abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74036391
MinnieMin, gefeliciteerd
ik wens je een goede zwangerschap!

en Poppejans, 35 weken vandaag, woei
pi_74036458
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:39 schreef amaranta het volgende:

[..]

Gheghe, dat zal wel gevoelsmatig iets zijn dan voor dr
Maar het gaat toch ook snel? Je bent gewoon al over de helft! Zo snel.
En ik kan me gewoon herinneren dat ik je feliciteerde!
Ik denk dat ik me gewoon nog steeds te veel zorgen maak, waardoor het voor mijn gevoel niet zo snel gaat.
Maar dat hebben waarschijnlijk alle zwangeren (het gevoel dat het bij de rest veel vlugger gaat, dan toch )
  zondag 25 oktober 2009 @ 09:52:58 #253
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74036483
Een paar hele grote voor Leonieke die dr beeb voelt!

Aoraki, wat vervelend dat je zo medisch bent! Gaat het wel verder goed met de beeb?

Lily, jammer dat je gevoel toch niet klopte en je nog steeds een voorliggende placenta hebt! Mag je überhaupt wel vaginaal bevallen met een voorliggende placenta? Dan laten ze je toch sowieso niet overtijd lopen? Naja, irritant is het wel…

Twinkly, gefeliciteerd!

CP, als je idd verder komt dan een cup D, dan is de keuze ineens zeer beperkt… Als je in het zuiden van het land woont, zou ik je willen verwijzen naar mijn nichtjes (de winkel heet Naron, in Breda), hun winkel gaat tot 95J of zo
Heuj, en nog meer mensen met mega-maten! (vorige keer had ik 75G, nu 80F, maar ik denk dat het mss wel weer 80G zou kunnen worden. Over een maandje maar eens een tripje naar Breda wagen )

Octopussy, 26 weken is precies 6 maanden. Maar met 24 weken kanje ook ‘bijna’ 6 mnd roepen

Freecell, en babykleertjes, dan? Ik heb nog wel een nieuw manicuresetje gekocht, had geen vijltje meer Maar verder ben je idd zo klaar voor de tweede, helemaal relaxed!

MinnieMin, welkom hier!

Poppejans, officieel hoogzwanger nu!

Ik ben nu zes weken thuis! Jeuj, ben ik dan uitgerekend? Nee, kmoet nog tien weken :’)
Verder geen nieuws hier. Dinsdag intake van de kraamzorg en ik heb nog niks af voor de baby! Gelukkig is het telefonisch
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_74036489
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:42 schreef MinnieMin het volgende:

[..]

Dank je wel Hartstikke geheim tot kerstmis. Dat wordt een leuk feestje
En we gaan met Sinterklaas bij mijn broer en schoonzusje eten. Ik denk dat ik het mijn schoonzusje alvast ga vertellen tegen die tijd. Dan maakt ze tenminste geen biefstuk ofzo
Wow, dat is nog lang zwijgen Maar wordt wel een heel fijn feestje idd

Zo'n biefstuk-verhaal heb ik hier ook. Wij hadden het op een vrijdagavond gezegd tegen mijn ma en zus en schoonbroer. Met het verhaal erbij dat ik niet beschermd ben tegen toxoplasmose en dus bepaalde zaken niet meer mag eten (met de voorbeeldjes erbij).
De dag erna heeft mijn ma steak gemaakt Ze was zo van de kaart dat ze het helemaal vergeten was
pi_74036529
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Een paar hele grote voor Leonieke die dr beeb voelt!
Gisteren heeft die luierik weer niets van hem laten voelen... en meneertje is nu blijkbaar aan het genieten van zijn zondag. Hoe bedoel je dat ik ongeduldig ben?
quote:
Ik ben nu zes weken thuis! Jeuj, ben ik dan uitgerekend? Nee, kmoet nog tien weken :’)
Verder geen nieuws hier. Dinsdag intake van de kraamzorg en ik heb nog niks af voor de baby! Gelukkig is het telefonisch
Hoe gaan die laatste weken dan precies? Nog 4 weken gaan werken? Of lees ik het nu verkeerd?
Wij gaan normaalgezien ook pas eind december/begin januari beginnen aan alles voor de baby. Dan heb ik nog 8 weken te gaan.
Ik ga er nog steeds van uit dat een baby niet zoveel nodig heeft in het begin
pi_74036623
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:52 schreef DaviniaHR het volgende:
Lily, jammer dat je gevoel toch niet klopte en je nog steeds een voorliggende placenta hebt! Mag je überhaupt wel vaginaal bevallen met een voorliggende placenta? Dan laten ze je toch sowieso niet overtijd lopen? Naja, irritant is het wel…
Nee, als ie ervoor blijft liggen dan kan ik niet vaginaal bevallen

Bedankt trouwens voor je antagel tip
Ik gebruik het sinds vrijdag en heb dus al twee nachten (zo goed als) maagzuurvrij geslapen
pi_74036705
Leonieke, vergeet niet dat zaken als kinderkamermeubeltjes en kinderwagens ed vaak een lange levertijd hebben. 8 weken is geen uitzondering, en als het vertraging heeft dan heb jij een probleem.

Vind het zelf trouwens ook fijn om telkens even mijn meisjes kamertje binnen te lopen gewoon om me te visualiseren dat ze daar straks zal haar betrekking gaat nemen.
pi_74036723
Poppejanske..ben je alweer 35 weken Hoei!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74036865
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 10:05 schreef octopussy het volgende:
Leonieke, vergeet niet dat zaken als kinderkamermeubeltjes en kinderwagens ed vaak een lange levertijd hebben. 8 weken is geen uitzondering, en als het vertraging heeft dan heb jij een probleem.

Vind het zelf trouwens ook fijn om telkens even mijn meisjes kamertje binnen te lopen gewoon om me te visualiseren dat ze daar straks zal haar betrekking gaat nemen.
Jah... ik heb een die volgende planning in zijn hoofd heeft:
- geboortekaartje + doopsuiker kiezen: 1 dag
- geboortelijst aanleggen: 1 dag
- kinderkamer in orde brengen: max 3 dagen
In zijn gedachten kunnen we dus zeker tot begin februari wachten met ales
Ik laat hem nu nog even in de waan en binnenkort begin ik er nog eens over Sommige dingen krijgen we wel van mijn zus (zoals het park enzo) dus het zal alleszins al ergens in huis kunnen liggen
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:27:07 #260
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74037076
Doopsuiker Dat is dan echt iets Bels!
Ik ga wel kraamcadeautjes maken. Maar daar moet ik nog spullekes voor bestellen.
En even uitrekenen hoeveel kaartjes we nodig hebben. En de tekst bedenken. En de peetoom en peettante vragen.
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:44:24 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74037426
Poppejans 35 weken alweer!!!

Welkom MM gefeliciteerd met je zwangerschap!!!

verder ff wel bijgelezen, maar niets onthouden,..... sorrrrryyyy...
Ik heb gister een fijne dag gehad, maar merk wel dat een dag fulltimeshoppen niet meer zo makkelijk gaat met een zwangere buik....
ik was gisteren toen ik thuiskwam echt helemaal kapot..
maar het was wel supergezellig, veel gelachen en gekletst en ze hadden zulke leuke positiemode in Enschede!!
gewoon een hele Noppies-winkel (waar ze uiteraard noppies verkopen, maar ook esprit) en een megaprenatal; waar ze ook veel mamalicious hadden.
en o ja, de liefwinkel was ook erg leuk!

heb dus 3 jurkjes en 2 leggings gescoord en koop nu helemaal niets meer!
(gelukkig zijn het enorm leuke jurkjes die ik na de zwangerschap ook wel weer aankan...)
helemaal blij mee!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74037538
BJ, bij die Noppies winkel in Enschede heb ik ook erg veel gekocht! Superleuke winkel vind ik het!!
Mooi dat je goed geslaagd bent!
  zondag 25 oktober 2009 @ 10:59:22 #263
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74037748
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 09:55 schreef leonieke het volgende:

[..]

Gisteren heeft die luierik weer niets van hem laten voelen... en meneertje is nu blijkbaar aan het genieten van zijn zondag. Hoe bedoel je dat ik ongeduldig ben?
[..]

Hoe gaan die laatste weken dan precies? Nog 4 weken gaan werken? Of lees ik het nu verkeerd?
Wij gaan normaalgezien ook pas eind december/begin januari beginnen aan alles voor de baby. Dan heb ik nog 8 weken te gaan.
Ik ga er nog steeds van uit dat een baby niet zoveel nodig heeft in het begin
in nederland ga je of 6 weken of 4 weken voor de uitgerekende datummet verlof.
maar ja, omdat ik al sinds week 26 volledig in de ziektewet zit (en de week ervoor extra vrije dagen heb opgenomen) ben ik al 6 wk thuis. had dus een beetje semi-lol met mezelf, das al

BJ, fijn dat je geslaagd bent! enneh, esprit maternity is "by noppies" kijk maar in het label
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:00:50 #264
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74037772
ja idd dat zag ik ook bij die esprit-kleding
ik zal straks nog wel even foto's maken.. zo blij mee!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:09:26 #265
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74037961
Goodmornings lieve dikkies! Even een iphone-berichtje vanuit de babykamer waar we as we speak de 2e muur aan het beplakken zijn Even vanuit mijn botte kop:

Davinia, raar idee dat je dan al een tijdje thuis zit en dat je verlofvnog moet beginnen? Ik dacht eigenlijk dat het toch wel íets zou doen (gevoelsmatig) dat ik nu niet meer ziek thuis zit, maar verlof heb, maar dat viel tegen.. En kraamintake hier thuis ging prima met een kamer die nog niet eens hintte naar de komst van een baby

Poppejans, woah! Bizar snel gaat het he? Over twee weken heb je al meldplicht En als de baby dan komt is hij nog op tijd ook!!

BJ, lekker gewinkeld zo te horen Ik wil binnenkort misschien ook nog een keertje, maar dat zien we nog wel ff.

Mefke (dacht ik), de Hema gaat wel tot 90 omtrek, maar de cupmaten gaan maar tot D en dat is toch echt te weinig voor mij Ik heb nu een paar voedingsBH's op het oog dat Miss Sly aan heeft geraden en die hebben zelfs een exemplaar speciaal voor tijdens het slapen van extra luchtige stof enzo

Minniemin, wat een feest, nogmaals gefeliciteerd en heel erg welkom hier

En nu ff snel posten, wil een actiefoto van lief maken
3!
pi_74038463
minniemin gefeliciteerd sta ik niet meer onder aan de lijst
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:39:45 #267
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74038699
Jeetje wat loop ik achter! Topic is al weer bijna vol

Twinkley en twinley-man, gefeliciteerd met de kleine Niels!! Daar is ie dan! En nu heerlijk genieten van jullie kleine mannetje!

Rubey, hoe is het nu? Hopenlijk komt het nog spontaan opgang voor ze je willen gaan inleiden. Zondag is altijd een populaire dag om te bevallen dus wie weet?

Aoraki, voor jou een dikke gewoon voor het algehele gevoel. Vervelend al die onzekerheid. Komt goed!

Lilly, wat vervelend dat je zo'n naar gevoel had bij die echoscopiste. Hopenlijk kan je gyn die onzekerheid wegnemen met duidelijke antwoorden op je vragen. Ben het er absoluut mee eens dat ze er niet zomaar van alles kunnen uitflappen als ze je niet direct antwoord geven. Schrijf het dan op en laat je gyn het vertellen met direct ook de uitleg.

CP, fijn dat je goede nieuwe bh's hebt kunnen vinden. Ik moet er ook eerdaags aan. Kan nu nog met mijn oorspronkelijke (die iets te groot waren doordat ik veel was afgevallen). Helaas zijn de nog oudere (toen ik nog zwaarder was) echt te groot in omvang, dus dat zit voor geen meter. Denk dat ik gelijk maar kijk voor voedingsbeha's en geen meegroeibh's meer. Wordt zowiezo lastig in mijn maat

Ohhh, Incantrix, ben benieuwd naar de nieuwe foto's van de babykamer vanavond!! Hier is gister de vloer gelegd en ik vind 'm zooooo Mijn zwager zou vandaag (als hij zin had ) de plinten met mijn man gaan halen en gelijk aanbrengen en dan is de 'basis' helemaal klaar. Dan de inrichting en aankleding nog maar dat duurt nog wel een maand minimaal. Maar we hebben de tijd nog. Snap dat jij het nu wel klaar wil hebben. Je weet maar nooit

mama_papa, da's best rap al dat kraampakket jij bent maar 5 dagen verder dan ik

ymme, ik voel mijn mannetje ook op verschillende manieren en verschillende plekken. Had gister trouwens een verhelderend gesprek met mijn moeder. Die kwam met de ogenopenende opmerking dat het ook een elleboogje of hoofdje oid kan zijn dat je voelt. Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat ik alleen maar schopjes met de beentjes voelde Anyway, ligging kan uiteraard verschil maken.

Over de griepprik ben ik best onzeker wat nu te doen. Heb al jaaaaaren geen griep gehad, maar aan de andere kant raad mijn HA het wel aan om te doen, zowel de 'normale' prik als de Mexicaanse. Denk dat ik van de week de Vk nog maar eens bel voor advies. Ik nijg naar wel vaccineren omdat ik best veel bloot sta aan besmettingsgevaar voor mijn gevoel.

Poppejans, je bent er bijna wat gaat het toch hard hè! Vind het bij mezelf al hard gaan, met mijn 24 weken eind van de week.

Minniemin, gefeliciteerd meid Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap en welkom hier natuurlijk!!

Octo, dat heb ik nu al. Heerlijk om het kamertje binnen te lopen, ondanks dat alleen de muren gestuct zijn en de vloer er ligt. Dat kamertje wordt gewoon van ons mannetje kan niet wachten tot de meubeltjes er zijn en ik echt kan gaan inrichten en zo.

Nog even wat extra ego nieuws : Gisteren de Kinderwagen, box, babybadje met standaard en maxicosi gekocht. We krijgen alles half december maar de maxicosi en maxicosi voetenzak wat een 'oud' model en kon niet meer besteld worden, maar ze hadden nog 1 nieuwe op voorraad dus die maar gelijk meegenomen. Heb dus de maxicosi al in huis
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:44:14 #268
35189 Troel
scherp en bot
pi_74038818
Gefeliciteerd Minniemin!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:44:56 #269
35189 Troel
scherp en bot
pi_74038842
Oja en ik had Twinkly al een PM gestuurd, maar toch nog een keer:

Gefeliciteerd
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_74038982
Minniemin, ook hier gefeliciteerd
  zondag 25 oktober 2009 @ 11:51:20 #271
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_74038987
Happy, je kan het hoofd voelen, maar ook handjes (kriebelt wat), voeten, knieën, ellebogen, kont, zoiets.
Ik roep regelmatig tegen PR "ik heb een kont in mn buik". dan laat madam het even breed hangen, zullen we maar zeggen (heeft ze nu al een dikke reet!? ahum...)

trix, das jammer dat het niet anders voelt om officieel met verlof te zijn ipv in de zieketwet...
pi_74039279
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 11:39 schreef happyme28 het volgende:
Rubey, hoe is het nu? Hopenlijk komt het nog spontaan opgang voor ze je willen gaan inleiden. Zondag is altijd een populaire dag om te bevallen dus wie weet?
Happy, het is hier nog steeds van hetzelfde . De vlos is net geweest, de baarmoedermond is zacht maar niet verstreken, hij kon me dus niet strippen. Ik denk niet dat ze er voor dinsdag gaat zijn. Dan is het afwachten wat ze me aanraden, langer aanzien of inleiden... Ik weet zelf nog niet wat ik wil.
pi_74039322
Poppejans al 35 weken!! Mmmm, ik komende week dus ook. Wat gaat het snel.

MM, gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan.

BJ, fijn dat je zo goed geslaagd bent! Ik had ook al een tijd geleden besloten om niets meer te kopen, en ik kan me er redelijk aan houden. Dadelijk, als ik mijn figuur weer terug heb, ga ik weer los!

Zo, ik ben net weer terug van de CTG. Met de kleine gaat het 'perfect' om de woorden van de gynaecologe te quoten. Mijn bloeddruk is nog steeds wat aan de hoge kant, maar niet heel zorgwekkend. Ik word in de gaten gehouden en moet gewoon heel rustig doen. We zijn vandaag maar wel alvast aan de 'babywasjes' begonnen, mocht ik eerder ingeleid worden (is nu helemaal geen sprake van, hoor) dan is iig alles alvast schoon.
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:05:39 #274
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74039329
Balen Rubey! Laten ze je misschien nog langer doorlopen? Is dat niet trickey ivm de staat van de placenta? Ik dacht altijd dat 42 weken de max. was?
  zondag 25 oktober 2009 @ 12:06:00 #275
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74039338
Rubey
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')