abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73940567
goedemorgen fokkers.

ik had even aan paar vragen over het feest wasteland 14 nov in hemkade.

zijn er mensen die er wel eens zijn geweest. en ervaringen willen delen.
het is mijn eerste keer, en heb wel veel verschillende verhalen gehoord.
tot de meest ranzige dingen.
hebben jullie fokkers juist hele positieve ervaringen of juist niet?
  donderdag 22 oktober 2009 @ 09:49:59 #2
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73940811
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 09:37 schreef weekontol het volgende:
Je brengt 'ranzige dingen' alsof het iets negatiefs zou zijn.
Noem eens voorbeelden van die ranzige dingen dan?
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73940823
Dat is toch dat feest waar lui openlijk seks hebben op de dansvloer?
pi_73940981
Ja dus

pi_73941041
Vet
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_73942010
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_73942060
quote:
goedemorgen fokkers.

Volgens mij is het juist het feest der ranzige dingen?
pi_73942288
verhalen die ik hoorde, dat een groep mannen op de dansvloer, lagen te fistfucken.
vind ik toch niet zo prettig om naar te kijken dacht ik zo
pi_73943247
'Ranzige dingen' zou voor mij juist een lokkertje zijn
pi_73944736
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 10:39 schreef Wazeggie het volgende:

[..]

Volgens mij is het juist het feest der ranzige dingen?
ervaring
pi_73944947
ahja je moet er tegen kunnen

in pricipe is het gewoon een dance feest, maar dan met schaars gekledere mensen en sex 'en public', het is niet zo dat je daar per se in mee moet, of half verkracht wordt, maar je wordt er wel mee geconfronteerd (ook minder plezierige beelden natuurlijk, als je het voor het kiezen had zou je misschien liever niet bepaalde dingen op zo'n feest zien )

ikzelf vind dat soort feesten belachenlijk duur, en over het algemeen niet echt mijn ding, maar eigenlijk moet je zoiets wel een keer meegemaakt hebben!
pi_73945493
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 12:08 schreef weekontol het volgende:

[..]

ervaring
Ik hou niet van dance
pi_73948177
Ik ben er wel eens geweest, Wasteland en nog wat feestjes in de Hemkade.
Als je verwacht een feestje ala Little Sins te krijgen, STOP: Niet gaan!

Maar als je totaal geen ervaring hebt op dit vlak en geen idee hebt bij wat zoiets is EN je bent niet snel geshockeerd of van je voetstuk gebracht, dan zeker wel eens gaan. Al is het alleen al om eens beleefd te hebben..

Ten eerste, wees niet te braaf in jullie outfit. Hoe braver en normaler je eruit ziet, hoe meer je opvalt daar. Met als grootste kans dat je niet eens binnen gelaten wordt door de doorbitch. Wat je verder zal opvallen als je nog in de buitenlucht loopt op weg naar de party area is dat je van oude Volkswagen busjes tot en met de duurste Audi's, Mercedes en Bentley's tegenkomt op de overvolle parkeerplaats en tussen die auto's lopen allemaal mensen in extreme clothing. Dat alleen al is een opmerkelijk schouwspel.

Dan kom je binnen (als je kleding goed genoeg is bevonden) en kom je op een soort plein, waar je nog wat kleding kan kopen, of andere "attributen" zullen we ze maar noemen. Hier wordt je ook naar doorverwezen als je niet binnengelaten wordt op basis van je kleding. Let wel, het is niet goedkoop.

En dan loop je door naar het feest. De eerste keer zal je even een minuutje of twee aan de grond genageld zijn over wat je allemaal ziet en tegenkomt, zeker als je verder weinig met deze scene te maken hebt

Loop gewoon naar binnen, ga op in het publiek, de muziek, de sfeer en wat je zoal ziet. Het is een grote danstempel waar je shows ziet, darkrooms hebt, speelkamers, gangen met speel attributen etc. etc. De shows gaan verder (of beginnen daar) waar het op de Kamasutra beurs stopt.

De darkrooms zijn echt donker en gevuld met mensen die inderdaad flinke sex met elkaar hebben. De speel attributen zijn in gebruik door stelletjes of een vrouw laat zich gewillig nemen door meerdere mensen. Je staat aan de bar een drankje te bestellen, naast je zit een gozer met wie je even een praatje maakt, je kijkt omlaag en ziet dat hij ondertussen door zijn vriendin gepijpt wordt.

Ja, het gaat inderdaad wat verder dan een erotisch dansfeestje. Maar het is (als je ervan houdt of voor open staat) wel iets om eens beleefd te hebben, want je gaat volledig op in wat er gebeurt en hebt letterlijk het idee dat je even buiten de planeet bent. (Ook zonder drugs ) Er wordt goeie muziek gedraaid, de shows zijn een toevoeging op wat er zich afspeelt en iedereen is gelijk. Niks geen rottigheid en als iemand handtastelijk doet, kijk je hem of haar even streng aan, knikt nee en dan houdt het ook op. Sta je er wel voor open, dan kan je ook nog leuke dingen beleven op het feest, of nadien...

Goedkoop zijn dit soort avondjes niet. Het is vaak niet alleen de entree, maar ook de kleding en drank wat je erbij moet tellen. Als je denkt dat je met je zwarte spijkerbroek wel binnen komt, kan je beter thuis blijven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Adolecens op 22-10-2009 14:24:15 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73953707
dat klinkt inderdaad allemaal wel heftig ja.
maar eens meemaken dacht ik dan zo, kan ik daar ook weer over mee praten.

zijn mannen alleen trouwens ook toelaatbaar?
en zo ja, is het dan niet zo dat je daar juist dan een overvloed in hebt.
80%man en 20% vrouw?
pi_73956463
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 13:53 schreef Adolecens het volgende:
Ten eerste, wees niet te braaf in jullie outfit. Hoe braver en normaler je eruit ziet, hoe meer je opvalt daar. Met als grootste kans dat je niet eens binnen gelaten wordt door de doorbitch.
Maar hoe "extreem" moet je hier in gaan?

Wij zijn wel benieuwd om eens een kijkje te nemen en het mee te maken, maar om daar nu speciaal een dure lak/leer/whatever-outfit voor aan te schaffen, waar we op zich eigenlijk niets mee hebben en die we nadien toch nooit meer zouden gebruiken, dat gaat ons nu net iets te ver.
We hebben wel een hele hoop clubkledij (parenclubkledij, dus ook niet bepaald braaf), maar die zou ik nu niet echt onder de noemer "extreem" willen plaatsen. Kom je er daarmee ook in? (zij in pakweg een corset bijvorrbeeld? of in catanzaro-kleedjes?)
pi_73958466
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 16:20 schreef weekontol het volgende:
dat klinkt inderdaad allemaal wel heftig ja.
maar eens meemaken dacht ik dan zo, kan ik daar ook weer over mee praten.

zijn mannen alleen trouwens ook toelaatbaar?
en zo ja, is het dan niet zo dat je daar juist dan een overvloed in hebt.
80%man en 20% vrouw?
Alleen mannen worden toegelaten ja. Er zijn wel wat meer mannen dan vrouwen, maar het valt reuze mee. Er zijn ook veel stelletjes, vrienden groepen of meiden die alleen gaan. Ik gok zelf 60-40, maar zeker weten doe ik niet.
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 17:41 schreef Hebus het volgende:

[..]

Maar hoe "extreem" moet je hier in gaan?

Wij zijn wel benieuwd om eens een kijkje te nemen en het mee te maken, maar om daar nu speciaal een dure lak/leer/whatever-outfit voor aan te schaffen, waar we op zich eigenlijk niets mee hebben en die we nadien toch nooit meer zouden gebruiken, dat gaat ons nu net iets te ver.
We hebben wel een hele hoop clubkledij (parenclubkledij, dus ook niet bepaald braaf), maar die zou ik nu niet echt onder de noemer "extreem" willen plaatsen. Kom je er daarmee ook in? (zij in pakweg een corset bijvorrbeeld? of in catanzaro-kleedjes?)
Kan van alles zijn. Bedenk wel dat er meer fetish is op dit soort feesten, dan een parenclub. Je ziet ook wel uniformpjes. Stwewardess, piloot, zusterpakje, corset, kousen, pvc, leer, lak, latex.

Dit is wat ze er zelf over zeggen:
quote:
Dresscode
Leather, Full Uniforms, Plastic, Rubber, School boys & girls, Metal, Cross-dress, Burlesque, Fetish Glamour, Medical, Body art, Fetish Goth, dolls, and naked.
(No casual street Wear, No Combat)

THE DECISION OF THE BITCH IS FINAL! The dress code is vigorously checked by our doorbitches.The door is actually the place where playing begins. There are no ticket refunds if the dress code is not adhered to
Uniformpakjes zijn niet zo duur. Een netshirt en passende onderkleding voor de man ook niet. Maar in alleen een boxershort oid maakt het wel lastig.
pi_73958713
Hier heb je wat impressie video's

Denk dat je wel een aardig beeld kan vormen.

En anders begin je met de Crazyland feestjes, die zijn qua kleding iets toleranter, voor de rest veel overeenkomst met Wasteland en ook in de Hemkade

http://partyflock.nl/gallery/2490/PAGE/A.html

[ Bericht 19% gewijzigd door Adolecens op 22-10-2009 19:10:40 ]
pi_73958966
Hmzz... Nu heb ik ook weer zin in zo'n feestje, na het zien van die filmpjes

[ Bericht 39% gewijzigd door Adolecens op 22-10-2009 20:01:07 ]
pi_73960466
Mrs Q. en ik houden het voorlopig bij de LS feestjes
Quinn Dexter
pi_73977806
Ik heb daar eens rondgelopen. Goede sfeer....gewoon doen. Moet je meemaken.
pi_73980775
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 03:06 schreef Trip-Tronic het volgende:
Nicolet voor het eerst op Wasteland:

http://bnngids.bnn.nl/page/video/a9b6c87c218e3df3a563580cabbf7ee2
Leuk filmpje! dat corset mag ze vaker aantrekken..
-
pi_73982792
Na het zien van enkele plaatjes van 'crazyland' overweeg ik wel een bezoek uit antropologische nieuwsgierigheid, maar dan wel met een witte stofjas aan en de meute observerend achter plexiglas.

Maar ernstig, ik wil wel eens weten waarom mensen dergelijke bijeenkomsten bijwonen. Mijn interpretatie, en die is voor alle duidelijkheid enkel op die plaatjes gebaseerd, is dat het bijwonen van dergelijke 'feesten' voortkomt uit buitensporige verveling (of verveling met de huidige normen en waarden in de maatschappij?) en een oppervlakkig, in ledigheid badende oplossing om die verveling te verdrijven. Ik zou dan ook nooit mensen aanzetten tot het bezoeken van dergelijke festijnen of ze tenminste voorstellen eerst wat te bezinnen over de noodzaak binnen hun leven aan dergelijk amusement.

Maar ik vermoed, nee, ik weet, dat velen daar helemaal anders over denken, vraag is, wat denken ze wel? Vertel me wat er scheelt aan mijn interpretatie. En voor mij de hamvraag, wordt niet alles oppervlakkig en betekenisloos nadien?
pi_73983350
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 13:56 schreef awromele het volgende:
Na het zien van enkele plaatjes van 'crazyland' overweeg ik wel een bezoek uit antropologische nieuwsgierigheid, maar dan wel met een witte stofjas aan en de meute observerend achter plexiglas.

Maar ernstig, ik wil wel eens weten waarom mensen dergelijke bijeenkomsten bijwonen. Mijn interpretatie, en die is voor alle duidelijkheid enkel op die plaatjes gebaseerd, is dat het bijwonen van dergelijke 'feesten' voortkomt uit buitensporige verveling (of verveling met de huidige normen en waarden in de maatschappij?) en een oppervlakkig, in ledigheid badende oplossing om die verveling te verdrijven. Ik zou dan ook nooit mensen aanzetten tot het bezoeken van dergelijke festijnen of ze tenminste voorstellen eerst wat te bezinnen over de noodzaak binnen hun leven aan dergelijk amusement.

Maar ik vermoed, nee, ik weet, dat velen daar helemaal anders over denken, vraag is, wat denken ze wel? Vertel me wat er scheelt aan mijn interpretatie. En voor mij de hamvraag, wordt niet alles oppervlakkig en betekenisloos nadien?
Ik denk dat je niet al die mensen over 1 kam kan scheren. Groot gedeelte zit er omdat ze vrijer zijn in hun lustbeleving (of minder aan impulsbeheersing doen) of gewoon nieuwschierig zijn. Niet elke seksuele uiting duidt op een onderliggend probleem met de maatschappij of het eigen leven. Het is slechts een andere uitingsvorm. Je kan er nml tegenover stellen dat de jongen die thuis bij het meisje op de bank zit en dat dag in dag uit doet, ook een probleem heeft in zijn belevingswereld of met zijn leven. Als mensen dit prima vinden dan vinden ze dat prima, hoeft verder weinig mis te zijn met het affect. Dat er een verschil is tussen lust en liefde lijkt me duidelijk, dus ik denk niet dat het de oppervlakkigheid of betekenis aantast wanneer je het event niet als een continue element in je leven ziet. Ik zie op de plaatjes wel veel vrouwen waarvan ik de indruk krijg dat het testosterongehalte hoger is dan bij de gemiddelde vrouw...
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 14:15:51 #25
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_73983506
Ik heb ook ervaring met dit feestje, en dit was eigenlijk een hele grappige ervaring.
Toen ik daar gezellig binnen aan het dansen was met me vriendin..zag ik op eens een bekende uit mijn team samen met zijn vriendin behoorlijk bezig gaan...
Dit van een afstandje even gevolgd en toen maar met een biertje naar hem toe gestapt...je had zijn blik en de blik van zijn vriendin eens moeten zien.. dat is echt in 1 woord :

ONBETAALBAAR
pi_73985620
Mij lijkt t ook wel eens tof om naar zo'n wasteland feest te gaan.. al gaat dat de 14e sowieso niet gebeuren omdat ik dan al bij Muse zit. Maar niettemin. Het lijkt me de ervaring wel eens waard om mee te maken.
  vrijdag 23 oktober 2009 @ 15:58:25 #27
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_73987369
Dat lijkt me echt super zo'n feestje! Ik vind het zo jammer dat ik niemand uit mijn omgeving ken die net zo is als ik, ik ga er ook niet alleen heen.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_73992454
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Luxuria het volgende:
Dat lijkt me echt super zo'n feestje! Ik vind het zo jammer dat ik niemand uit mijn omgeving ken die net zo is als ik, ik ga er ook niet alleen heen.
Ik kom wel in je omgeving wonen ;-)

Maar serieus...beter met 4-5 gaan. Dan deel je de nieuwigheid tenminste tussen meer mensen. Met twee mensen heb je teveel wisselwerking. Als 1 het niet leuk vindt dan maakt die de ander gek etc.
pi_73992704
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 15:58 schreef Luxuria het volgende:
pi_73992935
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:31 schreef KingLeopold het volgende:

[..]

Ik kom wel in je omgeving wonen ;-)

Maar serieus...beter met 4-5 gaan. Dan deel je de nieuwigheid tenminste tussen meer mensen. Met twee mensen heb je teveel wisselwerking. Als 1 het niet leuk vindt dan maakt die de ander gek etc.
als je op de partyflock site leest, zul je zien dat er best heel veel mensen alleen gaan.

het filmpje van bnn was echt top
pi_73993388
quote:
Op vrijdag 23 oktober 2009 18:53 schreef weekontol het volgende:

[..]

als je op de partyflock site leest, zul je zien dat er best heel veel mensen alleen gaan.

het filmpje van bnn was echt top
Je kan idd ook alleen gaan. Al lijkt me dat minder. 1x met 4 geweest en dat was goed...Ik zou zelf nooit alleen gaan. Als vrouw alleen lijkt me het nog minder fijn als je er naartoe gaat uit nieuwschierigheid.
pi_74073192
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 18:51 schreef Adolecens het volgende:
Kan van alles zijn. Bedenk wel dat er meer fetish is op dit soort feesten, dan een parenclub. Je ziet ook wel uniformpjes. Stwewardess, piloot, zusterpakje, corset, kousen, pvc, leer, lak, latex.

Uniformpakjes zijn niet zo duur. Een netshirt en passende onderkleding voor de man ook niet. Maar in alleen een boxershort oid maakt het wel lastig.
Dat maakt het weer wat duidelijker inderdaad Dergelijke dingen hebben we hier ook nog wel liggen, dus dat uitstapje is weer eens wat dichter bij .
pi_74073969
in het filmpje van bnn was duidelijk te zien, dat het deurbeleid wel heel erg streng is.
nu zijn er inderdaad veel sites waar je leuke dingen kun bestellen, en dan ook nog voor een schappelijk prijsje.
pi_74079813
Ach, in dat filmpje was, voor zover ik het me goed herinner, zij gekleed in een topje, kort rokje en panties, en reageerde ze al ietwat "paniekerig" toen die doorbitch wou checken of ze kousjes aan had en geen slipje. We waren nu ook niet exact van plan om het zo braaf te houden
pi_74752783
Kick ende schop!

Wie is er geweest zaterdag?? En hoe was het??
  maandag 16 november 2009 @ 17:49:56 #36
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_74754218
Lijkt me wel eens mooi om mee te maken.
pi_74758022
Dat klinkt als iets wat je een keer mee moet maken, lijkt me wel heel opwindend Misschien volgend jaar eens zien of ik wat vriendinnen op kan trommelen.
  maandag 16 november 2009 @ 20:36:03 #38
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_74760460
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:11 schreef Adolecens het volgende:
Kick ende schop!

Wie is er geweest zaterdag?? En hoe was het??
Shit wist niet dat het zaterdag was..had een vrij weekend en had er wel zin in gehad
pi_74760656
- dat soort opmerkingen mag je achterwege laten -

[ Bericht 76% gewijzigd door Adolecens op 16-11-2009 21:34:35 ]
I feel kinda Locrian today
  maandag 16 november 2009 @ 21:40:13 #40
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_74763136
Wauw dat lijkt me best gaaf om een keer mee te maken
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  dinsdag 17 november 2009 @ 00:35:45 #41
220833 plus44
Your favorite redneck!
pi_74770236
idee voor een Fok! meeting?
Poison The Well, yo!
pi_74918712
Tvp , ik wil ook graag een keer naar Wasteland maar al mijn vrienden/vriendinnen vinden het net een tikkie te heftig..
pi_74941017
Het ligt aan mijn bui hoe heftig ik het maak.. Dit soort feestjes hebben altijd wel mijn aandacht gehad .. wanneer is het volgende feestje van Wasteland? Dan houdt ik je misschien wel aan je woord
pi_74941941
quote:
Op maandag 23 november 2009 16:41 schreef zeemonster het volgende:
Het ligt aan mijn bui hoe heftig ik het maak.. Dit soort feestjes hebben altijd wel mijn aandacht gehad .. wanneer is het volgende feestje van Wasteland? Dan houdt ik je misschien wel aan je woord
Zal wel april 2010 worden. Zie de PM wel verschijnen t.z.t.
Kan ik mijn Romeinse Ridderpak weer uit de kast halen
pi_74956527
quote:
Op maandag 23 november 2009 17:08 schreef KingLeopold het volgende:

[..]

Zal wel april 2010 worden. Zie de PM wel verschijnen t.z.t.
Kan ik mijn Romeinse Ridderpak weer uit de kast halen
Deal
pi_74958260
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:54 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Deal
En wat trek jij aan? Een rubberen grieks godinnenpakje?

Misschien zijn hier nog meer ppls die mee willen.
pi_74966859
Ik weet niet wat ik aantrek dan , als het in april 2010 pas is heb ik alle tijd om diverse sites en winkeltjes te bewonderen dat is juist 1 van de leuke dingen ervan , op zoek gaan naar een leuk pakje.
pi_74967903
quote:
Op dinsdag 17 november 2009 00:35 schreef plus44 het volgende:
idee voor een Fok! meeting?
Zou niet eens zo een gek idee zijn. Maar dan wel zonder pics. Fok goes kinky.
Ik ben wel van plan te gaan, alleen mag mijn omgeving dat niet weten. Je weet hoe omgevingen kunnen zijn
pi_74968880
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef KingLeopold het volgende:

[..]

Ik ben wel van plan te gaan, alleen mag mijn omgeving dat niet weten. Je weet hoe omgevingen kunnen zijn
Mee eens . Alhoewel foto's wel altijd leuk zijn natuurlijk , als ze maar niet online gegooid worden
pi_74969825
Leuk wel, als ze alleen op mijn usb stickje staan
verder nog mensen die dit "plan" wel zien zitten?
pi_74999170
Wanneer is het nou precies? Ik heb vriendinnen gestrikt om mee te gaan
pi_74999464
quote:
Op woensdag 25 november 2009 20:23 schreef Arctica het volgende:
Wanneer is het nou precies? Ik heb vriendinnen gestrikt om mee te gaan
April 2010. Geen idee nog welke dag. Ik heb dat nog niet kunnen vinden. Al heb ik er nog niet naar gezocht. Het is natuurlijk pas december:) nog even de tijd dus.
pi_75019943
psssssttt...vooral niet teveel van verwachten, dan valt het ook niet tegen

wij waren er voor de 15e editie en het was- hoe zeg ik dit netjes- niet zo'n topper..
pi_75020726
Ik ben maar 1x geweest en dat was leuk....wel al wat langer geleden. Mocht het niks zijn dan stap ik met mijn Romeinse Ridderpak in een taxi en ga ik thuis met mijn rubberen outfit naar Turn up the Bass 16 luisteren..ook erg kinky.
pi_75020910
Ik ben er in April zeker weer bij
pi_75026222
ahwel ik ook
pi_75180018
Saturday April 17th, 2010, Euro 47,50 (ex presale). Ticket sale will start December 3th.

Voor de mensen die willen gaan
pi_75180086
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 13:30 schreef anoniemer het volgende:
Saturday April 17th, 2010, Euro 47,50 (ex presale). Ticket sale will start December 3th.

Voor de mensen die willen gaan
Ik zag het idd, ik ga alleen voor de VIP tickets dus moet nog even wachten
pi_75188521
Nou, weer iets om naar uit te kijken....

weet iemand nog goede shops om wat nieuwe kleding uit te zoeken?
  maandag 7 december 2009 @ 14:29:59 #60
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_75371540
quote:
Op dinsdag 1 december 2009 17:27 schreef KingLeopold het volgende:
Nou, weer iets om naar uit te kijken....

weet iemand nog goede shops om wat nieuwe kleding uit te zoeken?
Mocht het niks zijn dan stap ik met mijn Romeinse Ridderpak

Je hebt toch al wat?
pi_75378856
quote:
Op maandag 7 december 2009 14:29 schreef maickeltje het volgende:

[..]

Mocht het niks zijn dan stap ik met mijn Romeinse Ridderpak

Je hebt toch al wat?
Wil je mijn outfit overkopen?

Nee, heb niks. 6 maten te klein. Ga niet in mijn adamspak, dat hoeft nu ook weer niet.
pi_77711444
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 00:54 schreef zeemonster het volgende:

[..]

Deal
En gaan we nog?
  zaterdag 6 februari 2010 @ 21:43:15 #63
285850 Elohim
leeft in kaarslicht
pi_77715267
quote:
Op dinsdag 24 november 2009 17:22 schreef KingLeopold het volgende:

[..]

Erg interessant allemaal (om te observeren he), maar idd, een foto en mijn toekomstige carriere ( !!!!!) is definitief kapot gemaakt.
Haast je langzaam.
pi_77733834
Klinkt als een leuk feestje. Misschien maar eens proberen.

Over 5jaar, als ik bakken met geld verdien(om entree/pakjes/drankjes te betalen) en nog steeds een leuke vriend heb die het niet erg vind publiekelijk geconfronteerd te worden met seks(ow misschien zelf ook meedoen! Lijkt me wel spannend eigenlijk, maar alleen met mn vriend)
pi_77779534
quote:
Op zaterdag 6 februari 2010 21:43 schreef Elohim het volgende:

[..]

Erg interessant allemaal (om te observeren he), maar idd, een foto en mijn toekomstige carriere ( !!!!!) is definitief kapot gemaakt.
Toch geen nonnencarriere hé?
pi_78060830
Lijkt mij ook wel wat om te gaan. Kleding heb ik al
Haters gonna hate.
pi_78060915
nog steeds in de planning en nog steeds aan het wachten op VIP tickets
pi_78080596
quote:
goedemorgen fokkers.

Ik ben er de vorige keer geweest. Het is een mix tussen een seks feest en dance/club feest. Er hang wel een ontspannen sfeer, met de nadruk op leer-latex fetisj. Je komt er niet zomaar in.
Er er wordt vollop geneukt, getrokken en gepiijpt. Zowel door veel gays als heteroseksuelen.
pi_78080833
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
nog steeds in de planning en nog steeds aan het wachten op VIP tickets
Heb je al wat vernomen van het feest in het Tikibad binnenkort in Duinrell?
pi_78081084
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Whehe wat dacht jij dan een crazyland in het tikibad op mijn verjaardag alsof het een cadeau van god is
pi_78081426
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:08 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Nee? Vertel?
pi_78081516
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee? Vertel?
Crazyland
pi_78081586
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:12 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Whehe wat dacht jij dan een crazyland in het tikibad op mijn verjaardag alsof het een cadeau van god is
Mja, ik twijfel ook nog tussen Crazy/ Waste land en het Tikibad feest
Heb de uitnodiging wel gehad, maar denk dat ik voor Crazyland ga dit jaar, hoewel het Tikibad wat exclusiever is.

Dillema's!!
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee? Vertel?
Een leuk feestje, waar niet zomaar kaarten voor te bestellen zijn dus
pi_78081682
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:24 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Mja, ik twijfel ook nog tussen Crazy/ Waste land en het Tikibad feest
Heb de uitnodiging wel gehad, maar denk dat ik voor Crazyland ga dit jaar, hoewel het Tikibad wat exclusiever is.

Dillema's!!
[..]

Een leuk feestje, waar niet zomaar kaarten voor te bestellen zijn dus
Crazyland ga ik me binnenkort voor aanmelden, hopelijk wordt het me gegund. Wasteland ga ik met een vrouwelijke fokker naar toe
De rest van het jaar nog wat leuke feesten in het vooruitzicht dus gaat een topjaar qua feesten worden
pi_78082963
Door zulk soort feesten, ook al geef ik er zelf niets om, ben ik trots dat ik een Nederlander ben !
pi_78083300
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Crazyland ga ik me binnenkort voor aanmelden, hopelijk wordt het me gegund. Wasteland ga ik met een vrouwelijke fokker naar toe
De rest van het jaar nog wat leuke feesten in het vooruitzicht dus gaat een topjaar qua feesten worden
Ken ik d'r?
pi_78102120
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Lijkt mij ook wel wat om te gaan. Kleding heb ik al
Fietspak?
pi_78102166
Hahahah neeeeeeee
Haters gonna hate.
pi_78103821
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 00:07 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ken ik d'r?
Waarschijnlijk wel
pi_78177862
quote:
Op woensdag 17 februari 2010 15:43 schreef CyclingGirl het volgende:
Hahahah neeeeeeee
Wat dan wel?
pi_78177874
Ik wil ook wel een keer gaan, alleen me vrienden zijn te pussy om daar binnen te gaan pff
Veni,Vidi, Vici
pi_78654717
Ben November op Wasteland geweest met een Chinese die een paar weken in NL was.
Zij wist al dat NL zo'n beetje het meest open-minded land ter wereld is en heeft haar ogen uitgekeken op het feest (en ook haar bijdrage geleverd...) en zich zeer vermaakt.... Echter zij kan bij haar thuis aan niemand vertellen over dit feest (vrienden tec), want het staat toch wel erg ver af van de soort feesten die zij in China habben...
In China is het bijvoorbeeld nog bij wet verboden om een gemengde sauna te runnen...

April komt dichterbij. Ik zou het top vinden om met een paar mensen die kant uit te gaan . Dus is er al een clubje waar deze 37-jarige man zich aan kan sluiten? Of nog andere mensen die wel met goed gezelschap die kant uit willen gaan?

Gr. V
Hollandse kaapkop (open-minded en bi) met strakke mooie chinese sub (open-minded, dienend en bi), die helaas het meeste van de tijd in China zit. Genieter van feest zoals Wasteland. China-sub keek haar ogen uit :-) en genoot...
pi_78654858
ik ben nu dus aan het twijfelen om te gaan en mijn reden is zeer gegrond
pi_78654986
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze heeft de zweep op jou losgelaten?
pi_78655047
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Ze heeft de zweep op jou losgelaten?
Nee, iets dat veel erger is
Ik pm je wel
pi_78655969
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik pm je wel
pi_79140349
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
Dat is zonde , want je wilde er eerst zo graag heen .

Ik ben ook niet meer van plan te gaan , heb hele andere dingen te doen die ook leuk zijn
  zondag 14 maart 2010 @ 23:47:29 #88
167923 appelsjap
All the above
pi_79154175
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Ik pm je wel
wat dan?
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
pi_79239980
Tokkies in SM kleding
pi_79241040
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 02:22 schreef Misantroop2010 het volgende:
Tokkies in SM kleding
Die zullen er vast rondlopen . Maar jij blijft thuis toch?
pi_79243004
Wasteland? Ik ga er ook weer eens naartoe, is alweer even geleden. Op zich leuk feestje met soms wat
bizarre shows (hou ik wel van) en flink wat rukkers (die moeten ook wat te doen hebben). Zijn er meer van
hier die gaan?
Had ik maar een vak geleerd
pi_79248628
ik ben onlangs geweest. was ook erg benieuwd hoe het daar allemaal aan toe ging.
sfeer was echt top, maar inderdaad wel erg veel rukkers. sta je gezellig een show te bekijken, staat er weer z'n gast naast je, dat was wel wat minder.
ik hoorde dat bitch daarin wat minder was.
pi_110557379
Kick!

16 april is er weer een B.I.T.C.H *O*

quote:
Voorverkoop: ¤ 39,75
Latex, rubber, lak, leer, crossdress, uniform, metal, burlesque,pvc, lingerie

B.I.T.C.H. komt dit jaar met een heus festival: vijftien uur lang feesten en genieten van je favoriete dj's, spetterend entertainment en openminded publiek. Buiten op het terrein aan de Hemkade wordt de grote parking omgetoverd tot een waar paradijs.

Om 23.00 uur zal er een grote vuurwerkshow zijn, waarna iedereen binnen tot de volgende ochtend 06:00 uur verder kan feesten. S.l.a.v.e to the r.h.y.t.h.m heet dit festival en velen zien dit als de opvolger van Pleasure Island, maar de organisatie ziet dit toch anders. Het is een nieuw festival met dezelfde aspecten als B.I.T.C.H. Waaronder de strenge dresscode: lak, leer, rubber, metal, plastic, uniform, medical, cross dress, fetish glam en burlesque. Omdat je kunt uitgaan van zomerse temperaturen zijn catsuits van fishnets ook toegestaan.

pi_110683710
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 april 2012 13:00 schreef Adolecens het volgende:
Kick!

16 april is er weer een B.I.T.C.H *O*

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet dat geen mei zijn? ;)
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
  maandag 23 april 2012 @ 18:27:58 #95
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_110684067
Juni zelfs.
Prrrrr
pi_110684184
ik heb vrienden die op leeftijd zijn en ook wel van feestjes houden. Wij zijn nog jong en toch wel wat gesloten voor de buitenwereld betreft seksuele gevoelens. naarmate je ouder wordt ga je toch wat meer proberen. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de gemiddelde leeftijd op wasteland toch wel boven de 30 ligt. Zelf ga ik soms ook naar (kleinere) feestjes die seksueel getint zijn, en waar de gemiddelde leeftijd ook hoger liggen. Maar dat zijn echt de leukste feestjes die ik ooit heb bezocht! Ik ben een vrij jong jochie 22 jaar. vorig jaar was ik naar een sexy beachparty gegaan. ik had een lekker pilletje genomen. Lekker zitten in het zand. en die MILFs bleven maar komen en gezellig praten met me.. heerlijk. dit jaar weer TOUCH AT THE SEA

edit: oeps dit was eigenlijk een respond voor de eerste pagina. dan weet je dat.
pi_110689087
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:27 schreef mrspoeZ het volgende:
Juni zelfs.
Oops. Ja, juni inderdaad :P

En, de gemiddelde leeftijd is 36
  zondag 24 maart 2013 @ 19:49:13 #98
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124454619
Kick voor de komende april editie van dit jaar :)
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_124455035
* admiraal_anaal is aanwezig
  zondag 24 maart 2013 @ 19:58:55 #100
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124455117
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:57 schreef admiraal_anaal het volgende:
* admiraal_anaal is aanwezig
Met wie? Al ideeën qua outfit etc?
  zondag 24 maart 2013 @ 20:03:59 #101
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_124455368
pi_124460550
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Met wie? Al ideeën qua outfit etc?
Soort van Romeinse rok met flappen (alles van leer) en een band schuin over bovenlichaam denk ik

Met wie is nog niet helemaal zeker :') :9
  zondag 24 maart 2013 @ 21:27:01 #103
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_124460707
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Soort van Romeinse rok met flappen (alles van leer) en een band schuin over bovenlichaam denk ik

Met wie is nog niet helemaal zeker :') :9
Vind je dat niet wat afgezaagd? Ik bedoel, daar lopen de meeste altijd in, vind het wat inspiratieloos.. No offi verder

Meerdere opties trouwens? :9
pi_124465059
quote:
0s.gif Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Vind je dat niet wat afgezaagd? Ik bedoel, daar lopen de meeste altijd in, vind het wat inspiratieloos.. No offi verder

Meerdere opties trouwens? :9
Meerdere opties qua kleding maar qua originaliteit ben ik niet hoogstaand en heb deze vorig jaar laten maken maar toen ging het feestje niet door ;(

En meerdere keuzes idd :@
  zondag 24 maart 2013 @ 22:32:12 #105
205006 Adolecens
a.k.a. Ado
pi_124465167
quote:
1s.gif Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Meerdere opties qua kleding maar qua originaliteit ben ik niet hoogstaand en heb deze vorig jaar laten maken maar toen ging het feestje niet door ;(

En meerdere keuzes idd :@
Ow, custom made is wel nice natuurlijk :Y

Luxeprobleem jij :9
pi_124474145
Ergens klinkt zo'n gigantisch fout over-the-top feest met sekstinten best leuk :9

Maar aan de andere kant lijkt het me ook vooral takkeherrie en ben ik (onterecht?) bang dat een groot deel van de feestgangers helemaal los gaat op de nodige verdovende middelen.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_124474641
quote:
99s.gif Op maandag 25 maart 2013 09:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ergens klinkt zo'n gigantisch fout over-the-top feest met sekstinten best leuk :9

Maar aan de andere kant lijkt het me ook vooral takkeherrie en ben ik (onterecht?) bang dat een groot deel van de feestgangers helemaal los gaat op de nodige verdovende middelen.
Ik zou het zeker niet omschrijven als een fout feest hoor, boventoon voert gewoon kinky, fetish en geen grenzen in wat je ziet en kan op dat gebied.

Takke herrie is net waar je eigen voorkeuren liggen. Als je van klassieke muziek houdt krijg je het hier moeilijk ja. Muziek is hetzelfde als op elk ander dance feest.

En drugs, ja, wordt gebruikt, maar daar krijg je weinig van mee. Het zijn geen gabber feestjes waar een ieder met grote ogen als een malloot door de zaal loopt te hakken.
pi_124555057
quote:
14s.gif Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz... Nu heb ik ook weer zin in zo'n feestje, na het zien van die filmpjes :')

Ik wil wel mee, hihi :)
<3
pi_124557645

Mogen mannen alleen met VIP kaartje hun haar ophouden?
  woensdag 27 maart 2013 @ 10:04:45 #110
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124557836
:')
pi_124558548
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 03:07 schreef TheLuckyOne het volgende:

[..]

Ik wil wel mee, hihi :)
Goed geregeld, dm je pics en gegevens maar door ^O^
pi_124560624
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Goed geregeld, dm je pics en gegevens maar door ^O^
Vergeet niet door te sturen hè :@
pi_124560748
quote:
1s.gif Op woensdag 27 maart 2013 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

Vergeet niet door te sturen hè :@
JIj had al keus genoeg :6
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:04:58 #114
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_124561378
quote:
9s.gif Op woensdag 27 maart 2013 09:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]

Mogen mannen alleen met VIP kaartje hun haar ophouden?
Wat een Duitse leernichtenbedoening.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  woensdag 27 maart 2013 @ 12:34:49 #115
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124562148
Mijn 'partner in crime' is afgehaakt, dus wachten tot de volgende editie.. Iemand ervaringen met Bitch of een ander soortgelijk feest?
pi_124564067
quote:
18s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn 'partner in crime' is afgehaakt, dus wachten tot de volgende editie.. Iemand ervaringen met Bitch of een ander soortgelijk feest?
bitch vind ik wel leuker, iets specifieker en toch relaxter publiek. Wel strengere dresscode. Lak/ leer/ latex. Anders kom je er niet in.
pi_124564183
Bitch is stukken beter vind ik qua publiek en dresscode :Y
pi_124568993
quote:
18s.gif Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Ladylicious het volgende:
ik hoorde wel dat bij bitch meer stellen zouden zijn.
wasteland is natuurlijk vanuit de homoscene bekend geworden.
maar ben toch ook wel benieuwd hoe het er bij bitch aan toe zal gaan.

o|O ~O>
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:21:09 #119
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124570235
quote:
14s.gif Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Adolecens het volgende:

[..]

bitch vind ik wel leuker, iets specifieker en toch relaxter publiek. Wel strengere dresscode. Lak/ leer/ latex. Anders kom je er niet in.
Haha zo streng ja? Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden dan :D
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:22:28 #120
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124570291
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef weekontol het volgende:

[..]

ik hoorde wel dat bij bitch meer stellen zouden zijn.
wasteland is natuurlijk vanuit de homoscene bekend geworden.
maar ben toch ook wel benieuwd hoe het er bij bitch aan toe zal gaan.

o|O ~O>
Ja zag al dat bij ticketverkoop specifiek stond vermeld dat mannen er niet in komen zonder dame..
pi_124571249
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Ja zag al dat bij ticketverkoop specifiek stond vermeld dat mannen er niet in komen zonder dame..
je wil er ook niet in zonder vrouw, anders heb je een zware nacht :D :9
pi_124571325
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Ladylicious het volgende:

[..]

Haha zo streng ja? Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden dan :D
en ja, had eens een keer een mooie outfit, afgestemd op latex corset van vriendin, maar was laquer ipv lak. Twee weken van te voren al gaan mailen met de doorbitch of het goed genoeg was. Pas na foto's en onderbouwing ging ze akkoord :')
  woensdag 27 maart 2013 @ 16:56:53 #123
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_124571624
Wtf is laquer :9
pi_124571708
quote:
0s.gif Op woensdag 27 maart 2013 16:56 schreef Ladylicious het volgende:
Wtf is laquer :9
imitatie lak. Kan zijn dat de telefoon het verkeerd spelt :')
  donderdag 11 april 2013 @ 17:06:08 #125
401026 Modjo
fokker flying high
pi_125160507
hoi, moet je met leren schoenen naar wasteland?en ook jas moet bv van leer zijn? is drank betaalbaar?bv wat kost n biertje??welk soort muziek draaien ze op wasteland,kun je mekaar wel verstaan nog?thnx
pi_125176691
quote:
12s.gif Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Modjo het volgende:
hoi, moet je met leren schoenen naar wasteland?en ook jas moet bv van leer zijn? is drank betaalbaar?bv wat kost n biertje??welk soort muziek draaien ze op wasteland,kun je mekaar wel verstaan nog?thnx
Niet perse leren schoenen, maar met gewone schoenen of sneakers kom je er niet in.
Drank is gewoon normale horeca prijzen, niks anders dan een normaal avondje in de kroeg
Dance music
Als je voor de speakers gaat staan niet.

Lees dit topic door, klik op wat links, kijk op hun website, daar vind je informatie genoeg.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:05:21 #127
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_125197405
Ah kut, het is morgen. Ik wil gaan. ;(
Bay of Plenty
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: