chineesquote:
poep denk ik. Toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, klaar. Nu maar zien wat het gaat worden.
Altijd laiverd, altijdquote:
Dat hoop ik niet.quote:
Anders kan ik niet slapenquote:
Zijn schaapjes tellen weer te min?quote:
Nou..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn schaapjes tellen weer te min?
Fhaquote:
Haaayquote:
Lekker dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:51 schreef Fha het volgende:
[..]
Haaay![]()
Nou ik ben werkelijk helemaal kapot van de stortvloed aan nieuwe informatie.. pff!
Maar het ging wel goedKassa geeft gelukkig wisselgeld aan dus ik hoef niet te tellen.. het scherm is gewoon heel duidelijk.. Ja wel oke
![]()
Zaterdag de hele dag
En een filmpje. En drinken. Veel drinkenquote:
Nee. Voor dr eigen BMI. de pannelat dat t isquote:
Heb je je creditcard al aangevraagdquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns
Ook maar niet beginnen over Windows 7 of mijn bouwvergunning
En hoe gaat het met je laptop van Acer?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Nijns
Ook maar niet beginnen over Windows 7 of mijn bouwvergunning
Ik heb het geprobeerd met de creditcard van mn collegaquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Heb je je creditcard al aangevraagd?
*duikt weg
Oh prima hoor, hij staat al de hele avond mijn digicamarchief naar een heel klein heel groot schijfje te pompenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe gaat het met je laptop van Acer?
Gaat goedquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd met de creditcard van mn collega![]()
die 0 euro bestedingsruimte bleek te hebben![]()
Maar ja, nou kan ik zelf die betalingspoging niet meer annuleren om het op een andere manier te proberen![]()
Oftewl, ik ben nu nog verder van huis
Hoijequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |