Reisquote:
Iedereen was matig tot slecht, including Lazovic. Als je zo'n pot op CL niveau had gespeeld was het weer een flinke nederlaag geworden maargoed dat boeit verder ook niet eigenlijk.quote:
Daar kun je je geld ondertussen wel op zetten, 7 wedstrijden in Europa 6x 1-0. Degelijk maar niet spectaculair.quote:
In 1988 was het meen ik ook niet zo spectaculair qua uitslagen, maar het is mooi afgelopen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:55 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Daar kun je je geld ondertussen wel op zetten, 7 wedstrijden in Europa 6x 1-0. Degelijk maar niet spectaculair.
een pingel moet je gewoon altijd veel hoger (in de hoek) proberen te knallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef RijstNatie het volgende:
Ik snap nooit dat een rechtspoot een penalty links in de hoek gaat schieten.
echt een compleet raadsel![]()
in de rechter lange hoek zit hij 9/10 keer
Inderdaad ja, echt een raadsel wat die gast in het veld aan het doen is. Zijn progressie staat volledig stil, is bijna nooit meer de beste man van het veld en mag ook best eens gewisseld worden. Zelfde geldt toch ook voor de Hongaar, die naast z'n assist ook niets goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:57 schreef ganzenherder het volgende:
wtf is er met Ibi aan de hand trouwens? Speelt de laatste wedstrijden echt heel ver onder zijn niveau, heel jammer
Ik denk dat PSV wel wint van NEC, maar ass-whooping is wat overdrevenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:37 schreef Dragorius het volgende:
Hoi
Hoeveel "last" zal PSV zondag nog hebben van de wedstrijd van gister? Of moeten we ons in Nijmegen opmaken voor een ass-whooping?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |