quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:19 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij heeft inderdaad een paar klappen van een echte kerel nodig.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
D'r moeder denk ik, want die heeft ook nog een appeltje te schillen met Hupert. En verder speelt rancune ook bij Claire een rol. Dat is dacht ik de eerste fase bij het mislukken van een relatie.
Ik kan jou trouwens wel aardig volgen in dit draadje, maar je vergeet simpelweg één ding. Niet iedereen heeft het intelligentieniveau waarbij ze de juiste beslissing kunnen maken (geldt trouwens voor ons allemaal op zijn op ons niveau). Claire is niet echt heel erg dom maar ook zeker niet de slimste. De combinatie van DGK, verliefdheid (want ze was verliefd), Huub en de FEBO die op haar ingepraat hebben maken dat ze toen absoluut niet in staat was om een goede keus te maken.
Huub is daarentegen voorzien van een goed verstand en dat alleen maakt al dat je hem alles tien keer zwaarder aan kunt rekenen.
Heb je nog hyvesvriendjes over?quote:
Dat dus .......quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:34 schreef kybe het volgende:
[..]
Slaan is niet de enige vorm van agressie.
Gelul natuurlijk, dat zo'n foto repo er leuk uit ziet vertelt ons helemaal NIETS over wat er op de achtergrond speelt. Sowieso weten we niets.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:55 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik kan me de fotoreportage van Claire en Huun nog zo goed heugen , toen Claire zwanger was , die was zo mooi , ik vraag me af waar is het mis gegaan, en weer gaan mijn gedachten uit naar de fam van Claire .
Als ik Claire de blog toen las op hyves waren ze een en al trots over Huub en v.v.en dan ineens zo een ommekeer.
Daar is inmiddels genoeg onderzoek naar gedaan. Vrouwen die zich keer op keer laten mishandelen en maar niet tot vertrek komen vanwege misplaatste loyaliteit. Zo zijn sommige vrouwen schijnbaar.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:54 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Over intelligentieniveau gesproken...
Alsof ik niet intelligent genoeg was om uit een gewelddadige relatie te stappen... Ja hoor, daar lag het aan...
Vooral sjon de mol....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef controlaltdelete het volgende:
het maakt wat los bij het volk merk ik. Huub kan gaan onderduiken als ik het zo lees, johnnies zat die hem nu zeker een tik willen verkopen als ze hem tegen komen op straat.
Wat een verstandloze opmerking zeg...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar is inmiddels genoeg onderzoek naar gedaan. Vrouwen die zich keer op keer laten mishandelen en maar niet tot vertrek komen vanwege misplaatste loyaliteit. Zo zijn sommige vrouwen schijnbaar.
nou in zo verre als mijn relate niet goed zit op dat moment , laat ik ook niet zo een fotoreportage maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:57 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk, dat zo'n foto repo er leuk uit ziet vertelt ons helemaal NIETS over wat er op de achtergrond speelt. Sowieso weten we niets.
Plus de geestelijke bedreigingen. Het gaat vaak hand in hand al die dingen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daar is inmiddels genoeg onderzoek naar gedaan. Vrouwen die zich keer op keer laten mishandelen en maar niet tot vertrek komen vanwege misplaatste loyaliteit. Zo zijn sommige vrouwen schijnbaar.
Jij kan niet eens fatsoenlijk je username schrijven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Wat een verstandloze opmerking zeg...
Jij komt dan ook niet uit de kooi. Ik denk dat het voor Huub en Claire een stuk belangrijker was naar de buitenwereld goed over te komen dan voor jou.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou in zo verre als mijn relate niet goed zit op dat moment , laat ik ook niet zo een fotoreportage maken.
Duuuuus.
Eend!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Bovendien gaat er bij claire pas een belletje rinkelen als je een telefoon tegen haar harses gooit, dus het is allemaal heel goed bedoelt van huub
http://www.mishandeling.info/info/mishandeling_faq.htmlquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef Mriekje het volgende:
[..]
Wat een verstandloze opmerking zeg...
Als dit waar is stel ik voor dat we gaan gokken op wie de volgende isquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef PC eend het volgende:
What goes around comes around
Dat nieuwe chickie heeft hiervoor marco borsato compleet kapot gemaakt en nu is huub aan de beurt
Dat merken we vanzelf.... als huub in verschillende delen verspreid over het land teruggevonden wordtquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou de nieuwe schoonvader van Huub al een goed gesprek met hem gehad hebben over huiselijk geweld op z'n Joegoslavisch?
Ze is al te beroerd om hem na het neuken naar huis te brengen, staat-ie daar dit weekend in alle vroegte weer op Amersfoort-Schothorstquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef PC eend het volgende:
What goes around comes around
Dat nieuwe chickie heeft hiervoor marco borsato compleet kapot gemaakt en nu is huub aan de beurt
Ze werkte bij The Entertainment Groupquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:08 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Als dit waar is stel ik voor dat we gaan gokken op wie de volgende is
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ze werkte bij The Entertainment Group
Wie gaat met een man trouwen en een huwelijksreportage maken op de dag nadat je toekomstige echtgenoot heeft lopen rotzooien met groupies in een jacuzzi en je moeder uitgemaakt heeft voor kuthoer of iets in die strekking, het hoeren neuken en je vorige vriendin het leven zuur maken, daar hebben we het nog niet eens over.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
nou in zo verre als mijn relate niet goed zit op dat moment , laat ik ook niet zo een fotoreportage maken.
Duuuuus.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:02 schreef Ian.1.5 het volgende:
[..]
Jij kan niet eens fatsoenlijk je username schrijven.
Vanmiddag staat er een zwarte auto met geblindeerde ramen in Laren op Huub te wachten:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat merken we vanzelf.... als huub in verschillende delen verspreid over het land teruggevonden wordt
It's just a matter of time.....quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanmiddag staat er een zwarte auto met geblindeerde ramen in Laren op Huub te wachten:
-"Hallo Hoeb, wiel jaaj met onzj meejraiden?"
-"Nee hoor, dank u wel"
-"Jaaj begrijpt niet, jaaj raait met onzj meej"
-""
Het ergste is nog dat er weinigs leuks qua wonen in de buurt van Amersfoort Schothorst is.... dus ik ben benieuwd naar het waarheidsgehalte van die zogenaamde Quote 500 notering.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 14:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze is al te beroerd om hem na het neuken naar huis te brengen, staat-ie daar dit weekend in alle vroegte weer op Amersfoort-Schothorst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |