Ik heb hem hier ook liggen. Ongelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef MeneerTim het volgende:
Over Science Fiction gesproken, ik heb dankzij de boeken top 100 van zodiakk zojuist "Hard boiled wonderland and the end of the world" gekocht.
Een uitstekend boek.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef MeneerTim het volgende:
Over Science Fiction gesproken, ik heb dankzij de boeken top 100 van zodiakk zojuist "Hard boiled wonderland and the end of the world" gekocht.
Ik had toch net m'n boek uit, dan zoek ik deze wel op in m'n kast. Dan verschuift 'Van de koele meren des doods' weer een plaats verder.quote:
En dan niet Alien noemen,quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef Gellius het volgende:
Ik heb een onkiese voorkeur voor SF uit de jaren zeuventig. Soylent Green, Omega Man, Rollerball, THX 1138, Planet of the Apes.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef MeneerTim het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef Frollo het volgende:
Over 2010 gesproken, de beste sf-televisieserie is natuurlijk 3rd Rock From the Sun.
Then.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef zodiakk het volgende:
than
http://www.imdb.com/title/tt1136608/quote:SF uit dit decennium? Hm...
Die met David Tennant en Catherine Tate heb ik grotendeels gezien. De oudere dr. Who's zijn wat belegen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:21 schreef Frollo het volgende:
De nieuwe serie? Nooit gezien. De oude ook niet echt trouwens.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:20 schreef Frollo het volgende:
Over 2010 gesproken, de beste sf-televisieserie is natuurlijk 3rd Rock From the Sun.
Ik heb een zwak voor Starship Troopers.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:46 schreef zodiakk het volgende:
De SF uit de jaren negentig is trouwens beduidend minder en kent maar weinig toppers: Twelve Monkeys, The Matrix, Terminator 2, Ghost In The Shell, Dark City, eXistenZ en dan houdt het wel een beetje op.
Die is heel goed inderdaad en wie dat niet vindt, begrijpt hem gewoon niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:42 schreef Gellius het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor Starship Troopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |