Anders kan je elke 2 uur je bed verschonen in de eerste week van je babyquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:07 schreef octopussy het volgende:
Waarvoor zijn zoogcompressen eigenlijk nodig?
Nou, Octo dus (kijk 2 posts boven de jouwe)quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:27 schreef Mone het volgende:
Sorry dat ik weer eens zomaar inbreek, maar ik vroeg me af wie van de zwangeren zich laat vaccineren? Ik twijfel enorm, grootste onzekerheid is wat het met de baby doet. Verloskundige laat het ook een beetje in het midden.
Oh hehe, stomquote:Op zaterdag 24 oktober 2009 23:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Nou, Octo dus (kijk 2 posts boven de jouwe)
Ik niet denk ikDe laatste keer griep was ik 14, dus ik kan er zelf blijkbaar wel tegen
Oh geen flauw idee! Dat zou best kunnen. Ik heb ook nog nooit de griepprik gehaald. Het lijkt mij nu alleen 'enger' omdat het niet zeker is wat het met de baby doet.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:57 schreef freecell het volgende:
Is eigenlijk niet elke griepprik elk jaar experimenteel?Ik ga het dus ook niet doen (voor de duidelijkheid) maar de 'gewone' griepprik wordt toch ook in één seizoen gebouwd?
Wat ik begreep is dat het normale vaccin het jaar ervoor al wordt ontwikkeld, daar worden veel meer tests mee uitgevoerd.quote:Op zondag 25 oktober 2009 08:57 schreef freecell het volgende:
Is eigenlijk niet elke griepprik elk jaar experimenteel?Ik ga het dus ook niet doen (voor de duidelijkheid) maar de 'gewone' griepprik wordt toch ook in één seizoen gebouwd?
Spannend he!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:28 schreef Poppejans het volgende:
Ben 35 weken vandaag, nog echt maar een paar weekjes!
quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:28 schreef Poppejans het volgende:
Ben 35 weken vandaag, nog echt maar een paar weekjes!
proficiat dan maar, lekker genieten meid!quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:37 schreef MinnieMin het volgende:
Ik kom me voorzichtigjes aan toch maar even melden. Ik kwam vandaag nog een etos testje tegen in mijn la. En ook die was positief....
Ik voel me zoooooo happy
En wat leuk om de bekenden van wachten op een streepje weer tegen te komen. Wat gaan jullie hard!
Oh, mijn uitgerekende datum is voorlopig 6 juli 2010![]()
Gheghe, dat zal wel gevoelsmatig iets zijn dan voor drquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:37 schreef leonieke het volgende:
Mijn ma zei gisteren aan de telefoon dat ze vond dat mijn zwangerschap veel sneller gaat dan die van anderen.
Ik denk dat ze aan het doorslaan is![]()
Dat lijkt echt zo bij familie vind ik...quote:Op zondag 25 oktober 2009 09:37 schreef leonieke het volgende:
Mijn ma zei gisteren aan de telefoon dat ze vond dat mijn zwangerschap veel sneller gaat dan die van anderen.
Ik denk dat ze aan het doorslaan is![]()
Dank je welquote:Op zondag 25 oktober 2009 09:38 schreef leonieke het volgende:
MinnieMin: ook hier nogmaals proficiatEn welkom natuurlijk.
Hebben jullie het al tegen iemand verteld? Of hou je het liever nog even geheim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |