Ken ik d'r?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 23:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Crazyland ga ik me binnenkort voor aanmelden, hopelijk wordt het me gegund. Wasteland ga ik met een vrouwelijke fokker naar toe
De rest van het jaar nog wat leuke feesten in het vooruitzicht dus gaat een topjaar qua feesten worden
Fietspak?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 16:09 schreef CyclingGirl het volgende:
Lijkt mij ook wel wat om te gaan. Kleding heb ik al
Ze heeft de zweep op jou losgelaten?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
ik ben nu dus aan het twijfelen om te gaan en mijn reden is zeer gegrond
Nee, iets dat veel erger isquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze heeft de zweep op jou losgelaten?
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, iets dat veel erger is
Ik pm je wel
Dat is zonde , want je wilde er eerst zo graag heenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:18 schreef admiraal_anaal het volgende:ik ben nu dus aan het twijfelen om te gaan en mijn reden is zeer gegrond
wat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 21:21 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nee, iets dat veel erger is
Ik pm je wel
quote:Voorverkoop: ¤ 39,75
Latex, rubber, lak, leer, crossdress, uniform, metal, burlesque,pvc, lingerie
B.I.T.C.H. komt dit jaar met een heus festival: vijftien uur lang feesten en genieten van je favoriete dj's, spetterend entertainment en openminded publiek. Buiten op het terrein aan de Hemkade wordt de grote parking omgetoverd tot een waar paradijs.
Om 23.00 uur zal er een grote vuurwerkshow zijn, waarna iedereen binnen tot de volgende ochtend 06:00 uur verder kan feesten. S.l.a.v.e to the r.h.y.t.h.m heet dit festival en velen zien dit als de opvolger van Pleasure Island, maar de organisatie ziet dit toch anders. Het is een nieuw festival met dezelfde aspecten als B.I.T.C.H. Waaronder de strenge dresscode: lak, leer, rubber, metal, plastic, uniform, medical, cross dress, fetish glam en burlesque. Omdat je kunt uitgaan van zomerse temperaturen zijn catsuits van fishnets ook toegestaan.
moet dat geen mei zijn?quote:Op vrijdag 20 april 2012 13:00 schreef Adolecens het volgende:
Kick!
16 april is er weer een B.I.T.C.H
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oops. Ja, juni inderdaadquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|