Jeetje wat loop ik achter! Topic is al weer bijna vol
Twinkley en twinley-man, gefeliciteerd met de kleine Niels!! Daar is ie dan! En nu heerlijk genieten van jullie kleine mannetje!
Rubey, hoe is het nu? Hopenlijk komt het nog spontaan opgang voor ze je willen gaan inleiden. Zondag is altijd een populaire dag om te bevallen dus wie weet?
Aoraki, voor jou een dikke

gewoon voor het algehele gevoel. Vervelend al die onzekerheid. Komt goed!
Lilly, wat vervelend dat je zo'n naar gevoel had bij die echoscopiste. Hopenlijk kan je gyn die onzekerheid wegnemen met duidelijke antwoorden op je vragen. Ben het er absoluut mee eens dat ze er niet zomaar van alles kunnen uitflappen als ze je niet direct antwoord geven. Schrijf het dan op en laat je gyn het vertellen met direct ook de uitleg.
CP, fijn dat je goede nieuwe bh's hebt kunnen vinden. Ik moet er ook eerdaags aan. Kan nu nog met mijn oorspronkelijke (die iets te groot waren doordat ik veel was afgevallen). Helaas zijn de nog oudere (toen ik nog zwaarder was) echt te groot in omvang, dus dat zit voor geen meter. Denk dat ik gelijk maar kijk voor voedingsbeha's en geen meegroeibh's meer. Wordt zowiezo lastig in mijn maat
Ohhh, Incantrix, ben benieuwd naar de nieuwe foto's van de babykamer vanavond!! Hier is gister de vloer gelegd en ik vind 'm zooooo

Mijn zwager zou vandaag (als hij zin had

) de plinten met mijn man gaan halen en gelijk aanbrengen en dan is de 'basis' helemaal klaar. Dan de inrichting en aankleding nog maar dat duurt nog wel een maand minimaal. Maar we hebben de tijd nog. Snap dat jij het nu wel klaar wil hebben. Je weet maar nooit
mama_papa, da's best rap al dat kraampakket

jij bent maar 5 dagen verder dan ik
ymme, ik voel mijn mannetje ook op verschillende manieren en verschillende plekken. Had gister trouwens een verhelderend gesprek met mijn moeder. Die kwam met de ogenopenende opmerking dat het ook een elleboogje of hoofdje oid kan zijn dat je voelt. Ik ging er eigenlijk altijd vanuit dat ik alleen maar schopjes met de beentjes voelde

Anyway, ligging kan uiteraard verschil maken.
Over de griepprik ben ik best onzeker wat nu te doen. Heb al jaaaaaren geen griep gehad, maar aan de andere kant raad mijn HA het wel aan om te doen, zowel de 'normale' prik als de Mexicaanse. Denk dat ik van de week de Vk nog maar eens bel voor advies. Ik nijg naar wel vaccineren omdat ik best veel bloot sta aan besmettingsgevaar voor mijn gevoel.
Poppejans, je bent er bijna

wat gaat het toch hard hè! Vind het bij mezelf al hard gaan, met mijn 24 weken eind van de week.
Minniemin, gefeliciteerd meid

Ik wens je een heel voorspoedige zwangerschap en welkom hier natuurlijk!!
Octo, dat heb ik nu al. Heerlijk om het kamertje binnen te lopen, ondanks dat alleen de muren gestuct zijn en de vloer er ligt. Dat kamertje wordt gewoon van ons mannetje

kan niet wachten tot de meubeltjes er zijn en ik echt kan gaan inrichten en zo.
Nog even wat extra ego nieuws

: Gisteren de Kinderwagen, box, babybadje met standaard en maxicosi gekocht. We krijgen alles half december maar de maxicosi en maxicosi voetenzak wat een 'oud' model en kon niet meer besteld worden, maar ze hadden nog 1 nieuwe op voorraad dus die maar gelijk meegenomen. Heb dus de maxicosi al in huis