Soort van Romeinse rok met flappen (alles van leer) en een band schuin over bovenlichaam denk ikquote:Op zondag 24 maart 2013 19:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Met wie? Al ideeën qua outfit etc?
Vind je dat niet wat afgezaagd? Ik bedoel, daar lopen de meeste altijd in, vind het wat inspiratieloos.. No offi verderquote:Op zondag 24 maart 2013 21:24 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Soort van Romeinse rok met flappen (alles van leer) en een band schuin over bovenlichaam denk ik
Met wie is nog niet helemaal zeker![]()
Meerdere opties qua kleding maar qua originaliteit ben ik niet hoogstaand en heb deze vorig jaar laten maken maar toen ging het feestje niet doorquote:Op zondag 24 maart 2013 21:27 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Vind je dat niet wat afgezaagd? Ik bedoel, daar lopen de meeste altijd in, vind het wat inspiratieloos.. No offi verder
Meerdere opties trouwens?![]()
Ow, custom made is wel nice natuurlijkquote:Op zondag 24 maart 2013 22:30 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Meerdere opties qua kleding maar qua originaliteit ben ik niet hoogstaand en heb deze vorig jaar laten maken maar toen ging het feestje niet door
En meerdere keuzes idd
Ik zou het zeker niet omschrijven als een fout feest hoor, boventoon voert gewoon kinky, fetish en geen grenzen in wat je ziet en kan op dat gebied.quote:Op maandag 25 maart 2013 09:27 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Ergens klinkt zo'n gigantisch fout over-the-top feest met sekstinten best leuk
Maar aan de andere kant lijkt het me ook vooral takkeherrie en ben ik (onterecht?) bang dat een groot deel van de feestgangers helemaal los gaat op de nodige verdovende middelen.
Ik wil wel mee, hihiquote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:08 schreef Adolecens het volgende:
Hmzz... Nu heb ik ook weer zin in zo'n feestje, na het zien van die filmpjes
Goed geregeld, dm je pics en gegevens maar doorquote:
Vergeet niet door te sturen hèquote:Op woensdag 27 maart 2013 10:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Goed geregeld, dm je pics en gegevens maar door
JIj had al keus genoegquote:Op woensdag 27 maart 2013 11:42 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Vergeet niet door te sturen hè
Wat een Duitse leernichtenbedoening.quote:Op woensdag 27 maart 2013 09:55 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Mogen mannen alleen met VIP kaartje hun haar ophouden?
bitch vind ik wel leuker, iets specifieker en toch relaxter publiek. Wel strengere dresscode. Lak/ leer/ latex. Anders kom je er niet in.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn 'partner in crime' is afgehaakt, dus wachten tot de volgende editie.. Iemand ervaringen met Bitch of een ander soortgelijk feest?
ik hoorde wel dat bij bitch meer stellen zouden zijn.quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:34 schreef Ladylicious het volgende:
Mijn 'partner in crime' is afgehaakt, dus wachten tot de volgende editie.. Iemand ervaringen met Bitch of een ander soortgelijk feest?
Haha zo streng ja? Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden danquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:40 schreef Adolecens het volgende:
[..]
bitch vind ik wel leuker, iets specifieker en toch relaxter publiek. Wel strengere dresscode. Lak/ leer/ latex. Anders kom je er niet in.
Ja zag al dat bij ticketverkoop specifiek stond vermeld dat mannen er niet in komen zonder dame..quote:Op woensdag 27 maart 2013 15:46 schreef weekontol het volgende:
[..]
ik hoorde wel dat bij bitch meer stellen zouden zijn.
wasteland is natuurlijk vanuit de homoscene bekend geworden.
maar ben toch ook wel benieuwd hoe het er bij bitch aan toe zal gaan.
![]()
je wil er ook niet in zonder vrouw, anders heb je een zware nachtquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:22 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Ja zag al dat bij ticketverkoop specifiek stond vermeld dat mannen er niet in komen zonder dame..
en ja, had eens een keer een mooie outfit, afgestemd op latex corset van vriendin, maar was laquer ipv lak. Twee weken van te voren al gaan mailen met de doorbitch of het goed genoeg was. Pas na foto's en onderbouwing ging ze akkoordquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:21 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Haha zo streng ja? Dat zou nog wel eens lastig kunnen worden dan
imitatie lak. Kan zijn dat de telefoon het verkeerd speltquote:
Niet perse leren schoenen, maar met gewone schoenen of sneakers kom je er niet in.quote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Modjo het volgende:
hoi, moet je met leren schoenen naar wasteland?en ook jas moet bv van leer zijn? is drank betaalbaar?bv wat kost n biertje??welk soort muziek draaien ze op wasteland,kun je mekaar wel verstaan nog?thnx
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |