Geen worries. Mijn e-penis is nog veel kleiner dan die van jouquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:34 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb vroeger veel gepost in POL, ik ben een tijd een fervent SLANK-poster geweest en tussendoor was ik een allrounder. Het zet duidelijk geen zoden aan de dijk.
Aantal posts: 14751 (gemiddeld 5 per dag)
De joden natuurlijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:53 schreef Gellius het volgende:
Dat is inderdaad behoorlijk smakeloos, ja. Wie deed dat?
Zeg had jij die lief van jou wel ontmoet zonder RJP?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:58 schreef Claudia_x het volgende:
RJP, een zwarte bladzijde uit het leven van mijn lief.
Ik heb hem ontmoet ondanks RJP. En ondanks de trizinnen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 10:00 schreef beeer het volgende:
Zeg had jij die lief van jou wel ontmoet zonder RJP?
Sorry, ik ben van Star Wars.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Gellius het volgende:
[..]
't Lijkt me Klingon, op het eerste gezicht, maar ik ben geen trekkie. Hebben we 'n trekkie in huis eigenlijk? Frollo? k_man?
Homeopathie,quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:39 schreef -Sisyphus- het volgende:
[ afbeelding ]
... werkt in mijn geval altijd bijzonder goed. Stukken beter dan zonnebloemolie of het spul dat de dokter me doorgaans gaf.
(Boh, ik raadde iemand een homeopathisch geneesmiddel aan. Mogen metafysische entiteiten mij postuum met hooguit enkele dagen hellevuur straffen.)
Zeg, wat zijn dit voor beschuldigingen? Ik maak jou toch ook niet uit voor rotte vis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 09:26 schreef Gellius het volgende:
't Lijkt me Klingon, op het eerste gezicht, maar ik ben geen trekkie. Hebben we 'n trekkie in huis eigenlijk? Frollo? k_man?
Brazil vast ook wel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 11:49 schreef k_man het volgende:
Maar mijn hemel. Star Wars, Star Trek, Lord of the Rings... of alles wat verder met sf of 'fantasy' te maken heeft: hu! bah!
Ik geloof dat de enige sf die me ooit heeft kunnen boeien 1984 was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |