of Fusion Records.
Toneshifters - Empire of the Sun should be : Noisecontrollers & Toneshifters - Empire of the sun wich will be the
flipside of Noisecontrollers & Toneshifters - Jaydee.
Back in time is not a track by Noisecontrollers but the new Pavo release. There are no prviews yet of this track but
make sure you keep an eye on www.youtube.com/fusionofsoundnl
Here you will find all previews of upcomming releases.
Stay Tuned.
Okeee dannnnn, dat word lekker los gaanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
Haha ziet er niet uit als foutjes maar meer dat ze Paranoid nu onder Zany & NC uitbrengen terwijl NC deze geproduceerd heeft, Empire of the sun alleen door Toneshivterz is gemaakt maar er de naam NC bij geplakt hebben en ze Back in time van Noisecontrollers onder Pavo uit laten komen.quote:Some more info. In our latest charts there were many mistakes wich we want to apologise for.
Noisecontrollers- Paranoid should be Noisecontrollers & Zany - Paranoid.
This is one of the 3 tracks we just finished together with the master and founder of Fusion Records.
Toneshifters - Empire of the Sun should be : Noisecontrollers & Toneshifters - Empire of the sun wich will be the
flipside of Noisecontrollers & Toneshifters - Jaydee.
Back in time is not a track by Noisecontrollers but the new Pavo release. There are no prviews yet of this track but
make sure you keep an eye on www.youtube.com/fusionofsoundnl
Here you will find all previews of upcomming releases.
Stay Tuned.
wel mooie lijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:26 schreef de_huig het volgende:
Isaac
A-lusion
Davide Sonar
Brennan Heart
Technoboy
DBSTF
HHZ
NC
Deepack
Noize suppressor
Pavo = heldquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
interview met Pavo. Stukje vanaf 5 minuut 15 vind ik interessant. Deze baas verdient meer boekingen. Qua skills de grootmeester.
15000 vinyls![]()
oftewel, Bas en Arjan hebben weer een plaat voor Pavo gemaaktquote:
Dat gevoel had ik ook al.. Hetzelfde bij Toneshifterz, die Jaydee track vond ik verre van bijzonder..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:38 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Haha ziet er niet uit als foutjes maar meer dat ze Paranoid nu onder Zany & NC uitbrengen terwijl NC deze geproduceerd heeft, Empire of the sun alleen door Toneshivterz is gemaakt maar er de naam NC bij geplakt hebben en ze Back in time van Noisecontrollers onder Pavo uit laten komen.
Zal marketingtechnisch wel slim zijn ofzo![]()
Wat een held is het inderdaad, Pavoquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
interview met Pavo. Stukje vanaf 5 minuut 15 vind ik interessant. Deze baas verdient meer boekingen. Qua skills de grootmeester.
15000 vinyls![]()
Klopt dacht ik ook al aan, word een heerlijke vinyl danquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 13:47 schreef ElDani het volgende:
Zany & NC zal wel die Pounding Senses edit opstaan en die HELE vette nieuwe track die we op XQ te horen kregen:
Vanaf 5.12
Vind hem ook niks hebben, bij Qlimax anthem denk aan een nummer dat vol power moet zitten maar dit is gewoon heel zwak. Kan het niet echt goed verwoorden, anthem past niet bij het feest Qlimax!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 14:27 schreef ElDani het volgende:
Die uit het filmpje schijnt van Titan te zijn (alias van Pinas)..
Dan heb ik geen idee. We merken het wel.
Volledig qlimax anthem.. Saaie track zeg..
Zacht DBSTF bassje past totaal niet bij de synths.
quote:vandaag, 14:44 - 20 x bekeken
6 jaar na mijn eerste officiele boeking is het dan zover.
Dit jaar zal ik op Qlimax 2009 optreden. Voor mij een reden om een kleine Blog te schrijven.
Vandaag is de website online gegaan:
http://events.q-dance.nl/2009-11_21-november_qlimax/
Naast al mijn reeds uitgebrachte releases, zoals Veritas, Music in You, Drummer Beat, Between Worlds en Perfect it, is het natuurlijk ook tijd voor nieuwe muziek voor het evenement. Een week voor Qlimax komt mijn nieuwe vinyl uit met daarop: Visual Perception, No Regrets, Too Close en Blue Fairy. Waarschijnlijk zullen een aantal hiervan uiteraard op Qlimax te horen zijn.
Maar sinds dat ik het nieuws ontvangen heb, ben ik op de achtergrond met veel nieuwe producties bezig geweest. De beste hiervan zullen uiteraard in mijn set voorbij komen.
De komende maand ga ik non-stop door in de studio, gevoed door liters redbull en koffie.
Naar aanleiding van mijn boeking op Qlimax heeft de krant de Gelderlander mij geinterviewd. Helaas kwam het artikel een dag te vroeg in de krant waardoor sommigen mijn komst al opgemerkt hadden.
Je kunt het interview lezen op www.a-lusion.com. Klik op het krantenknipsel rechtsonder. Vervolgens kun je op de tekst klikken om in te zoomen.
Heb je verzoekplaten om volledig op los te gaan 21 november.. laat het me weten in mijn gastenboek!
grtz en wie weet tot 21 november in het Gelredome,
A-lusion
Vooral dat gezeik tot drie keer toe dat die al die platen moet omzetten naar CDquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 10:57 schreef kollie het volgende:
15000 vinyls![]()
er is toch genoeg positiefs aan hardstylequote:Op zaterdag 24 oktober 2009 15:45 schreef poiuytr het volgende:
Wanneer kan ik nou een keer positief zijn![]()
A-lusionquote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 17:10 schreef JortK het volgende:
[..]
Vooral dat gezeik tot drie keer toe dat die al die platen moet omzetten naar CD
Ik ben de laatste jaren alleen maar bezig met omzetten
quote:We will perform on Qlimax this year!!!
And we're gonna do what we do best: We will perform as Noisecontrollers Live on this special event.
En laat me graag positief verrassen.quote:Voor deze 7e editie wordt de Gelredome weer onder gedoopt in de mystieke Qlimax sfeer, maar de innovaties moeten dit jaar de ervaring beter maken.
Als ik moest kiezen tussen Davide of Zatox, dan is het zeker zatox, want vieze mannetjes horen op Qlimax, maar Davide draaide echt lekker op Defqon Aus, dus ik vind dat hij er wel mag staanquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...
waarom geen ZATOX![]()
En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het
verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..
anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
heb er zin an!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 20:53 schreef Sethje het volgende:
het is gewoon een kutfeest met kutpubliek op een kutlocatie en vanavond inschock word gewoon kk vet
Hier ben ik het roerend mee eens, enigste setjes (als ik ga) waar ik na uit zal gaan kijken is A-lusion, Isaac, DBSTF (Omdat ik Rock Diz nog een keer wil horen op een feest), Deepack en NSquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:55 schreef Tha_Bartman het volgende:
het lijkt pavo echt aan het hart te gaan dat ie niet meer geboekt wordt omdat ie weigert in een hokje geplaatst te worden..
die man heeft skillz en een hoop klappers gemaakt... die man mag altijd geboekt worden van mij
ik vind het ook mooi dat hij graag nog early zou draaien maar zegt dat dat niet meer kan en hoe jammer dat is...
@ qlimax line up... waarom Balzak Heart en Ovide Sonar.. wat hebben die dit jaar nou gepresteerd behalve te blije platen en een matig album...
waarom geen ZATOX![]()
En ik hoop dan ook dat Ovide als 1ste staat.. lijkt me qua platen hardheid wel logisch + dan missen wij het
verder ben ik tevreden en wordt het toch wel vet..
anthem vind ik de matigste in jaren maar die groeit nog wle iets op me in denk ik
Die is zeker niet verkeerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 11:32 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zo, deze moet toch weer ff gepost worden![]()
Jammer dat Deepack nu ook al Showtek moet gaan draaien. Ik ben zelf niet heen geweest ben ziekquote:Op zondag 25 oktober 2009 11:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
haha, ze hebben het moeilijk gehad in Zak![]()
Bekijk deze YouTube-video
ze draaide iets over clowen![]()
Ben benieuwd hoe het was.
Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:27 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ boy ik vind dit toch wel hele fijne geluidjes zo bij elkaaren ik ben niet fanboy, maar wat hij doet is anders en hard en dat vind ik een hele welkome afwisseling in deze steeds meer eenheidsworst wordende scene...
Ik ben niet boos.. ik ben teleurgesteldquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:45 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sorry doet me niks. De climax (het harde stuk) wordt 16 keer herhaald althans het jingeltje wat eronder zit onder de bassline. Dan gaat ie eens stuk omhoog en maakt het de bassline interessanter. Melodieus pakt het me ook niet. Het is zo simpel. Ik weet het niet. Ik hou van hard. Maar ik weet niet. Het is gewoon niet mijn ding. Sorry...
Dit doet me meer., althans het begin. Leuke ritme van verschillende geluiden (klinkt zo stom, maar ok) en een goeie bassline eronder. Nette break, en dan is het helaas gewoon minder dan wordt zo'n korte melodie gemaakt en wordt deze weer tig keer herhaald. Anderhalf minuut lang een 4/5 dezelfde noten... (1:05 - 2:30) Dat is gewoon niet boeiend...
Zal wel door andere dingen komen dat je niet kan slapenquote:Op zondag 25 oktober 2009 16:56 schreef keesos het volgende:
Nieuwe album van showtek is op een harde manier geintroduceerd, was een heerlijk feestje vannacht in de hemkade!
nu alleen nog steeds proberen te slapen..![]()
Nogal een verschil inderdaad, maar volgens mij is ze t wel....quote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
Is haar wel ja, kun je zien aan die lach. Op die foto met Acti heeft ze alleen van die hamsterwangenquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit DJ Stephie?
(rechts is sowieso acti)
verschil moet er wezen....
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |