Hoezo, kan ie meehelpen opruimen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef YPPY het volgende:
De kamer is echt een chaos.Het is maar goed dat J. voorlopig niet thuis komt.
![]()
mja mn lief gaat ook mee dan he haha hij heeft nu herfstvakantie, ideaal die docentenbanenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huup, lekker met je dochter naar het bos en daarna ergens een kop thee op een terrasje met een krantje?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef YPPY het volgende:
huup, neem dan een bootje en vaar hier even langs, wachten we op jullie in de haven.![]()
Het lekker buiten zijn met zo'n kleintje is al heerlijk. Een rood neusje van de frisse wind en dan lekker dicht tegen je aan en dan aanleggen en je ziet d'r opwarmen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef pinquit het volgende:
yp, nooit geweten dat dat zo dicht bij ons zat trouwens?![]()
ja dr stond me achteraf inderdaad wel wat bij over waterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
huup, biesbosch:
[ afbeelding ]beetje water.
Ja ik zag datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef huuphuup het volgende:
Yps foto!
goeiemorgen Rocksje gaapte door het slotje heen
en ik heb zin om iets leuks te doen, ergens heen ofzo, lief is vrij deze week en ik wil ergens heen maar ik weet niet wat
is de veluwe te ver zeker? is ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dr stond me achteraf inderdaad wel wat bij over water
maar biesbosch klinkt vooral heel boschig en niet waterig![]()
en dankzij dat bosch heb ik nu trek in bosche bollen
kijk dat is op fietsafstand, klinkt prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
p_iglet de kinderboerderij tegenover het ockenburghse bos is wel leuk. Zit ook een groot wandelgebied achter
Ah, de waterbus.. Erg leuk. Van het voorjaar gedaan toen we in Ridderkerk sliepen en een dagje naar Rotterdam gingen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef YPPY het volgende:
Het is jammer dat de watertaxi er niet komt, anders was het echt makkelijk geweest voor een middagje weg.
Daarzo inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
[..]
kijk dat is op fietsafstand, klinkt prima.
Is dat die hoeve bijdorp ofzo waarvan ik nog nooit meer heb gezien dan het bordje tegenover het tuincentrum?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Nog een kwartiertje, dan kan ik gaan lopen om haar te halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |