Zooo, was eventjes druk met van-alles-en-nogwat, maar daar is ik weer even hoor!

voor jullie allemaal

Wij zijn weer eventjes druk geweest met de babykamer (de stickers zijn, na twee ritjes copyshop, nu écht compleet) en ik heb ondertussen het grootste deel uitgesneden. Heerlijk om eindelijk ook zélf eens iets van betekenis te kunnen doen voor de babykamer

Lief mag daar dus niet aankomen, ditte kan ik lekker zelf! Morgen gaan we ze opplakken (dus morgenavond weer nieuwe foto's) en lief en ik hebben de afspraak gemaakt dat de babykamer komend weekend hoe dan ook af zal zijn. Dan ben ik 35 weken en dan vind ik het welletjes geweest. Als de wieg er dan nog niet is gaan we een matras voor het ledikant kopen en zetten we die neer. Lief is het er nu volledig mee eens (het hielp volgens mij wel dat een vriendin van een naaste collega van hem afgelopen week is bevallen met 36 weken, dat was wel even een eye-opener geloof ik) en dit is ondertussen ook gecommuniceerd aan mijn schoonouders, die hebben toegezegd ervoor te zorgen dat de wieg er komend weekend zal zijn..
En verder heb ik veel bij te lezen hier!

Allereerst Twinkly, jaaaahh, van harte gefeliciteerd met je jochie, wat zul jij gelukkig zijn!

En ik blijf het frappant vinden hoor, dat het echt de 22e is geworden en dat je er ook qua tijd nog eens zo vreselijk dichtbij zat! Maar hoe het ook zij, jij bent vast aan het genieten nu. Goezzo

Aoraki, wat vervelend dat je nog altijd met die verschrikkelijke onzekerheid te maken hebt zeg

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hoop dat het allemaal mee zal vallen, dat de bloeddruk inderdaad het gevolg was van teveel drukte en dat nadenken over een evt. draaipoging voor jou snel verleden tijd zal zijn omdat de beeb alsnog uit zichzelf besluit te draaien. Ik zal voor je duimen in elk geval, ok?
En Lily, van jou ook al een verdrietig berichtje, goed van je dat je de tranen gewoon even hebt laten komen hoor, die moeten er gewoon uit..

Hopelijk voel je je ondertussen wat beter, maar ik kan me voorstellen dat de placenta een vervelend punt is en blijft en dat ook je zorgen omtrent de groei van de baby niet zomaar ineens zijn verdwenen.. En wát een vervelende echoscopiste, dat lijkt me echt heel vervelend..
Mama_papa, een kraampakket alweer! Da's best even

he? Gaat hard inderdaad

CP, gut, dát ken ik zeg.. Dat ze dan allemaal tot zekere standaardmaten gaan en vaak ook heel lelijk zijn. Anita heeft wel redelijk mooie, maar die moet je dan maar net kunnen vinden. Ik was toen bij de Livera en die hadden alleen maar hele saaie, maar omdat mijn eigen BH's zo knelden kon ik niet wachten tot er mooiere exemplaren waren besteld. En nu moet ik dus voedingsBH's gaan aanschaffen, maar da's weer hetzelfde probleem: welke maat moet ik hebben? En waarom zijn ze allemaal zo lelijk?

Ik had overigens eerst 'gewone' BH's gekocht in grotere maten, maar wat ik ook droeg, de beugels knelden zo erg dat het zeer ging doen..
Lijnloos, fijn gevoel om alles in huis te hebben he? Hiero zijn ze gisteren aan de deur geweest met onze luiers (maar toen was ik er niet) dus nu kan ik ze maandagmiddag gaan halen

Ondertussen de meubels dus binnen?
Skaai, lief dat je meedenkt hierzo

Jammer dat die Marlies Dekkers-BH's maar tot 85 omtrek gaan, dat was mijn omtrek vóór de zwangerschap, maar nu zit ik op 90

BJ, hoop dat je een érg gezellig dagje hebt vandaag!

(En dat je nog een oogje slaap hebt kunnen pakken in de auto!)
Miss_Sly, thnx voor de tip!
Sindell, naar dat je je zo rot voelt over de lingerie zeg

Ik snap je wel hoor, ik heb hezelfde met kleding: ik vind bijna geen enkele zwangerschapskleding leuk en hetgeen ik dan nog enigzins door de beugel vind kunnen is allemaal, zonder uitzondering, saai. Ik hou van shirtjes met leuke printjes erop, maar daar moet je dus echt niet mee aankomen als je zwanger bent
Freecell, chill dat je maar zo weinig nodig hebt! Alleen wel jammer van die kilo's dan weer, al denk ik dat je het best netjes gedaan hebt hoor.. Maar daar heb je natuurlijk niet zo veel aan he?

Ennuhm, geen vis meer??

Dat zou ik echt een ramp vinden, wat vervelend voor jou!

Rubey, balen dat het niet heeft doorgezet, maar ik hoop stiekum dat het, als het nog niet is begonnen, misschien wel vanavond op gang komt ofzo.. Succes in elk geval, dat gewacht maakt het er niet beter op he?

Haha, Octopussy, ik heb dat ook altijd met die maanden, ik snap sinds ik zwanger ben pas waarom dat hele zwanger-gebeuren zo'n geheim genootschap lijkt dat ineens in wéken telt i.p.v. in maanden

Ennuhm, het is ook een raar keerpunt als mensen de vraag andersom gaan stellen, de laatste tijd hoor ik nooit meer 'hoe ver ben je?' maar altijd 'hoe lang moet je nog?' en dan vind ik antwoorden ook al zo lastig, want dat zit ergens tussen de 3 en de 8 weken

Maar qua maanden gewoon een schatting maken even vlug, da's met tellen in maanden sowieso het enige dat je kunt doen