Hoezo, kan ie meehelpen opruimen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef YPPY het volgende:
De kamer is echt een chaos.Het is maar goed dat J. voorlopig niet thuis komt.
![]()
mja mn lief gaat ook mee dan he haha hij heeft nu herfstvakantie, ideaal die docentenbanenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huup, lekker met je dochter naar het bos en daarna ergens een kop thee op een terrasje met een krantje?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef YPPY het volgende:
huup, neem dan een bootje en vaar hier even langs, wachten we op jullie in de haven.![]()
Het lekker buiten zijn met zo'n kleintje is al heerlijk. Een rood neusje van de frisse wind en dan lekker dicht tegen je aan en dan aanleggen en je ziet d'r opwarmen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef pinquit het volgende:
yp, nooit geweten dat dat zo dicht bij ons zat trouwens?![]()
ja dr stond me achteraf inderdaad wel wat bij over waterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
huup, biesbosch:
[ afbeelding ]beetje water.
Ja ik zag datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef huuphuup het volgende:
Yps foto!
goeiemorgen Rocksje gaapte door het slotje heen
en ik heb zin om iets leuks te doen, ergens heen ofzo, lief is vrij deze week en ik wil ergens heen maar ik weet niet wat
is de veluwe te ver zeker? is ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dr stond me achteraf inderdaad wel wat bij over water
maar biesbosch klinkt vooral heel boschig en niet waterig![]()
en dankzij dat bosch heb ik nu trek in bosche bollen
kijk dat is op fietsafstand, klinkt prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
p_iglet de kinderboerderij tegenover het ockenburghse bos is wel leuk. Zit ook een groot wandelgebied achter
Ah, de waterbus.. Erg leuk. Van het voorjaar gedaan toen we in Ridderkerk sliepen en een dagje naar Rotterdam gingen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef YPPY het volgende:
Het is jammer dat de watertaxi er niet komt, anders was het echt makkelijk geweest voor een middagje weg.
Daarzo inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
[..]
kijk dat is op fietsafstand, klinkt prima.
Is dat die hoeve bijdorp ofzo waarvan ik nog nooit meer heb gezien dan het bordje tegenover het tuincentrum?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Nog een kwartiertje, dan kan ik gaan lopen om haar te halen
Vandaag wel, maar het is dadelijk effectief ook maar 2 uurtjes geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]is het een beetje meegevallen?
VIJFquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze heeft nogal last van de nu 5! doorkomende tandjesDus ik kijk de hele dag tegen zo'n hoofd aan
mijn kleinste deed een impressie van een gillend zwijn... met een wedstrijd had ze zeker gewonnen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:19 schreef freecell het volgende:
Kind is doodop, ligt in bed en is weer wakker geworden en schreeuwt
Uithalen= hele middag ellende
Laten liggen= brullen
Iemand portie wijsheid over?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
VIJFtering inderdaad
maar wat een schatje is het ook.
Nou ik heb gisteren maar eens een tandborstel gekocht voor Seb. Ja een TANDborstel
Even heen gegaan, kwam binnen en botste tegen een zeer onprettige geur aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn kleinste deed een impressie van een gillend zwijn... met een wedstrijd had ze zeker gewonnen.
ik heb d'r laten liggen en ze slaapt nu
En 6 jaar later koop je een toothtunes en opeens willen ze 30x p dag hun tanden poetsen! Toothtunes dus! zolang ze er lol in hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan nog wat later krijg je: zullen we tandjes poetsen? NEE!kom, dan doe ik het NEEEEEEEEEE!
jawel het moet!! NEEEEEEEEEEEE
*kind in houdgreep* *kind bijt keihard op tandenborstel/vinger*
*=streep door wat niet van toepassing is
Maar dat wilden jullie zeker niet weten?!
Ik denk niet dat mijn kind tanden krijgt voor zijn 12dequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan nog wat later krijg je: zullen we tandjes poetsen? NEE!kom, dan doe ik het NEEEEEEEEEE!
jawel het moet!! NEEEEEEEEEEEE
*kind in houdgreep* *kind bijt keihard op tandenborstel/vinger*
*=streep door wat niet van toepassing is
Maar dat wilden jullie zeker niet weten?!
Lijkt m heel normaal!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef Saffier het volgende:
Mijn broer is ziek, mijn vader is ziek, 2 mannen door hun rug heen, 2 met een slechte rug die ook niet mogen tillen, ik voel me niet echt geweldig maar heb geen tijd om ziek te wordenZo schiet het niet op met de verhuizing
We hebben het weer moeten uitstellen, volgend weekend móéten we over zijn
![]()
En van bijlezen hier komt helemaal nies dusmaar ik moest wel ff klagen
die hoop heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn kind tanden krijgt voor zijn 12de
oh Saffier, dat is echt balen!! het komt vast goed! Kan je geen andere hulp nog bedenken? collega's, buren, ik noem maar wat? Sterkte en Succes, het komt vast goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef Saffier het volgende:
Mijn broer is ziek, mijn vader is ziek, 2 mannen door hun rug heen, 2 met een slechte rug die ook niet mogen tillen, ik voel me niet echt geweldig maar heb geen tijd om ziek te wordenZo schiet het niet op met de verhuizing
We hebben het weer moeten uitstellen, volgend weekend móéten we over zijn
![]()
En van bijlezen hier komt helemaal nies dusmaar ik moest wel ff klagen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die hoop heb ik ook gehad.En van die pasgekregen ongebruikte tandjes zijn ook nog keischerp.
Maar met een halfhalf compromis en een electrische tandenborstel én een hoop fantasie kom je een heel end.
Bij oudste was zijn gebit een restaurant en moesten de tafels en stoelen goed geboend, middelste was niet lastig, en jongste daar deed ik krokodil/tijger mee. Tijgers grommen met opgetrokken lippen dus poets je de voorkant, krokodillen willen in je billen bijten dus hun bek moet ver open. En ik heb heeeeeeeeeeele dikke billen, dus goed sperren.Maar voordat ik zover was had ik best al wat strijd gehad.
![]()
3,99 bij zeeman, bij alle andere winkels 9,95quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat is inderdaad net wat Moussy. Die zet ik op de lijst van handige doch praktische sintkadoos!
Oh, da's helemaal tof!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef moussy het volgende:
[..]
3,99 bij zeeman, bij alle andere winkels 9,95
ja! Cas heeft celebration van kool and the gang en René weet ik nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, da's helemaal tof!lees mijn eigen post zo half en lees stinkdoos.
zo die van hierboven dus he.
Kan je ook nog kiezen welk liedje je neemt?
wees niet bang, afgelopen week was de stand hier toch ook 0quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn kind tanden krijgt voor zijn 12de
ja en nou vijf ineens. Neee DAT is een fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wees niet bang, afgelopen week was de stand hier toch ook 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
ik had ze voor 1,50 bij de bart smit in de opruimingsbak vandaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef moussy het volgende:
[..]
3,99 bij zeeman, bij alle andere winkels 9,95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |