Reisquote:
Iedereen was matig tot slecht, including Lazovic. Als je zo'n pot op CL niveau had gespeeld was het weer een flinke nederlaag geworden maargoed dat boeit verder ook niet eigenlijk.quote:
Daar kun je je geld ondertussen wel op zetten, 7 wedstrijden in Europa 6x 1-0. Degelijk maar niet spectaculair.quote:
In 1988 was het meen ik ook niet zo spectaculair qua uitslagen, maar het is mooi afgelopen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Daar kun je je geld ondertussen wel op zetten, 7 wedstrijden in Europa 6x 1-0. Degelijk maar niet spectaculair.
een pingel moet je gewoon altijd veel hoger (in de hoek) proberen te knallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap nooit dat een rechtspoot een penalty links in de hoek gaat schieten.
echt een compleet raadsel![]()
in de rechter lange hoek zit hij 9/10 keer
Inderdaad ja, echt een raadsel wat die gast in het veld aan het doen is. Zijn progressie staat volledig stil, is bijna nooit meer de beste man van het veld en mag ook best eens gewisseld worden. Zelfde geldt toch ook voor de Hongaar, die naast z'n assist ook niets goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
wtf is er met Ibi aan de hand trouwens? Speelt de laatste wedstrijden echt heel ver onder zijn niveau, heel jammer
Ik denk dat PSV wel wint van NEC, maar ass-whooping is wat overdrevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
Hoi
Hoeveel "last" zal PSV zondag nog hebben van de wedstrijd van gister? Of moeten we ons in Nijmegen opmaken voor een ass-whooping?
Ja dat klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:49 schreef Zapper het volgende:
Er is minstens drie keer ten onrechte gevlagd voor buitenspel, was echt schandalig beroerd. Heb niet alles van de eerste helft gezien.
Klopt het dat Danko Reis een kusje gaf voor de penalty?![]()
Jonathan was er helemaal door in de war?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:15 schreef lookinforyou het volgende:
En ook kunnen zien dat dat kusje niet veel goeds deed.....
Ja tuurlijk zeg, hij is nog maar 20 hoorquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:33 schreef Zapper het volgende:
[..]
Jonathan was er helemaal door in de war?
In 88 waren ze ook al zo zakelijk bezig. Toen had je er dan ook nog de gelijkspelletjes bij die voldoende waren om de volgende ronde te halen.quote:Simons "Zes keer 1-0? Dat is voldoende, hč"
Zeven keer kwam PSV dit seizoen binnen de lijnen voor een Europese wedstrijd, zes keer stapte de ploeg negentig minuten later met een 1-0 zege van het veld af. Enige uitzondering was de uitwedstrijd tegen Sparta Praag (2-2). Is PSV een Italiaanse ploeg geworden? "Nee hoor. Maar soms moet je zakelijk zijn", lacht Timmy Simons.
En zakelijk is PSV. Daarover kunnen Bnei Yehuda (twee keer), Cherno More Varna (twee keer), CFR Cluj en nu dus ook FC Kopenhagen meepraten. De zes duels waren niet met elkaar te vergelijken, maar het resultaat was hetzelfde: 1-0. Dat kan geen toeval meer zijn. "Nou, als team zijn we er inderdaad goed in om geduld te bewaren. Als het lang 0-0 blijft, raken we niet in paniek. We blijven vanuit de organisatie spelen en loeren op die ene kans. En als die kans komt, benutten we hem. Dat was tegen Kopenhagen ook zo, met Jonathan", stelt Simons tevreden vast.
Door geduld te bewaren, lok je volgens Simons vanzelf een kans uit. "Na een uur merk je altijd dat de scherpte een beetje afneemt bij de tegenstander. Dat was zaterdag tegen SC Heerenveen ook zo, toen wonnen we met 1-0. Het ziet er misschien niet spetterend uit, maar 1-0 is voldoende, hč", zegt hij tegen FCUpdate.nl.
"Je moet niet vergeten dat FC Kopenhagen een heel taaie ploeg is", vult Orlando Engelaar aan. "Ze verdedigen een stuk beter dan een Nederlandse ploeg, je komt er niet zo één-twee-drie doorheen. Daarom was het ook jammer dat Jonathan in de eerste helft een penalty miste. In zo'n wedstrijd is een strafschop een mooie kans om de ban te breken. Maar goed, zoiets kan gebeuren. Het belangrijkste is dat we gewonnen hebben. We staan nu al op zeven punten in de Europa League, daarover mogen we dik tevreden zijn."
De uitgangspositie van PSV in de groep is nu riant. FC Kopenhagen en Cluj hebben al vier punten achterstand, Sparta Praag staat op drie punten. Met nog een thuiswedstrijd tegen de Tsjechen op het programma, heeft PSV de buit al bijna binnen. "Maar we moeten niet op onze lauweren gaan rusten", waarschuwt Simons. "We spelen over twee weken uit tegen Kopenhagen. Daar moeten we weer een goed resultaat zien te halen. Als dat lukt, zijn we een heel eind op weg."
Dat zou inderdaad mooi zijn!quote:
Wat een positiviteit, ben benieuwd!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:12 schreef Zapper het volgende:
Mag eigenlijk geen probleem zijn deze wedstrijd, zou leuk zijn als er weer eens flink zou worden gescoord
Heb NEC - Heracles gezienquote:Op zondag 25 oktober 2009 13:20 schreef Nicky_Rincon het volgende:
Wat een positiviteit, ben benieuwd!
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 12:54 schreef Buitendam het volgende:Als ik Ajax zo ploeterend bezig zag gister dan ben ik benieuwd naar aankomende zondag
als PSV in volle oorlogs formatie speelt, creeert het vet veel kansen vrouw!quote:Op zondag 25 oktober 2009 15:31 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Maar PSV scoort ook niet echt makkelijk de afgelopen wedstrijden
Heb het over de afgelopen wedstrijden man!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:05 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
als PSV in volle oorlogs formatie speelt, creeert het vet veel kansen vrouw!
Het tweede blijkbaar. Dat gaan ze nog wel even herinneren denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
Hoi
Hoeveel "last" zal PSV zondag nog hebben van de wedstrijd van gister? Of moeten we ons in Nijmegen opmaken voor een ass-whooping?
Dat moet dus sowieso 5x winst zijn. 6x trouwens, thuis moeten we altijd winnen, ook van AZ.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Afgelopen! OP edit
Volgende wedstrijden: Vitesse, ADO, Heracles, Sparta, RKC en AZ
Inderdaad. Als je deze demonstratie van PSV niet kan waarderen, is het maar goed dat je elke week naar het ploeterende NEC gaat kijken =_O-...quote:Op zondag 25 oktober 2009 19:34 schreef Zwansen het volgende:
Die opmerking van Grueter over het ploeterende NEC!
Inderdaad, Isaksson afzeiken was lekker makkelijk. Maar complimenten uitdelen doen de analytici nietquote:
Inderdaad, erg goed om te zien! Isaksson doet het ook echt steeds beterquote:Op zondag 25 oktober 2009 19:36 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Inderdaad, Isaksson afzeiken was lekker makkelijk. Maar complimenten uitdelen doen de analytici niet....
Goed verwoord Sienquote:Op zondag 25 oktober 2009 20:57 schreef appelsientje het volgende:
Ik vond PSV netjes en verzorgd spelen... leuk om naar te kijken
4-0 vrouw!quote:Op zondag 25 oktober 2009 16:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Heb het over de afgelopen wedstrijden man!
En tussen creeeren en afmaken zit een groot verschil
Ik zei toch dat ik het over de afgelopen wedstrijden had, pfffff zeg.quote:
ik denk dat hij weer zijn doel bereikt heeft... dat jij haptquote:Op maandag 26 oktober 2009 00:56 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik het over de afgelopen wedstrijden had, pfffff zeg.
Wat wil je hier nou mee zeggen dan?
Oh wacht....
Want jij gaat nu zeggen, dat we ook de afgelopen wedstrijden dik hebben gewonnen zeker![]()
Ach als dat zijn doel was, ben ik blij dat ik heb kunnen helpen. Ik heb ´s nachts om 1 uur verder niet zoveel te doen......quote:Op maandag 26 oktober 2009 07:59 schreef MMUFC het volgende:
[..]
ik denk dat hij weer zijn doel bereikt heeft... dat jij hapt
Eens.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:29 schreef LudoSanders het volgende:
Komende weken mag je gewoon geen punten laten liggen.
Ik vond Simons sinds lange tijd wel weer aardig spelen eigenlijk. Ik zie het ook altijd foutquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
.
Achterin mag Simons wel vervangen worden.. vond hem gister weer zo'n beetje de zwakste.
Simons?!quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Achterin mag Simons wel vervangen worden.. vond hem gister weer zo'n beetje de zwakste.
Suarez die zijn been breekt zou ons idd niet slecht uitkomenquote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een (langdurig) blessuretje van Suarez zou wel het verschil kunnen maken dit seizoen inderdaad. Twente is voorin niet zo sterk in de breedte, achterin misschien de meest solide ploeg. PSV heeft gewoon een groot voordeel dat ze veel spelers hebben die een doelpunt kunnen maken: Dzsudzsak, Amrabat, Lazovic, Koevermans, Bakkal, Toivonen, Reis, Afellay. Zo zijn we wat minder afhankelijk van een klein deel vd selectie imo.
Ok, misschien kijk ik wel te kritisch naar hem dan vanwege zijn paar mindere optredens vd laatste tijdquote:Op maandag 26 oktober 2009 15:14 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Simons?!![]()
De tweede helft weet ik niet, want toen was de goal waar PSV moest scoren aan de kant van ons vak, maar de eerste helft was het toch écht gewoon kapitein Simons, hoor.
Koppend heeft ie tot 5, 6 keer toe zijn tegenstander overbluft, fysiek kwam zijn tegenstander er ook niet langs en zelfs gaten liep ie dicht (en dat met zijn snelheid). Nee, met die post kan ik het niet eens zijn, gister was ie top!
Ik vond het gister wel mee vallen.. 1 gele kaart.. en die vond ik veel te zwaar gestraft..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Suarez die zijn been breekt zou ons idd niet slecht uitkomen.
PSV moet wel wat minder kaarten gaan pakken, dat gaat doortellen aan het eind van de competitie namelijk.
Toivonen en doelpunten?quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:51 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Een (langdurig) blessuretje van Suarez zou wel het verschil kunnen maken dit seizoen inderdaad. Twente is voorin niet zo sterk in de breedte, achterin misschien de meest solide ploeg. PSV heeft gewoon een groot voordeel dat ze veel spelers hebben die een doelpunt kunnen maken: Dzsudzsak, Amrabat, Lazovic, Koevermans, Bakkal, Toivonen, Reis, Afellay. Zo zijn we wat minder afhankelijk van een klein deel vd selectie imo.
2x gescoord tegen VVV, meer nietquote:Op maandag 26 oktober 2009 16:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
hij heeft al meer competitiedoelpunten dan Reis(alleen in de competitie heb ik het dan over)
In het lijstje wat genoemd werd vond ik Amrabat tot nu toe toch de grotere tegenvaller..quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:51 schreef Rucebo het volgende:
[..]
2x gescoord tegen VVV, meer niet. Viel wel aardig in tegen Heerenveen, maar het is toch echt de grootste tegenvaller tot nu toe...
Gister wel, over het hele seizoen tot nu toe gezien niet.quote:Op maandag 26 oktober 2009 16:47 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ik vond het gister wel mee vallen.. 1 gele kaart.. en die vond ik veel te zwaar gestraft..
als dat wat Lazovic deed al geel is dan had die overtreding van Vlemincx toch echt rood moeten zijn..
Volgens mij dit keer aan Balazs.. maar volgens mij is dat in die culturen normaal.. maar ik zou toch raar op kijken als hij het ook bij Koevermans of Ola zou doenquote:
Ik iig niet, maar moet het via de tv bekijken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Rucebo het volgende:
Nog mensen die meegaan naar Roda woensdag? Lastige uitwedstrijd altijd, ben eens benieuwd...
das makkelijk.. kan je beide helften achter Castro gaan zittenquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:19 schreef Tallie1982 het volgende:
Ik ben erbij woensdag. Helaas wel in het rodavak.
zal dit x wel niet zo zijn, zal wel wat drukker zijn dan afgelopen seizoen tegen volendam (niet dat daar ook veel voor nodig isquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:30 schreef MMUFC het volgende:
[..]
das makkelijk.. kan je beide helften achter Castro gaan zitten
Beelden van vorig jaar: zowel de 0-1 als 1-1 vallen aan de zelfde kant.. kijk naar de tribunes
Ik ben er niet bij iig..
Volgens mij heeft de VI niet de autoriteit om tot op een cijfer achter de komma precies te kunnen vertellen wat PSV verdient aan bijvoorbeeld sponsorinkomsten. Ik denk dat je het met een korreltje zout kunt nemen, maar dat veel clubs meer verdienen aan sponsors dan PSV, moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:28 schreef ganzenherder het volgende:
Gisteren was er een interessant stukje over de financiën van eredivisieclubs op bij VI. Krijgt PSV nou zo weinig sponsorgeld ivm andere topclubs in Nederland? Ik wist dat Philips niet veel betaalde maar dat het verschil zo groot was is nieuw voor mij
Ik naar Rodaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:42 schreef de_boswachter het volgende:
Nog Fokkers morgen mee naar RODA ?
Nog Fokkers volgende week mee naar KOPENHAGEN ?
xjes BoWa
Wist niet dat er maar zo weinig gingenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
![]()
2 van de 150 zitten al op FOK
Best een hoog percentage.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef Rucebo het volgende:
Wist niet dat er maar zo weinig gingen, dan zie ik je wel
.
quote:
PSV.nlquote:Fred Rutten kan woensdag in Kerkrade tegen Roda JC (KNVB beker) niet beschikken over Danko Lazovic, zei hij tijdens zijn vooruitblik op het duel met de Limburgers. De Serviër heeft last van zijn hamstring en gaat niet mee.
quote:PSV nieuwe koploper na wegvallen RKC
De klok blijft tikken voor rode lantaarndrager RKC Waalwijk. De club zit financieel flink in de problemen en mocht de gemeente geen steun geven, dan vragen de Waalwijkers nog deze week het faillissement aan. Mocht RKC wegvallen uit de competitie, dan zal er in de Eredivisie het nodige gaan veranderen.
PSV wordt bij het faillissement van RKC de nieuwe koploper in de Eredivisie. Een woordvoerder van de KNVB bevestigde tegenover NUSPORT dat alle wedstrijden van de geplaagde club als niet gespeeld zullen worden beschouwd. Aangezien de huidige koploper FC Twente in tegenstelling tot PSV al tegen RKC heeft gespeeld, nemen de Eindhovenaren de koppositie over.
Ook voor ADO Den Haag en Vitesse zal de ondergang van RKC nadelig uit gaan pakken. Beide ploegen pakten eerder al de drie punten tegen de ploeg van trainer Ruud Brood en krijgen na het wegvallen van de Brabanders drie punten in mindering. Heerenveen, dat momenteel zeventiende staat, zou in de nieuwe situatie hekkensluiter worden.
Deze week zal bekend worden of de Rooms Katholieke Combinatie een faillissement aan moet vragen. Dan wordt duidelijk of de gemeente Waalwijk met veel geld over de brug wil komen om een faillissement te voorkomen. (MdM)
Pardon?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef RijstNatie het volgende:
Jammer van al die nsb ers in het publiek..
Even iets aan je voorstellingsvermogen doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zal wel een of andere zatte kuttiener geweest zijn. Kan me niet anders voorstellen.
Was dat een dikke vent ?!?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:41 schreef InternetNinja het volgende:
Even iets aan je voorstellingsvermogen doen.
Hij werd na die knal gezocht op V, en kwam daarom richting de trap tussen W en X. Hij stond daar zwaar onder invloed vermoed ik (drank, drugs of beide) en begon slap te zeveren tegen iedereen die het wilde horen. Hij vond het nogal stoer dat die knal van hem kwam.
Was een kerel van ergens in de 30.
Dit alles onder voorbehoud dat hij niet aan het liegen was uiteraard.
Enfin, gaat er iemand hier naar Cluj?
Neuh, niet echt. Wel een ontiegelijk rode kop.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Was dat een dikke vent ?!?
Stond er namelijk 1 in de rust langs me te pissen.... echt..... een of ander lulverhaal tegen me op aan het hangen. Die kerel zag er ook gedrogeerd uit... puur tuig.
Heeft iemand al iets gehoord over de belgen die meereizen richting Kopenhagen ? Klopt dit?
Amen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als die gast zichzelf niet wil aangeven dan is dit de enige optie voor PSV. En die mensen die helpen om die mafketel weg uit het stadion te krijgen: Chapeau.
ik verwacht dat het eventuele duel zonder publiek voorwaardelijk zal zijn..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef ganzenherder het volgende:
Ben benieuwd wat voor een straf PSV krijgt. Ik verwacht een leuke geldboete+ eventueel een thuiswedstrijd zonder publiek
Voor dat knalletje?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:21 schreef ganzenherder het volgende:
Ben benieuwd wat voor een straf PSV krijgt. Ik verwacht een leuke geldboete+ eventueel een thuiswedstrijd zonder publiek
Ze houden niet zo van vuurwerk bij de UEFA helaasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:24 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Voor dat knalletje?![]()
Als de UEFA die sanctie oplegt is het vanwege rellen (Utrecht, Atlético, etc.)
foutquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:53 schreef de_boswachter het volgende:
Ik stap zo eens in de wagen richting Sterfrade
GL allen.
Aangezien Roda altijd scoort tegen PSV: 1-2 PSV
Reis en Amrabat.
Zag hem inderdaad ookquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:39 schreef de_boswachter het volgende:
Berry van Aerle zit ook in het uitvak(serieus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Lazovinho?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:09 schreef endr0me het volgende:
Moet het niet zijn 'Met een ontketende Braziliaan' ?
quote:
Zelfs Amrabat? Tegen NEC deed hij dat ook al meermaals, terwijl anderen er veel beter voor stonden.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:41 schreef Morrigun99 het volgende:
Slechte zaak dat Doedelzak en zelfs Amrabat een aantal keer voor eigen succes gingen.
Ik denk dat het meer met sparen te maken had..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Trouwens. Geen Simons in de basis gister? Had ik het toch goed gezien dat ie ook de vorige wedstrijd niet zo goed speelde of was ie niet 100% fit ofzo om aan de aftrap te verschijnen?
Ik stond er vlak achter! Dan moet ik je toch wel gezien hebbenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:01 schreef de_boswachter het volgende:
Waar stond je?
Ik stond bijna naast die Holland gast
Nee, nee. Gewoon netjes accepteren wat ik zeiquote:Op donderdag 29 oktober 2009 10:36 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Trouwens. Geen Simons in de basis gister? Had ik het toch goed gezien dat ie ook de vorige wedstrijd niet zo goed speelde of
Vond die van gister inderdaad belachelijk.., tenminste die van Dzsudzsak dan.. Wat Toivonen precies gezegd/gedaan heeft waar hij geel voor kreeg weet ik niet..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:42 schreef ganzenherder het volgende:
Wat is dat trouwens met die gele kaarten dit seizoen? De afgelopen wedstrijden wordt er voor elke nietszeggende overtreding meteen geel getrokken, met als dieptepunten die overtreding van Dsudzak gisteren en die overtreding van Lazovic zondag.
Kan nog wel een duur grapje worden straks
Ach Toivonen zat de hele tijd te mekkeren. Denk dat Vink er gewoon moe van was geworden. Al snap ik het gemekker na de actie van Kah wel enigszins. Wat deed die gast daar met zijn gezichtquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Vond die van gister inderdaad belachelijk.., tenminste die van Dzsudzsak dan.. Wat Toivonen precies gezegd/gedaan heeft waar hij geel voor kreeg weet ik niet..
wtfquote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:16 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik stond er vlak achter! Dan moet ik je toch wel gezien hebben.
Kan alleen maar goed zijn voor zelfvertrouwenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:56 schreef de_boswachter het volgende:
Heerenveen uit...
Wat een kutloting alweer.....
Haha ik ken jou!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:40 schreef jde_kok het volgende:
Hier meldt zich iemand van FOK die naar Kopenhagen en Cluj gaat. Roda uit ook geweest, was mooi prijsje voor de verandering.
Dat zullen we over een paar uurtjes op het perspraatje van Rutten wel horen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:15 schreef MMUFC het volgende:
Is er al iets bekend van het al dan niet meespelen van Lazovic?
Blasfemie!quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:20 schreef Leso_Varen het volgende:
Maar ik denk niet dat we Lazovic erg zullen missen tegen Vitesse,
Zo win je bijna 3 jaar niet van Roda en straks 3 keer in één seizoen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 14:53 schreef Rucebo het volgende:
Nouja, over twee maanden is Roda-uit weer
Dat zit er best in, maar het blijft een beetje een angstgegner. Tegen Ajax pakken ze ook een punt. Maar ik ben bij beide wedstrijden tegen Roda geweest, en ze speelden beide keren echt kansloos.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:05 schreef Frey het volgende:
[..]
Zo win je bijna 3 jaar niet van Roda en straks 3 keer in één seizoen.
Ik ben de laatste 3 jaar bij de thuisduels tegen Roda JC Geweest.. en alleen al het verschil tussen PSV twee jaar geleden tegen Roda JC en nu, maar zeker ook Roda JC 2 jaar geleden tegen PSV en nu..quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 15:08 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Dat zit er best in, maar het blijft een beetje een angstgegner. Tegen Ajax pakken ze ook een punt. Maar ik ben bij beide wedstrijden tegen Roda geweest, en ze speelden beide keren echt kansloos.
Tja weet niet of ik hier blij mee moet zijn.quote:PSV wil Koné terug
PSV wil Arouna Koné weer terughalen naar Nederland. De Ivoriaan verpietert al twee jaar lang op de reservebank van Sevilla en mag daarom verhuurd worden aan een andere club. Naar verluid heeft ook het Engelse Birmingham City interesse in de 25-jarige aanvaller.
PSV kocht Koné in 2005 van Roda JC. Bij de Limburgers scoorde hij aan de lopende band en ook voor PSV maakte hij 21 doelpunten in twee seizoenen. Bovendien werden de Eindhovenaren twee keer kampioen toen Koné onder contract stond.
Sinds zijn overstap naar het Spaanse Sevilla in 2007 zit Koné vooral op de bank. In tweeënhalf seizoen kwam hij slechts tot 32 competitiewedstrijden, waarin hij één keer scoorde
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja weet niet of ik hier blij mee moet zijn.
Ik ben het iig niet.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 19:28 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Tja weet niet of ik hier blij mee moet zijn.
Ik wilde het net zeggen. Ik heb het idee dat Rutten de meest ongelofelijke kneuzen aan het voetballen krijgt. En Koné kon voetballen bij PSV.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Niet echt iets waar je blij mee hoeft te zijn.
Aan de andere kant, als je hem goedkoop kan huren, als standin... en straks krijgt ie een enorme opleving onder Rutten? Tsjah
Heb je een punt, maar is het dat waard? Je weet namelijk niet of het überhaupt gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 21:00 schreef LuNaTiC het volgende:
Aan de andere kant, als je hem goedkoop kan huren, als standin... en straks krijgt ie een enorme opleving onder Rutten? Tsjah
Inderdaad. Zie Luque bij Ajax, voor hetzelfde geld had hij toen bij PSV getekend. Werd veel van verwacht en we hadden hem toen allemaal maar al te graag zien komen. Gelukkig verliep het anders. Of Manco, de nieuwe Romario, al bestaat er nog een klein kansje dat hij het wel gaat maken. Ik geloof er persoonlijk niet meer zo in.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 17:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Maar dat weet je nooit in het voetbal. Soms huur/koop je spelers waarvan je van alles verwacht, maar die vallen tegen. Soms andersom. Of dat het waard is, kunnen waarschijnlijk alleen Rutten en de financiële mensen bepalen
De commentator is iddquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef Imperatore het volgende:
Iemand toevallig Langs de Lijn aan het luisteren? Twee woorden: Andy Houtkamp.![]()
Precies ook slechte wedstrijden tegen Vitesse behoor je te winnen.quote:
Rutten heeft goed opgelet toen hij Hiddink assisteerde.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Clubrecord voor Rutten, eerste 12 competitieduels ongeslagen![]()
Want?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:26 schreef Imperatore het volgende:
Iemand toevallig Langs de Lijn aan het luisteren? Twee woorden: Andy Houtkamp.![]()
Gast why de hell verwissel je een lamp in het stadion?quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:36 schreef InternetNinja het volgende:
Ik had van tevoren een schrale 2-0 voorspeld, maar deze schrale 1-0 komt aaridg in de buurt. What else is new, zo vlak voor een (redelijk) belangrijke Europese wedstrijd.
Hoe zag de actie er uit? Ik stond een lamp bij west-beneden vast te houden, zag er dus niet bijster veel van.
Lazovic bijna aan het einde van de 2e helft.quote:
Volgens mij miste Reis.quote:Op zondag 1 november 2009 02:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gast why de hell verwissel je een lamp in het stadion?
Punt 1 op het dak klimmen is al moeilijk zat.
Punt 2 doe dat VOOR de wedstrijd.
Noh?
![]()
Actie: Lazovic aan de rechterkant, voorzet. Iemand miste... (wie???) en Dzsudsakski scoort
Dacht dat Reis dat bewust deed, maar heb geen samenvatting gezien.quote:
Bij dezequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 23:01 schreef Frey het volgende:
Lazovic.![]()
Kan niet wachten op de reactie van Zapper.
In het ED stelde Rutten al zoiets dat Vitesse de doordeweekse afgang niet op zich zou laten zitten en hun gebrek aan kwaliteit zou proberen te compenseren door "spierbalvoetbal" (uit m'n hoofd, de krant ligt niet naast me). Dat klopte natuurlijk wel. Vitesse wilde zich duidelijk bewijzen getuige de felle start.quote:Op zondag 1 november 2009 12:39 schreef Zapper het volgende:
[..]
Bij dezen
Dit was een wedstrijd om aan het doelsaldo te werken, wel erg jammer dus![]()
Mooi overigens het applaus van het publiek bij de entree van LazovicZelfs toegezongen
Wat?quote:Op zondag 1 november 2009 02:41 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Gast why de hell verwissel je een lamp in het stadion?
Punt 1 op het dak klimmen is al moeilijk zat.
Punt 2 doe dat VOOR de wedstrijd.
Noh?
![]()
Ado uit, hč.. Wordt een taaie pot, vrees ik.quote:Op zondag 1 november 2009 19:57 schreef Whiteguy het volgende:
Volgende week weer kans op koppositie met twente-ajax op het programma
Volgens mij heeft PSV nooit echt veel problemen met die uitwedstrijd, als ik me niet vergis is er daar de laatste paar jaar geen puntverlies geleden!quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ado uit, hč.. Wordt een taaie pot, vrees ik.
Ja, goed. Maar NEC uit is de afgelopen jaren ook kut geweest, maar afgelopen keer lag ie na 20 seconden al in het netje.quote:Op zondag 1 november 2009 20:30 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft PSV nooit echt veel problemen met die uitwedstrijd, als ik me niet vergis is er daar de laatste paar jaar geen puntverlies geleden!
Ik gok 0-1.quote:Op zondag 1 november 2009 20:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ado uit, hč.. Wordt een taaie pot, vrees ik.
Hij ziet er zelf ook heel wat fitter uit heb ik het idee. Mooi bericht!quote:Lazovic verbaast zich: 'Nu klappen de PSV-supporters voor me'
Enkele maanden geleden zag het merendeel van de PSV-supporters aanvaller Danko Lazovic het liefst vertrekken, maar nu lijken de fans de Serviër weer in de armen te hebben gesloten. De aanvaller, die vorig jaar maar niet overtuigde in Eindhoven, kreeg zaterdag bij zijn invalbeurt in de thuiswedstrijd tegen Vitesse (1-0 winst) een warm onthaal van het publiek.
"Voetbal is echt raar", vertelt Lazovic maandag in het Eindhovens Dagblad. "Drie maanden geleden waren de 35 duizend mensen in dit stadion nog tegen mij. Nu klappen ze voor me. Het is tekenend voor mijn hele leven, dat altijd met ups en downs gaat." Na een voorzet van de Serviër kon Balázs Dzsudzsák in het tweede bedrijf de enige treffer van de wedstrijd laten aantekenen.
Ola Toivonen kwam eveneens na rust in het veld, en is niet bijzonder te spreken over zijn marginale speelminuten onder Fred Rutten. "Het is heel moeilijk om op de bank te zitten", geeft Toivonen toe. "Maar met mijn zelfvertrouwen is niks mis. Vorig jaar scoorde ik gemakkelijk. Nu krijg ik die kansen ook, maar wil de bal er gewoon niet in. Dat is frustrerend en het irriteert me."
Hier kan ik me best wel over verbazen en opwinden. En waarschijnlijk ben ik niet de enige. Eerst al in de wedstrijd gematst worden, daarna ook nog eens gematst worden. Volgens mij doet de KNJB er echt alles aan om de competitie spannend en aantrekkelijk te houden. En al helemaal om een spectaculaire topscorer te krijgen, want dat is goed voor de naam van de Eredivisie etc. Bah, bah.quote:Onderzoek KNVB-aanklager blijft Suarez bespaard
02/11/2009 08:49
Ajax-spits Luis Suarez hoeft niet te vrezen voor een onderzoek van de aanklager van de KNVB. Het oordeel van scheidsrechter Kevin Blom is maatgevend.
De KNVB-aanklager kan alleen een onderzoek gelasten in het geval dat de scheidsrechter het voorval niet heeft waargenomen. In het geval van Suarez bleef arbiter Kevin Blom bij zijn eerste oordeel: geen rode kaart voor zijn vermeende slaande beweging aan het adres van Feyenoorder Stefan Babovic.
'Ik zag de situatie van achteren en vond dat er geen sprake was van een elleboog', aldus Blom, die ook na het zien van de televisiebeelden bij zijn mening bleef. 'Suarez maakt zich breed. Ik zie geen slaande beweging.' Daarmee is de weg naar een eventuele straf voor de Ajax-aanvaller afgesloten.
Babovic en Rob van Dijk wacht wel een schorsing voor hun uitsluitingen. Blom twijfelde na afloop van Ajax-Feyenoord (5-1) niet aan de rode kaarten voor de Feyenoorders. 'Wat mij betreft is daar geen discussie over mogelijk', aldus de Goudse arbiter.
Doe eens niet zo calimeroquote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Hier kan ik me best wel over verbazen en opwinden. En waarschijnlijk ben ik niet de enige. Eerst al in de wedstrijd gematst worden, daarna ook nog eens gematst worden. Volgens mij doet de KNJB er echt alles aan om de competitie spannend en aantrekkelijk te houden. En al helemaal om een spectaculaire topscorer te krijgen, want dat is goed voor de naam van de Eredivisie etc. Bah, bah.
Ik denk 0-1.quote:Op maandag 2 november 2009 12:48 schreef Jules4Barca het volgende:
[..]
Terug naar PSV, hoeveel wordt ADO - PSV? Ik gok 1-3..
Gezien de meest recente resultaten zou ik hier ook mijn geld op inzetten.quote:
Inderdaad wel een beetje raar om dan 2x fout te zijn.quote:Op maandag 2 november 2009 11:29 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Hier kan ik me best wel over verbazen en opwinden. En waarschijnlijk ben ik niet de enige. Eerst al in de wedstrijd gematst worden, daarna ook nog eens gematst worden. Volgens mij doet de KNJB er echt alles aan om de competitie spannend en aantrekkelijk te houden. En al helemaal om een spectaculaire topscorer te krijgen, want dat is goed voor de naam van de Eredivisie etc. Bah, bah.
Dat KNJB is natuurlijk bewust bedoeld als een sarcastische karikatuur, maar ik zie verder niet in wat er Calimero aan is. Het is toch gewoon vreemd dat Suarez en dus Ajax weer gespaard worden. En het verbaast me niets als dat is omdat de Eredivisie zo aantrekkelijk mogelijk gehouden moet worden.quote:
Lol. Maak jezelf niet zo belachelijk man.quote:Op maandag 2 november 2009 20:14 schreef Imperatore het volgende:
Dat KNJB is natuurlijk bewust bedoeld als een sarcastische karikatuur, maar ik zie verder niet in wat er Calimero aan is. Het is toch gewoon vreemd dat Suarez en dus Ajax weer gespaard worden. En het verbaast me niets als dat is omdat de Eredivisie zo aantrekkelijk mogelijk gehouden moet worden.
Maar wacht, jij bent zeker ook zo'n persoon die gelooft dat de loting van de KNVB Beker wél eerlijk gebeurt.
vind ik dus ook.quote:
Of geblesseerd. Het valt me dan ook op dat de grensrechter in dit verhaal niet goed heeft opgelet. Al moeten we natuurlijk eerlijk zijn, Engelaar had ook een rake elleboog tegen Hofs welke ook rood had kunnen betekenen.quote:Op maandag 2 november 2009 21:19 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
vind ik dus ook.
Ik kan me helemaal de reacties van de feyenoorders voorstellen. DIe cisse en tomasson kregen 4 wedstrijden schorsing, terwijl urby er 1 kreeg. En dan nu dit weer.
Tis overigens al de derde keer dat suarez wordt vrijgesproken.......na eerdere gevallen met Loic Loval en nog iemand.
Maar goed, ben wel gekleurd in deze want het zou voor ons goed uitkomen als suarez eens flink geschorst werd
quote:Na vaderschap is PSV'er op weg naar vaste basisplaats
Jonathan Reis herboren belofte
door Thijs Slegers
EINDHOVEN - Omdat hij wilde voorkomen, dat zijn zoon hem ooit zou vragen waarom papa geen grote voetballer was geworden, gooide Jonathan Reis enkele maanden geleden het roer om. De twintigjarige PSV'er verdrong de heimwee, ging leven als een prof en dat resulteerde in een onverwachte basisplaats. De Braziliaan heeft in de aanloop naar het belangrijke treffen met FC Kopenhagen goed nieuws. "Ik ben nog lang niet aan mijn top."
De openhartigheid waarmee Jonathan Reis zijn eerste twee jaar bij PSV samenvat, is even eerlijk als ontluisterend. "Ik trainde niet goed, leefde niet als een prof en toonde geen wil om basisspeler te worden", vertelt hij. "Het weer, het eten en de taal, ik vond het verschrikkelijk hier. Ik was afkomstig van de voetbalschool van mijn zaakwaarnemer Renato. Dat ik ooit op zo'n academie terecht zou komen, had ik nooit gedacht, laat staan dat ik in Europa zou gaan voetballen." Het vette vijfjarige contract, dat hij ruim twee jaar geleden tekende, stemde hem maar even gelukkig. Na een poosje sloeg de heimwee toe. Het dieptepunt volgde toen hij in het voorjaar van 2008 zelf het gips van een gebroken voet verwijderde. "Kinderachtig", zegt Reis nu. "Ik dacht dat PSV me dan wel naar huis zou sturen."
Toen zijn vriendin enkele maanden later zwanger raakte, drong ineens het commentaar op zijn levensstijl tot hem door. Reis smeekte vreemd genoeg om een verhuur aan een club uit Brazilië. "Ik ging spelen voor FC Tupi in de Braziliaanse vierde divisie. Slechte omstandigheden op een verschrikkelijk niveau, maar wel in de buurt van mijn vriendin. Daar ben ik begonnen met keihard werken. Ik wilde mijn zoon een mooie toekomst schenken."
Na de zomer keerde hij herboren terug. De nieuwe trainer Fred Rutten zag hem scoren in een oefenduel van het tweede en raakte geďnteresseerd. De nog steeds wat doffe en te dikke parel mocht meetrainen met het eerste, kreeg speeltijd in oefenwedstrijden en vervolgens kansen in officiële duels. Dat PSV hem in de voorbereiding nog aanbood bij Roda JC, is totaal langs hem heen gegaan, de werkwijze van Rutten niet. "Deze trainer zoekt ook contact als het even niet goed gaat. Dat vinden Brazilianen fijn."
Reis scoorde inmiddels vijf keer in 569 minuten en is sinds kort basisspeler. Toch draagt hij nog steeds het trainingstenue van Jong PSV en moet hij zich bij de beloften omkleden. "Een shirt van PSV blijft een shirt van PSV. Deze club heeft altijd aan alle verplichtingen voldaan, ondanks dat ik heel domme dingen heb gedaan. Het is nu tijd om terug te betalen." Want daar is hij pas net mee begonnen. "Door de geboorte van Caique ben ik zelf geen kind meer. Ik ben volwassen geworden."
Eigen vervoer of met de busreis via PSV?quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Morgenvroeg zit ik nu in Kopenhagen
Helaas wel al 3 dagen griep
Mooi verhaal wel. Geeft ook wat inzicht in wat er allemaal is gebeurd de laatste jaren.quote:
EVquote:Op woensdag 4 november 2009 10:55 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Eigen vervoer of met de busreis via PSV?
ow dat is wel lekker dan! Iig beterschap dan maar, want het is natuurlijk prettiger om fit op reis te gaanquote:
Griep is waardeloos, maar naar Kopenhagen is wel erg gaaf natuurlijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Have fun!quote:Op woensdag 4 november 2009 10:28 schreef de_boswachter het volgende:
Mogen we die dan ook op FOK!sport publiceren?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:09 schreef de_boswachter het volgende:
Tnx allen.
Als mensen in staat te zijn wat prints te maken van uitvak: Graag.!
Tot over een paar dagen. Zal wel wat foto's hier neerknallen zondag
al lang, hoezo??quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef rubbereend het volgende:
zo, ff niet meer online geweest,
zijn we al kampioen?
Hebben ze je steen weer opgelicht?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef rubbereend het volgende:
zijn we al kampioen?
Geen probleem.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:48 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Mogen we die dan ook op FOK!sport publiceren?Soort van foto-impressie.
Tuurlijk liever meer, maar ik zie ze daar nou ook weer niet met 0-3 ofzo winnen. Maar mag altijd natuurlijkquote:Op woensdag 4 november 2009 22:21 schreef NoelGallagher het volgende:
Alweer 0-1Liever wat meer
Alhoewel kopenhagen thuis niet eens zo heel erg slecht is.
PM gestuurd! Geniet er van!quote:Op woensdag 4 november 2009 21:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen probleem.
PM me maar eens even, zodat ik eraan denk. Ook contactgevens waar ik foto's naar moet mailen enzo.
Ik ben pitten, vannacht om 03:15 op.
xjes!
Hey Oom rubberquote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef rubbereend het volgende:
zijn we al kampioen?
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:30 schreef Zapper het volgende:
Eindelijk op een schappelijk tijdstip
mannenquote:Op donderdag 5 november 2009 08:56 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik dan al slaap
Zo'n kleintje breekt een mens op..
zo bedoelde ik dat niet natuurlijk.quote:
Vrouwlief ligt er dan ook in hoorquote:
Mooi bericht, de relatie tussen PSV en Hiddink lijkt betere vormen aan te gaan nemen.quote:Hiddink niet bij raad van commissarissen PSV
AMSTERDAM - Guus Hiddink heeft een aanbod om toe te treden tot de raad van commissarissen van PSV naast zich neergelegd, zo meldt het Eindhovens Dagblad donderdag.
De Nederlander, bondscoach van de Russische nationale voetbalploeg, liet weten dat een terugkeer naar de Eindhovense club nu niet aan de orde kan zijn, omdat hij zich tot en met het WK van 2010 in Zuid-Afrika wil richten op zijn huidige werkzaamheden.
Overigens zijn de Russen nog niet geplaatst voor de mondiale eindronde. Ze gaan later deze maand een ticket proberen te bemachtigen via de play-offs tegen Slovenië.
Arbeidsconflict
Hiddink voelt zich wel vereerd door het aanbod van president-commissaris Frits Schuitema. Hij zou het een ‘mooi gebaar’ noemen dat de clubleiding niet langer het arbeidsconflict in 2004 met de voormalige topman Jan Timmer en de vervelende breuk in 2006 een rol laat spelen bij de onderlinge verhoudingen.
Hiddink lijkt tevens te willen afwachten hoe de toekomstige organisatie van PSV NV vormgegeven gaat worden, gezien het feit dat de contracten van directieleden Jan Reker en Marcel van den Bunder op 30 juni 2010 aflopen.
Het is ook pas sinds 1 juli 1999quote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mooi bericht, de relatie tussen PSV en Hiddink lijkt betere vormen aan te gaan nemen.
Wist overigens ook niet dat PSV een NV was.
Je moet er dan ook maar net bij stilgestaan hebben.quote:
Ik weet het ook alleen maar omdat ik het een jaar of 5 geleden toevallig een keer heb zien staan.. Dat het sinds 1999 is heb ik van Wikipedia afgeplukt.. dat wist ik niet uit mijn hoofd..quote:Op donderdag 5 november 2009 10:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je moet er dan ook maar net bij stilgestaan hebben.
was dat maar met de thuiswedstrijden zoquote:Op donderdag 5 november 2009 08:30 schreef Zapper het volgende:
Eindelijk op een schappelijk tijdstip
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:49 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Mooi bericht, de relatie tussen PSV en Hiddink lijkt betere vormen aan te gaan nemen.
Wist overigens ook niet dat PSV een NV was.
Idd, alhoewel het wel lekker is dat je wat vroeger thuis bent en de volgende dag er half 7 weer uit moetquote:Op donderdag 5 november 2009 13:41 schreef rubbereend het volgende:
was dat maar met de thuiswedstrijden zoachterlijke tijd, 7 uur
Inderdaad.. heb dan voor de thuis wedstrijden het laatste uur van de donderdag vrij gevraagd.. maar als het om 5 over 9 zou beginnen is het om tegen 23.00 afgelopen.. dan zit ik rond 23.30 in de auto en ben ik rond half 1 thuis.. dus dan liever een uur vrij moeten nemen en wedstrijd om 19.00 beginnenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef BruggiKeane het volgende:
[..]
Idd, alhoewel het wel lekker is dat je wat vroeger thuis bent en de volgende dag er half 7 weer uit moet
ieder zijn afwijking toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef Rbhp het volgende:
Carlsberg, dat je die shit (of liever gezegd, pis) drinkt! Anyway, have fun.
Waardeloze speler zegquote:'PSV bekijkt oud-NEC'er Niedzielan'
PSV is in de zoektocht naar aanvallende versterkingen gestuit op Andrzej Niedzielan. De voormalig NEC'er staat nu nog onder contract bij het Poolse Ruch Chorzów.
Volgens Wirtualna Polska reist een Eindhovense delegatie komend weekend af naar Polen, waar Ruch Chorzów zondag tegen Jagiellonia Bialystok speelt. Dan zal niet alleen Niedzielan worden bekeken. PSV volgt ook de verrichtingen van Artur Sobiech op de voet.
Sobiech is een negentienjarig talent, die eveneens voor Ruch Chorzów speelt. De jeugdinternational komt het beste tot zijn recht in de aanvalslinie. Tot dusver speelde Sobiech dit seizoen zes wedstrijden, waarin hij drie keer scoorde.
De dertigjarige Niedzielan stond tussen 2004 en 2007 onder contract bij NEC. Voor die club speelde hij 87 wedstrijden, voldoende voor twintig goals. Na twee jaar voor Wisła Kraków te hebben gespeeld, belandde Niedzielan afgelopen zomer bij veertienvoudig landskampioen Ruch Chorzów, op dit moment de nummer twee van Polen.
Niet heel verrassend, aangezien hij al jaren nauwelijks meer speelt of zelfs zonder club zit.quote:Vogel hangt kicksen per direct aan de wilgen
Johann Vogel heeft besloten per direct te stoppen met het spelen van betaald voetbal. De Zwitser is momenteel clubloos en geeft op zijn eigen website aan niet langer op zoek te zijn naar een nieuwe club.
De 32-jarige Vogel spreekt bovendien zijn dank uit naar al zijn voormalig trainer en ploeggenoten voor de hulp die hij kreeg tijdens zijn carričre. De controleur heeft ook de laatste gesprekken met geďnteresseerde clubs afgebroken.
Vogel, die liefst 94 interlands speelde voor de nationale ploeg van Zwitserland, kreeg naamsbekendheid in Europa tijdens zijn periode bij PSV. In 2005 vertrok hij naar AC Milan, waarna er nog periodes volgden bij Real Betis en Blackburn Rovers. De routinier begon zijn carričre bij Grasshoppers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |