Dat is allemaal kwakzalverij! Biefstukken zeg ik je,quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef ShadyLane het volgende:
Voorlopig ga ik gewoon weer slapen in een ontzettende rhinocaps- en uidamp, met een kwak zonnebloemolie in m'n oor.
quote:
Met een beetje geluk krijg je er een oorinfectie van en dan gaat je oor vanzelf weer open wanneer de etter eruit spuit.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:05 schreef ShadyLane het volgende:
Voorlopig ga ik gewoon weer slapen in een ontzettende rhinocaps- en uidamp, met een kwak zonnebloemolie in m'n oor.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik snak naar een tijdsgewricht waarin de hyperbool niet de overheersende stijlfiguur is.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Gellius het volgende:
Ik snak
Als we naar opa rijden komen we altijd langs Vis'Car Bert. Ik begrijp er niets van, maar grappig vind ik het wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 08:27 schreef Gellius het volgende:
Verhuisfenomeen. Unieke totaalservice. staat er op de verhuiswagen in mijn straat. Ik snak naar een tijdsgewricht waarin de hyperbool niet de overheersende stijlfiguur is.
't Lijkt me Klingon, op het eerste gezicht, maar ik ben geen trekkie. Hebben we 'n trekkie in huis eigenlijk? Frollo? k_man?quote:
TNG, tot ongenoegen van zodiakk. Dat zou je strikt genomen dus postTOS moeten noemen.quote:
Hoe kom jij er dan wél in? Ik post best veel in TTK LPT en ik meng me ook nog wel eens in discussies elders.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:29 schreef Gellius het volgende:
Och hemeltje nee. Je bent nog niet op de helft van het benodigde postaantal.
Geen worries. Mijn e-penis is nog veel kleiner dan die van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vroeger veel gepost in POL, ik ben een tijd een fervent SLANK-poster geweest en tussendoor was ik een allrounder. Het zet duidelijk geen zoden aan de dijk.
Aantal posts: 14751 (gemiddeld 5 per dag)
De joden natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Gellius het volgende:
Dat is inderdaad behoorlijk smakeloos, ja. Wie deed dat?
Zeg had jij die lief van jou wel ontmoet zonder RJP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
RJP, een zwarte bladzijde uit het leven van mijn lief.
Ik heb hem ontmoet ondanks RJP. En ondanks de trizinnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef beeer het volgende:
Zeg had jij die lief van jou wel ontmoet zonder RJP?
Sorry, ik ben van Star Wars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
't Lijkt me Klingon, op het eerste gezicht, maar ik ben geen trekkie. Hebben we 'n trekkie in huis eigenlijk? Frollo? k_man?
Homeopathie,quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:39 schreef -Sisyphus- het volgende:
[ afbeelding ]
... werkt in mijn geval altijd bijzonder goed. Stukken beter dan zonnebloemolie of het spul dat de dokter me doorgaans gaf.
(Boh, ik raadde iemand een homeopathisch geneesmiddel aan. Mogen metafysische entiteiten mij postuum met hooguit enkele dagen hellevuur straffen.)
Zeg, wat zijn dit voor beschuldigingen? Ik maak jou toch ook niet uit voor rotte vis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Gellius het volgende:
't Lijkt me Klingon, op het eerste gezicht, maar ik ben geen trekkie. Hebben we 'n trekkie in huis eigenlijk? Frollo? k_man?
Brazil vast ook wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:49 schreef k_man het volgende:
Maar mijn hemel. Star Wars, Star Trek, Lord of the Rings... of alles wat verder met sf of 'fantasy' te maken heeft: hu! bah!
Ik geloof dat de enige sf die me ooit heeft kunnen boeien 1984 was.
Ik heb hem hier ook liggen. Ongelezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:58 schreef MeneerTim het volgende:
Over Science Fiction gesproken, ik heb dankzij de boeken top 100 van zodiakk zojuist "Hard boiled wonderland and the end of the world" gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |