verkleeddequote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:55 schreef Broekpaling het volgende:
Ja maar hij verklede zich toen als de kakker door de jaren heen.
de oertijd stuurde rooksignalen, ze willen hun grap terugquote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Beter Jort style dan die gast met broek in z'n Uggs
Die vrouw in dat rokjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
die kop vol plamuurquote:
Check dequote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
de oertijd stuurde rooksignalen, ze willen hun grap terug_!
Mja. Ze heeft wel mooie ronde knieeen.quote:
en er zit iets raars op der kopquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:00 schreef Hetiszover het volgende:
[..]
Mja. Ze heeft wel mooie ronde knieeen.
Je kunt ook overal over vallen he: die vrouw is gewoon een gruwelijk lekker wijfquote:
ja helaas zien niet alle vrouwen eruit als jijquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt ook overal over vallen he: die vrouw is gewoon een gruwelijk lekker wijf
Ik snap er geen zak van, maar dacht dat jij een vrouw was, zo'n donkere die altijd in US post.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja helaas zien niet alle vrouwen eruit als jij
Datquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je kunt ook overal over vallen he: die vrouw is gewoon een gruwelijk lekker wijf
ben jij ook geen vrouw danquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik snap er geen zak van, maar dacht dat jij een vrouw was, zo'n donkere die altijd in US post.
Is dat niet die gast van Eigen Huis en Tuin?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:44 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
ja dat dusquote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
de oertijd stuurde rooksignalen, ze willen hun grap terug_!
het ging mij om die rooksignalen uit de oertijd, die had ik nog nooit gehoordquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:54 schreef Aethereal het volgende:
[..]
De "ze willen hun grap terug" grap.Verzin eens wat nieuws.
Heb je dit topic gelezen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef deepart het volgende:
Jort is een baas, ik snap niet waarom iedereen altijd een hekel aan hem heeft.
uuhquote:
Ja want als je zijn manier van kleden niet mooi vindt , heb je een hekel hemquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:11 schreef deepart het volgende:
Jort is een baas, ik snap niet waarom iedereen altijd een hekel aan hem heeft.
Niet dan??quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:19 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want als je zijn manier van kleden niet mooi vindt , heb je een hekel hem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |