Hoezo, kan ie meehelpen opruimen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:36 schreef YPPY het volgende:
De kamer is echt een chaos.Het is maar goed dat J. voorlopig niet thuis komt.
![]()
mja mn lief gaat ook mee dan he haha hij heeft nu herfstvakantie, ideaal die docentenbanenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Huup, lekker met je dochter naar het bos en daarna ergens een kop thee op een terrasje met een krantje?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:53 schreef YPPY het volgende:
huup, neem dan een bootje en vaar hier even langs, wachten we op jullie in de haven.![]()
Het lekker buiten zijn met zo'n kleintje is al heerlijk. Een rood neusje van de frisse wind en dan lekker dicht tegen je aan en dan aanleggen en je ziet d'r opwarmen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:03 schreef pinquit het volgende:
yp, nooit geweten dat dat zo dicht bij ons zat trouwens?![]()
ja dr stond me achteraf inderdaad wel wat bij over waterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:00 schreef pinquit het volgende:
huup, biesbosch:
[ afbeelding ]beetje water.
Ja ik zag datquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:41 schreef huuphuup het volgende:
Yps foto!
goeiemorgen Rocksje gaapte door het slotje heen
en ik heb zin om iets leuks te doen, ergens heen ofzo, lief is vrij deze week en ik wil ergens heen maar ik weet niet wat
is de veluwe te ver zeker? is ookquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja dr stond me achteraf inderdaad wel wat bij over water
maar biesbosch klinkt vooral heel boschig en niet waterig![]()
en dankzij dat bosch heb ik nu trek in bosche bollen
kijk dat is op fietsafstand, klinkt prima.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
p_iglet de kinderboerderij tegenover het ockenburghse bos is wel leuk. Zit ook een groot wandelgebied achter
Ah, de waterbus.. Erg leuk. Van het voorjaar gedaan toen we in Ridderkerk sliepen en een dagje naar Rotterdam gingen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:07 schreef YPPY het volgende:
Het is jammer dat de watertaxi er niet komt, anders was het echt makkelijk geweest voor een middagje weg.
Daarzo inderdaadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:28 schreef p_iglet het volgende:
[..]
kijk dat is op fietsafstand, klinkt prima.
Is dat die hoeve bijdorp ofzo waarvan ik nog nooit meer heb gezien dan het bordje tegenover het tuincentrum?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:37 schreef miss_sly het volgende:
Nog een kwartiertje, dan kan ik gaan lopen om haar te halen
Vandaag wel, maar het is dadelijk effectief ook maar 2 uurtjes geweestquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:38 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]is het een beetje meegevallen?
VIJFquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 11:35 schreef Kleurdoos het volgende:
Ze heeft nogal last van de nu 5! doorkomende tandjesDus ik kijk de hele dag tegen zo'n hoofd aan
mijn kleinste deed een impressie van een gillend zwijn... met een wedstrijd had ze zeker gewonnen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:19 schreef freecell het volgende:
Kind is doodop, ligt in bed en is weer wakker geworden en schreeuwt
Uithalen= hele middag ellende
Laten liggen= brullen
Iemand portie wijsheid over?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:17 schreef Estrys het volgende:
[..]
VIJFtering inderdaad
maar wat een schatje is het ook.
Nou ik heb gisteren maar eens een tandborstel gekocht voor Seb. Ja een TANDborstel
Even heen gegaan, kwam binnen en botste tegen een zeer onprettige geur aan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijn kleinste deed een impressie van een gillend zwijn... met een wedstrijd had ze zeker gewonnen.
ik heb d'r laten liggen en ze slaapt nu
En 6 jaar later koop je een toothtunes en opeens willen ze 30x p dag hun tanden poetsen! Toothtunes dus! zolang ze er lol in hebbenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan nog wat later krijg je: zullen we tandjes poetsen? NEE!kom, dan doe ik het NEEEEEEEEEE!
jawel het moet!! NEEEEEEEEEEEE
*kind in houdgreep* *kind bijt keihard op tandenborstel/vinger*
*=streep door wat niet van toepassing is
Maar dat wilden jullie zeker niet weten?!
Ik denk niet dat mijn kind tanden krijgt voor zijn 12dequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:30 schreef debuurvrouw het volgende:
En dan nog wat later krijg je: zullen we tandjes poetsen? NEE!kom, dan doe ik het NEEEEEEEEEE!
jawel het moet!! NEEEEEEEEEEEE
*kind in houdgreep* *kind bijt keihard op tandenborstel/vinger*
*=streep door wat niet van toepassing is
Maar dat wilden jullie zeker niet weten?!
Lijkt m heel normaal!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef Saffier het volgende:
Mijn broer is ziek, mijn vader is ziek, 2 mannen door hun rug heen, 2 met een slechte rug die ook niet mogen tillen, ik voel me niet echt geweldig maar heb geen tijd om ziek te wordenZo schiet het niet op met de verhuizing
We hebben het weer moeten uitstellen, volgend weekend móéten we over zijn
![]()
En van bijlezen hier komt helemaal nies dusmaar ik moest wel ff klagen
die hoop heb ik ook gehad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn kind tanden krijgt voor zijn 12de
oh Saffier, dat is echt balen!! het komt vast goed! Kan je geen andere hulp nog bedenken? collega's, buren, ik noem maar wat? Sterkte en Succes, het komt vast goedquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:31 schreef Saffier het volgende:
Mijn broer is ziek, mijn vader is ziek, 2 mannen door hun rug heen, 2 met een slechte rug die ook niet mogen tillen, ik voel me niet echt geweldig maar heb geen tijd om ziek te wordenZo schiet het niet op met de verhuizing
We hebben het weer moeten uitstellen, volgend weekend móéten we over zijn
![]()
En van bijlezen hier komt helemaal nies dusmaar ik moest wel ff klagen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
die hoop heb ik ook gehad.En van die pasgekregen ongebruikte tandjes zijn ook nog keischerp.
Maar met een halfhalf compromis en een electrische tandenborstel én een hoop fantasie kom je een heel end.
Bij oudste was zijn gebit een restaurant en moesten de tafels en stoelen goed geboend, middelste was niet lastig, en jongste daar deed ik krokodil/tijger mee. Tijgers grommen met opgetrokken lippen dus poets je de voorkant, krokodillen willen in je billen bijten dus hun bek moet ver open. En ik heb heeeeeeeeeeele dikke billen, dus goed sperren.Maar voordat ik zover was had ik best al wat strijd gehad.
![]()
3,99 bij zeeman, bij alle andere winkels 9,95quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, dat is inderdaad net wat Moussy. Die zet ik op de lijst van handige doch praktische sintkadoos!
Oh, da's helemaal tof!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef moussy het volgende:
[..]
3,99 bij zeeman, bij alle andere winkels 9,95
ja! Cas heeft celebration van kool and the gang en René weet ik nietquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:24 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, da's helemaal tof!lees mijn eigen post zo half en lees stinkdoos.
zo die van hierboven dus he.
Kan je ook nog kiezen welk liedje je neemt?
wees niet bang, afgelopen week was de stand hier toch ook 0quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik denk niet dat mijn kind tanden krijgt voor zijn 12de
ja en nou vijf ineens. Neee DAT is een fijn vooruitzichtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:34 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
wees niet bang, afgelopen week was de stand hier toch ook 0
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
ik had ze voor 1,50 bij de bart smit in de opruimingsbak vandaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:22 schreef moussy het volgende:
[..]
3,99 bij zeeman, bij alle andere winkels 9,95
Heyyy,dat is gaaf!!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga zo mijn contract tekenen trouwens, yay!.
Amerikaanse stoffen (voornamelijk) en patronen en ik probeer ook de lintjes en bandjes enzo uit die collecties in huis te krijgenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 16:17 schreef miss_sly het volgende:
kim, toftoch goedgekomen dus!
ET, wat leuk joh! maar lijkt me idd lastig om te kiezen.
ga je via de webshop aan particulieren verkopen? en alleen stoffen, of ook andere zaken?
waarom zou ik niet leven?quote:
Tot nu toe, maar kan nog wel alle kanten op hoor. Heb gewoon nu de behoefte me wat te oriënteren op alle mogelijkheden. Dinsdagavond hoor ik meer, dan is de liggingsecho.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom zou ik niet leven?![]()
ik ga het nu maken, ben benieuwd.
Oeke, sojamelk vind ik echt ontzettend smerighaha.
Als ik 1 unit melk binnenkrijg dan blijft het bij wat buikpijn en heel veel slijm en hoesten. Dat heb ik er wel voor over
Groofskens! Heb je een eigenwijs ventje dan?
Ik dacht dat je het al op hadquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:31 schreef huuphuup het volgende:
[..]
waarom zou ik niet leven?![]()
ik ga het nu maken, ben benieuwd.
openmakenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Estrys het volgende:
Mijn oor zit al de hele dag dicht, tips?
Iemand in je andere oor laten blazen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:30 schreef Estrys het volgende:
Mijn oor zit al de hele dag dicht, tips?
Thuis. We waren net de straat overgestoken. Tis de overbuurman. Eik van de overbuuf, hij woont er volgens ons ineens bij in. Ohja, de overbuuf sprak in, hij op de achtergrond.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het al op had
Ingrid waar was je dan? Ergens op bezoek oid? Of liep je bij vreemden voor de deur langs?
Wat spraken ze dan inquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:45 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Thuis. We waren net de straat overgestoken. Tis de overbuurman. Eik van de overbuuf, hij woont er volgens ons ineens bij in. Ohja, de overbuuf sprak in, hij op de achtergrond.
Ah, dat zal het zijn! TYVMquote:
als ik ingekocht hebquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:38 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk E.T. wanneer kunnen we voorproefjes zien van de collectie?
Ik háát het als ze dat doen, die verhaarballen van mijquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:43 schreef freecell het volgende:
Wat nou schone was![]()
[ afbeelding ]
Zacht plekje, hier ligt't goed
Schiet op dan!quote:
Voicemail niet weggegooid neem ik aan?quote:
Die van mij verhaart 3 dagen in het voorjaarquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:54 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik háát het als ze dat doen, die verhaarballen van mij
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:05 schreef huuphuup het volgende:
Vicks hoe kom jij in je keuken?
ja een vleugje caramel. Niet echt overheersend ofzo. Precies genoeg
ik hou van Dille&Kamille
Das een behoorlijk verschil zeg!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:57 schreef Vicky het volgende:
lekkere buurman dan Ingrid.. Die hond had gewoon vast moeten zitten of de baas had m meteen moeten halen.
Huupje, ik hoef niet tussen jullie in hoorIs best wel gezellig maar jullie zijn zo'n leuk stel, daar wil ik niet tussen komen
Lois en Oeke, wij hebben een split-level in huis:
[ afbeelding ]
onder die vloer is ruimte voor rotzooitjes en ik moest een kabel van de woonkamer naar de kamer van Amber trekken. Dit was de kortste weg en is de kabel het minst in zichteigenlijik zo goed als niet
60 cm hoogteverschil...quote:
dat werd ik ook met Amberquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou daar compleet gek van worden met kleine kinderen Vicky
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:13 schreef freecell het volgende:
[..]
je kan lekker op het randje zitten, bij de box
Het zou die van mij op den duur minstens 30 IQ punten schelen door head-first naar beneden te gaanquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:13 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik zou daar compleet gek van worden met kleine kinderen Vicky
Dus ga je net zo lang zeuren totdat ik het ga halen..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:16 schreef Lenaatje het volgende:
Huup!!Nu wil ook warme choco met slagroom en wat lekkers.... alleen heb ik dat niet en heb ook geen zin om het te gaan halen maar wil het wel.... snapie
Je weet wat je daar voor terug krijgt he? Vraag maar aan Jarnoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:19 schreef Tazz het volgende:
[..]
Dus ga je net zo lang zeuren totdat ik het ga halen..
Yep, maar daarom gaat ze nu zelf maar naar de overkant..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Je weet wat je daar voor terug krijgt he? Vraag maar aan Jarno
Dan ben je er toch echt bij als je kooktquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:20 schreef Vicky het volgende:
Spannend Free! Ik ga duimen!
Lenaatje, die verhoging is ok waar wij verliefd op geworden zijn. Keuken dan wel bij de woonkamer maar toch apart
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:20 schreef Lois het volgende:
[..]
Je weet wat je daar voor terug krijgt he? Vraag maar aan Jarno
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:44 schreef Vicky het volgende:
Ik durfde het eerst ook niet hoor Oeke.. maar ik had geen zin om steeds mijn schoonmoeder te vragen als ik iets nodig had dat onder de vloer lag.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:47 schreef huuphuup het volgende:
oh evenstar ik drink gewoon geen melkdat scheelt voor mij al genoeg haha.
Alleen zo heel af en toe heb ik het er wel voor over, en dan neem ik maar gewone melk want anders is het me allemaal teveel gedoe
Regent het bij jullie ook zo onwijs hard? Ik vind het gezellig
en ja dat ben ik idd, herkenbaar aan de spekwangen die ik nu weer een generatie doorgegeven heb
van wie zou ze het hebben![]()
I tried.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:23 schreef Groofsken het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die een vaginale stuitbevalling hebben gedaan? Ben er benieuwd naar.
ja maar die is ienieminiequote:
het hoost hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 20:50 schreef huuphuup het volgende:
Vicky het is nu voorbij, ik gok dat het dan nu jouw richting uitkomt
echt een hoosbui uit het niets ineens.
quote:
ik zag die reclame net ook. Leuke jurkjes!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:19 schreef Lois het volgende:
Dat gaat nooit meer over Huup![]()
Wow ik zag net een geweldige reclame van Steps, over een nieuwe collectie dresses. Kijk net op de site, ze zijn echt harstikke leuk! voor als je ooit een feest hebt waar je zo'n jurk aan mag, wat ik niet heb overigens
Ja, gij heldquote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
oeh, linkje?!
wacht, ik kan ook googelen natuurlijk...
ik zag net per ongeluk mn saldo op mn rekening (dat probeer ik altijd te vermijden) en het is zomaar ineens hoger dan het ooit geweest is
en ik krijg ook nog 200 euro eigen bijdrage van de kraamzorg terug van de verzekering. Dus dat geld brandt nu natuurlijk, dat snappen jullie ook wel he?
hele leuke! Maar niet voor mijn lijf..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:25 schreef huuphuup het volgende:
http://www.steps.nl/tv-a-porter/jurkenoverzicht.php![]()
oh daar zitten leukerds bij zeg!
Hoe doe je dat? Hier komen we al het hele jaar niet rond...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:23 schreef huuphuup het volgende:
oeh, linkje?!
wacht, ik kan ook googelen natuurlijk...
ik zag net per ongeluk mn saldo op mn rekening (dat probeer ik altijd te vermijden) en het is zomaar ineens hoger dan het ooit geweest is
en ik krijg ook nog 200 euro eigen bijdrage van de kraamzorg terug van de verzekering. Dus dat geld brandt nu natuurlijk, dat snappen jullie ook wel he?
Ga weg mens, je ziet er prima uit!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef Lois het volgende:
Die jurkjes zijn allemaal leuk he?
(en dan ga ik even voorbij aan het feit dat ik er te bourgondischvoor ben, en geen gelegenheid heb om ze aan te doen)
Ik zou ze zo kopen!
hier ook hoor.. denkje dat je er weer een beetje bent, komt er een onverwachte rekening binnenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Hier komen we al het hele jaar niet rond...![]()
Steeds als we denken er weer bovenop te zijn gaat er wel weer iets stuk of hebben we iets dringend nodig.
ik ook niet, me tetten zijn te groot, en als ik hem daar op koop dan flubbert de rest zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:27 schreef Vicky het volgende:
[..]
hele leuke! Maar niet voor mijn lijf..
Ik heb echt geen jurken/rokkenlijf.
we zijn eindelijk eens gaan zitten voor de gezamenlijke rekening en hebben alle vaste lasten en vaste inkomsten (huurtoeslag enzo) daarop gedaan. En nu heb ik ineens een heel veel lager bedrag aan vaste lasten per maand wat ik over hoef te maken naar die rekening dan normaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Hier komen we al het hele jaar niet rond...![]()
Steeds als we denken er weer bovenop te zijn gaat er wel weer iets stuk of hebben we iets dringend nodig.
hahaha nee joh, ik heb last van het soort onzekerheid dat ik me altijd veel te overdressed voelquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:31 schreef Groofsken het volgende:
Huup doe jij dat soort jurken dan voor de gewoon aan? Voor mij zou dat ook puur feestkleding zijn.
Maar wel leuk inderdaad.
Ik ookquote:
Nou precies dat! OF voor dat feest waar je mogelijk voor uitgenodigd gaat worden. Uiteraard moet je dan ook nieuwe bijpassende schoentjes en tasquote:Ik vind die jurkjes echt heel erg leukniet echt een gelegenheid om te dragen, maar eigenlijk zou je er wel 1 in de kast moeten hebben he, voor het geval dat de koningin ineens belt dat ze op de koffie wil komen
Stuitliggingquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:24 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Ja, gij held. Maar met jouw verhaal in mijn achterhoofd en wat ik erover op internet lees
...
Die komt hier zo vaak langs dat we ondertussen gewoon in spijkerbroek gaan hoor..wel zo makkelijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:34 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hahaha nee joh, ik heb last van het soort onzekerheid dat ik me altijd veel te overdressed voel
ik voel met het prettigst in een spijkerbroek en tshirt of trui.
TF, dat zeg ik! voor als de koningin belt dat ze langskomt!
jaaaaaaquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:35 schreef Lois het volgende:
[..]
Ik ook![]()
[..]
Nou precies dat! OF voor dat feest waar je mogelijk voor uitgenodigd gaat worden. Uiteraard moet je dan ook nieuwe bijpassende schoentjes en tas![]()
Als de hond aan had willen vallen had hij aangevallen, klinkt nu meer als een hond die hem gesmeerd is en razend enthousiast is. Daarbij zorg dat je nóóit een hond schopt, zijn bek is sneller dan jouw been en wil je een hond over de zeik helpen moet je schoppen. De hond niet in de ogen kijken, en weglopen, of juist stil blijven staan, maar niets doen, want dan juist zal de hond flink aan kunnen gaan vallen.Onze hond is hem ook eens gesmeerd, maar zij lacht, als in tandjes bloot, oudere vrouw in paniek terwijl onze hond er als een hertje omheen sprong, toen de vrouw pas stil stond zonder hysterisch te schreeuwen kon ik de hond terug roepen, anders was het voor haar een heel leuk spelletjequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 19:36 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ligt het aan mij, of is het niet normaal dat je je hond niet in bedwang hebt?
Dat die de voordeur uitstormt en Kim net niet omver stormt, omdat ik er voor kon springen. Vervolgens kijkt die vent alleen maar terwijl ik roep dat hij die hond vast moet houden/pakken. Die hond vliegt weg. Kim overstuur, ik til Kim op en loop snel verder. Springt die hond keihard tegen mij op. Waarop ik weer roep hou die hond bij je. Vervolgens wil die hond Kim nog even aanvallen. Ik zie Djeez aankomen, die moest met Tyler nog komen. Roep hem en zeg help me, haal die hond hier weg. Schop hem desnoods. En toen eindelijk kwam er eens actie van die vent.
Nu zagen we net dat er een bericht op het antwoordapparaat stond. Is het een soort bedreiging nav de hond.Voor de duidelijkheid, we hebben die hond niet aangeraakt.
zou Bea ooit een spijkerbroek dragen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Die komt hier zo vaak langs dat we ondertussen gewoon in spijkerbroek gaan hoor..wel zo makkelijk!
hmm moeten wij denk ik ook maar eens gan doen.. een rekeningnummer aanmaken voor de vaste lasten.. wie weet helpt het.quote:[quote]Op vrijdag 23 oktober 2009 21:32 schreef huuphuup het volgende:
[..]
we zijn eindelijk eens gaan zitten voor de gezamenlijke rekening en hebben alle vaste lasten en vaste inkomsten (huurtoeslag enzo) daarop gedaan. En nu heb ik ineens een heel veel lager bedrag aan vaste lasten per maand wat ik over hoef te maken naar die rekening dan normaal.
Had ik veel eerder moeten doen![]()
En afgezien daarvan zijn de afgelopen paar maanden ook gewoon dure maanden geweest hier en daar is nu weer wat rust in mn rekening gekomen, scheelt ook![]()
Ik ben echt een ramp met geld
staat in de polisvoorwaarden. eigen bijdrage is ook echt eigen bijdrage.quote:Vicks waarom krijg je je eigen bijdrage niet terug?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zou Bea ooit een spijkerbroek dragen?
ja echt..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:39 schreef huuphuup het volgende:
ja joh?
oh hmm hier staat bij mn aanvullende verzekering dat 100% van de eigen bijdrage kraamzorg vergoed wordt. Dus ik ben er gewoon vanuit gegaan dat ik het terug krijg.
ik weet niet waarom maar ik vind het een heel gek ideequote:
ik ook.. al een jaar of 2 zelfs.. maar ik vind maar niks leuksquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:43 schreef pinquit het volgende:
oh enik heb nieuwe schoenen nodig!
yeah! *op zoek gaat*
maar dan was je er dus niet aanvullend voor verzekerd toch?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:42 schreef Vicky het volgende:
[..]
ja echt..
ik heb er zelfs nog over gebeld...
M. heeft een heel excelschema gemaakt met wat er elke maand uit gaat en binennkomt.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hier al vanaf het begin een gezamelijke rekening voor de vaste lasten en juist die droogt op als water voor de zon.We zijn nu gewoon in van alles aan het snijden want het slaat echt nergens op dat we steeds niet uit komen.
Vicky, dat is balen zeg!
Ik kreeg hem dus wel terug en heb nu een briefje naar de kraamzorg gestuurd om te vragen of ze me nog een kopie van de factuur van Sasha kunnen sturen, niet geschoten is altijd mis...
ik heb de aanvullendste van de aanvullendste verzekering.. maar helaas...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:45 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar dan was je er dus niet aanvullend voor verzekerd toch?
hmm nja, ik ga het maar gewoon indienen, ik zie het wel
het staat zo expliciet bij de polis van mn aanvullende verzekering dat ik het haast niet voor kan stellen dat het ineens toch niet vergoed wordt.
quote:Kraamzorg thuis door kraamcentrum, kraamzorghotel of ziekenhuis
100% voor max. 80 uur over max. 10 dagen met eigen bijdrage (2009: ¤ 3,80 per uur)
Ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:44 schreef Brighteyes het volgende:
Hier al vanaf het begin een gezamelijke rekening voor de vaste lasten en juist die droogt op als water voor de zon.We zijn nu gewoon in van alles aan het snijden want het slaat echt nergens op dat we steeds niet uit komen.
Vicky, dat is balen zeg!
Ik kreeg hem dus wel terug en heb nu een briefje naar de kraamzorg gestuurd om te vragen of ze me nog een kopie van de factuur van Sasha kunnen sturen, niet geschoten is altijd mis...
nee dat staat er helemaal buiten want dan zou ik een deel wel vergoed moeten krijgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:50 schreef _evenstar_ het volgende:
Vicky kan het niet zo zijn dat je het niet vergoed krijgt omdat je de algemene eigen bijdrage nog niet opgebruikt had?
maar, laatste keer dat k erover doorga, sorryquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
nee dat staat er helemaal buiten want dan zou ik een deel wel vergoed moeten krijgen.
hetgeen ik gequote had:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:52 schreef huuphuup het volgende:
[..]
maar, laatste keer dat k erover doorga, sorry![]()
dan staat er dus niet in de polisvoorwaarden van je aanvullende verzekeringen dat het vergoed wordt lijkt me. Toch?
Als dat er wel instaat dan moet je het gewoon vergoed krijgen.
Ik kreeg gelukkig wel alles vergoed. Ook de eigen bijdrage.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 21:53 schreef oeke het volgende:
Echt stom is dat he Vicky. Op aanraden van mijn lief ben ik overgestapt op een andere verzekering in december. (ik was zwanger dus alles nagekeken, en ik kreeg alles vergoed, aanvullend verzekerd) Puntje bij paaltje: geen kraampakket en eigen bijdrage is eigen bijdrage.![]()
In december ben ik daar dus echt weer weg.![]()
En hier ook net een gezamenlijke rekening geopend met, heel leuk, het geboortekaartje op de pinpas.![]()
Of het handig is weet ik nog niet.
Ik zie nu pas wat jouw avatar isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:20 schreef Vivi het volgende:
Ja leuk Moussy, maar niet iedereen heeft er trek in natuurlijk om zich in de psyche van andermans hond te verdiepen..zo'n beest moet gewoon aangelijnd zijn.
Ja duh, das logisch, ik leg alleen maar uit dat je beter niet hysterisch kan gaan doen en schoppen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:20 schreef Vivi het volgende:
Ja leuk Moussy, maar niet iedereen heeft er trek in natuurlijk om zich in de psyche van andermans hond te verdiepen..zo'n beest moet gewoon aangelijnd zijn.
ik zie alleen een rood kruis, en ik mag aannemen dat je niet al drie afleveringen naar vivi's rode kruis staartquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat jouw avatar is
Jaja ik volg het ook al drie afleveringen
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:25 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ik zie alleen een rood kruis, en ik mag aannemen dat je niet al drie afleveringen naar vivi's rode kruis staart
nekplooimeting ook joh?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef mefke79 het volgende:
beefcake, nee dat niet... maar nekplooimeting en kraamzorg wel. ik probeer het gewoon...
Er is weer plek.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:23 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja duh, das logisch, ik leg alleen maar uit dat je beter niet hysterisch kan gaan doen en schoppen.
Ingrid, je PM is vol.
volgens de muts van de belastingdienst bleef de dieetkosten vergoeidng nog wel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:30 schreef Vicky het volgende:
Volgens mij kan je voor 2009 geen ziektekosten meer aftrekken.
Tis gewoon ook doodeng een ongeleid projectiel wat op je af komt!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:33 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Er is weer plek.
Enne schoppen zou ik niet snel doen. Zo'n hond kan er ook niks aan doen dat hij zo'n baasje heeft.
Volgens mij wel. Voor zover ik me kan herinneren had ik mijn eigen bijdrage kraamzorg en de nekplooimeting e.d. wel ingevuld, maar er niks extra's voor terug gekregen omdat ik nog onder die drempel zat. Of het 1500 euro is weet ik niet, zou ook minder kunnen zijn.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
Maar sowieso, met die ziektekosten, dan moet je toch eerst nog over een drempel van 1500 euro heen ofzo?
Of loop ik achter?
De beste stuurlui staat nu eenmaal aan walquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:49 schreef She-Wolf het volgende:
Over budgetteren gesproken.Ik stel voor mijn werk vaak budgetten op voor mensen die écht in financiele nood zitten en begeleid hen ook in hoe ze daarmee om moeten gaan. En zelf ben ik elke maand door m'n geld heen. Wij hebben een gezamenlijke rekening voor alle vaste lasten en een gezamenlijke rekening waar elke maand 'boodschappengeld' op wordt gestort. Van dat boodschappengeld tanken we ook. En ondanks dat het eigenlijk een belachelijk bedrag is, is het een paar dagen voor het einde van de maand al op.
Wat heeft die je aangedaan behalve daar werken?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:33 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
volgens de muts van de belastingdienst bleef de dieetkosten vergoeidng nog wel.ik mag toch hopen van wel
Ehm ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:51 schreef beefcake het volgende:
[..]
De beste stuurlui staat nu eenmaal aan wal
Bij ons verschilt het echt per maand. De ene keer komen we net uit, de andere keer houden we over. Maar we consumeren eigenlijk ook wel veel, we zouden eigenlijk iedere maand over moeten kunnen houden![]()
Ja dat allemaal.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:00 schreef huuphuup het volgende:
dat allemaal pvoesss?![]()
of is het heel klein speelgoed ofzo?
Free hier heb ik ongeveer 186 euro betaald voor 49 uur kraamzorg. of 48. zoiets
Thank God It`s Friday En Bijna Weekendquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:10 schreef Spuuglokje het volgende:
Wil iemand me uitleggen wat de afkorting van dit bankje betekent?
Bedoel je onder bijstandniveau? Want als dat zo is dan heb je wel recht op een aanvullende uitkering eventueel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:09 schreef freecell het volgende:
Wij hebben ook nooit geld over, maar ik kwam er vorige week dan ook achter dat wij bijna 300,- onder het sociaal minimum zitten
En eigenlijk redden we het best stiekem, het houdt alleen niet over.
Okee nee ik ook niet! Voor mij is iedere dag aanpoten en genieten tegelijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:12 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Thank God It`s Friday En Bijna Weekend
ik vind het nergens op slaan, maar ja dat ben ik
Het moet er gewoon komen inderdaad. En waarom dan niet als Sintcadeau.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:11 schreef YPPY het volgende:
Zoiets als dat grote spul, 'inrichting' vind ik ook wel wat anders dan speelgoed. Dit is toch ook voor jezelf idd. Hier zijn we bijna klaar, alleen misschien nog een nijntje set, soort van duplo. Die vind ik iets te duur voor miskoop, dus eerst kijken of ze dat uit zichzelf weer aanwijst in een speelgoedfolder of er nog over begint.
Ja joh, en het is helemaal een wonder dat hij het allemaal zo lekker vond. Hij heeft zelfs gegrilde courgette geprobeerd, en gefrituurde tofu, en rare aardappelpannekoekjesquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef YPPY het volgende:
Wat leuk om zo echt uit eten te kunnen met je kind.
Hoe groter ze worden hoe leuker ik het vind! Heerlijk, dat dit soort dingen kunnen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh wat leuk!
Zoiets wil ik ook gaan doen met mijn oudste maar dan bij de sushibar. Die is helemaal dol op sushi
Ik vind het zo leuk om grotere kinderen te hebben! Je kan ze gewoon meenemen naar koopavond, en dan nog lekker een ijsje met ze eten enzoEcht genieten
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Ik zie nu pas wat jouw avatar is
Jaja ik volg het ook al drie afleveringen
oh god wat doe jequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:21 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ja joh, en het is helemaal een wonder dat hij het allemaal zo lekker vond. Hij heeft zelfs gegrilde courgette geprobeerd, en gefrituurde tofu, en rare aardappelpannekoekjesen dat voor een jongen die echt de lastigste eter van mijn drie kinderen is!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh wat leuk!
Zoiets wil ik ook gaan doen met mijn oudste maar dan bij de sushibar. Die is helemaal dol op sushi
Ik vind het zo leuk om grotere kinderen te hebben! Je kan ze gewoon meenemen naar koopavond, en dan nog lekker een ijsje met ze eten enzoEcht genieten
t begon al dat ze schijnbaar geen bewijs nodig hebben etc. om mij zijn schulden te laten betalenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:38 schreef YPPY het volgende:
Zoiets herken ik evenstar, maar dan voor een client van mijn werk. Verschrikkelijk.Het is dat ik netjes moet blijven van mijn baas.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:47 schreef Vivi het volgende:
[..]
Waarop mijn teerbeminde zei : " Ja, dat zou ik ook vinden als ik steeds thuis zou komen met een doos waar ik amper mijn armen omheen kan krijgen."![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:57 schreef YPPY het volgende:
Anna vindt het nu ook leuk. Vooral het ijsje eten bij de hema, daar doet ze het voor.
Jep en dat weten we, het was alleen tot nu toe niet nodigquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:14 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Bedoel je onder bijstandniveau? Want als dat zo is dan heb je wel recht op een aanvullende uitkering eventueel.
Ah, kijkquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 23:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Wat leuk spuug![]()
Freecell omdat diezelfde dame telkens van alles beloofd en t nooit klopt dus vind ik haar een muts.. ik zit al weet ik neit hoelang op mijn geld te wachten
Nu red ik het prima zonder, maar als ik een afspraka maka hou ik me er aan, moet dat mens dat ook doen . simpel
Ik ook!!quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 08:57 schreef Kleurdoos het volgende:
hier 6:15, ben benieuwd hoe t morgen gaat met de wintertijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |