Gelukkig hebben we dat door de mist niet gezienquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:04 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos pakt een bakkie koffie
Ik krijg nu mental images van odols en zoquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij voelde gewoon je aanwezigheid
blijkbaar is niet alleen Rotterdam in mist gehuldquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we dat door de mist niet gezien
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg nu mental images van odols en zo
Is er mist dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
blijkbaar is niet alleen Rotterdam in mist gehuld
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:10 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
blijkbaar is niet alleen Rotterdam in mist gehuld
* kijkt naar buiten, schrikt van spiegelbeeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:17 schreef Pheno het volgende:
*kijkt naaar buiten, ziet gewoon de snelweg.
Ik snapte er al niets van.. zal wel door de mist komenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die wijngooierd herkende de persoon niet in de mist.
"Waar het hart vol van is... "quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik krijg nu mental images van odols en zo
Als je een odol in je hart hebt.. oh dear, dan is er iets goed mis.quote:
Idem, tot 1700quote:
Ik hoop toch wel iets eerder weekend te hebbenquote:
quote:Top 100 van dinsdag 20 oktober 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
32. 102 Pheno
49. 081 goldfinger1963
91. 056 Fha
quote:Top 100 van woensdag 21 oktober 2009
39. 092 Pheno
45. 087 goldfinger1963
94. 057 Ladylike
quote:Top 100 van donderdag 22 oktober 2009
40. 087 Pheno
46. 083 Ladylike
95. 056 goldfinger1963
Dalende lijn.quote:
Mooi, mn baas kan tevreden zijn dat ik er niet 1 keer in sta deze weekquote:
Je bent gewoonweg vergetenquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, mn baas kan tevreden zijn dat ik er niet 1 keer in sta deze week![]()
Misschien wel, maar ik had het best druk deze week... en ik heb eindelijk weer een deadlineloze vrijdagquote:
daar moeten we even over vergaderen wat we daar in het vervolg aan gaan doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:36 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik had het best druk deze week... en ik heb eindelijk weer een deadlineloze vrijdag
Nee, hoor geen vergaderingen voor mij vandaagquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:38 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
daar moeten we even over vergaderen wat we daar in het vervolg aan gaan doen.
Dat vind ik nou ook...quote:
Droevig volk daarquote:In de Amerikaanse staat Virginia is een man opgepakt omdat hij 's ochtends vroeg naakt naar zijn keuken liep om koffie te zetten. Een buurvrouw, die vergezeld was van haar 7-jarige zoon, zag hem op dat moment door het raam en belde de politie.
De politie is een onderzoek begonnen tegen de 29-jarige Eric Williamson op verdenking van exhibitionisme, aldus Amerikaanse media donderdag. Hij riskeert een celstraf van één jaar en 2000 dollar boete.
Jij hierquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 08:04 schreef TJDoornbos het volgende:
* TJDoornbos pakt een bakkie koffie
Smog. In de randstadquote:
Niet vermeldquote:
quote:
quote:
ach dan werk je tot 17:45. niets aan de hand.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:28 schreef Sjowhan het volgende:
Verslapen ftl. Om 6uur gaat de wekker, gedachte van "ik blijf nog even liggen" en dan om half 8 weer de ogen openen en denken: fuck ben te laat.
Nog proberen om de bus van 08:07 te halen door hard en roekeloos te rijden met de fiets, helaas is deze al eerder langs de halte gereden zodat ik pas om 08:25 de volgende bus heb.
Daarna de trein, normaal gesproken om 08:48 vertrekken, mooi 10 minuten vertraging. Zal wel weer door de mist komen.. En dus pas om 09:15uur op kantoor
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Smog. In de randstad. Maar laat ze maar denken dat het mist is
.
Ik heb hem maar gePM'ed. Iemand moet mijn stokje overnemenquote:
Ik dacht al, wat doet TJD met de blanke sabel van een pinguin in zijn handquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb hem maar gePM'ed. Iemand moet mijn stokje overnemen
Somsquote:
Ja maar een naakte man, dat is echt eng hoorquote:
Ik op 1?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 07:41 schreef DaMart het volgende:
Ik zie jullie wel niet door de dichte mist die hier hangt, maar ik wens jullie allemaal een goede morgen.
* DaMart zwaait op goed geluk.
En wie hebben gisteren naar de koffiejuffrouw gezwaaid om een nieuw bakkie te bestellen?
[..]
Inderdaad. Dus Pheno, dat wordt met de gordijnen dicht zitten volgende weekquote:
prrrrrrquote:
Oeh, dus ik moet gaan oppassen...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:43 schreef Ladylike het volgende:
Ja maar een naakte man, dat is echt eng hoor
helemaal mee eens.. het is toch triest
Niet voor mijquote:
Ja,ja, maar het scheelt, die 2000 dollar is omgerekend toch maar 1333,33 euroquote:
Dat is een ander stokje. De fokstok bv. Even zoeken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:52 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je hebt je stokje al doorgegeven dus geen probleem
popoquote:
ja natuurlijk, misschien waren er wel kinderen in huis.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Een jaar cel omdat je IN JE EIGEN HUIS in je blote kont loopt.
De vraag is, hoe weet de NSB'er het? Was die aan het gluren?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja natuurlijk, misschien waren er wel kinderen in huis.
denk je eens in zeg dat die een blote man zien lopen.
Ja, ik denk dat haar bijnaam gluurvrouw was..quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet de NSB'er het? Was die aan het gluren?
doet me denken aan dezequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is een ander stokje. De fokstok bv. Even zoeken.
[ afbeelding ]
FOK! Stok door NL-spel #73: Oosterhörn
per ongeluk zag ze het en haar zoontje ook nadat ze de koffie kop uit haar hand liet vallen die voor haar mond sloeg en met de andere hand wijzend naar de naakte buurman in zijn eigen huis 50 meter verderop gillend "o my god, a naked man"quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
De vraag is, hoe weet de NSB'er het? Was die aan het gluren?
Pheno knuffelt met je dochterquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:03 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doet me denken aan deze
[ afbeelding ]
dat is de knuffel van mijn dochter.
quote:[..]
per ongeluk zag ze het en haar zoontje ook nadat ze de koffie kop uit haar hand liet vallen die voor haar mond sloeg en met de andere hand wijzend naar de naakte buurman in zijn eigen huis 50 meter verderop gillend "o my god, a naked man"
Ja, dat is wel schokkend... pheno als knufffelbeerpinguin..quote:
Nee, de dochter knuffelt met mij.quote:
Misschien weet deze user er meer van:quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, dat is wel schokkend... pheno als knufffelbeerpinguin..
quote:
Die is al geband. Met de maker ervan op dit moment ook. De crewbasherquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien weet deze user er meer van:
Phedo
Dat zegt mijn vrouw ook altijdquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze neemt hem overal mee naar toe, ze kan niet slapen zonder.
popo is amerikaanse slang voor Policequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 09:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
popo![]()
je bedoelt de smeris, de wouten, de juten, de zwaantjes (voor gf) de peuken
Dat weet jij dan weer hequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
popo is amerikaanse slang voor Police![]()
Ik weet dat omdat ik zo ontzettend stoer ben en mijn vorig leven in de ghetto (watts) heb gewoond
Die *kijkt om zich heen* zwarten roepen dat toch allemaalquote:
tuurlijk, Smokey, Bacon Battalion, Pigs, Flat Foot, Harness Bulls, Evil Kenievel (motorpolitie), The Fuzz, Heat, Black and Whites, Bears, Stars, Pork Patrol.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
popo is amerikaanse slang voor Police![]()
Ik weet dat omdat ik zo ontzettend stoer ben en mijn vorig leven in de ghetto (watts) heb gewoond
[/wazigheidmode]
alleen amerikaanse of mag ik nou ook met de britse beginnen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk, Smokey, Bacon Battalion, Pigs, Flat Foot, Harness Bulls, Evil Kenievel (motorpolitie), The Fuzz, Heat, Black and Whites, Bears, Stars, Pork Patrol.
wie weet er nog meer?
Bel je ook voor vrouwen?quote:
Slop, maar dat is Engels. Verbastering van het omgedraaide van Police > Ecilop > /Slop/quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk, Smokey, Bacon Battalion, Pigs, Flat Foot, Harness Bulls, Evil Kenievel (motorpolitie), The Fuzz, Heat, Black and Whites, Bears, Stars, Pork Patrol.
wie weet er nog meer?
brits mag van mij ook.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
alleen amerikaanse of mag ik nou ook met de britse beginnen?
quote:
Toch is het slang voor policequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Scum is gewoon iets als "Uitschot"![]()
Zo kan ik ook wel duuzend Nederlandse termen voor politie bedenken: Eikels, klootzakken, pennelikkers etc.
Maar dat slaat niet specifiek op de politie natuurlijk
geen ideequote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En waarom zit er in Google Earth nog STEEDS geen functie "my favorite layers"??
nou heb ik het opgezocht ookquote:
quote:Scum, used across Britain, as an insult to say that the police are lower than the criminals.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
over treffende trap
ow daar is mn bronSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 10:54 schreef wel.o.k het volgende:
over treffende trap
Kom, gaan we deze allemaal quoten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
er staan idd een hoop die ik niet wistquote:
Te laat.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |