Je brengt 'ranzige dingen' alsof het iets negatiefs zou zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef weekontol het volgende:
het is mijn eerste keer, en heb wel veel verschillende verhalen gehoord.
tot de meest ranzige dingen.![]()
![]()
hebben jullie fokkers juist hele positieve ervaringen of juist niet?
Volgens mij is het juist het feest der ranzige dingen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef weekontol het volgende:
goedemorgen fokkers.
ik had even aan paar vragen over het feest wasteland 14 nov in hemkade.
zijn er mensen die er wel eens zijn geweest. en ervaringen willen delen.
![]()
ervaringquote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:39 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Volgens mij is het juist het feest der ranzige dingen?
Maar hoe "extreem" moet je hier in gaan?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
Ten eerste, wees niet te braaf in jullie outfit. Hoe braver en normaler je eruit ziet, hoe meer je opvalt daar. Met als grootste kans dat je niet eens binnen gelaten wordt door de doorbitch.
Alleen mannen worden toegelaten ja. Er zijn wel wat meer mannen dan vrouwen, maar het valt reuze mee. Er zijn ook veel stelletjes, vrienden groepen of meiden die alleen gaan. Ik gok zelf 60-40, maar zeker weten doe ik niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef weekontol het volgende:
dat klinkt inderdaad allemaal wel heftig ja.
maar eens meemaken dacht ik dan zo, kan ik daar ook weer over mee praten.
zijn mannen alleen trouwens ook toelaatbaar?
en zo ja, is het dan niet zo dat je daar juist dan een overvloed in hebt.
80%man en 20% vrouw?
Kan van alles zijn. Bedenk wel dat er meer fetish is op dit soort feesten, dan een parenclub. Je ziet ook wel uniformpjes. Stwewardess, piloot, zusterpakje, corset, kousen, pvc, leer, lak, latex.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef Hebus het volgende:
[..]
Maar hoe "extreem" moet je hier in gaan?
Wij zijn wel benieuwd om eens een kijkje te nemen en het mee te maken, maar om daar nu speciaal een dure lak/leer/whatever-outfit voor aan te schaffen, waar we op zich eigenlijk niets mee hebben en die we nadien toch nooit meer zouden gebruiken, dat gaat ons nu net iets te ver.
We hebben wel een hele hoop clubkledij (parenclubkledij, dus ook niet bepaald braaf), maar die zou ik nu niet echt onder de noemer "extreem" willen plaatsen. Kom je er daarmee ook in? (zij in pakweg een corset bijvorrbeeld? of in catanzaro-kleedjes?)
Uniformpakjes zijn niet zo duur. Een netshirt en passende onderkleding voor de man ook niet. Maar in alleen een boxershort oid maakt het wel lastig.quote:Dresscode
Leather, Full Uniforms, Plastic, Rubber, School boys & girls, Metal, Cross-dress, Burlesque, Fetish Glamour, Medical, Body art, Fetish Goth, dolls, and naked.
(No casual street Wear, No Combat)
THE DECISION OF THE BITCH IS FINAL! The dress code is vigorously checked by our doorbitches.The door is actually the place where playing begins. There are no ticket refunds if the dress code is not adhered to
Leuk filmpje!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 03:06 schreef Trip-Tronic het volgende:
Nicolet voor het eerst op Wasteland:
http://bnngids.bnn.nl/page/video/a9b6c87c218e3df3a563580cabbf7ee2
Ik denk dat je niet al die mensen over 1 kam kan scheren. Groot gedeelte zit er omdat ze vrijer zijn in hun lustbeleving (of minder aan impulsbeheersing doen) of gewoon nieuwschierig zijn. Niet elke seksuele uiting duidt op een onderliggend probleem met de maatschappij of het eigen leven. Het is slechts een andere uitingsvorm. Je kan er nml tegenover stellen dat de jongen die thuis bij het meisje op de bank zit en dat dag in dag uit doet, ook een probleem heeft in zijn belevingswereld of met zijn leven. Als mensen dit prima vinden dan vinden ze dat prima, hoeft verder weinig mis te zijn met het affect. Dat er een verschil is tussen lust en liefde lijkt me duidelijk, dus ik denk niet dat het de oppervlakkigheid of betekenis aantast wanneer je het event niet als een continue element in je leven ziet. Ik zie op de plaatjes wel veel vrouwen waarvan ik de indruk krijg dat het testosterongehalte hoger is dan bij de gemiddelde vrouw...quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef awromele het volgende:
Na het zien van enkele plaatjes van 'crazyland' overweeg ik wel een bezoek uit antropologische nieuwsgierigheid, maar dan wel met een witte stofjas aan en de meute observerend achter plexiglas.
Maar ernstig, ik wil wel eens weten waarom mensen dergelijke bijeenkomsten bijwonen. Mijn interpretatie, en die is voor alle duidelijkheid enkel op die plaatjes gebaseerd, is dat het bijwonen van dergelijke 'feesten' voortkomt uit buitensporige verveling (of verveling met de huidige normen en waarden in de maatschappij?) en een oppervlakkig, in ledigheid badende oplossing om die verveling te verdrijven. Ik zou dan ook nooit mensen aanzetten tot het bezoeken van dergelijke festijnen of ze tenminste voorstellen eerst wat te bezinnen over de noodzaak binnen hun leven aan dergelijk amusement.
Maar ik vermoed, nee, ik weet, dat velen daar helemaal anders over denken, vraag is, wat denken ze wel? Vertel me wat er scheelt aan mijn interpretatie. En voor mij de hamvraag, wordt niet alles oppervlakkig en betekenisloos nadien?
Ik kom wel in je omgeving wonen ;-)quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Luxuria het volgende:
Dat lijkt me echt super zo'n feestje! Ik vind het zo jammer dat ik niemand uit mijn omgeving ken die net zo is als ik, ik ga er ook niet alleen heen.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Luxuria het volgende:
Dat lijkt me echt super zo'n feestje! Ik vind het zo jammer dat ik niemand uit mijn omgeving ken die net zo is als ik, ik ga er ook niet alleen heen.
als je op de partyflock site leest, zul je zien dat er best heel veel mensen alleen gaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:31 schreef KingLeopold het volgende:
[..]
Ik kom wel in je omgeving wonen ;-)
Maar serieus...beter met 4-5 gaan. Dan deel je de nieuwigheid tenminste tussen meer mensen. Met twee mensen heb je teveel wisselwerking. Als 1 het niet leuk vindt dan maakt die de ander gek etc.
Je kan idd ook alleen gaan. Al lijkt me dat minder. 1x met 4 geweest en dat was goed...Ik zou zelf nooit alleen gaan. Als vrouw alleen lijkt me het nog minder fijn als je er naartoe gaat uit nieuwschierigheid.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef weekontol het volgende:
[..]
als je op de partyflock site leest, zul je zien dat er best heel veel mensen alleen gaan.
het filmpje van bnn was echt top
Dat maakt het weer wat duidelijker inderdaadquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Adolecens het volgende:
Kan van alles zijn. Bedenk wel dat er meer fetish is op dit soort feesten, dan een parenclub. Je ziet ook wel uniformpjes. Stwewardess, piloot, zusterpakje, corset, kousen, pvc, leer, lak, latex.
Uniformpakjes zijn niet zo duur. Een netshirt en passende onderkleding voor de man ook niet. Maar in alleen een boxershort oid maakt het wel lastig.
Shit wist niet dat het zaterdag was..had een vrij weekend en had er wel zin in gehadquote:Op maandag 16 november 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
Kick ende schop!![]()
Wie is er geweest zaterdag?? En hoe was het??
Zal wel april 2010 worden. Zie de PM wel verschijnen t.z.t.quote:Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef zeemonster het volgende:
Het ligt aan mijn bui hoe heftig ik het maak.. Dit soort feestjes hebben altijd wel mijn aandacht gehad .. wanneer is het volgende feestje van Wasteland? Dan houdt ik je misschien wel aan je woord
Dealquote:Op maandag 23 november 2009 17:08 schreef KingLeopold het volgende:
[..]
Zal wel april 2010 worden. Zie de PM wel verschijnen t.z.t.
Kan ik mijn Romeinse Ridderpak weer uit de kast halen
En wat trek jij aan? Een rubberen grieks godinnenpakje?quote:
Zou niet eens zo een gek idee zijn. Maar dan wel zonder pics. Fok goes kinky.quote:
Mee eensquote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef KingLeopold het volgende:
[..]
Zou niet eens zo een gek idee zijn. Maar dan wel zonder pics. Fok goes kinky.
Ik ben wel van plan te gaan, alleen mag mijn omgeving dat niet weten. Je weet hoe omgevingen kunnen zijn
April 2010. Geen idee nog welke dag. Ik heb dat nog niet kunnen vinden. Al heb ik er nog niet naar gezocht. Het is natuurlijk pas december:) nog even de tijd dus.quote:Op woensdag 25 november 2009 20:23 schreef Arctica het volgende:
Wanneer is het nou precies? Ik heb vriendinnen gestrikt om mee te gaan
Ik zag het idd, ik ga alleen voor de VIP ticketsquote:Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef anoniemer het volgende:
Saturday April 17th, 2010, Euro 47,50 (ex presale). Ticket sale will start December 3th.
Voor de mensen die willen gaan
Mocht het niks zijn dan stap ik met mijn Romeinse Ridderpakquote:Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef KingLeopold het volgende:
Nou, weer iets om naar uit te kijken....
weet iemand nog goede shops om wat nieuwe kleding uit te zoeken?
Wil je mijn outfit overkopen?quote:Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Mocht het niks zijn dan stap ik met mijn Romeinse Ridderpak
Je hebt toch al wat?
Erg interessant allemaal (om te observeren he), maar idd, een foto en mijn toekomstige carriere (quote:Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef KingLeopold het volgende:
[..]
Zou niet eens zo een gek idee zijn. Maar dan wel zonder pics. Fok goes kinky.
Ik ben wel van plan te gaan, alleen mag mijn omgeving dat niet weten. Je weet hoe omgevingen kunnen zijn
Toch geen nonnencarriere hé?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Elohim het volgende:
[..]
Erg interessant allemaal (om te observeren he), maar idd, een foto en mijn toekomstige carriere (!!!!!) is definitief kapot gemaakt.
Ik ben er de vorige keer geweest. Het is een mix tussen een seks feest en dance/club feest. Er hang wel een ontspannen sfeer, met de nadruk op leer-latex fetisj. Je komt er niet zomaar in.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef weekontol het volgende:
goedemorgen fokkers.
ik had even aan paar vragen over het feest wasteland 14 nov in hemkade.
zijn er mensen die er wel eens zijn geweest. en ervaringen willen delen.
![]()
Heb je al wat vernomen van het feest in het Tikibad binnenkort in Duinrell?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
nog steeds in de planning en nog steeds aan het wachten op VIP tickets
Whehe wat dacht jij danquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je al wat vernomen van het feest in het Tikibad binnenkort in Duinrell?
Nee? Vertel?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je al wat vernomen van het feest in het Tikibad binnenkort in Duinrell?
Mja, ik twijfel ook nog tussen Crazy/ Waste land en het Tikibad feestquote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Whehe wat dacht jij daneen crazyland in het tikibad op mijn verjaardag
alsof het een cadeau van god is
![]()
Een leuk feestje, waar niet zomaar kaarten voor te bestellen zijn dusquote:
Crazyland ga ik me binnenkort voor aanmelden, hopelijk wordt het me gegund. Wasteland ga ik met een vrouwelijke fokker naar toequote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:24 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Mja, ik twijfel ook nog tussen Crazy/ Waste land en het Tikibad feest![]()
Heb de uitnodiging wel gehad, maar denk dat ik voor Crazyland ga dit jaar, hoewel het Tikibad wat exclusiever is.
Dillema's!!![]()
[..]
Een leuk feestje, waar niet zomaar kaarten voor te bestellen zijn dus
Ken ik d'r?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Crazyland ga ik me binnenkort voor aanmelden, hopelijk wordt het me gegund. Wasteland ga ik met een vrouwelijke fokker naar toe
De rest van het jaar nog wat leuke feesten in het vooruitzicht dus gaat een topjaar qua feesten worden
Fietspak?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Lijkt mij ook wel wat om te gaan. Kleding heb ik al
Ze heeft de zweep op jou losgelaten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben nu dus aan het twijfelen om te gaan en mijn reden is zeer gegrond
Nee, iets dat veel erger isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft de zweep op jou losgelaten?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, iets dat veel erger is
Ik pm je wel
Dat is zonde , want je wilde er eerst zo graag heenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:ik ben nu dus aan het twijfelen om te gaan en mijn reden is zeer gegrond
wat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, iets dat veel erger is
Ik pm je wel
quote:Voorverkoop: ¤ 39,75
Latex, rubber, lak, leer, crossdress, uniform, metal, burlesque,pvc, lingerie
B.I.T.C.H. komt dit jaar met een heus festival: vijftien uur lang feesten en genieten van je favoriete dj's, spetterend entertainment en openminded publiek. Buiten op het terrein aan de Hemkade wordt de grote parking omgetoverd tot een waar paradijs.
Om 23.00 uur zal er een grote vuurwerkshow zijn, waarna iedereen binnen tot de volgende ochtend 06:00 uur verder kan feesten. S.l.a.v.e to the r.h.y.t.h.m heet dit festival en velen zien dit als de opvolger van Pleasure Island, maar de organisatie ziet dit toch anders. Het is een nieuw festival met dezelfde aspecten als B.I.T.C.H. Waaronder de strenge dresscode: lak, leer, rubber, metal, plastic, uniform, medical, cross dress, fetish glam en burlesque. Omdat je kunt uitgaan van zomerse temperaturen zijn catsuits van fishnets ook toegestaan.
moet dat geen mei zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:00 schreef Adolecens het volgende:
Kick!
16 april is er weer een B.I.T.C.H
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oops. Ja, juni inderdaadquote:
Soort van Romeinse rok met flappen (alles van leer) en een band schuin over bovenlichaam denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Met wie? Al ideeën qua outfit etc?
Vind je dat niet wat afgezaagd? Ik bedoel, daar lopen de meeste altijd in, vind het wat inspiratieloos.. No offi verderquote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Soort van Romeinse rok met flappen (alles van leer) en een band schuin over bovenlichaam denk ik
Met wie is nog niet helemaal zeker![]()
Meerdere opties qua kleding maar qua originaliteit ben ik niet hoogstaand en heb deze vorig jaar laten maken maar toen ging het feestje niet doorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vind je dat niet wat afgezaagd? Ik bedoel, daar lopen de meeste altijd in, vind het wat inspiratieloos.. No offi verder
Meerdere opties trouwens?![]()
Ow, custom made is wel nice natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Meerdere opties qua kleding maar qua originaliteit ben ik niet hoogstaand en heb deze vorig jaar laten maken maar toen ging het feestje niet door
En meerdere keuzes idd
Ik zou het zeker niet omschrijven als een fout feest hoor, boventoon voert gewoon kinky, fetish en geen grenzen in wat je ziet en kan op dat gebied.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ergens klinkt zo'n gigantisch fout over-the-top feest met sekstinten best leuk
Maar aan de andere kant lijkt het me ook vooral takkeherrie en ben ik (onterecht?) bang dat een groot deel van de feestgangers helemaal los gaat op de nodige verdovende middelen.
Ik wil wel mee, hihiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz... Nu heb ik ook weer zin in zo'n feestje, na het zien van die filmpjes
Goed geregeld, dm je pics en gegevens maar doorquote:
Vergeet niet door te sturen hèquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed geregeld, dm je pics en gegevens maar door
JIj had al keus genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vergeet niet door te sturen hè
Wat een Duitse leernichtenbedoening.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen mannen alleen met VIP kaartje hun haar ophouden?
bitch vind ik wel leuker, iets specifieker en toch relaxter publiek. Wel strengere dresscode. Lak/ leer/ latex. Anders kom je er niet in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn 'partner in crime' is afgehaakt, dus wachten tot de volgende editie.. Iemand ervaringen met Bitch of een ander soortgelijk feest?
ik hoorde wel dat bij bitch meer stellen zouden zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn 'partner in crime' is afgehaakt, dus wachten tot de volgende editie.. Iemand ervaringen met Bitch of een ander soortgelijk feest?
Haha zo streng ja? Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden danquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
bitch vind ik wel leuker, iets specifieker en toch relaxter publiek. Wel strengere dresscode. Lak/ leer/ latex. Anders kom je er niet in.
Ja zag al dat bij ticketverkoop specifiek stond vermeld dat mannen er niet in komen zonder dame..quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef weekontol het volgende:
[..]
ik hoorde wel dat bij bitch meer stellen zouden zijn.
wasteland is natuurlijk vanuit de homoscene bekend geworden.
maar ben toch ook wel benieuwd hoe het er bij bitch aan toe zal gaan.
![]()
je wil er ook niet in zonder vrouw, anders heb je een zware nachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ja zag al dat bij ticketverkoop specifiek stond vermeld dat mannen er niet in komen zonder dame..
en ja, had eens een keer een mooie outfit, afgestemd op latex corset van vriendin, maar was laquer ipv lak. Twee weken van te voren al gaan mailen met de doorbitch of het goed genoeg was. Pas na foto's en onderbouwing ging ze akkoordquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Haha zo streng ja? Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden dan
imitatie lak. Kan zijn dat de telefoon het verkeerd speltquote:
Niet perse leren schoenen, maar met gewone schoenen of sneakers kom je er niet in.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Modjo het volgende:
hoi, moet je met leren schoenen naar wasteland?en ook jas moet bv van leer zijn? is drank betaalbaar?bv wat kost n biertje??welk soort muziek draaien ze op wasteland,kun je mekaar wel verstaan nog?thnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |