Hoewel ik nog steeds post zak ik toch al verder weg. Volgens mij had ik een all time high van 27 of zo, maar de top 100 ben ik al een tijd uit het oog verloren. Gezien het feit dat ik hier al vrij lang zit moet de rest van de lijst wel uit enorme spammerts bestaan.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Frollo het volgende:
Ik zit al jaren vrij stabiel tussen plaats 425 en 450.
Of liggen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef MeneerTim het volgende:
Wat voor feest viert JAM? En wat voor aardigheidje heeft Gellius op zijn bureau zitten?
Als het goed is heb ik volgend jaar 10 weken vakantie, met daarbij nog 2 weken die ik overhou van dit jaar. Dat is nog wel geen jaar, maar het komt redelijk in de buurt.quote:
Ik zie dat ik flink gezakt ben. Ik stond altijd vrij stabiel net buiten de top 200. Inmiddels is dat dus 244 geworden.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:00 schreef Frollo het volgende:
Ik zit al jaren vrij stabiel tussen plaats 425 en 450.
Grappig ook om volkomen onbekende users in de top 500 aan te treffen. Dat zijn dan bijvoorbeeld fanatieke slowchatters in VBL.
JAM viert het 'Grote liefde K. uit Japan is vandaag teruggekomen van haar weekendje Milaan en komt vanavond bij me eten'-feest.quote:Op maandag 26 oktober 2009 15:20 schreef MeneerTim het volgende:
Wat voor feest viert JAM? En wat voor aardigheidje heeft Gellius op zijn bureau zitten?
quote:Met deze vraag roeren wij een onderwerp aan, dat zeer ruim, d.w.z. uitgestrekt is.
Nog 'n paar maanden, Liene!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:21 schreef Lienekien het volgende:
Was Gellius nou nog jarig geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |