quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:12 schreef DreamAway het volgende:
ff ergens anders over: vrijdagavond naar Royksopp in de Melkweg!![]()
![]()
![]()
gaan er hier verder nog mensen?
Anders ben je jarigquote:Op zondag 8 november 2009 12:20 schreef Veersesmurf het volgende:
Lastig om te kiezen tussen het origineel en deze. Het origineel is wat rustiger, maar voor op een feest gaat mijn voorkeur toch uit naar de Alex Morph Remix denk ik
gefelii smurf!!!!quote:
quote:Op zondag 8 november 2009 12:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Anders ben je jarig!!!!
Gefeli ouwe en tot een feestje maar weer
Thnx CTTersquote:
Legendarische docu jaquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
10 jaar geleden alweer...
Hoe Tijs trance zegt bij 4:25
Player 6:27 2de filmpje...
9:07 Zeker Energy 2000?
haha die politie bij 8min schitterend!quote:
Die gast achter Tieske bij 8:13quote:Op vrijdag 13 november 2009 10:55 schreef Xantra het volgende:
[..]
haha die politie bij 8min schitterend!
Leuk om te zienquote:Op vrijdag 13 november 2009 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
10 jaar geleden alweer...
Hoe Tijs trance zegt bij 4:25
Player 6:27 2de filmpje...
9:07 Zeker Energy 2000?
Sommige melodieën van platen van Ferry vond ik erg op nu lijken vooral vergeleken met het verschil tussen die kicks en de kicks van nuquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:55 schreef Xantra het volgende:
hmz vind de melodieen toch echt wel drastisch veranderd hoor en dan vooral de sound ervan.
hier staan alle mixes, probeer ze als YouTube en je vindt de goede.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef Houniet het volgende:
Stik de moord ik zoek een liveset van Armin van Buuren, waar een remix van "Man On The Run" als laatste wordt gedraaid.
sterker nog, in het begin van ASOT, klaagde ID&T dacht ik dat er zoveel gedownload werd en dat ze er iets aan gingen doen. en wie was degene die via zijn show opriep om toch vooral zijn setjes te gaan downloaden? juist ja, Armin.quote:Op maandag 2 november 2009 18:53 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Precies, daarnaast zijn shows als ASOT en GDJB ook een groot uithangbord van de artiest zelf die voor inkomsten moeten zorgen. Een grotere naamsbekendheid zou toch moeten lijden naar meer boekingen, verkopen van releases van de artiest enz.
Ik weet dat een aantal artiesten er totaal geen moeite mee hebben als hun setjes gedownload worden.
hij schijnt veel meer te eisen als fee dan bijv. een Tiesto, heb ik me laten vertellen.quote:Op maandag 2 november 2009 23:07 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Leuk stuk om te lezen inderdaad.
Wat ik trouwens ook niet snap is dat Armada de verkoop van Armin zijn releases vindt tegenvallen in vergelijking met zijn populariteit. Hoe groter de populariteit hoe meer ze kunnen vragen aan fees voor een gig en volgens mij wordt daaraan nog steeds het meest verdiend. Iedereen doet altijd erg geheimzinnig over wat een gig nu oplevert voor een DJ maar volgens mij loopt Armin daar echt mee binnen.
Het was sowieso een uitzending / liveset. ASOT wellicht.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:01 schreef Messenga het volgende:
[..]
Heb je hem op de radio gehoord of wat?
ik ben de eerste die een kaartje koopt als zij weer in NL komen draaienquote:Op dinsdag 3 november 2009 21:35 schreef santiagojwz het volgende:
Above & Beyond zijn wat mij betreft helden in het elke weer neerzetten van een schitterende set met nagenoeg altijd zeer lekkere nummers ertussen. af en toe een progressive house track erdoor is erg tof voor de afwisseling, maar die zweverige nummers die ze erin mixen, gecombineert met uplifting = bomb!
ik luister trouwens nooit Armin
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:55 schreef Veersesmurf het volgende:
Gaan er nog mensen van hier naar The Best Of Both Worlds?
Ik heb de ASOT's, buiten de livesets die daar uitgezonden zijn, niet nagekeken idd. Zou dus kunnen dat het een ASOT was.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Het was sowieso een uitzending / liveset. ASOT wellicht.
Gehoord op de laptop van iemand anders. Ik zal hem wel even contacten.
Kan niet, ASOT eindigt met een classic en dat is Man on The Run zeker niet.quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:08 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik heb de ASOT's, buiten de livesets die daar uitgezonden zijn, niet nagekeken idd. Zou dus kunnen dat het een ASOT was.
Dan kunnen het miljoenen sets zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:24 schreef Houniet het volgende:
Het was iig 1 van de laatste nummers.
twee maal live zien draaien de laatste 15 maanden en hij draaitquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef honda1990 het volgende:
Aangezien ik waarschijnlijk met Smurf naar Time Warp ga en ik meer into trance ben op het moment heb ik maar even een setje gedownload van James Holden, the global netword 19 may, wat is dit een ongelooflijk goeie muziek zegHeerlijk! Heb er nu al zin in
DJ Smurfquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:28 schreef honda1990 het volgende:
Aangezien ik waarschijnlijk met Smurf naar Time Warp ga en ik meer into trance ben op het moment heb ik maar even een setje gedownload van James Holden, the global netword 19 may, wat is dit een ongelooflijk goeie muziek zegHeerlijk! Heb er nu al zin in
Die 2 remixen zijn al lang uit hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:41 schreef Messenga het volgende:
overigens heb je er nog 2, unreleased:
1. Man On The Run (Nic Chagall Remix) 9:38
2. Man On The Run (Andy Duguid Remix) 9:28
draaide een beetje vaag op Extrema, wel lekker thoughquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
twee maal live zien draaien de laatste 15 maanden en hij draait
Dj Smurf is echt enorm vetquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:30 schreef Veersesmurf het volgende:
Draaide zeker vaag, maar heel die muziek is vaag en dat vind ik heerlijk![]()
Best of both Worlds gaat hem dus niet worden, maar Time Warp des te meer![]()
Dj Smurf![]()
Een Youtube linkje? Dat je die zelf niet kan vinden zeg....quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:26 schreef jackson het volgende:
Ik ben zeer hard op zoek naar de volgende deun voor mijn nieuwe ableton mix: Example - Watch The Sun Come Up (Moam Remix)
Is er iemand die deze in de aanbieding heeft... Youtube linkjes zijn niet welkom
Alle hardcore trek ik niet langer dan een uurquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dj Smurf is echt enorm vetIk heb wat setjes van hem meegemaakt en dat trek ik echt niet langer dan een uur; geniaal
Is weer een 2e/3e/4e/ne Kerstdag sessie geen idee?quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:34 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Een Youtube linkje? Dat je die zelf niet kan vinden zeg....
![]()
Mag ik trouwens een verzoekje plaatsen om een nieuwe ESOT van De weledelzeergeleerde heer Extrema? Dan kan ik die meenemen naar Azië de komende winter
quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:35 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Alle hardcore trek ik niet langer dan een uurmaar Smurf is wel echt een uitputtingsslag idd
Er komt denk ik wel weer iets aan rond de kerst jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 17:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Is weer een 2e/3e/4e/ne Kerstdag sessie geen idee?
Enorme topplaat btw, die Example plaat
[..]
![]()
In je digitale groeven jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er komt denk ik wel weer iets aan rond de kerst ja. Sorry smurf, geen nieuwe esot in de planning! Je zal het met digital grooves moeten doen, wel volgende maand nieuwe yearmix
Lekkere plaat ja! Draai zelfd de fred falke remix.
Geniaal trouwens die dj smurf, zal m eens vragen voor een guestmix
Sorry Extrema, ik geen esot, jij geen guestmixquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er komt denk ik wel weer iets aan rond de kerst ja. Sorry smurf, geen nieuwe esot in de planning! Je zal het met digital grooves moeten doen, wel volgende maand nieuwe yearmix
Lekkere plaat ja! Draai zelf de fred falke remix.
Geniaal trouwens die dj smurf, zal m eens vragen voor een guestmix
Ja, wanneer weet ik of mijn huis volstaat met kerst of nietquote:Op dinsdag 17 november 2009 20:39 schreef hp22 het volgende:
[..]
Er komt denk ik wel weer iets aan rond de kerst ja.
Die bedoelde ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 17:10 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Die 2 remixen zijn al lang uit hoor.![]()
Btw, enige set die ik kan herinneren die eindigde met Man On The Run is Armin z'n ASOT 2009 2cd compilatie..
Nee, maar ik vind hem wel lekker.quote:
Prima gast ja die goed bezig is. Heb zelfs nog werk van hem op vinyl dacht ikquote:
moet wel toegeven dat hij wel steeds hetzelfde riedeltje gebruikt de laatste tijd, vind ik wat minder. maar vooral zijn iets oudere nummer zijn heerlijkquote:Op woensdag 18 november 2009 12:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Prima gast ja die goed bezig is. Heb zelfs nog werk van hem op vinyl dacht ik... Zag hem nog laatst in club home rondlopen
.
Heb zelf niet gestemd en ga denk ook niet naar TE
Klopt... iets van dat spul moet ik nog in de vinyl bak hebben staan... "the air between" dacht ik.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:35 schreef Incolumis het volgende:
[..]
moet wel toegeven dat hij wel steeds hetzelfde riedeltje gebruikt de laatste tijd, vind ik wat minder. maar vooral zijn iets oudere nummer zijn heerlijk
quote:Op woensdag 18 november 2009 12:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Klopt... iets van dat spul moet ik nog in de vinyl bak hebben staan... "the air between" dacht ik.
Ik heb gestemd voor Mat Zo.quote:Op woensdag 18 november 2009 12:25 schreef afterhourpower het volgende:
Gaan jullie nog stemmen op Trance.nu voor je favoriete DJ voor de Future Stage van Trance Energy 2010? Ben benieuwd wie jullie als favoriet zien..
Ik had al zo'n gevoel dat dit nummer potentie had. En ja hoor, hoor ik hem net voorbij komen op SLAM!FMquote:
die slurp ik effe binnen, morgen eens op werk aanhorenquote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik heb gestemd voor Mat Zo.
Check hierrr trouwens mijn nieuwe mix.
Tracklist
01 Rex Mundi – Leaving Paradise
02 Arty – Gentle Touch
03 Matt Darey presents Urban Astronauts – See The Sun (Aurosonic remix)
04 Gabriel Lukosz – Seduced (Main mix)
05 Chris Micali – Schiphol (Santiago Nino remix)
06 Josh Gabriel presents Winter Kills – Deep Down
07 Julian Vincent feat. Cathy Burton – Here For Me (Mark Otten re-dub)
08 Moonbeam feat. Blackfeel White – First Night (Elevation remix)
09 MaRLo feat. Kristin Marlo – Is It Real (Trance mix)
10 Temple One – Sahara Nights
11 Simon Bostock – Human Nature
12 Paul Webster– Time (Sean Tyas dub mix)
Mijn complimenten... Deze mix deed het heerlijk op mijn iPod in de auto gister... Zeer puike plaatjes waar ik er geen één van ken (zegt meer over mij, dan over de mix waarschijnlijk). Goed en zuiver mixwerk, lekkere opbouw en gewon niks mis mee. Doet een beetje aan de Anjunabeats cd's denken en dat mag ik wel.quote:Op woensdag 18 november 2009 14:41 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Ik heb gestemd voor Mat Zo.
Check hierrr trouwens mijn nieuwe mix.
Tracklist
01 Rex Mundi – Leaving Paradise
02 Arty – Gentle Touch
03 Matt Darey presents Urban Astronauts – See The Sun (Aurosonic remix)
04 Gabriel Lukosz – Seduced (Main mix)
05 Chris Micali – Schiphol (Santiago Nino remix)
06 Josh Gabriel presents Winter Kills – Deep Down
07 Julian Vincent feat. Cathy Burton – Here For Me (Mark Otten re-dub)
08 Moonbeam feat. Blackfeel White – First Night (Elevation remix)
09 MaRLo feat. Kristin Marlo – Is It Real (Trance mix)
10 Temple One – Sahara Nights
11 Simon Bostock – Human Nature
12 Paul Webster– Time (Sean Tyas dub mix)
Na zo'n positieve samenvatting van Dhr. Jackson zie ik mij genoodzaakt deze dan ook maar binnen te halenquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Mijn complimenten... Deze mix deed het heerlijk op mijn iPod in de auto gister... Zeer puike plaatjes waar ik er geen één van ken (zegt meer over mij, dan over de mix waarschijnlijk). Goed en zuiver mixwerk, lekkere opbouw en gewon niks mis mee. Doet een beetje aan de Anjunabeats cd's denken en dat mag ik wel.
Een volgende set hoor ik graag weer van je en deze gaat voorlopig de iPod niet af.
8/10
Schiphol moet je echt wel kennen, die ken ik zelfsquote:Op vrijdag 20 november 2009 11:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Zeer puike plaatjes waar ik er geen één van ken (zegt meer over mij, dan over de mix waarschijnlijk).
Geen idee van wie het moet maar zoals ik zei, ik ken het niet. Maakt het overigens ook alleen maar leuker om de mix te luisterenquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:16 schreef Xantra het volgende:
Schiphol moet je echt wel kennen, die ken ik zelfs
doelde meer op het feit dat die plaat uit 2006 isquote:Op maandag 23 november 2009 07:31 schreef jackson het volgende:
[..]
Geen idee van wie het moet maar zoals ik zei, ik ken het niet. Maakt het overigens ook alleen maar leuker om de mix te luisteren
Heb zelf een ableton creatie ter wereld gebracht vorige week, die zal ik binnenkort even uploaden en hier posten
Zeker wel... Heb nog steeds 2 x CDJ800 (mkII) en een Synq draaitafel. Vind het alleen wel lekker om niet meer te hoeven branden en dan een uur aan één stuk die koptelefoon op te hebben. Ook een beetje om de oren te beschermen zeg maar.quote:Op maandag 23 november 2009 10:45 schreef Xantra het volgende:
[..]
doelde meer op het feit dat die plaat uit 2006 is
waarom ableton? heb je geen cd-players meer?
Inderdaad een zooitje tracks die ik gewoon goed vind in een mix gepropt... Ben zelf helemaal niet meer druk met het uitzoeken van nummers binnen bepaalde genres. Overigens vind ik dat zo'n mix als ik gemaakt heb prima te beluisteren valt hoor... Juist door de verschillende stijlen heb je vaak zin om hem weer eens op te zettenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:13 schreef IceBeach het volgende:
Zojuist even zitten luisteren naar je set.Begint lekker diep met de eerste twee tracks, maar daarna verandert de 'mood' van je set enorm (wat ik wel jammer vond). Leuke plaatjes verder zoals die remix van Touch Me en Catwalk! Mis wel een beetje een centrale lijn/mood in de set, maar je zegt zelf ook al dat het een 'beetje bij elkaar geraapt' is.
Die Asteroidz track lijkt trouwens enorm op een nummer dat ik ook ken... Thuisbrengen kan ik het alleen even niet.
Ik begin trouwens steeds meer into de style van die eerste twee nummers van je mix te raken. Welke radisohows/podcast (naast die van Markus Schulz) zou je me daarvoor kunnen (??) aanbevelen?
Straks ff luisterenquote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef jackson het volgende:
Jeau!
Ik heb voor de liefhebber een mix in elkaar gedraaid met behulp van ableton. Het is wat statisch mixwerk maar had geen zin er echt dagen aan te besteden. De tracks zijn eigenlijk wat bij elkaar geraapt. Met name natuurlijk dingen die ik tof vind en de lijn van de set wordt eigenlijk onderbroken door 2 "echte house-producties". Niet de meest passende tracks binnen het geheel maar ze rocken wel de tent uit!
*Meldtquote:Op woensdag 25 november 2009 15:23 schreef honda1990 het volgende:
Zin in Time Warp heeftWilde eigenlijk eerst naar Markus en Armin, maar dit ging niet door omdat ik die zondag daarna geen vrij kan krijgen. Time Warp is iets anders dan wat ik gewend ben, maar ik heb er wel ongelooflijk veel zin in mede door de filmpjes op internet en de reacties
Nog meer mensen die gaan?
lekker!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef jackson het volgende:
Link: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/
(rechtermuisklik... you know the drill)
Misschien kunnen we meeten smurfquote:Op woensdag 25 november 2009 17:51 schreef Veersesmurf het volgende:
[..]
Straks ff luisteren![]()
[..]
*Meldt
sowieso is je mix behoorlijk beinvloed door DD zie ik, ik ga hem downloadenquote:Op woensdag 25 november 2009 15:24 schreef jackson het volgende:
[..]
De nieuwe Bertie Blackman kwam voor in een recente Dance Department Podcast, die ik kan ik je sowieso aanraden.
*meldt!quote:
Dikke plaat zeg, die derde! Kende ik nog nietquote:Op woensdag 25 november 2009 13:04 schreef jackson het volgende:
Jeau!
Ik heb voor de liefhebber een mix in elkaar gedraaid met behulp van ableton. Het is wat statisch mixwerk maar had geen zin er echt dagen aan te besteden. De tracks zijn eigenlijk wat bij elkaar geraapt. Met name natuurlijk dingen die ik tof vind en de lijn van de set wordt eigenlijk onderbroken door 2 "echte house-producties". Niet de meest passende tracks binnen het geheel maar ze rocken wel de tent uit!
Tracklist:
1. Bertie Blackman - Town Of Sorrow (Mic Newman Remix)
2. Dosem - Beach Kisses (Joris Voorn Green Mix)
3. Stephan Luke - Invisible Man (Ned Shepard Instrumental Mix)
4. Alan Fitzpatrick - Reflections
5. Santito - House Addict (Block & Crown Paradise Mix)
6. Flg feat. Mr V. - Back and Forth (Original Mix)
7. Dirty South - Alamo (Robbie Taylor and Benny Royal Remix)
8. Kid Massive feat Elliotte Williams Ndure - Touch Me (Beatchuggers and Alexander Brown Remix)
9. Jerry Ropero Tom Novy - Touch Me feat.Abigail Bailey (Extended_mix)
10. DBN and Madita - Asteroidz (Sultan and Ned Shepard Remix)
11. Inpetto - Catwalk (Original Mix)
12. Radiohead - House Of Cards (solarstone Subterranean Mix)
13. Example – Watch The Sun Come Up (Moam Remix)
Link: http://www.xs4all.nl/~cbburgk/Mix/
(rechtermuisklik... you know the drill)
Enjoy!
Hou niet zo van meeten met onbekenden. Laatste keer op Sensation ook wat mensen gemeet van een of ander trance-topic maar eer dat je die vage gasten gevonden heb....quote:Op donderdag 26 november 2009 09:39 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we meeten smurf
quote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 18:48 schreef Veersesmurf het volgende:
Claude VonStroke? Heeft hij een nieuw album?
Thanksquote:Op donderdag 26 november 2009 18:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bird Brain
Oh, ik zie dat hij al een maand oud is![]()
Meer een aantal Nu Breed cd's om eerlijk te zijn... Qua tracks en sfeer... Ook en aantal trancers die ik lekker vind klinken aan het eindequote:Op donderdag 26 november 2009 17:29 schreef Xantra het volgende:
[..]
sowieso is je mix behoorlijk beinvloed door DD zie ik, ik ga hem downloaden
Dank dank!quote:Op donderdag 26 november 2009 18:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dikke plaat zeg, die derde! Kende ik nog nietSowieso een fijn mixje
ik ben er ookquote:Op donderdag 26 november 2009 18:06 schreef hp22 het volgende:
[..]
*meldt!
Maar voor Awakenings dus
22:00 - 23:45: Live: Olene Kadar
23:45 - 01:30: Joris Voorn
01:30 - 03:30: Jeff Mills
03:30 - 05:30: Dave Clarke
05:30 - 07:00: Len Faki
Wat een dikke shit gaat dit worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |